A
aamu73,
Vieras
Heippa täältäkin!
Weralla tosiaan on jo varmasti nyytti kainalossa
. Olis niin ihanaa päästä itse jo tosi toimiin. Se on muuten kumma toi, että aluks tosiaan aina huolestuneena katsoi näkyykö punaista paperissa, kun käy vessassa. Nyt yrittää bongata limatulppaa koko ajan ja toivois että jotain näkyis
. Mutta uskotaan, että kyllä se sieltä vielä meille muillekin tulee.. siis synnytys eteen
.
Assarille, kiva kuulla, että teillä säilyi tyttöodotus, ettei mene heti kaikki vaaleanpunaiset vaatteet värjäykseen
.
Mulla oli tänään neuvola ja kaikki ok. Pikkuista poikaa täällä siis odotellaan. Terkkari vaan sanoi, että vatsan koosta päätellen olis voinut kuvitella, että iso vauva tulossa, mutta kun tunnustelee, niin pikkuinen vauveli on syntymässä... Onneksi
. Mulla kanssa sanoi, että tiukasti on jo kiinnittynyt yläaukeamaan eli enää viimeistä silausta vaille valmis tulemaan maailmaan. Toivoi kuitenkin, että vielä viikon päästä nähtäis ja sitten kuulemma saakin jo tulla. Nooh, me miehen kanssa ollaan tilattu tämä paketti tälle viikolle
. Meidän tuurilla se on se heinäkuun loppu kuitenkin.
Nyt ei muuta kuin tsemppiä itse kullekin ja toivotaan lisää synnärikuulumisia. Nukalle jaksamisia sinne sairaalaan. En yhtään ihmettele, että alkaa jo ottaa päähän siellä olo.
Aamu73 ja Onni 37+1 tai 37+5
Weralla tosiaan on jo varmasti nyytti kainalossa
Assarille, kiva kuulla, että teillä säilyi tyttöodotus, ettei mene heti kaikki vaaleanpunaiset vaatteet värjäykseen
Mulla oli tänään neuvola ja kaikki ok. Pikkuista poikaa täällä siis odotellaan. Terkkari vaan sanoi, että vatsan koosta päätellen olis voinut kuvitella, että iso vauva tulossa, mutta kun tunnustelee, niin pikkuinen vauveli on syntymässä... Onneksi
Nyt ei muuta kuin tsemppiä itse kullekin ja toivotaan lisää synnärikuulumisia. Nukalle jaksamisia sinne sairaalaan. En yhtään ihmettele, että alkaa jo ottaa päähän siellä olo.
Aamu73 ja Onni 37+1 tai 37+5