Termos!
Hirvee pakkanen taas täällä :x ei mukavaa..
Sain vihdosta viimein rakenneultraan ajan, se on 15.3.10, kuukausi pitäs odotella. Sitten seuraava neuvola on 29.3., en halunnu ottaa aikasemmin kun on niin inhottavaa se verenpaineen mittauspaniikki
Ottavat näköjään vaan päivisin ultraan Terveystalolla, tylsää, ukko ei taida sit mukaan päästä. Oysissa ultrasivat vain iltasin niin on aina ollu mies mukana
Nohh, pääsempä mä yksinkin..
Matilda, mä olen kärsinyt vuosia rytmihäiriöistä, sydänfilmissä olen käynyt useasti, niissäkin näkyy lisälyönnit mutta ovat kuulemma vaarattomia eikä niille tehdä mitään. Nyt taas raskausaikana ne on hurjasti lisääntyneet ja varsinkin illat on kamalia..melkein joka henkäsyllä muljahtaa sydän ja sit tulee paniikki ja sit ne sen takia vaan lisääntyy. Se on niin kurjan tuntuista..eikä yhtään lohduta että ne on vaarattomia kun ne on niin ilkeän tuntusia..välillä ihan hengästyy. Jos nämä tästä vielä lisääntyy niin pakko tahtoo jotain beetasalpaajaa joka niitä rauhottas.
Mun masuasukki on jotenkin hiljásen olonen..sillon tällön pikkasen muksauttaa mutta muissa raskauksissa on näillä viikoilla jo vipinä käyny mahassa. Jospas se on syynä kun mulla on nyt istukka etuseinässä ja kaikilta muilta ollu takaseinässä..jos se vaimentaa niin paljon.
Eipä tässä kummempia, täytyy lähtee moikkaan eskarilaista ku just pyyhälsi sisään :heart:
Jonnuli ja hipsu 16+3 :heart: