Pääsin tänään jopa kotiinkin, huh, huh, musta ei näkyny välillä ku viiva vaan kun vauhti oli niin mahdoton tänään. Sen siitä saa kun käy rentoutumassa mettässä ja on tekemättä töitä yhden päivän!
Kyllä on harmi äippä, että tuo nukkuminen on menny kehnonlaiseksi, vaan aamut on sulla vähissä! Yritän lähettää tänään sulle rekka-autollisen sitä unihiekkaa siinä kymmenen maissa ja muutaman sata unienkelii!
Erkki-pieni, hyvä, hyvä! Niin sitä pitää, eiku jumppaa vaan niin paikat vahvistuupi! Omat kokemukset ensipotkuista tuli mieleen, olin sängyssä lukemassa kirjaa ja yhtäkkiä kirja hypähti, voi että mä säikähdin...vaan sitten tajusin, et ei ollut ilmakuplasta kyse
Inkulle Toivo-Annelin sydämensykkeistä vielä lämpimät onnittelut (vaan kyllä minä sen tiesinkin, että kaik hyvin)!
Ennusunia ja ennustajia. Juu on niitä munki kohdalle osunut, toiset on tienneet, toiset eivät. Jotenkin en vaan oikein usko sähköpostiennustajiin hirveesti, mutta kivaa ajan kuluahan se on. Kun tytärtä odotin kävin ennustajalla, raskaus ei vielä päälle päin näkyny, jaa liekkö sitenkin näkyny silmistä, ennustaja tuumasi, että tyttö sun ympärilläsi hyppii. Viimeisin ennustaja lupasi pojan syntyväksi joskus ens vuoden alkupuolella, jotta sitähän tässä käyn ootteleen sängynpeittoo virkatessani.
Mamalla oli ihana uni, lisää tommottis!!!!
Haidin kalluppiin en oo vieläkään siistiä vastausta löytänyt, taitaa olla niin sensuroituu kamaa, ettei hirvee tälle palstalle laittaa