Aurinkovauvat *31*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja varttunut väki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Voi voi, täällä tää ketju on ihan yksin yksikseen, hm...

Ai että jutut hullummiks...voiks nää tästä paljon ""hulluta"".
Äitykkä päräytti mulle ja eilen illalla ja se oli yhtä naurua. No, totesimme siinä että tähän ketjuun on lähes mahdotonta kenenkään ulkopuolisen tulla---on nää niin pimeitä nää meitin jutut.
Jessus, mitä kamalampia galluppeja, ym.....
Rykäses nyt Haidi uus gallup...jostain, eiköhän asian tynkää löytyne.

Ja iliman muuta kaikki uudet ihmiset ketjuun mukaan, meitä ei vaan pidä säikähtää.

Sen sata viestiä oli jo emännät pärräyttäneet täyteen, kun meikä paino mettän keskellä kaukana sivilisaatiosta! Nyt on kuulkaas ladattu akut (alko ollakki jo virta vähissä, nyt sitten vauhtia taas riittää), syöty hyvin ja vähä fiksuunnuttukin koulutuksen myötä. Tällä reissulla oli muut ku siemenet mielessä (mikä on kyllä tosi outo tila meikäläiselle) ja karhut ei uskaltanu tulla mua vastaan ;)

Mamalla oli taas ""sydämenpyssäytys""-viesti, mutta kun luin eteenpäin tuli iloisempi viesti vastaan, hyvä, hyvä!

Inkulle tsemppii huomiseen, olen mukana ajatuksen siivin, kaikki on varmasti ihan hyvin!

Mahdatte olla Haidi näky, kun vedätte rodeoo miehen kanssa kun sillä on ne nenän huuhtelukannut sieraimissa, heh, heh! Mutta niinhän se äippä kehotti järkkäämään sinne makuukammariin ""uusia tuulia"", jotku kyllä ostaa jotain seksikästä ylle tai jotain semmosii ihmeleluja, mutta kyllähä tuokin käy vaihtelusta *nauraa täällä taas* Ja mitäpä me aurinkotytöt ei tehtäs raskautumisen eteen!!

Onnelille onnea! Ja tietty äipällekin! Loppusuora häämöttää jo ja aamukamman piikit käypi vähiin! Haleja!

Mannalla on myös aamukamman piikit vähissä, mutta kyse onkin ..........LOMASTA!!!!! Jeee! Oiskoon pari aamua enää?

Nyt meen makkaamaan sohvalle ja alan tuijottaan telkkaria, sen verran on ollut äksöniä tälle päivälle, että vanhaa väsyttää! Ja koska turvapeitosta oli teille hyötyä, laitan sen tänäänkin, siinä kymmenen aikaan on komppaniassa sitte hiljaisuus siskot!

Kello on vähän vaille 20.00 ja valtakunnassa kaikki hyvin.
varmuuden vuoksi laitoin tenan housuun ennenkuin istahdin koneelle...epäilin vahvasti hervottomia juttuja ..enkä ollut yhtään väärässä!
Valitettavasti täältä ei nyt irtoo mitään juttuja mutta kunhan kurkistelin mitä muut on saanu aikaiseksi.... kannut sieraimissa... joo.
Minäkin voisin käydä juoksemassa metsässä ja tyhjentämässä pään....
Unihiekat lähti täältäkin nyt kaikille ketjulaisille..huis... sin män.

Jaa tänään ei sitten ole säretty täällä mitään... Onkohan poikaat kipeitä, kun ei oo mitään tuhon merkkejä!!!

Heh heh äitinä olo on sitten vaikeeta... Jos on särkyny jotian niin ollaan huolissaan ja jos kaikki on tip top ollaan vielä enempi huolissaan;)

Ja kaksi päivää vapaata, sitten jatkuu taasen hoito.. Onhan toi parikin päivää jo jotain;)

Peittelee kaikki ketjulaiset... ja kaikki ketjua lukeneet... taitaa mennä koko yö, mutta eiköhän se tästä;)

Huomenta!

Täällä miettii ja miettii... miettii...... ja ... nyt rykäsee sen gallupin... Kuinka sytytän / sytytät väsyneen miehen???

Mulla se ei eilen onnistunu ,vaikka raavin ison laatikollisen tikkuja... sytytyslanka paloi ja savusi ,vaan sammui aina ennen loppuun pääsyä , oli ressukka väsynyt edellisestä päivästä ja töistään... sallittakoon tämä välillä ,mutta kun alkaa tuo ovis koputella ovella... pitäs saada tarpeita tasasesti jemmaan.
Biolanin mustamulta odottaa tuolla makuuhuoneen nurkassa kylvön alkua... levitän sitä kerroksen sänkyyn ja meen makkaamaan päälle ja oottamaan sitä puutarhurii ,joka tulis siemenet tökkäämään:):):)
(mitähän mahtaisi mieheni ajatella jos noin tekis?)
Varmaan tulisi mulle pikaisesti kyyti pihaan ja veisi johonkin suljetulle osastolle... näin keväällähän ne ""oikeetkin"" hullut aina sekoo...heh... minähän oon sitä vaan leikisti!!!

Huomenta vaan kaikille!

Hei siitä täytyy tulla mun ottaan kuva Haidi kun makaat mullassa ja miehelläs kuonokannut, hih, hih! On siinä lapselle sitten kertomista kun isommaksi kasvaa ja kyselee miten (ja mistä) minä olen tullut äiti?

Kalluppii käyn miettiin.... kiirus päivä on, niinpä palaan juttuun.

Inkulle suojelusenkeleitä!!!!!!!!!

Nyt tullee Haidi kertomaan suuren salaisuuden... seuraavassa kierrossa ei täti tänne enää tule ,vaan Haidi raskautuu... totta vai huuhaata ,sitä jäämme odottamaan?

Ai oonko seonnu? NO en oo... piruuttani kokeilin sitä nettiennustajaa Madam Mammaa joka ennustaa lapsilukua ja syntyvien lasten sukupuolet... ja tässä teille vastaus:
korttini näkevät ,että teille syntyy vielä kolme yhteistä lasta , tyttö tammikuussa 2007 ja kaksostytöt marraskuussa 2009... huh huh ,ollakko totta vai eikö olla?
No hei en minä usko oikeesti tuohon ,mut oli kiva kokeilla.

""Sehän on hyvä nyt kun tietää millon raskaaksi tulee nii voi isännälle etukäteen valmistella vuosisadan rodeot""

Pientä kieroa mieltäni houkuttaa ajatus haastaa kaikki ketjulaiset tähän ennustukseen mukaan ja ilmottamaan tänne mitä madame kertoi... olis pirun hauskaa kattoo kuinka monen kohdalla sattus ennuste kohdalleen.

madam.mamma@luukku.com

Minä kirjoitin toisesta ketjusta saamani ohjeen mukaan ,oman ja mieheni syntymäpäivän ja vuoden sähköpostiin ,se pitäisi riittää. Laitoin kyl historiaa senverran ,et 3 lasta on ja 3km ja kysymyksen mikä on tuomiomme lapsen saannin suhteen.

Terveisiä tokalta neuvolakäynniltä! Tärkeät asiat heti: sydänääniä haettiin minuuttitolkulla ja hermostuneena varmasti hermostutin myös sijaisterkkarin. Sitten helpotuksen huokaus, kun vasemmalta puolelta alkoi kuulumaan 152-159 sykettä minuutissa, jonka jälkeen purskahdin hillittömään itkuun. No maha hytkyi tietysti ylös alas, eikä ääniä meinattu saada uudestaan kuulumaan. Sitten vähän rauhoituin ja pystyimme keskittymään asiaan. Siellä se Toivo-Annelin (?) sydän puksutti ja kuuluipa jopa, kun hän liikkui. Ehkä häiriintyi ultraäänistä.

Olipa rankka kokemus, mutta tietysti aivan ihanaa. Yksi elämän kohokohdista, joka varmasti jää mieleen. Miten tällaisen jälkeen jaksaa keskittyä työasioihin?

Verenpaine, hemppa ja paino (-500 g) olivat kohdallaan. Virtsasta löytyi + verta. Pitää viedä huomenna kunnon näyte labraan. Uskon ja tiedän, että kyseessä on vain kuivat limakalvot, enkä usko mihinkään vt-tulehdukseen.
Saimme myös pehevalmennusajat, alkavat jo 16.5. Alkaapi konkretisoitumaan tää juttu :-D

Hienoa inkku...onnittelut pom pom pompotuksesta ,nyt vaan pidät hyvin huolta tuosta pienestä Toivo- Annelista.
Uskon ,että tänään on vaikea keskittyä töihin tai ylipäätään mihinkään muuhunkaan:):)

Voi Inkku, mahtavat uutiset hönkäsit tähän pöhinäpönttöön. ""Toivo-Anneli"", ihastuttava työnimi. On aivan helppo uskoa, että työnteko on nyt vähän kankeaa, mutta toisaalta eikö ole tietty rentous työntekoon ja itseasiassa rentous myös tulevaan.
Sydämelliset onnittelut sinulle ja miehellesi. Voin vaan kuvitella teidän onnea.

Minulla on taas takana erittäin hankala yö. Klo. 2.45 herätys ja uneen pääsin vasta tuolla vaille kuusi ja uusi herätys jo klo. 7. Juuri nukuin tuossa tunnin ja olen aivan rättiväsy.
Hereillä piti tämä puutunut kipuileva käsi ja aamusta alkanut vatsakipu, joka tuntuu vieläkin vaan jatkuvan ja vauvahan reagoi tuohon vatsanväänteisiin.
Toivottavasti helpottaa piakkoin.

Ja säästä taasen...grrr.. 5cm satanut yön aikana lunta ja eiku jatkuu...ens viikolla on jo huhtikuun puoliväli...

Kiitoksia onnitteluista. Täällä saa sataa vaikka mitä, minun iloista mieltäni se ei laimenna :-D

Harmi juttu tuo äipän aamuöinen valvominen. Minua vaivaa se aina, kun stressaan ja sitä on valitettavan usein. Yleensä työasiat painaa, mutta viimeaikoina päätä on puristanut vauvaan liittyvät pelot. Ehkä ne nyt vähän helpottavat. Vielä kun jaksaa odottella siihen saakka, että liikkeitä alkaa tuntemaan, niin sitten ollaan jo aika pitkällä.

Saatko mistään mitään helpotusta kipuihisi äippä? Toivottavasti, sillä nyt kun olosi ei varmasti muutenkaan ole ihan parhaimmillaan, niin noita raskauden ""ulkopuolisia"" kipuja ei kyllä tarvittaisi enää riesaksi. Ota ainakin iisisti tämä päivä, ettet liika leivo tai siivoa.

Voi ihanuus ja autuus, Toivo-Anneli lähetti äidille ja isille täysillä rakkaussykkeitä! Ihanaa Inkku ja onnea tuhat kiloa!!! Itku tuli silmään täälläkin ja teille tuo hetki on varmasti unohtumaton, tiedän sen.

Maman ja Inkun hyvien uutisten myötä ulkonakin alkoi vihdoinkin paistaa aurinko, jihuu!

Nää hermosäryt tahtoo olla senkaltaisia, että niihin ei paljoo ropit auta. Se mitä mä teen, voitelen mobilatilla ja käännyn vuoteessa ""väärin päin"" eli että voin roikottaa kättäni laidan yli. Siinäpä ne kikkavitoset.
Olen kyllä nyt niin väsy, että ei todella käy mielessä juuri minkään tekeminen.
Taidan mennä nukkumaan ja odotella tuota Mannan mainitsemaa valoilmiötä, myös tänne päin Suomea.

Heips! Jopas taas mama meitä pelästyttelee, mutta onneksi ei senn pahenpaa...

Ihanaa Inkku, onnea, ja ilon kyyneleitä täältäkin, vai Toivo-Anneli, tulee ihan oma viidentoistavuoden takainen muisto mieleen kun koin samaa Eulaalia-Uolevin kanssa ;=)

Ja jaksamista äipälle, sitä se Onnelin odotus teettää, mutta onneksesi sinulla on jo ""loppu lähellä""...

Ja Haidi meinaa vielä monia lapsia tehtailla, mikäs siinä, jos luoja suo, työkaverillani on kuusi kappaletta, jas kaikki yhtä rakkaita, eikä yhtään antaisi pois, ja miksi antaisikaan?

Minäkin kerran epätoivoissani laitoin ennustajille postia; toinen ennustaja.elli@luukku.con, povasi 5.2.2007 syntyväksi tyttöä, ja tämä madam.mamma puolestaan joulukuulle 06 poikaa, että metässä varmaan molemmat, mutta mukavaa viihdettähän nämä...

Omaa napaa, olen ollut tällä viiokolla tosi väsynyt, varmaan kaiken tuon matkaväsymyksen, ja sitä edeltävän hössötyksen jälkimaininkeja, että eipä mitään kummempia, sitä sama vaan viikosta ja päivästä toiseen, tämä arki jaksaa uuvuttaa, jaksamista kunkin loppuviikkoon!

Hei Kiira, mistäs sen tietää vaikka madam.mamma olisi oikeessa tuon joulukuun 2006 suhteen...?!! Sullahan on takana ihana, romanttinen häämatka Wienissä ja hyvin ehtisi pikkuinen kasvaa joulukuulle...PEUKUTUKSIA!

Minä tunsin äsken ekan kerran SELKEESTI pikku-Erkin liikkuvan tuolla masussa!!! Huikea tunne, ihan kuin pienen pieni käsi olisi huitaissut kohdunseinämää, voi että! Tänään on viikkoja tasan 17+0 eli kyllä olen jo odotellutkin tuolta mahasta jotain viestiä. Tai sitten vain kuvittelin...ei ei, nää eivät kyllä olleet enää ilmavaivoja! Erkki se tais siellä vilkutella.

Onneksi maman miehen vatsavaivojen syy selvisi ja on hoidettavissa leikkauksella. Kyllä se on teidän nyt pidettävä jonkinlaiset rodeoshowt ennen leikkausta tai tulee pitkä tauko...tietty jos masuun sattuu kovasti niin eihän sitä sitten auta kuin odottaa.

Toivottavasti äippä saa nukuttua kunnon päiväunet niin jaksaa taas. Valvominen on kyllä tosi kurjaa, mutta onneks on enää loppusuora edessä ennen Onnelin syntymää!

Inkulle onnittelut!
kiire on vähän täälläkin!!
Minä en käytä ennustajia kun itse näen enneunia...
edellinen enneuni meni pelottavasti oikein tämän ystäväni synnytyksen ja vauva-asian kanssa. näin unen että isojen vaikeuksien jälkeen ystäväni pääsi sairaalasta kotiin vauvan kanssa....näinhän siinä sitten kävi..
Nyt pari yötä sitten näin unen jossa kannoin pientä vauvanyyttiä sylissä ja se oli omani...saas nähdä..

Vai twistaa se Erkki siellä :-D Sitä on NIIN vaikea tajuta, että siellä tosiaan on ihminen, jolla on kädet ja jalat ja joka yrittää kertoa: ""Hei äiti! Minä täällä. Missä sinä?"" Ja sitten se kokeilee kädellään ja tuntee äitinsä. Nyyh...

Kun ei vielä tarpeeks olla hurahtaneita, niin lukekaapa tuo otsikolla SILMISTÄ ketju... jännä juttu ja varmaan siinä perääkin on... ei kun peilin eteen vaan tuijottaa ,millon alkaa väri muuttua.

Pääsin tänään jopa kotiinkin, huh, huh, musta ei näkyny välillä ku viiva vaan kun vauhti oli niin mahdoton tänään. Sen siitä saa kun käy rentoutumassa mettässä ja on tekemättä töitä yhden päivän!

Kyllä on harmi äippä, että tuo nukkuminen on menny kehnonlaiseksi, vaan aamut on sulla vähissä! Yritän lähettää tänään sulle rekka-autollisen sitä unihiekkaa siinä kymmenen maissa ja muutaman sata unienkelii!

Erkki-pieni, hyvä, hyvä! Niin sitä pitää, eiku jumppaa vaan niin paikat vahvistuupi! Omat kokemukset ensipotkuista tuli mieleen, olin sängyssä lukemassa kirjaa ja yhtäkkiä kirja hypähti, voi että mä säikähdin...vaan sitten tajusin, et ei ollut ilmakuplasta kyse :)

Inkulle Toivo-Annelin sydämensykkeistä vielä lämpimät onnittelut (vaan kyllä minä sen tiesinkin, että kaik hyvin)!

Ennusunia ja ennustajia. Juu on niitä munki kohdalle osunut, toiset on tienneet, toiset eivät. Jotenkin en vaan oikein usko sähköpostiennustajiin hirveesti, mutta kivaa ajan kuluahan se on. Kun tytärtä odotin kävin ennustajalla, raskaus ei vielä päälle päin näkyny, jaa liekkö sitenkin näkyny silmistä, ennustaja tuumasi, että tyttö sun ympärilläsi hyppii. Viimeisin ennustaja lupasi pojan syntyväksi joskus ens vuoden alkupuolella, jotta sitähän tässä käyn ootteleen sängynpeittoo virkatessani.

Mamalla oli ihana uni, lisää tommottis!!!!

Haidin kalluppiin en oo vieläkään siistiä vastausta löytänyt, taitaa olla niin sensuroituu kamaa, ettei hirvee tälle palstalle laittaa ;)