AJATUKSISTA YRITYKSEEN 29

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sade81
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Lumikukalle suuri rutistus ( ) - siis noin iso :-)

Sade kyseli Lugesteroneista. Mulle gyne määräsi niitä siksi, että menkat on säännölliset, oviskin näköjään säännöllinen, mutta plussaa vaan ei kuulu. Luget on luonnonmukainen keltarauhashormoni, jonka siis pitäisi edesauttaa kiinnittymistä. Niitä otetaan oviksen jälkeen 10 pv.

Eilen ja tänään olen sitten saanut jostain tissikivut. Pistäisin nämä kyllä Luge-kuurin "ansioksi", hmph. Ja mulla kun ei ole ikinä tissit kipeet edes ennen menkkoja tms. Pah! Tänään on kp 24/28.

Heh! Voisitko Saana livahtaa omille teillesi palohälytyksen tiimellyksessä? "Ai jaa, pitikö meidän tulla töihin takaisin? En mä vaan tienny..." ;-D

Tosta Terot vs Luget-erosta... oon lukenut että molemmat ois keltarauhashormonia joiden pitäis auttaa limakalvojen paksuuteen (että pääsee kiinnittymään), mutta että Terolut ois synteettistä ja Lugesteron luonnollista tavaraa. Ja mikäli olen oikein ymmärtänyt niin Terolutit otetaan pillereinä suun kautta kun taas Luget laitetaan paikallisesti.

Voi angsterin appiukkoa, ärsyttävää tollanen!!! Tottakai teidän kuuluu saada kertoa tollaset uutiset itse. Mun mummokin möläytti mun veljelle puhelimessa et me ollaan menty kihloihin, vaikka olin näkemässä mun veljeä pari päivää sen jälkeen. Mutta se oli tosin kyllä ihan vahinko, kun se on sellanen hömppä eikä ollenkaan ajattele.

Neilikka oli kirjoittanut että sillä on jotain teknisiä ongelmia eikä saa ollenkaan tuota vastausnappia näkyviin, eli ei voi kirjoittaa meille =( mitäs nyt tehdään rakkaat ääriryhmäläiset? eihän me voida sallia tällaista että neilikka parka näkee mitä kirjoitetaan mutta syrjäytyy täysin kun ei saa omaa ääntään kuuluville ;(

Juu kyllä Neilikka pitää olla mukana täällä!!! Laitoin meiliä Neilikalle että kannattais varmaan laittaa Plazan ylläpidolle meiliä ja print screen siitä ongelmasta, että ne näkee.

Päivän vaaleanpunainen galluppi, ootteko jo haaveillu miten kertoisitte lapsesta tulevalle isälle? Tottakai jos toinen on oven takana kun on vessassa testaamassa niin ei siinä mitään pidätellä! Mä ajattelin että ois ihana ostaa tyyliin joku pieni body missä lukis jotain tyyliin I "sydän" my dad ja laittaa pakettiin. Tai ostaa joku kirja tulevalle isälle.

*ISO HUOKAUS*

Hihi, mä olen jotenkin kuvitellut tekeväni testin niin, että mies vielä nukkuu. Ja kömpiväni sen jälkeen kylkeen kiinni ja kuiskaavani korvaan "susta tulee isä" Enhän mä voi pitää tuollaista niin kauan sisälläni, että ehtisin kaupoille. Mutta tietysti, jos kävisin etukäteen ostoksilla... Hei jes, hyvä syy ostaa joku pieni ja suloinen vaatekappale :D

Juu toikin kuulostaa aika ihanalta, herättää mies noin. Ja varsinkin kun aamuvirtsastahan se testi tehdään. Pitäiskö sitä jo ostaa joku pieni body jo varmuuden vuoks? :) Vaikka mä oon ajatellu että siinä mun raja menis. Surffailen näillä palstoille koko ajan, mietin lapsettomuutta koko ajan, oon lainannu kirjastosta asiaan liittyviä kirjoja ja tiedän asioista melkein kaiken. Pakkomielle mikä pakkomielle :)

Muuten täytyy sanoa että on aika hyvä idea että jaettiin nää ketjut, vaikka sillon elokuussa meinas mennä nahisteluks. Mä en yhtään jaksais jos koko ajan tulis uusia ihmisiä ketjuun joilla ois kysymyksiä tyyliin "hei oon 19 v ja seurustellu 3 kk ja haluan vauvan, voinko liittyä mukaan? Eka kierto menossa, ja menkat on viikon myöhässä. Tissit on kipeet, oksettaa, voinko olla raskaana? Niin, ja voisiko joku kertoa mulla miten toi greippimehu toimii ja mikä toi foolihappojuttu on?"

hehe :) Toivottavasti ymmärrätte ironiani :)

Halitukset Lumpparille!! Kyllä se plussa sieltä vielä tulee!! *rutistaa*
Rosalle pidän kyllä varovasti vielä peukkuja!
Saanalle on peukut pystyssä!!

Millos Minnillä oli jännäilypäivät? Kuulostaa luupaavalta noi vilunväristykset!! Mulla oli niitä kun olin raskautunut!! *peukuttaa vimmatusti*

Voi angsteri, mälsää tuon sinun apen kanssa!! Murrrrrrrr!! Hyvä että sanot suoraan ja rahellisesti mitä mieltä olet. On asioita mitä ei voi mennä kertomaan eteenpäin varsinkin jos on erikseen pyydetty olla tekemättä niin! Uudestaan murrrrrr!

Me lähetään tammikuuun 17 ja mennän viikoksi Krabille Ao Nangille ja toisen viikon olemme Koh Lantan saarella hiljaisuuden keskellä :) Ihanaa!! Odotan matkaa ihan kamalasti!!

Hih, jos me ei onnistuta niin ainakin kova baby buumi on meillä kotona akvaariomaailmassa. Meijän fisut on lisääntynyt. Lehtikala pariskunta muni viime viikon lopulla ja poikaset kuoriutui alkuviikosta. Olen nyt siirtänyt ne toiseen, pienempään altaaseen. Toivottavasti selviävät hengissä! Ja sit kans meidän seepra-ahven pariskunta on lastenhoito puuhissa. Ne muni samoihin aikoihin ja hoitaa niin hyvin poikasiaan että saavat olla isossa altaassa. Aika liikkistä kattoa niiden touhuja :)

Ihanaa kun on perjantai! Tää viikko on TAAS mennyt kauheella vauhdilla ja kiireessä. Työpäivät (myös ylipitkät) menevät hups vaan vauhdilla. Illalla on ihan naatti eikä jaksa tehdä mitään.

Mitäs viikonloppu suunnitelmia teillä on? Meillä on huomenna yhdet 50-vuotis kekkerit päivällä ja illalla kaveripariskunta tulee meille syömään ja sit mennään kattomaan Tavastialle Apulantaa, jesh!! Oon ihan Apulanta friikki :)

Mukavata perjantaita leidiis!

oon ihan samaa mieltä. Välillä käyn lukemassa tuota toista ketjua niin tulee kyllä sellainen olo että tosi kiva kun ei tarvi sellaisiin vastailla koko ajan. Toivottavasti kuitenkin kestätte mun kyselyt greippimehuista jne ;)

Mä oon miettinyt että joko herättäisin miehen tai sitten jos tekisin päivällä testin niin laittaisin varmaan tekstarilla kuvan viivoista..ei mullakaan se kauaa kyllä sisällä pysyisi ja kun muutenkin höpötän kaiken niin toi body vois olla liian vaikea toteuttaa. Enkä halua ostaa mitään vauvanvaatteita ennenkuin olen oikeasti raskaana. Noi vaunut ym tavarat on ihan riittävästi. Ja siltikin meinaa välillä pelottaa että entä jos ei saisikaan lasta.

nyt on jo kierto yli puolenvälin ja ollaan rakasteltu huimat 2 kertaa..täydellinen pohjanoteeraus. Onneksi yksikin kerta riittää, mutta tuntuu silti siltä että ei olisi yrittänyt tarpeeksi.

Kiitos muuten tosta tero ja lyge selvennykestä. Kun rupesin miettimään että syönköhän oikeaa lääketta, siis että auttaako terot mihinkään. En siltikään ymmärrä mistä mulle yht'äkkiä tuollainen tiputtelu voi tulla kun ei ole koskaan aiemmin ollut..voiko vauvastressi sitten tehdä sellaistakin!?

Kaipa se stressi voi tehdä vaikka mitä oireita, mutta vissiin yleinen/tyypillinen tiputtelujen aihe on nuo keltarauhashormonin toimintahäiriöt, ja just niihin auttaa terot ja luget. Mutta eihän sitä ikinä tiedä... oon kans itse surffaillu ja etsinyt mikä voisi olla syy tiputteluihin, ja oon ton "todennäköisen" syyn lisäks löytäny mm. PCOS:in ja kystan.

Nyt mulla on kyllä ihan täydellinen oikosulku. Siis sen normaalin lisäksi.

Ootko sade kysyny lääkäriltä tuosta tiputtelusta, vaikka syöt teroja?

Hihi, lisääntymisbuumi Erican kotona :D Huh, olis se kamalaa, jos saisi kerralla (heh, meneeköhän suurusluokka täysin metsään?) satoja poikasia XD

Samaa mäkin Minni ajattelin joku aika sitten. Hih, tuli melkein nostalginen olo. Kun tuntuu, että siitä on niin hirveän pitkä aika, vaikkei tosiasiassa tietenkään ole, kun itse ihmettelin ihan samoja asioita.

siis oon syönyt nyt vasta yhden 10pvn tero kuurin ja silloin tuli vähän verta kp17 ja sitten vasta juuri ennen menkkoja. Nyt tuli ihan ministi ruskeeta silloin kun oli ovis eikä siis ainakaan vielä ole tullut mitään muuta tuhrua. jos vielä tulee niin kysyn sit lääkäriltä mistä voi johtua.

Olen tänään etänä ja imuroin juuri koko asunnon. Säästyypä sitten huomenna enemmän aikaa johonkin muuhun :)

Mukavaa perjantaita tänne naapuriketjuun! Ihanan aktiivisia olette - meillä on ihan kuollutta tuolla meidän puolella enkä oikein keksi mitään kirjotettavaakaan sinne tällä hetkellä... On vähän tylsää täällä töissä (lue: ei jaksa enää pe-iltapäivästä panostaa työtekoon), niin ajattelin tulla pitkästä aikaa teitäkin moikkaileen.

Mukava lukea kuinka täällä asiat etenee. Upeeta, että Sade on saanut kiertonsa järkeviin mittoihin ja tuhruttelu on rauhottunut. Seuraava askel onkin raskautuminen sitten.
On ollut kiva lukea myös Erican mielen parantumisesta ja palaamisesta ketjuun ja uuden yritykyn aloituksesta. Toivotaan, että uusi tärppi tulee mahdollisimman pian.

Saanasta on täälläkin hyvä tunne, et nyt on teillä tärpännyt. Hirmusti peukutuksia myös täältä bd bd bd bd !!!!

Ja Minni, on se ihan hyvä joo, että ketjut jaoitte aikananne. Ei tarvii tosiaan jauhaa noita alkujuttuja aina vaan uudestaan ja uudestaan... Harmittaa vaan, etten itse ole aloittanut tjottailua aikasemmin, koska tuntuu, et olisin ihan vanha tekijä tuolla meidän ketjussa, vaikka meillä yritys vasta alkamassa. hih... Oon varmaan vähän liian kauan seuraillut taustaillen näitä palstoja ja salaa vaan haaveillut.

Mutta eipä tässä sen kummempia... Mä siiryn takasin taustaileen. Hirmusti paljon tärppionnea itse kullekin ja mukavaa pikkujouluaikaa.

Ai niin... Pahoittelut Lumikukalle negasta.

Kiva nähdä Amilda sua tälläkin puolella. Käyn kyllä taustailemassa toistakin ketjua :)

Jotenkin tuntuu, että ketjuissa on menossa jonkin sortin syysväsymys. Tuntuu, että kaikki ketjut ovat jotenkin hiljaisia.

Mutta hei, tänään on perjantai! Jihuu! :D

Kiva kuulla Amilda sunkin kuulumisia =)tosin mäkin käyn taustailemassa teidän ketjuanne aina kun vaan ehdin, niin pysyy kärryillä mukana.

Mä kävin vuokraamassa pari leffaa illaksi ja pitäisi mennä käymään seurakunnan nuorten aikuisten illassa, en ole ennen käynyt, saa nähdä millaista siellä on..

Mun pitäisi ostaa uudet murtsikkasuksetkin kun viime talvena jäi kun ei tullut lunta :( Oon joskus miettinyt että oon syntynyt ihan väärälle vuosikymmenelle kun rakastan hiihtämistä ja marjastamista ja kaikkea muuta ei-niin-coolia. Mies aina välillä tosta nauraakin, hän kun taas rakastaa laskettelua, ei tykkää kyykkiä metsässä jne. Onneksi nyt on sentään lupautunut hiihtämään mun kanssa, se on kuitenkin tosi tehokasta liikuntaa.

Kuulostaa muuten aika hauskalta noi erican perheenlisäykset. Mä oon aina kuvitellut että akvaariot on tosi tylsiä, mutta toi kuulostaa aika hienolta että voi tollasta seurata ja aika pro touhua jos niitä poikasia pitää ihan hoitaakin ;) Siistii kun täällä palstaillessa oppii aina uutta kaikesta muustakin kuin vauvoista.

Hyvää viikonloppua!

Heh, jos siitä testistä pamahtaakin kaikkien ennakko-odotusten vastaisesti plussa, niin tulen infoamaan. Muuten yritän taas pysyä viikonlopun kaukana koneesta ;)

Saana, tsempit sinne! Tule heti kertomaan miten testissä kävi! Toiveet on korkealla!

Mun menkkoja ei näy vieläkään. Outoa, ikinä ei ole myöhässä. Mut niin kuin sanoin, meidän beibi ei ole mikään jeesus. Eli sama juttu kuin Sadella; hävettävän hiljasta seksin kera.

Sanoin just miehelle, että jos jostain kumman syystä tulis plussa, tyyppi olis pakko nimetä jeeskuksen mukaan (lausuttais latinolaisittain Hesus). Nyt lähinnä pelkään plussaa. Voi laps parkaa.

Niin, siis testasin äskön negan. Kävin apteekista hakee Aconin herkän testin ja tein sen Stockan vessassa, eikä siis mitään spekulaatiovaraa. Nega mikä nega.

Koitas Neilikka päästä linjoille! Ja Erica, koitas tuijotella niitä kaloja niin että suhunkin tarttuu toi lisääntymisvire. Mäki haluan akvaarion. Kissakin olis tyytyväinen.

Kukkelikuu pikkujoulutunnelmissa :)

Glögi on maistunut ja mukavaa on ollut.

Mä oon muuten nyt tehnyt havainnon että mun iho parantuu aina alkukierrosta ja nyt loppukierrosta tulee ihan hirveitä hormonipaiseita. Ihan kamala mun naama!

Pöh pöh!

t. laskuhumalainen Minni kp 19/31

Jepjep, säästyi testi vielä. kp1

Hihi, luulen, että Kollikin rakastaisi mua entistä enemmin, jos hankittaisiin akvaario XD

Ja nyt mä yritän pitää sanani ja pysyä kaukana koneesta ;)