A
Assari
Vieras
Sunnuntaihuomen!
Kiitos kaikille tsemppauksesta kilojen suhteen! Pitäishän se jo tietää, että yleensä ihmisten on pakko keksiä jotain negatiivista sanottavaa varsinkin, jos kyse on raskaudesta.
Wera, kuulostaa aivan ihanalta! Ihanaa, että miehesi on nyt täysillä mukana!
Laskeutumisesta: mun mielestä vatsa on ollut samannäköinen jo pitkään, mutta vauva on ilmeisesti jo laskeutunut, jos sen pää on jo kiinnittynyt sinne yläaukeamaan (?). Kovasti tuntuu työntävän pikkuisia nyrkkejään alakautta ulos, edelleen
Suppareita tulee, mutta ei sitten mitään muuta. Ja nyt on jo heinäkuukin, jännää! Muuten tuosta turvotuksesta, mulla vasen jalka on alkanut turvota ihan muodottomaksi niin,että mieskin oikein pelästyi eilen illalla. Hän halusi välttämättä laittaa jalalle kylmähauteen yms. Aika jännä, että vain toinen jalka turpoaa. Johtuu äitini mukaan siitä, että vatsa painaa nivustaipeiden laskimoita.
Mukavaa sunnuntaita & heinäkuun ekaa päivää kaikille Heinäkuun mammoille!
T. Assari 37+3
Kiitos kaikille tsemppauksesta kilojen suhteen! Pitäishän se jo tietää, että yleensä ihmisten on pakko keksiä jotain negatiivista sanottavaa varsinkin, jos kyse on raskaudesta.
Wera, kuulostaa aivan ihanalta! Ihanaa, että miehesi on nyt täysillä mukana!
Laskeutumisesta: mun mielestä vatsa on ollut samannäköinen jo pitkään, mutta vauva on ilmeisesti jo laskeutunut, jos sen pää on jo kiinnittynyt sinne yläaukeamaan (?). Kovasti tuntuu työntävän pikkuisia nyrkkejään alakautta ulos, edelleen
Mukavaa sunnuntaita & heinäkuun ekaa päivää kaikille Heinäkuun mammoille!
T. Assari 37+3