(.)**//** Elokuiset helmikuussa 2010 **//**(.)

Jaahas, Megadeth tulee tuskaan ja se olis heinäkuun alussa. Laitoin jo miehelle viestiä että jäiskö lapsenlikaks kun tämä pallomaha lähtis baanalle vielä sillon. Sitä keikkaa ei jätetä kyllä väliin, lyllerrän siellä vaikka mikä olis :LOL:
 
Ihme mahakipuja ja -viiltelyjä koko ajan..pitääköhän tässä lähipäivinä soitella neuvolaan..eikai tämä normiakaan ole :( Alavatsaan käy kummasti kipeetä jos hyppelee tai muuten täristelee..

Månsdottir minä teen postilla viikonloppuja vaan, ja jaan sanomalehtiä syrjäkylille mihin ei varhaiskanto yllä niin se on aika raskasta sen vuoksi kun joudun ajaan yli 200-260 kilsaa päivässä, tiet kuoppaisia ja huonoja..autossa istumista parhaimmillaan 7-8 tuntia eikä siel susirajoilla oo mitää huoltamoita et pääsis kuselle :x Eikä viiti lähtee ajaan vessaan sieltä saakka, ois aika myöhässä lehdet ,heh..Sit ku pidätät niin supistaa ja maha kireellä saa olla koko päivän, eikä ne kuopat tee yhtään kivaa. Perusjakelussa vois olla ihan ok, kun sitä ajoa ei tule niin paljoa.

Juups, nyt ottaan lohta uunista :p

Jonnuli ja hipsu 17+1
 
jonnuli Mulla kans ihme mahakipuja nyt äskettäin ja kylkeen pisti kovasti...kaitpa ne kuuluu asiaan,otin rennien ku koski tuohon ylävatsaan kauheesti ja se auttoi..närästystä kai.
Huomena neuvola niin täytyy kysyä asiasta myös. Tunsin tossa maatessani nyt tosi selvästi ku vauva potkiskeli masussa :) Ihana :heart:
Poika nukahti tähän syliin,pitää viedä sänkyyn ja lähtee käyttään koiruus ulkona.

sirri81 ja masuasukki 16+6.
 
Mulla ollu supisteluja, nyt oon niistä sitten saikulla, en tykkää. Lääkärissä tuli tänään käytyä ja onneks kaikki kuitenkin ok, et vissiin ihan vaarattomia ovat olleet. Huomenna kuitenkin pissanäyte antamaan sekä valkovuotonäyte.

Maijamehi ja Toukka 17+1
 
Jospa itsekin kirjoittaisi pitkästä aikaa , eikä vaan lukaisisi ...
Flussasta aletaan olemaan voiton puolella ja tuntuu että elämä voittaa vihdoin taas .
Lopetin noi vitamiinit , kun niissä on a-vitamiinia vaikka yleisohjeena olenkin noihin saanut että voisi syödä , mutta nyt en sitten tiedä ja oon ollut viikon verran syömättä vitamiineja ja olo on ihan väsynyt , siis ihan kuin alkuraskauden vetämättömyyttä ja jatkuvaa uni .. Ei kivaa ...

Maijamehi
Mulla oli kans jossain vaiheessa supisteluja , mutta ei paljoa ja kun oli kaverin kanssa 4 tuntia liesussa, kaupoilla yms. niin sen jälkeen kyllä supisteli koko illan .. sillon olin jo hieman huolissani , mutta onneksi meni huolaamisella ohi !!!

Mä olin myös liikkeistä jo huolissani , kun oon niitä jo jokusen viikion tuntenut aina silloin tällöin ja nyt lähes päivittäin ... Mutta nyt kun oli loppuviikon stressiä ja kauhea meno ja viikon loppuna samoin enkä tuntenu mitään vaikka kuinka olisin itseäni kuulostellut ... olo oli jo aika :eek: Ja kuuneltelin eilen dopplerilla sydänääniä jotka onneksi läytyivät lähes heti ! Nyt kun tässä rauhoituin koneen ääreen ,niin johan nyytti potki !!! Ihanaa ... Ja nyt alkoi taan mahan poltotkin ,niitäkään ei ole vielä tässä raskaudessa ollutkaan alun jälkeen ja ajattelin jo että onpa kumma raskaus kun olo on niin hyvä , ettei tunnu että olis ees raskaana ... Mutta nyt alkoikin sitten tänään taas nää pistelyt ja viiltelyt , joka on pahimmillaan jos tulee niin autoa ajaessa !!!

neitim + masuasukki 16+2
 
Mitä oireita on raskausdiabeetteksessä? pelottaa, että mulla olis se menossa... Käyn kohtuu usein vessassa ja aina välillä iltasin on pää kipee ja välillä väsyttää oikein kunnolla!
Onneks keskiviikkona on neuvola!
 
Alkuperäinen kirjoittaja n11na:
Mitä oireita on raskausdiabeetteksessä? pelottaa, että mulla olis se menossa... Käyn kohtuu usein vessassa ja aina välillä iltasin on pää kipee ja välillä väsyttää oikein kunnolla!
Onneks keskiviikkona on neuvola!
Mulla ei ainakaan ollu mitään oireita ku viime raskaudessa tuo oli.
 
Iltoja kaikille :wave:

Tuo facebook-idea oli hyvä, käynpäs minäki heti laittamassa pyyntöä :)

Meillä mennään tasaista tahtia.. masu jo kasvanut jonku verran ja liikkeitä on tuntunut omasta mielestäni. Lopputyön parissa menee päivät, kiireiset pari viikkoa on että sen saa kasaan..

Eipä sen kummempia tänne :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Marlin:
Alkuperäinen kirjoittaja n11na:
Mitä oireita on raskausdiabeetteksessä? pelottaa, että mulla olis se menossa... Käyn kohtuu usein vessassa ja aina välillä iltasin on pää kipee ja välillä väsyttää oikein kunnolla!
Onneks keskiviikkona on neuvola!
Mulla ei ainakaan ollu mitään oireita ku viime raskaudessa tuo oli.
Elikkä nää voi olla ihan normaaleja raskausoireita? taidan silti jo huomen aamulla soittaa neuvolaan vaikka on keskiviikkona se aika
 
Alkuperäinen kirjoittaja n11na:
Mitä oireita on raskausdiabeetteksessä? pelottaa, että mulla olis se menossa... Käyn kohtuu usein vessassa ja aina välillä iltasin on pää kipee ja välillä väsyttää oikein kunnolla!
Onneks keskiviikkona on neuvola!
Samat oireet täällä, mut luulin niiden olevan ihan normaalia raskaudessa. Pitäskö ny sit huolestua? Hmph. Neuvola vasta ens viikolla...

Seppo 16+6

 
Alkuperäinen kirjoittaja Nacu:
Alkuperäinen kirjoittaja n11na:
Mitä oireita on raskausdiabeetteksessä? pelottaa, että mulla olis se menossa... Käyn kohtuu usein vessassa ja aina välillä iltasin on pää kipee ja välillä väsyttää oikein kunnolla!
Onneks keskiviikkona on neuvola!
Samat oireet täällä, mut luulin niiden olevan ihan normaalia raskaudessa. Pitäskö ny sit huolestua? Hmph. Neuvola vasta ens viikolla...

Seppo 16+6
Sepä se kun ei näistä tiiä, et onko normaaleja raskausoireita ja vai jotain muuta. Mein äiti tulee mittarin kans meillä vielä käymään ni saadaan arvo. Keskiviikkona sit selviää paremmin kun on neuvola.
 
Moi, Jos sinne fb-ryhmään liittyy niin tuleeko siitä joku tieto omaan newsfeediin, siis että kaikki sit näkee että se ja se liittyi kyseiseen ryhmään? En vielä haluais ihan kaikille tätä asiaa nimittäin toitottaa...

mamacita74 + Frijolito 13+4
 
Raskausdiabeteksestä: Ei mullakaan mitään oireita ollut viime raskaudessa vaikka se silloin todettiinkin. Muistaakseni niissä kotimittauksissa tunti aterian jälkeen sen arvon piti olla alle 7,8. Sen lisäksi mittailtiin paastoarvoa ennen aamupalaa ja sen piti muistaakseni olla alle 5,5.
 
Alkuperäinen kirjoittaja mamacita74:
Raskausdiabeteksestä: Ei mullakaan mitään oireita ollut viime raskaudessa vaikka se silloin todettiinkin. Muistaakseni niissä kotimittauksissa tunti aterian jälkeen sen arvon piti olla alle 7,8. Sen lisäksi mittailtiin paastoarvoa ennen aamupalaa ja sen piti muistaakseni olla alle 5,5.
näin on! tänään just sain ite mittarin,ja tuoreet tiedot :D
 
Runttis mä haluisin kans lähtee, mut hankalaks ton tekee se, et mm. Mastodon on lauantaina ja Megadeth olis sunnuntaina. Enkä oo varma, jaksanko 2vk ennen laskettua aikaa rellestää kahta päivää, ainakaan, jos pitää ottaa pojat mukaan. Esikoinen tykkäis (oli viime vuonna meidän mukana Kivenlahtirokissa ja isänsä otti mukaan Ankkarokkiin ja jakso hyvin molemmissa, oli kuulemma kivaa) mut kuopus hengailis muuten vaan mukana kantoliinaillen. Oletettavasti mun on pakko jättää väliin, jollei saada mun äitiä lapsenvahdiks..
Nyt nukkuu, aamulla hammaslääkäriin (yäk!)
 

Yhteistyössä