Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja n11na:Mitä oireita on raskausdiabeetteksessä? pelottaa, että mulla olis se menossa... Käyn kohtuu usein vessassa ja aina välillä iltasin on pää kipee ja välillä väsyttää oikein kunnolla!
Onneks keskiviikkona on neuvola!
Alkuperäinen kirjoittaja Marlin:Alkuperäinen kirjoittaja n11na:Mitä oireita on raskausdiabeetteksessä? pelottaa, että mulla olis se menossa... Käyn kohtuu usein vessassa ja aina välillä iltasin on pää kipee ja välillä väsyttää oikein kunnolla!
Mulla ei ainakaan ollu mitään oireita ku viime raskaudessa tuo oli.
Alkuperäinen kirjoittaja n11na:Mitä oireita on raskausdiabeetteksessä? pelottaa, että mulla olis se menossa... Käyn kohtuu usein vessassa ja aina välillä iltasin on pää kipee ja välillä väsyttää oikein kunnolla!
Alkuperäinen kirjoittaja Nacu:Alkuperäinen kirjoittaja n11na:Mitä oireita on raskausdiabeetteksessä? pelottaa, että mulla olis se menossa... Käyn kohtuu usein vessassa ja aina välillä iltasin on pää kipee ja välillä väsyttää oikein kunnolla!
Samat oireet täällä, mut luulin niiden olevan ihan normaalia raskaudessa. Pitäskö ny sit huolestua? Hmph. Neuvola vasta ens viikolla...
Seppo 16+6
Alkuperäinen kirjoittaja mamacita74:Raskausdiabeteksestä: Ei mullakaan mitään oireita ollut viime raskaudessa vaikka se silloin todettiinkin. Muistaakseni niissä kotimittauksissa tunti aterian jälkeen sen arvon piti olla alle 7,8. Sen lisäksi mittailtiin paastoarvoa ennen aamupalaa ja sen piti muistaakseni olla alle 5,5.