Huomenta ja sunshinelle heti osanottoni, kurjaa että vieläkin näitä uutisia tulee :hug: :hug:
Matkoista ollut puhetta, me lähdetään maaliskuun vikoina päivinä Budapestiin, odotan sitä kyllä tosi paljon. Ja toukokuulle varasin yhden yön hotlapiipahduksen Tallinnaan. Saas nähdä vieläkö kesäkuussa jossakin kävästään, heinäkuussa luultavasti pitää jo olla enemmän täällä lähimaastosssa, siis jos sujuu ihan normaalisti tämä raskaus
Mä vähän ihmettelin sitä hammaslääkäriaikajuttua kans, kun neuvolassa painotettiin että raskaana ollessa kannattaa käydä kun pääsee jonon ohi. Ja ei se akka siellä varausnumerossa mitään siitä välittäny, sanoi vaan että tänne tallennetaan la. Hmpfh, pääseehän sitä yksityisellekin tietysti mutta mulla kun on paljon noita lohkeamia (narskuttelun ja refluksin takia) niin se olis sitten melkosen kallista lystiä juosta siellä.... njääh, olkoon.
Pieniä muljahduksia on täälläkin tuntunut, ja kun dopplerilla olen kuunnellut niin kunnon potkuja on kyllä siihenkin paukahdellut sydän jumpsutusten lomassa. :heart:
Joop, töitä pitäis tässä tehdä ja työinnostus on taas jossain IHAN muualla kuin täällä... kotona olis paljon ollu tekemistä, mutta ei auta, töihin on vaan pepanderi raahattava. Tää on niin jännä juttu, ennen esikoista olin todella työ-orientoitunu ja työ oli kaikki kaikessa, nyt tämä urakehitys ja pomojen lupaukset kaikenmaailman urakehityksistä ovat ihan tyhjän kanssa, tuntuu että ne on ihan merkityksettömiä.. elämässä arvot on tosiaan heittäny häränpyllyä. Ehkä töille tulee enemmän merkitystä sitten, kun lapset kasvavat, mutta nyt se on ihan toissijainen asia. Ennen en voinu käsittää miten ihminen muuttuu kun saa lapsen, nyt olen ihan samassa tilanteessa ja tajuan paremmin kuin hyvin
Mutta joo, pitää siirtyä nyt töiden pariin, mukavaa keskiviikkoa kaikille =)
Niin ja 4d-ultraan ei kait olla menossa, ei esikoisestakaan käyty.
runttis ja sytkylä 14+5 :heart: