AJATUKSISTA YRITYKSEEN 29

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sade81
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Halit Rosalle! Ikävä juttu... Tuntuuko, että alkavat tänään? Pitikin kysyä tuosta sun ruokavaliosta eli olet mennyt sillä nestemäisellä vai?

Jes, jäi vähän työpäivästä aikaa selailla tätä nettiäkin. Hitsi te ootte ihania kun jaksatte jännittää munkin puolesta. Menkkoja ei näy, eivät ala tänään. Vaikka päivä vaihtuu, kellonaika alkamiselle on aina suunnilleen sama ;) Mulla on tällainen epämääräinen teoria, mitäs arvelette... Koska elämässä muutoin on tullut sontaa niskaan jonkin verran, voisiko tämä vauva-asia olla sitten tasoitukseksi hyvin helppo? Ts. onnistuisi raskautuminen kohtuuajassa ja tulisi kiltti ja terve lapsi. Hmm... Mahtaako se toimia ihan noinkaan. On mulla käänteinenkin teoria, mutta haluaisin uskoa mieluummin tähän.

Mikäs on Saanan tilanne?

Lumppari, mä koitan tosissaan ottaa menkat sunkin puolesta. Pidän peukkuja! Toivottavasti sä saisit sen meidän ketjun marraskuuplussan! Mulla tuntemukset alkaa vasta samalla ku menkatkin, eli parin tunnin päästä. Ellei sitten se oviksen puuttuminen ole sotkenut kiertoa.

Juu, alkaa tää nestemäinen lievästi tökkiä. Kaikki on niin rasvatonta ja mautonta... Vaikka syön paljon niin laihdun (se on siis ihan mukavaa). Ei ole mitään epäterveellistä nestemäisenä (jugurttia, piimää, kasviskeittoa jne). No, öh, alkoholi ehkä.

Yks ilta istuin majoneesipurkki kädessä ja nuoleskelin lusikasta majoneesia. Voiko olla pateettisempaa. Mutku tekee mieli rasvaa ja suolaa...

Rosalle halit!

Lumikukka, toivotaan että sun teoria pitää paikkansa. Meillä näyttää menevän vauva-asiakin tuon vaikeamman mukaan, tai no ainakin normiparien mukaan, eli ei tärppiä ekalla yrittämällä. Mutta mikä ei tapa, vahvistaa eikös niin ;)

Täälläpä on ollut mielenkiintoiset raha keskustelut. Mäkin olen meistä se pihimpi ja etenkin ruuissa katson tarkkaan hinnat. Kelpaisi tuo Minnin kuvailema palkkataso hienosti ja voisiko siihen yhdistää Suomen tai vielä parempaa, Monacon verotuksen?!?!?

Rosalle kovasti tsemppiä hampaan kanssa! Aika parantaa. Mulla on vielä oma hammaskipu liiankin hyvin muistissa. Meinas lentää laatta, kun luin ton sun majoneesilusikka nautinnon, urg... taitaa olla vielä pahat olot herkissä mun suunnalla :0

Ihanaa, kun huomenna saadaan kuulla Lumikukan tulos! Rosa plussaa sitten seuraavassa "terve hammas" kierrossa, eikö juu? Testaako joku muu huomenna tai viikonloppuna?

Erican Thaimaan matka kuulostaa paremmalta kuin hyvältä. Minne päin suuntaatte? Me ollaan oltu Bangkokissa ja Samuilla. Phuketissa tai Krabissa olisi kanssa ihana käydä. Niistä olen kuullut pelkästään positiivista.

Ps. mäkin lopetin sen onnen varjot elokuvan katsomisen kesken. Itkin jo ekat puoli tuntia ja sit päätin, että nyt saa riittää....

Älähän Sade vielä heitä kirvestä kaivoon! Kyllä se varmasti vielä teilläkin plussa napsahtaa.

Hmm saunassa tuli vähän menkkainen olo, mutta katsotaanpa nyt.

Täällähän on jännät paikat!!!

Vitsi mulla on ollu sellasia vilunväristyksiä koko päivän, et oon varmaan tulossa taas kipeeks :( Vaikka oon hikoillu vähän töissä oon samalla saanu sellasia väristyksiä. Mua nippailee tuolta alapäästä, on tehny niin koko päivän, mutta niin mulla on ollu muissakin kierroissa kierron loppupuolella, ja sit sitä rupee kuvittelemaan kaikenlaista. Kun eihän mulla oo kun vajaa 4 vrk oviksesta, niin ei se mitään kiinnittymistä voi vielä olla. Ja vielä siihen lisäks meidän patterit on menny rikki ja joudutaan pari päivää vielä olla ilman lämpoä ennen kun ne tullaan korjaamaan. Täytyy hakea ullakolta sellanen sähkölämmitin. Hrrrrr.

Minni, onneksi teiltä löytyy tuollainen varalämmitin. Mä olen aina ihan jäässä ja voisin pitää sisälläkin melkein toppahaalaria ;)

Oon ollut tosi maassa taas tän illan, en tiedä mikä mulle tulee..kai johtuu taas siitä kun mies tuli niin myöhään töistä kotiin, tuntuu että ei ole riittävästi yhteistä aikaa..plaah ja plaah. Mutta ihanaa kun on pakkasta, se piristää mua aina tosi paljon =)

Juu ei meilläkään iltaisin hirveesti mitään ihmeempiä saada aikaan, mies istuu usein läppärinsä ääressä ja tekee töitä, ja mä istun sitten tylsistyneenä omani edessä -yleensä surffaillen mut tehny töitä tänään. Pitäis käydä yhteisillä lenkillä tai käyttää meidän kalliita fitness-kortteja (en oo taaskaan ollu siellä kuukausiin).

Mulla tää alapään nipistely jatkuu vaan, voi kun se ois nyt kerrankin vauva eikä mun idioottimainen alapää joka ei toimi normaalisti tai joku perhanan virtsis. Koko päivä ollu ihme nippailua, tosin kuten sanoin aiemmin niin onpa sitä ollu ennenkin loppukierrosta. Ehkä mulla on joku joka aina yrittää kiinnittyä muttei pysy kiinni, jospa se ois sama keltarauhasongelma joka aiheuttaa tiputtelun.

Plaah. Saavuin kotiin pikkujouluista. En jaksanut lähteä mihinkään sen enempää. Enkä voinut syödä siellä mitään, kun ei ollut sitä vesipiikkiä mukana. Kännissä olen juu, mut halusin vaan tulla kotiin. Miekkosenkin pitäs saapua pian.

Ja hassuin juttu! Menkat ei ole vielä alkaneet! Ja mulla on todellakin kellontarkka kierto. Joka neljäs torstai kello kuus. Ehkä hampuleikkaus siirsi ovista myöhemmäksi(leikkaus oli 4 päivää ennen oletettua ovista), mutta sen jälkeen ei olla seksiä harrastettu, joten plussaa ei voi odottaa. Tää on van hassua koska aina täsmälliset menkat, ja kerrankin kun ei mitään mahista olla raskaana ni sit on myöhässä...

Lumppari, mä todella luotan sun plussaan!!! Sä ansaitsisit sen.

Hyvät yöt kaikille!

Hyvää huomenta ääriryhmäläiset!

Hmm, ensin kysyn innokkaana Lumpparin kuulumiset....?!? Kerrokerrokerro!! Kauhea määrä peukutuksia!!!

Rosa, kuulostaa hassulta miten hammasjuttu vaikuttaa ovikseen ja menkkoihin. Ehkä tässä kierrossa on kuitenkin vielä toivoa, kun kyllähän ne simpat elelee siellä viikonkin. Toivotaan näin!

Sade, mulla on myös kaksi viimeistä päivää mennyt päin persettä. Toissapäivänä mieheni isä meni itsekkyys syistä paljastamaan kaukaisille anoppini sukulaisille, että olen raskaana, vaikka oli kielletty. Vituttaa pikkuisen ja siitä tulikin riita. En viitsi selittää tilanteesta enempää, mutta kyseessä oli täysin omanedun tavoittelu ja itsekkyys. Voi kuulostaa hassulta, mutta näin se vaan oli. Mieheni isä on kuin viisi vuotias. Saanut aina kaikki periksi, yms. Niin ja eilen sitten mulla meni koko päivä päänsärkyä potiessa. Tänäänkin tulee kiire päivä, kun tehdään osa muuttoa ja mulla ei toimi yhtään aivot mitä kaikkea pitäisi ottaa mukaan, että selvitään viikonlopun yli. Me viedään kämpille tosi vähän tavaraa, kun ei asuta siellä kuin muutama kuukausi.

No, jospa tämä aamu valkenisi paremmissa merkeissä.

Nega.

Kiitos kaikille tsemppaamisesta. Näköjään aloin kuitenkin uskoa plussaan, kun nyt tuntuu aika pahalle. Noh, ensi kuussa sitten. Hyvää viikonloppua kaikille!

Voi ei! Aivan älytön lohdutushali!! Teithän herkällä testillä? Tiedän hyvin miltä susta tuntuu -on tullut niitä testejä kulutettua itse kullakin. Kyllä se plussa sieltä tulee -se on varma!

Kiitos! Juuh taitaapa näistä olla kokemusta itse kullakin täällä... Oma murhe on vain aina lähin. Onneksi on paljon ohjelmaa tänään ja vkl ja mies tuossa vieressä.

Lumikukka, suuren suuri rutistus! toivoin niin että teillä olisi nyt tärpännyt suht helpolla...no ensi kuussa sitten, ehtii vielä melkein jouluksi. Menkkojako ei silti vielä kuulu?

Rosa, joo joku tollanen stressitapaus voi ihan helposti siirtää menkkoja myöhäsemmäksi, etkös ollut bongaavinasi oviksen vasta viime viikolla tms?

Angsteri, aika inhottavasti tehty. siis jos on kielletty kertomasta ja silti kertoo niin pöh!

Mikä se oli se toinen lääke, ei terot vaan se lug...? ja siis miten se eroo teroista?

Miehellä on huomenna työpaikan pikkujoulut, ottaa vähän päähän kun piti olla yhteinen vkoloppu ja sai eilen vasta tietää noista jouluista :( Päätettiin eilen myös että tästä lähin ei katsota tvtä arkena. Siis otetaan nauhalle kaikki ja katsotaan sitten vkoloppuna. Yritetään nyt saada siis lisää aikaa arki-iltoihin, kun on niin helppo jämähtää tvn eteen, mutta nyt yritetään siis tehdä jotain muutakin. Kerron sitten miten rupeaa toimimaan...

Voi Lumikukka! *luja rutistus*
Kyllä sulle se plussa tulee.

Mä taidan säästää sen testin ensi kiertoon. Eilen taas vitutti aivan valtavan paljon ja nyt maha on sellaisen tuntuinen. Hmph. Mutta jos huomiseen mennessä ei ole alkanut, niin käytän sen testin. Oletettavasti huomenna vituttaa vielä enemmin, niin on ihan kiva lähteä vähän laimentamaan ajatuksia.

Jipii, perjantai!

Aika hassua miten meillä on kierrot menneet niin että monella jännäilyt samaan aikaan! Lumpparille empatiav*tutukset, toi on niin ärsyttävää kun toiveet kohoaa ja sitten sitä viivaa ei vaan ilmesty.

Saanalle peukutukset! Mitä sun mies nykyään tästä ajattelee?

Angsterin appiukko kuulostaa narsistilta. Sanoitko hänelle ettet ole tyytyväinen tuohon kertomiseen? Tarkotan että tietääkö hän että olet vihanen? Mun mielestä hänen kuuluis tietää että on loukannut teitä. Ärsyttävää toimintaa.

Sade, vaude. Kuulkostaa hienolta tuo tv-sääntö. Sitten on varmaan "pakko" kommunikoida kumppanin kanssa kun ei vaan tuijota telkkaria. Me ollaan alettu pelaamaan kaikenlaisia (Othello, Scrable) pelejä iltasin.

Mun menkat ei ole vieläkään alkaneet. Tää laihtuminenkin voi olla syynä siihen. Syön yleensä paljon ja usein, niin tän litkun syömisen takia olen parissa viikossa laihtunut yli 3 kiloa. En ole siitä hirveen ilonen, kun näin nopeessa laihtumisessa laihtuu lihaksista eikä siis laihdu "terveellisesti". Kauheinta on sellanen laiha läski, joten menen jumppaan tänään.

Kuulostaa hyvältä toi Sateen idea! Kerrohan sitten miten toimii. Me ollaan kanssa peli-ihmisiä. Kun me tavattiin niin meidän ensimmäiset illat meni tikkulätkää hakatessa :) ja korttia pelataan nykyään.

Rosa, juu, kerroin mä ja miehenikin. Appi oli ihan marttyyri, mutta pahinta tässä on, että oikeastaan hän laverteli asian kahteen kertaan ja ensimmäisen kerran jälkeen tiesi jo meidän reaktion. Hän möläytti sen ensin mieheni sairaalassa olevalle mummulle ja samalla kertoi, että mummun poika saa lapsen uuden tyttöystävänsä kanssa. Siis etenkin toi toinen oli suuri salaisuus ja kertomalla ensin meidän jutun, hän pääsi itse asiaan ja kertomaan mummulle, että sinunkin poikasi saa pian lapsen, etkä ole siitä vielä tietoinen. Mun mielestä hän suunnitteli sen. Tää mummun pojan lapsen saaminen oli arkaluontoinen asia, jonka hän olisi varmasti halunnut kertoa itse. No, me oltiin ihan raivona asiasta ja käskettiin apen soittaa heti mummun pojalle, selittää tilanne ja pyytää anteeksi. Heidän välinsä eivät ole aikaisemmin olleet kovinkaan ruusuiset, joten siksi soitto oli hirveän tärkeä ettei mene uudestaan välit. Mieheni vannotti appea ettei kerro tästä meidän raskaudesta soittaessaan ja tietenkin se itsekäs otus oli aloittanut kertomalla tämän meidän jutun, josta hän pystyi helposti johdattelemaan asian siihen, että siinä samalla tuli sitten vahingossa lipsauttaneeksi, että hekin saavat. Näin hän sai sen kuulostamaan luonnolliselta ja pesi siinä samalla kätensä. Mä laitoin sille, appiukolle, tulenkatkuisen tekstiviestin ja juttelin asiasta anoppini kanssa, joka puolusti miestään. Anoppi kuitenkin ymmärsi asian, kun sanoin, että mä voin hyväksyä lipsautuksen, mutta en sitä, että tällainen tehdään kahta kertaa. Oli molemmilla aika kipakat äänet.... huh, sellaine stoori, toivottavasti saitte selvää. Tuli aika tunnekuohussa kirjoitettua.

Rosa, onko sulla mitään menkkatuntemuksia? Jos menkat ei ala, niin koska ajattelit testailla uudestaan?

No niin, nyt on taas hetki aikaa.

Voi minkälainen appiukko angsterilla...
Hmm. Me ei kyllä varmaan voida kertoa kummankaan vanhemmille, ennenkuin ollaan valmiita siihen, että koko maailma tietää...

Laihtumisen lisäksi itse se leikkaus on kyllä aika iso stressi elimistölle... Toivottavasti ei kierto nyt ihan hurjan pitkäksi venähdä! Hurjalta kyllä kuulostaa se sun iglu. Ei mulla jäänyt kuin sellainen kraateri, mihin kyllä ihan kivasti jäi ruoka jumiin ja mikä piti yrittää puhdistaa. Siis pitäiskö sen iglun mennä umpeen itsestään? Sori, olet varmaan kertonutkin, mutta kun en muista...

Tuo on tosi hyvä sääntö tuo telkkarittomuus. Meidänkin pitäisi taas malttaa kokeilla sitä. Joskus reissussa todettiin, että ainakaan viikon telkkarittomuuten ei kuole, mutta tuleepahan juteltua ja oltua läsnä paljon enemmin. Pitäisi taas ottaa telkkarittomuuskuuri... :) Hei, uusi tsemppikerho! ;D

Musta jotenkin tuntuu, että mies jännää ja toivoo enemmän kuin mä. Yrittää kyllä peittää sen, mutta jotenkin se on sen tuntuinen. Heh, ihan kiva näinpäin :)

Huuh, mikä appi.....

Heh, noloa, mutta olin merkannut väärän päivän jännäyspäiväksi. Se on siis periaatteessa tänään, ei huomenna. Paitsi että mikä tahansa päivähän on mahdollinen. Hmph.
Ja kiitos peukutuksista :)

Saana, joo, kraateri olis se normaali. Mut mulla se oli niin syvällä sivussa leuassa, että kun hampu leikattiin ulos, niin ne tikit ei mennytkään umpeen. Joten iglu jäi. Sen pitäs mennä umpeen itsekseen, mut se täytyy pitää puhtaana. Ja se on ku kaivo että sinne valuu kaikki ja vaikee saada ulos. Sain sellasen ruiskun mikä täytetään vedellä ja siinä päässä on parisenttinen piikki josta tulee vettä. Taskulampulla ja sillä piikillä putsaan aina kun oon syönyt. Siis tosi ällöä. Ärsyttävää kun eilisissä pikkujouluissa pöydät notku herkkuja enkä voinu syödä. En kehdannut sitä vesipiikkiä ottaa mukaan.

Angsteri, tosi ärsyttävää toimintaa! Tiedän tollaset tyypit kun aina saa kaiken läpi eikä osaa tuntea mitään empatiaa. Vaikkei sillä lopputuloksen takia ole merkitystä, niin hyvä että teit selväks mitä mieltä olet.

Ellei menkat ala niin testaan huomenna, kun nyt on noita liuskatestejä. En kyllä usko yhtään plussaan.

Saana, koskas testaat?!?!?! Kivalta kuulostaa kun mieskin jännää.