Onpas täällä kirjoiteltu paaaaljon. kahlasin nyt nopeasti työpäivän päätteeksi kirjoitukset läpi!
Peukkuja pidetään jännäilijöille!
Ja angsterille ja Ballerinalle

, ihanaa kun kaikki oli hyvin ultrissa!!!
iipin kysymykseen, mä tunsin jotain outoa kiinnittymisen aikaan. Ei sitä oikein osaa selittää, mutta vihloi tuolla sisuskaluissa kummallisella tavalla ja se säteili häpyluuhun. Oireina oli pissaamisen tarve jatkuvasti, palelu ja PMS oireiden puuttuminen. Tän edellisen kierron "oireet" oli kyllä vilkkaan mielikuvitukseni tuotetta...kun toivoo niin hartaasti niin pää alkaa tekee kepposia, hmph.
Mulla siis alkoi menkat eilen. Joten kp 2 menossa. Ihan ok olo, hyvä ainakin että tulivat, nyt pääsee taas uuteen kiertoon.
Saas nähä miten "stressittömänä" sitä pysyy tässä kierrossa...

Seuraavat jännäilyt ois sitten joulun ja uudenvuoden välissä...
Me varattiin tänään Thaimaan loma tammikuun puoleen väliin! Me tarvitaan nyt ehdottomasti jotain positiivista odotettavaa kaiken jälkeen, ja tämä matka tuli just sopivaan väliin! Laskin just, että jos kierto pysyy vakaana mulla on piiitkästä aikaa menkaton matka tiedossa!! JESH! Ja jospas sitten siellä saatais uusi tulokas alulle

(toivottavasti toki tärppää jo ennen sitä)
Mutta nyt lähden kotiin täältä toimistolta, huoh. Älytöntä kun töissä ei kerkiä edes palstailla, hmph!
Huomiseen!