Hei, voi ärsytys.. Olin eilen nauhoittanut sen Onnen varjot ja tietty meen tallentava digiboksi oli jämpännyt kesken kaiken ihan just ennen loppua, eli multa jäi varmaan 5-10 minuuttia pois. Kertokaa joku, mitä siinä lopussa tapahtui.. Näin siihen kohtaan, kun Nicke meni sinne puutarhaan, missä Lymi oli..
Sade, peukuttelen sulle, että tuhrut loppuisivat

)
Mä pistän aina krääsän jakoon, ja varsinkin sellaisille, jotka sitä krääsää tuovat mulle, annan kanssa krääsää..

Mua oikein ottaa päähän, kun mietin aina tarkkaan joululahjoja ja sit mun yks kaveri ostaa mulle aina tyyliin jonkun yhden yksittäisen mukin, esim. punaisen, jos mulla muuten on kaikki samaa sarjaa..
Munkaan mielestä niitä clomeja ei kyllä kannata vielä alkaa syömään, jos oikeasti kaikki on kunnossa, tutkittu ja hutkittu. Just taas kuulin yhdeltä lääkäriltä, että säännöllisen kierron omaavista 90 % raskautuu ensimmäisen yritysvuoden aikana, joten ei sullakaan Rosa ole vielä mitään hätää..
Voi vitsi, taas multa tänään udeltiin töissä, olenko raskaana, kun kuulemma hehkuin niin kauniisti. Voi pertti, sen kommentin jälkeen en sit enää hehkunutkaan!
Kukas olikaan käynyt katsomassa Joulutarinan? Mitä piditte?