Huomenta!
Eilen jo kirjoittelin tänne päivitystä, mutta taisi teksti kadota jonnekin...
Eilen oli siis neuvola sekä lääkäri. Tässä hieman tuloksia:
Verenpaine 110/74, Hb 118 (noussut onneksi hieman), paino noussut kolmessa viikossa taas kilon, eli nyt 4kg alusta, sf-mitta 23-24cm (toinen terkkarin mittaama toinen lääkärin), sydänäänet 136 (Onnimanni oli selkeesti nukkumassa) ja kohdunsuulla ei muutosta. Kaikki siis oli niin kuin pitikin.
Jäin nyt sitten maanantaina töistä pois, mutta eipä se helpottanut asioita yhtään. Luulin,että nyt sitä voi nauttia tästä olemisesta ja muiden asioiden tekemisestä, kun joku toinen hoitelee mun hommat töissä. Mutta heti maanantai aamusta alkoi soittelurumba tämän työntekijän kanssa ja alkaa hieman näyttämään siltä, että vaikeuksia tulee koko vuodeksi. taitaa olla tällä työntekijällä motivaatiopula tai sitten ei vaan huvita tehdä duunia vaan rahaa pitäisi tipahtaa kai taivaalta tekemättä mitään. Kolme päivää on nyt mennyt päänsäryssä eikä esim neuvolakäynnistä pystynyt nauttimaan yhtään

. Olin aivan varma, että mun verenpaineet ovat katossa, koska ahistaa tää tilanne niin paljon. Olis niin paljon helpompaa tehdä itse työt. Viime yönäkin heräsin kolmelta enkä sen jälkeen enää nukkunut, kun mietin näitä työkuvioita.
No se siitä valittamisesta. Kävin samalla neuvolakäynnillä viemässä äippärahahakemuksen kelaan ja sain samalla laskelman paljonko sitä rahaa on tulossa. Eipä hierveesti ole, mutta eihän noista tuista passaa valittaa

. Mites teillä miehet meinaa pitää isyysloman? Meillä päätettiin eilen niin, että ensin hän pitää kolme viikkoa putkeen ja sitten ottaa vielä mun vanhempainvapaasta sen 2 viikkoa ja saa näin sen 12 ylimääräistä isyyspäivää ensi keväänä. Eli siis pitää sen isyyskuukauden vielä ensi keväänä. Ihan hyvä juttu, että ottaa kaiken mahdollisen, koska tulevaisuudessa joutuu pari päivää viikossa olemaan lapsukaisen kanssa kotona, kun itse teen iltavuoroa töissä.
Nyt täytyy alkaa suoriutumaan taas päivän askareista....
Aamu73 ja Onni 25+3 tai sitten 26+1