Maanantaita kaikille, kiitos mama kun kaipailit, on mukava huomata, ettei minua ole unohdettu, vaikka tietoisesti yritän välillä ""unohtaa"" tätä vauvahaaveilua, kun se on niin turhauttavaa... Niin äkkiä laskettuna sijoitun ikäeuroissa tuohon teidän väliin... about 6,83 euroo taitaa mennä lähelle, ai mamalla on ihan juhlat tiedossa loppuvikosta... taitaa äitykkä meidät voittaa noilla ikäpisteillä, mutta minulla on pisin aika edellisestä synnytyksestä, taidan olla jo ruosteessa...
Inkku, nuohan kuulostavan lupaavilta oireilta, yökötystä ja hajuherkkyyttä, sitä riitti silloin kauan sitten, vaikkakaan en monesti ihan oksentanut, mutta yökötti, ja huimasi jne... oli hyvä konsti ottaa vaikka tuoremehulasillinen ja keksi yöpöydälle, ja syödä ne ennen kun kunnolla nousi, minulla ainakin helpotti, joku kokenut konkari tämän neuvoi silloin...
kuvitelkaa, kun olen vielä keittiössä töissä, niin noita hajuja välillä riittää, ja hyvätkin tuoksut tuntuivat silloin luotaantyöntäviltä...
Niin mama kyseli mitä olen puuhaillut, kerronko teille, yritän aktiivisesti unohtaa vauvaprojektin, ja olen alkanut harrastelijaompelijaksi taas vuosien tauon jälkeen (aikanaan tein kaikennäköistä... esim. entisen elämän hääpukuni, muutamia kastemekkoja, paljon vatteita lapselleni, siis silloin kun hän oli pieni, nyt ei enää kelpaisikaan, ja kaikennäköistä kivaa tuttujen lapsille, lähinnä tytöille, joita ei ole itselle suotu, ja tyttöjen vaatteita on niin kiva tehdä)... niin tytöistä pientä aasinsiltaa, siis teen kahta morsiustytön mekkoa, toinen on jo aikalailla valmis, ja toisessa on vielä väkertämistä, että sellaista puuhaa täällä arkisen työn aherruksen ja flunssaisen olon lisäksi minulle kuuluu...