(.)**//** Elokuiset helmikuussa 2010 **//**(.)

Huomenia mammat :heart: Täällä flunssan kourissa edelleen. Nyt musta on alkanu tuntuun et aika ei kulje millään, en jaksa oottaa seuraavaa neuvolaa enkä varsinkaan sinne rakenneultraan asti. Keuhee pakkanenki taas ulkona ja seki potuttaa, alkais tulla jo kunnolla keväisemmät ilmat, aurinko paistaan ja linnut laulaan niin mieli olis pirteämpi ja aikakin kuluis joutuisammin.
Sunshine :hug: tosi ikävä juttu, yrittäkää jaksaa, toinen toistanne tukien!

Me otetaan pakkaus ehdottomasti, musta on nii kiva aina tutkia niitä vaatteita ja sitte jos ei saa rakenneultrassa tietää kumpi tulossa niin ne pakkauksen vaatteet käy ainaki kummalle vaan. Millon ne pakkauksen kuvat julkistetaan Kelan sivuilla??? Ja millä viikoilla sen pakkauksen oikeen saikaan??? Saadaanhan me kaikki jo tuo uus pakkaus??

Mitäköhän muuta tässä piti kommentoida..hmm.. eipä muista, raskausdementia :LOL:

-Jonetta & Peukku 16+5-
 
Matilda84
Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:
Kohta taas vaihtuu kuukausi,mihin tää aika menee :eek: :eek:
Tilasin huuto.netistä äippävaatteita :D Ne on kyl törkeen kalliita ostaa uutena :headwall:
Mä kattelin tossa H&m netti shopista että siellä oli mammatopit joku 5e ajattelin niitä haalia monia eri värejä ja yhdistellä sitten kun kesä tulee. Siin ratkee paita ongelma ja sitten mä oon jo ostanut kolmet housut,musta noi mama lociuksen houset ei oo kalliita 35e ja ne on farkut =)
 
Huomenta ja sunshinelle heti osanottoni, kurjaa että vieläkin näitä uutisia tulee :hug: :hug:

Matkoista ollut puhetta, me lähdetään maaliskuun vikoina päivinä Budapestiin, odotan sitä kyllä tosi paljon. Ja toukokuulle varasin yhden yön hotlapiipahduksen Tallinnaan. Saas nähdä vieläkö kesäkuussa jossakin kävästään, heinäkuussa luultavasti pitää jo olla enemmän täällä lähimaastosssa, siis jos sujuu ihan normaalisti tämä raskaus

Mä vähän ihmettelin sitä hammaslääkäriaikajuttua kans, kun neuvolassa painotettiin että raskaana ollessa kannattaa käydä kun pääsee jonon ohi. Ja ei se akka siellä varausnumerossa mitään siitä välittäny, sanoi vaan että tänne tallennetaan la. Hmpfh, pääseehän sitä yksityisellekin tietysti mutta mulla kun on paljon noita lohkeamia (narskuttelun ja refluksin takia) niin se olis sitten melkosen kallista lystiä juosta siellä.... njääh, olkoon.

Pieniä muljahduksia on täälläkin tuntunut, ja kun dopplerilla olen kuunnellut niin kunnon potkuja on kyllä siihenkin paukahdellut sydän jumpsutusten lomassa. :heart:

Joop, töitä pitäis tässä tehdä ja työinnostus on taas jossain IHAN muualla kuin täällä... kotona olis paljon ollu tekemistä, mutta ei auta, töihin on vaan pepanderi raahattava. Tää on niin jännä juttu, ennen esikoista olin todella työ-orientoitunu ja työ oli kaikki kaikessa, nyt tämä urakehitys ja pomojen lupaukset kaikenmaailman urakehityksistä ovat ihan tyhjän kanssa, tuntuu että ne on ihan merkityksettömiä.. elämässä arvot on tosiaan heittäny häränpyllyä. Ehkä töille tulee enemmän merkitystä sitten, kun lapset kasvavat, mutta nyt se on ihan toissijainen asia. Ennen en voinu käsittää miten ihminen muuttuu kun saa lapsen, nyt olen ihan samassa tilanteessa ja tajuan paremmin kuin hyvin :LOL:

Mutta joo, pitää siirtyä nyt töiden pariin, mukavaa keskiviikkoa kaikille =)
Niin ja 4d-ultraan ei kait olla menossa, ei esikoisestakaan käyty.

runttis ja sytkylä 14+5 :heart:
 
Ihan ekaksi
Sunshine :hug:

Pakkausta emme aio nyt ottaa, kun ei viimeksikään tullut sen tavaroita/vaatteita paljoa käytettyä...

hitsi kun te tuota dopplerista olette niin kovasti puhuneet täällä yms yms niin lainasin sitten siskolta sellaisen, eilen yritin kuunnella mutten saanut kuuluviin kuin istukan viuskahdukset ja oman sykkeen... :headwall:
Muutaman päivän päästä uusiksi... =)

4D ultraan ei olla menossa

Kat :wave: taas töissä tekemättä mitään... etsii kadonnutta työmotivaatiota...
 
Itse kanssa odottelen seuraavaa neuvolaa joka on viikon päästä! VIIMEINKIN! :p Siellä sitten varataan rakenne ultraan aika ja taas odotellaan... tyhmältä varmaan kuulostaa mutta en housuissani meinaa pysyä kun haluaisin niin tietää kumpi on tulossa, että pääsis ekalle tulokkaalle jotain ostamaan :D

n11na ja tiitti 15+5
 
Sunshine: Pahoittelut! :hug:

Täällä oksentelu nosti taas päätään. Ehdin jo varovasti uskoa, että nyt alkaa helpottamaan, mutta tänä aamuna oksensin neljä kertaa.. :eek: :x Noh, onneksi olo helpottaa nopeasti.

Tunsin äsken ihan selvän pikku potkun masusta!! :heart: Siitä ekasta liikkeiden tuntemisesta on nyt reilu viikko, näin pitkään meni seuraavaan. Jospa ne nyt alkais tuntua useammin... :heart:

Edda ja pienoinen 16+2
 
Kuka muistaa, että milloin uuden äitiyspakkauksen kuvat tulee julki? Tästä keskusteltiin jo aiemmin, mutta ei tainut kukaan ihan muistaa..Vai vaihteleeko se vuosittain? Harmittaa, kun luulen että saan vielä viime vuoden pakkauksen ja se ei ihan mieleinen olisi, ainakaan sen toppapuvun kannalta. Tyhmää valittaa, kun tollanen etu on...Tiedän.. :ashamed: Silti mietin, jos rahana ottaisi.
 
Flunssa tuntuu vaan jatkuvan, kunhan viikonlopuks hellittäis. Tarkoituksena olis mennä syömään vanhan työkaverin kanssa.. Sekä käydä yksissä tupareissa

Äippä pakkauksesta, mä ainakin oon sen aatellut ottaa, esikoinen täyttää tässä kuussa 7 joten vanha pakkaus on missä lie, tosin siitä varmaan jotain vaatteita vieläkin on jäljellä. Toivotaan uutta, vaikka ei tuo vanhakaan hullumpi oo. Kaverin luona niitä kävin hiplailemassa.

Liikkeistä en oo varma oonko tuntenut, mut eiköhän ne sieltä sitten ajallaan tunnu. Ja kun tuo kohtukin on taaksepäin kallellaan ni varmaan vaikuttaa asiaan.

Maijamehi ja Toukka rv 16+3
 
Matilda84
Mulla on neuvolaan 3vko ja sitten 1kk rakenneultraan, mä en jaksa odottaa.Tää raskaus on kyllä kirjaimellisesti yhtä odottamista :D
Aina saa jotain odottaa, mutta jotain kivaa tänään sentäs tapahtuu. Me mennään työkavereiden kanssa syömään töiden jälkeen japanilaiseen :p ja sitten mun ihka ekat vauvan vaatteet jotka tilasin on tulleet postiiin :heart: Mä en jaksa odottaa että pääsen kotiin ja saan näpeltää niitä pieniä vaatteita koko illan. :D

matilda & marjopirjo rv 15+5
 
sunshine :hug:

Käsitääkseni kela julkistaa äippäpakkauksen lapsi2010 messuilla, jotka on 23-25.4. eli sen jälkeen on sivuillakin sit kuva.

Mä oon ihan kypsä tähän flunssaa. Silmät vuotaa, nenä vuotaa ja on tukossa niin, ettei henki kulje ku suun kautta, aivastelen vähän väliä. Mut kuumetta ei oo.. Lauantaista asti oon ollu ihan tukossa. Toivottavasti tää rupeis pikku hiljaa helpottaa.. Esikoisella on kai samaa flunssaa, mut sillä on lämpöäki. Eilen illalla nousi peräti 39ään ja tänään ei mitään. Mahtavatko mennä huomennakaan päiväkotiin? Toisaalta voisivat hyvinkin olla kotona, miehellä alko neljän vapaayön putki (tosin ens viikonloppuna on sit vaan yks vapaa).
 
Huomenia piitkästä aikaa :)

Viimeinen kuukausi on ollut yhtä hullunmyllyä kaikinpuolin. Meillä on miehen kanssa aika värikäs historia takana ja naimisiinkin mentiin vain 10kk tuntemisen jälkeen. Kaiken maailman parisuhdekriisien jälkeen nyt viimeisen puoli vuotta on ollut semmoista seesteisempää, varsin ihanaa aikaa. Noh sen nt-ultran jälkeen mies muuttui aivan täysin. Kaiketi sille iski jonkinsortin shokki päällensä, kun se yhtäkkiä alkoi ehdottelemaan, että muutetaankin eri osoitteisiin. Olisi kuulemma helpompaa siten ja semmonen 'jännitys' säilyisi paremmin meidän suhteessa vauvan syntymän jälkeenkin. Olin lievästi sanottuna puulla päähän lyötynä ja tietysti ottaen huomioon nuo ihania tunnekuohuja aiheuttavat hormonit menin aivan paniikkiin, että tässäkö tämä nyt sitten oli. Ihana yhteinen onnellinen odotus vaihtuu yh:n elämään :( Päivän pari myöhemmin mies sitten perui puheensa ja oli taas sitä mieltä, että tietysti yhdessä asutaan ja eletään jne ja sitten taas myöhemmin noiden lupailujen jälkeen veti sanansa takaisin. Tällaista meillä sitten onkin ollut viimeinen kuukausi. Jahkaamista eestaas. Kyllä pelottaa, että miten tässä lopulta käy :'( Oon ollu älyttömän ahdistunu tän kaiken takia ja yrittäny vähän niinkuin varalta jo miettiä, että mitä sitten teen jos tuo mies lopulta päättääkin jättää minut ja vauvan taaksensa.
Onko kenenkään muun puoliso ollut ailahtelevainen tai muuten outona raskauden takia?

Vaavilla on onneksi kaikki ihan hyvin. En millään malttaisi odottaa seuraavaa neuvolaa, kun tahtoisin niin taas kuulla sen pampatuksen :heart:

LilyM & Onni rv16+5
 
Matilda84
LilyMily Mun mielestä aika typerää käytöstä mieheltäsi. Tarvitseeko sinun jaksaa kuunnella hänen jahkailuaa, sanot suoraan että nyt kerta päätös lähtee tai jää. ei ole reilua sinuakaan kohtaan joutua elämään koko ajan epätietoisuudessa ja onhan se elämä helpompi rakentaa yksin mahd, pian enen kuin olet viimesilläsi.
Yh:n pärjää varsin hyvin ja jossain kohti se voi olla parempaakin kuin onneton parisuhde.
Tsemppiä kovasti :hug:
 
Niin ja LilyMily, kuulostaa kovin siltä ettei miehesi ole ollenkaan valmis vanhemmuuteen... omalla kohdalla ei ole kokemusta, mutta siltä tuo minusta kuulostaa. Toivottavasti saatte pian pisteen asialle, joko tai, ei ole mitään välimuotoja tämmösillä asioilla. :hug:
 

Yhteistyössä