AJATUKSISTA YRITYKSEEN 29

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sade81
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sade81

Vieras
Neilikka 26+26 Y01/07
Iipi 33+36 Y02/07
Erica 31+34 Y3/07 +09/07 km 10/07
Anna 27+25 Y04/07
Minni 26+25 Y04/07
Rosa78 29+32 Y05/07
Sade81 26+28 Y06/07
Lumikukka 26+29 TJOT 10/07
Saana 25+28 Y11/07

Plussanneet
Ballerina 30+29 Y06/07 +09/07
Angsteri 28+31 Y3/07 +10/07
Mi-iu 22+26 Y08/07 +11/07

Meidän plussanneille kysymys (jonka joku taisi jo edellisessä ketjussa esittääkin): Missä vaiheessa kohdun/munasarjojen paikkeilla alkaa tuntua kipuilua, jos kaikki on mennyt kohdalleen ja plussa on tulossa? Mulla nimittäin on ollut vasemmalla munasarjan kohdalla tuntemuksia ja myös alavatsassa kohdun tietämillä... Ultran mukaan nimittäin ovuloin juuri vasemmalta puolelta. Voinko jo elätellä hieman toiveita vai meneekö nämä Luge-kuurin piikkiin..?

Lumpparille ja Rosalle hirvittävät peukutukset db db db !!!!

Ymmärtääkseni jotkut tuntee koviakin kiinnittymiskipuja 7 - 10p (?) oviksesta.

Angsteri, ihanaa että kaikki hienosti! Taitaa olla turhaa kysyä meinaatteko kysyä sukupuolta. Menetkö siis yksityiselle tammikuussa? Vai kertooko kunnallisella sukupuolen? Valista mua.

Sain gyneltä pitkän vastauksen, jossa kerto että Clomit on mulle turhia. Käytti hienoa "autovertausta", jonka pointti oli että kun mulla moottori toimii ja kulkee hyvin (ovis tulee, kierto säännöllinen, johtimet auki, simpat kunnossa) niin antaa mennä körötellä vaan. Ylinopeus kostautuisi. Äh, en muista, mutta erittäin hyvin selitti että kandee nyt vaan käyttää rauhassa luomuna tää aika, ja pääsen sitten alkukeväästä lapsettomuushoitoihin. Ja uskon häntä, kun hän tosiaan on muuten ollut tosi asiantunteva.

Kiitos vaan peukutuksista, mutta luulen että turhaa on, en edes pongannut ovista. Ei meidän vauva mikään jeesus ole. Noloa myöntää, mutta tää on ollut makkarin puolella hiljasin kuukausi EVER. Puolustukseksi muistutan: kivulias viisaudenhammasleikkaus ja mies töissä melkeen joka ilta. Kaks kertaa taidettiin kuksasta. Bad bad wife...

Iipi, mulla ei ollut mitään tuntemuksia ennen plussaa tai oli- edellisenä päivänä tuntui, että mekat alkaa, mutta eipä alkanut ;). Nää on niin yksilöllisiä. Koska sulla on jännäilypäivä? Peukkuja!

Rosa, hyvä, kun sait noin pian vastauksen! Kyllä teillä pian tärppää, kun kaikki on kerran kunnossa. Mä menen ihan kunnalliselle ja nekin kuulemma kertoo sukupuolen, jos se näkyy (jos toukka ei ole jalat ristissä). Tähän vaikuttaa kuulemma sekin kuka tekee ultran. Toivon, että he kertovat. Ajateltiin mennä myös yksityiselle 4D-ultraan tammikuussa, joten siinä ne ainakin kertoo. Toisaalta jos toi kunnallisen puolen rakenneultra on hyvä ja saadaan siinä kaikki haluamamme tieto, niin voi hyvin olla, että skipataankin toi 4d. Täytyy katsoa lähempänä.

Mitäs teillä on illan ohjelmassa? Mulla on onneksi menoa, kun mies on myöhään treeneissä. Me pidetään mun ystävälle baby shower tänään yhdessä ravintolassa. Tarjotaan sille ruoka ja viedään pieni lahja. Ihan mukavaa vaihtelua.

Arvatkaas mikä biisi soi tässä taustalla samalla, kun kirjoittelen? Arja Korisevan: saa joulu aikaan sen.... heh!

Hyviä uutisia np-ultrassa, olo on niin onnellinen! Pikkuisella on kaikki hienosti, on kuulemma "reipas vauva". Liikkui ja vilkuttelikin meille! Kiitos peukuksista, niitä todellakin tarvittiin, jännitimme ultraa valtavasti.

Minäkään en tunnistanut olevani raskaana ennen kun menkkojen olisi pitänyt alkaa. Mies tosin epäili, kun käyttäydyin niin kummallisesti. Pieni kuvotusaalto sai minut testaamaan tuon ensimmäisen haamun. Omat PMS-oireeni ovat aina niin mystisiä, että vaikeaa oli erottaa raskausoireita niistä.

Jännäilijöille plussatuulia, teitä onkin monta jo laiturilla lipun kanssa! Peukkuja!

Ovistestistä sain ekan plussan kp8. Raskaustestin plussan sain kp27, mutta en siis tehnyt aikaisemmin. Jos on niitä clear bluen herkkiä testejä (tai varmaan muunkin merkkisiä herkkiä testejä) niin pitäisi saada jo kolme päivää ennenkuin menkkojen pitäisi alkaa. Mutta hormoonitasotkin vaihtelevat yksilöittäin, kuulemma. Meinaatko testata nyt? juu,juu,juu,juu!!!! ;)

Lähetänpä oikein ulkomaan peukkuja Iipille, jos ne tehoaisi!!! Tietty kaikille muillekin, mutta kun oireet kuulosti noinkin hyviltä!
Lentelen Suomeen huomenna. Seuraavaksi mulla on tiedossa työmatkaksi ollakseen harvinaista luksusta - pääsen vähäksi aikaa katselemaan kaupunkia!!!

Lumikukka, nyt alkaa jänskättämään ihan kunnolla sun puolesta!!!

Rosa, joo kantsii vaan ihan rauhassa jatkaa yrittämistä niin kyllä se vielä tärppää. Teillä on kuitenkin niin hyvät mahikset ja nyt kun tuo muutto tuo vähän muuta ajateltavaa niin tärppää ehkä jo ennen jouluakin ;)!?! Kuulostaa kyllä aivan ihanalta toi sun gyne, mistä tollasia löytää?!?

Mulla on (jälleen vaihteeksi) aika hiljainen ilta tiedossa. Mies tosin pääsee jo kohta kotiin, täytyy katsoa jos vaikka innostuisin viettelemään sen kun tulee kotiin. olisi vähän vaihtelua "puolipakko"touhuihin...;)

Niin ja Greyn anatomia pitää tietty katsoa!

Ai hitsi, jotenkin meni Ballerinan kuulumiset ihan ohi. Onnittelut hyvästä ultrasta!

Mä lähden nyt elokuviin, Rottatouille on viimeinkin ensi-illassa täälläkin. Tai itseasiassa naapurikaupungissa 40 km päässä, eihän meillä sentään teatteria täällä ole :D Parempi olla hyvä kans!

Onpas täällä kirjoiteltu paaaaljon. kahlasin nyt nopeasti työpäivän päätteeksi kirjoitukset läpi!
Peukkuja pidetään jännäilijöille!

Ja angsterille ja Ballerinalle :), ihanaa kun kaikki oli hyvin ultrissa!!!

iipin kysymykseen, mä tunsin jotain outoa kiinnittymisen aikaan. Ei sitä oikein osaa selittää, mutta vihloi tuolla sisuskaluissa kummallisella tavalla ja se säteili häpyluuhun. Oireina oli pissaamisen tarve jatkuvasti, palelu ja PMS oireiden puuttuminen. Tän edellisen kierron "oireet" oli kyllä vilkkaan mielikuvitukseni tuotetta...kun toivoo niin hartaasti niin pää alkaa tekee kepposia, hmph.

Mulla siis alkoi menkat eilen. Joten kp 2 menossa. Ihan ok olo, hyvä ainakin että tulivat, nyt pääsee taas uuteen kiertoon.
Saas nähä miten "stressittömänä" sitä pysyy tässä kierrossa... ;) Seuraavat jännäilyt ois sitten joulun ja uudenvuoden välissä...

Me varattiin tänään Thaimaan loma tammikuun puoleen väliin! Me tarvitaan nyt ehdottomasti jotain positiivista odotettavaa kaiken jälkeen, ja tämä matka tuli just sopivaan väliin! Laskin just, että jos kierto pysyy vakaana mulla on piiitkästä aikaa menkaton matka tiedossa!! JESH! Ja jospas sitten siellä saatais uusi tulokas alulle ;) (toivottavasti toki tärppää jo ennen sitä)

Mutta nyt lähden kotiin täältä toimistolta, huoh. Älytöntä kun töissä ei kerkiä edes palstailla, hmph!

Huomiseen!

Ihanaa Erica, Thaimaa!!! Sinne minäkin haluan :) Onpa ihana kun pääsette sinne lataamaan akkuja, siellä se uusi tulokas viimeistään saa alun ja jo ennen sitäkin. Täällä kp 27 ja ei mitään tuntemuksia. Iltasanomien lööppi: BRITNEY RASKAANA!! Aivan ihmeellistä, tuo muija ei ajattele oikeesti mitään, menettää huoltajuuden tyhmällä käytöksellä ja nyt taas raskaana. Miten joillakin on noin helppoa, esikon ja tokan ikäero, 1 vuotta ja 2 päivää, hurjaa.. Kyllä sitä vielä raskaudutaan, me kaikki. Toivottavasti alkaa plussia ropiseen teillekkin :) Nyt taidan lähtee lenkille pakkaseen.. Ihan pakko päästä tuulettuun. Plussa-onnea:))))

Ballerina, onnittelut!!! On varmaan uskomattoman helpottunut ja onnellinen olo. Rutistus teille.

Waude, Erica, Thaimaa... Mäki haluun.

ANNA: Kukaan ei tainnut vastata siihen leffan loppukohtaukseen? Eli Nicke meni sinne puutarhaan koiran kera, koira juoksi Lymin luo. Lymi halaili lässytti koiralle, ja Nicke käveli siihen karismaattisesti ja sano "ei me pojat pärjätä ilman sua", tarkotti siis koiraa. Sit ne siin höpötti ja Lymi kysy onko se nähny poikaansa. Nicke sano et ei oo. Lymi: "en mä voi olla miehen kaa joka ei halua olla isä lapselleen". Nicke kaivo vauvan kuvan takataskusta ja sano et sen pojan nimi on Jani. Lymi muistaakseni sano viäl et "haluan et sä olet kunnon isä sille" Ja nicke kai jotain myhäili et ookoo. Sit Nicke kysy mitä se vois tehdä ja auttaa Lymiä (oli varmaan morkkis). Lymi sano et tarttis aasin. Sit typerä hämmentynyt ja helpottunut yhteisnauru ja loppukuvana Lymin taideterapiaryhmä esittää joulukuvaelman jossa Nicke esittää aasia ja kaikki on happy...

Kiva leffa, aitoja kohtauksia, hyvät näyttelijät ja tykkään muutenkin suomalaisista elokuvista. Mut jotenkin tuntu et liian absurdi ja samalla ennalta-arvattava. Nehän oli laittanu omaisuuden lapsettomuushoitohin ja se Helena vaikutti "rehelliseltä hyvältä tyypiltä". Mies vielä terapeutti että varmasti tietää kuinka loukkaa naista kamalimmalla mahdollisella tavalla. Jos meille kävis noin niin vetäisin vaan miestä rehellisesti lättyyn. Hän tietää sen myös. Enkä ole väkivallan kannattaja, mut ihan turha olis tulla tollasta temppua pyytämään anteeks. Toisaalta mun mies on niin fiksu, ettei kehtais tulla pyytelemään mua takas kun olis saanut lapsen toisen kanssa, vaan jättäis mut rauhaan. Jossain se raja menee rakkaudessa ja anteeksi annossakin. Ja monet on varmaan mua kiltimpiä tässä. Mä oisin tohon liian ylpeä.

Siis mä oikeasti ihan hiillyin kun aloin ajattelee että oma mies tekis noin ku tossa leffassa! En yleensä näin tiukkis ole että konkreettisesti raivostuttaa pelkkä ajatus. Ilmiselvä PMS siis!! Täti taitaa jo olla tilannut hissin tähän kerrokseen.

siis täh?!? no olipa hyvä että en katsonut tota leffaa, olisin hiiltynyt täysin ja kiljunut miehelle että tekisikö se noin jne. ARGH ;)

mä päätin aloittaa terot jo huomenna kun on kp15 (lääkärihän määräsin ne mulle vasta kp17 eteenpäin). En tajua miksi kun kaikilla muilla on kp15 eteenpäin. ja mulla se ovis nyt jo oli (jos oli) joten ei voi mitään haittaakaan olla, menkat alkaa sitten varmaan 2 päivää aikaisemmin, mutta eipä sillä nyt niin väliä ole (ja tietty jos oli ovis niin alkavat niinkuin viimeksikin).

Mäkin taisin unohtaa onnitella Ballerinaa, joten aivan ihanaa että kaikki teillä kunnossa =)!!! nyt voi varmaan hengittää vähän helpommin.

Toi Thaimaan matka kuulostaa Erica aivan ihanalta! mun tutut olivat thaimaan lomalla vuosi sitten ja heidän vauvansa sai alkunsa siellä..ehkä siinä ilmassa on jotain, joten kyllä teilläkin viimeistään siellä tärppää, toivottavasti jo aiemmin! meidänkin pitäisi kyllä lähteä jonnekin kun ei sitä häämatkaakaan olla vielä ehditty tekemään.

Kiitos Rosa loppukohtauksen selostamisesta, ei mulla tainnut jäädä kuin minuutti tai kaksi pois.. Mäkin pidän suomalaisista leffoista, mutta tämä ei kyllä ollut mun mielestä kovin hyvä..

Upeaa Erica tuo Thaimaan reissu, olen ihan kade teille! :) Ballerinalle onnittelut kivoista ultrakokemuksista!

Iipille ja Lumpparille peukutuksia! Pian vaihtuu kuukausi, joten joku ehtis vielä plussata marraskuun puolella..?

Rosa, siis terot auttaa epäsäännöllisiin kiertoihin ja tiputteluun. Paksuntaa (kait) kohdun limakalvoa joka on hyvä juttu :) ei musta ihan näillä tiedoilla taitaisi lääkäriä tulla, katsoin tuoteselosteenkin, mutta eipä siinä sanota muuta kuin noista kierroista.

Onnittelut Ballerinalle ja Angsterille hyvin menneistä ultrista, ihanaa että kaikki on hyvin!!!

Kovasti peukutuksia iipille, Rosalle ja Lumpparipumpparille, kun ootte seuraavana jännäysjärjestyksessä! Tässä viel ehtis tulla yks plussa marraskuulle... :)

Ericalle halaukset tädin tulon johdosta mutta hyvä että kierto on kuitenkin nyt säännöllinen. Mä oon kateudesta vihdeä tuon Thaimaan suhteen!

Täällä kp 17/31 ja aika menee hitaaaaaaaaasti. Piinaavan pitkät piinaviikot. *hohhoijaa*

Mutta saadaan sentään sitten ens viikolla jännäillä miehen simppatestin tuloksia...

Huomenta =)

tapahtuuko kenelläkään tänään mitään kivaa?! (eikös ainakin Lumikukan jännäilyt ala? ja samoin Rosan?)

Rosa, miten sulla on nyt syömiset onnistunut? särkeekö hammasta edelleen?