Halitukset Lumpparille!! Kyllä se plussa sieltä vielä tulee!! *rutistaa*
Rosalle pidän kyllä varovasti vielä peukkuja!
Saanalle on peukut pystyssä!!
Millos Minnillä oli jännäilypäivät? Kuulostaa luupaavalta noi vilunväristykset!! Mulla oli niitä kun olin raskautunut!! *peukuttaa vimmatusti*
Voi angsteri, mälsää tuon sinun apen kanssa!! Murrrrrrrr!! Hyvä että sanot suoraan ja rahellisesti mitä mieltä olet. On asioita mitä ei voi mennä kertomaan eteenpäin varsinkin jos on erikseen pyydetty olla tekemättä niin! Uudestaan murrrrrr!
Me lähetään tammikuuun 17 ja mennän viikoksi Krabille Ao Nangille ja toisen viikon olemme Koh Lantan saarella hiljaisuuden keskellä

Ihanaa!! Odotan matkaa ihan kamalasti!!
Hih, jos me ei onnistuta niin ainakin kova baby buumi on meillä kotona akvaariomaailmassa. Meijän fisut on lisääntynyt. Lehtikala pariskunta muni viime viikon lopulla ja poikaset kuoriutui alkuviikosta. Olen nyt siirtänyt ne toiseen, pienempään altaaseen. Toivottavasti selviävät hengissä! Ja sit kans meidän seepra-ahven pariskunta on lastenhoito puuhissa. Ne muni samoihin aikoihin ja hoitaa niin hyvin poikasiaan että saavat olla isossa altaassa. Aika liikkistä kattoa niiden touhuja
Ihanaa kun on perjantai! Tää viikko on TAAS mennyt kauheella vauhdilla ja kiireessä. Työpäivät (myös ylipitkät) menevät hups vaan vauhdilla. Illalla on ihan naatti eikä jaksa tehdä mitään.
Mitäs viikonloppu suunnitelmia teillä on? Meillä on huomenna yhdet 50-vuotis kekkerit päivällä ja illalla kaveripariskunta tulee meille syömään ja sit mennään kattomaan Tavastialle Apulantaa, jesh!! Oon ihan Apulanta friikki
Mukavata perjantaita leidiis!