A
aamu73,
Vieras
Huomenta vaan täältäkin,
Alkaa elämä pikkuhiljaa voittamaan tän kuumetaudin kourissa. Eilen oli kyllä kamala olo, kun kuumetta oli 39 ja päätä särki niin paljon, ettei pystynyt avaamaan silmiä ollenkaan. Mies hoiteli mun töitä, vastaili puhelimeen ja otti ajanvarauksia ja lähetteli sähköposteja. Saas nähdä sitten kun pääsee töihin, kuinka sekaisin toi ajanvarauskansio sitten on
. Tänään on selvästi parempi päivä vaikka kuumetta vielä onkin eikä ääntä lähde vieläkään. Kahdessa vuorokaudessa paino tipahti kaksi kiloa, joten alkulukemissa taas ollaan. Mutta mulla onkin selkee poikavatsa, eli vatsa kyllä kasvaa mutta suoraan eteenpäin. Takaa raskautta ei huomaa ollenkaan ja ilman tuota vatsakumpua mahtuisi samat vaatteet kuin ennenkin. Mutta turha noita kiloja on kummastalla. Nyt on sitten tullut kaksi viikkoa sairasteltua ja liikunta jäänyt kokonaan. Se kyllä harmittaa. Toivottavasti nää taudit alkais viimein helpottamaan ja sais normaalirytmistä taas kiinni. Mulla on enää kolme viikkoa töitä jäljellä, joten olis se kiva tehdä niitä töitä eikä olla saikulla 
T: Aamu73 ja Onni 20+5
Alkaa elämä pikkuhiljaa voittamaan tän kuumetaudin kourissa. Eilen oli kyllä kamala olo, kun kuumetta oli 39 ja päätä särki niin paljon, ettei pystynyt avaamaan silmiä ollenkaan. Mies hoiteli mun töitä, vastaili puhelimeen ja otti ajanvarauksia ja lähetteli sähköposteja. Saas nähdä sitten kun pääsee töihin, kuinka sekaisin toi ajanvarauskansio sitten on
T: Aamu73 ja Onni 20+5