AJATUKSISTA YRITYKSEEN 27

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sade81
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Niin, se tärkein unohtui. Eli ovis jäi väliin viisaudenhammasleikkauksen takia (puudutusaine tai pakolliset buranat). Tikutin selkeetä negaa. Tänä aamuna alkoi kovat oviskivut ja äskön tikutin haalean viivan (en tosin ole ollut juomatta). Ihmettelen tuleeko ovis tosiaan näin myöhään? Menkat pitäs alkaa ens torstaina. Jos ovis on nyt niin menkkojenhan pitäs alkaa vasta kahden viikon päästä jotta luteaalivaihe on tarpeeksi pitkä hedelmöittymiselle.

No, voisin varmuuden vuoksi kellistää miehen kunhan se saapuu. Ei kovin romanttista, mutta päämäärätietoista. Hamsterin näkönen känninen vaimo pitkissä kalsareissa vaanimassa jo ovella kikkeli mielessä. Itse se on sanonut "tahdon". Kantakoon vastuun. (viini muuten menee ihmeen nopeasti päähän kun ravintona on pelkkää litkua ja vatsalaukku varmaan pienentyny).

nauran täällä ihan kippurassa Rosa sun jutuille =) Ja ihan ältsisti onnea kämpän suhteen, ihan loistavaa!!!!!!!!

no jos se ovis olisikin vasta näin myöhään niin sitten menkatkin tulevat vasta kahden viikon päästä eli sun jännäily sitten vaan siirtyy.

Mä olen taas ihan tööt ja jotenkin miehelle vihainen..tai kun ilta meni taas niin nopsaan ohi ja haluisin jotain järkevämpää kun vaan tvn katselua ja kotitöitä. (hmm taitaa johtua tästä väsymyksestä tämä ärsytyskin..) Ja tuli taas mieleen että haluaisin sen vauvan kyllä niin kovasti!

teillä Rosa voi muuten tärpätä ihan siitä onnesta kun muutatte niin ei ehdi ajatella vauvajuttuja niin paljoa! mutta hauskaa miehen kellistystä ;)

(ai niin, mies kerran luki tuossa vieressä kun tänne kirjoitin ja ihmetteli että ai tollanenko palsta se onkin kun jutellaan vaan seksistä ;)

Sade, kiva kun säkin vielä täällä! Kiitos onnitteluista.

Tiedän mitä tarkotat. Illat menee niin helposti pelkäksi telkkarin katteluksi. Meillä on vielä sellanen kapeahko sohva, ettei siinä makoilla vierekkäin kuin Erittäin Hempeissä tunnelmissa. Eli liian harvoin. Helpompaa on kun äijä makaa, mä istun tässä nojauolissa läppäri sylissä ja sitten mennäänkin jo suoraan nukkuu. Pitäis enemmän panostaa "laadukkaaseen yhdessäoloon" ja ihan vaan jutella, mut toi kaukosäädin on niin helppo.

Tosta mun kierrosta. Mun menkat ei ole ikinä olleet myöhässä, niin siksi ihmettelen että ovis on vasta nyt. Mutta menkathan alkaa nimenomaan n. 14vrk oviksesta, eli ellei ala ens to, niin ei ole oikeasti myöhässä siis... Jänskää.

(mun mies vähän jopa loukkaantu ku kerroin et mä kirjotin tänne siitä kun se on sellanen pullapoika!)

Höh. Teillä kaikilla muilla on parempaa tekemistä.

Mä jatkan monologiani. Ohittakaa ihmeessä, oikeesti!

Tuli mieleen, olin isän kanssa kaljalla viime viikolla. Siihen tuli joku äijä sössöttämään "Mistä noin nättejä naisia löytää?" Mun isä sanoi "Ei niitä mistään löydä. Ne pitää tehdä itse!".

Sen jälkeen isä alkoi kertoa mulle että tosissaan Tekivät mua 3 vuotta. Tiesinkin siitä ennestään. Mutta oli mielenkiintosta kuulla isän versio. Saivat 2 keskenmenoa ennen mua, toinen tosi pitkällä raskaudessa. Km:t olivat olleet isälle tosi kova paikka. Isä alkoi kertomaan yksityiskohtia yrityksestä (tyyny pepun alle, äiti syöttänyt aamuisin pahanmakusia vitamiineja), mutta mä en halua jutella seksistä sen kera. Kerroin että mekin yritetään. Isä lohdutti (omaan realistiseen tapaansa) ettei kannata surra jos ensin tulee km, vaan jatkaa yritystä. Mutta oli kiinnostavaa nähdä, että yli 30v takainen km sai isän vieläkin niin surulliseksi.

Iltayötä!

Hitsi Rosa sun juttuja, naurattaa hulluna! Sulla on tuo kirjallinen ilmaisu kyllä kohdallaan ;) Nestemäisen ravinnonhan voi kyllä käsittää monella tavalla ;) Kylhän tuo nyt vähän kuulostaa, että sun jännäily siirtyy, varmaan ne kipulääkkeet yms siirsi sitä ovista.

Oletko Rosa ainoa lapsi?

Cool, Lumpparikin vielä hereillä!!!

Kiitokset onnitteluista! Juu, tosi ok ellen tästä raskaudu. Meillä kuitenkin niin paljon tavaraa, että muuttopuuhissa aion kantaa ja tehdä paljon. Mun mies on just sellanen että se raapii päätänsä ja tuijottelee laatikoita kun mä olen kantanut jo auton täyteen. Meillä on tietyissä jutuissa jutuissa ihan päinvastoin noi sukupuoliroolit. Jos olisin plussannut juuri ennen muuttoa, en varmaan uskaltaisi rehkiä. Eli hoidetaan muutto ja sitten TEHDÄÄN se vauva.

Mä olen eka lapsi mutta en ainoa. Nuorempaan on 3v ikäeroa, mutteivät käyttäneet mitään ehkäsyä mun jälkeen. Mä en todellakaan välittäisi tietää näi tarkkaan mun vanhempien sukupuolielämästä, mut ollaan kavereita isän kanssa.

Mä aion nyt vaihtaa miehen pitkät kalsarit farkkuihin ja juosta tuohon viereiseen baariin juomaan yhden bissen... Kauhee tulee kiire.

Hmm no ei kovin kuul, yöpaidassa tiiraan brittisarjoja. Kukkkuu läpi yön...

Hitsi ajauduin ajattelemaan omaa isääni. Pikkutunneilla tämmöiset pyörii mielessä - ei hyvä. Ahistaa vähän.

Täällä kans bileistä kotiin palannut yökukkuja, oli tylsät bileet... En edes jaksanu juoda kun muutaman siiderin.

Hihi, noi Rosan jutut :) Menitkö tosiaan yksin baariin vai oliks siellä jotain tuttuja?

Mä en halua keskustella mistään seksiin liittyvistä asioista mun vanhempien kanssa, vaikka periaatteessa kiinnostais tietää kauan niillä kesti. Meistä on jo tarpeeks ällöttävää kun miehen vanhemmat heittää välillä kaksmielistä läppää heidän lomamatkoistaan, että mitäs siellä on puuhailtu. Mulle riitti seksikeskustelut äitin kanssa 16-vuotiaana kun halusin pillerit. Kumpaakin nolotti ja ei ois huvittanu puhua mutta pakkohan siitä oli jotain sanoa.

Hyvät yöt kaikille!

täällähän on taas ollut monta yökukkujaa. Mä painuin nukkumaan ton viestini jälkeen..

Mä en kanssa halua tietää vanhempieni makkarielämästä..ilmeisesti kuitenkin aika helpolla saaneet meidät kun ei ole ikinä ollut puhetta mistään muusta. Ja kyllä varmaan olisin tietoinen jos olisi ollut vaikeuksia. Miehen vanhemmathan yrittivät miestäni kai 4vuotta...

Mulla on tullut nyt joku ahdistus että haluan lapset silleen että mun vanhemmat on vielä elossa. Ja siis onhan ne suht nuoria niin ei silleen mitään hätää mutta kun ei koskaan tiedä elämästä. Ja haluaisin nähdä ne ilmeet kun kerrotaan että tulisi vauva jne...no täytyy vaan jatkaa yrittämistä :) Nyt tosin jostain syystä alapää vähän hellänä ja kun tänään juuri pitäisi mies taas kellistää..toivon nyt että ei mitään hiivaa tms pukkaa (ei mulla ole kyllä koskaan hiivaa ollut, mutta kerta se kai ensimmäinenkin)

Ai niin, mulla muuten on (vihdoinkin) finnitäplät vähentyneet =) nyt on enää muutama tosi iso punainen täplä leuassa, mutta siis löytyy jo ihan normaalia täplätöntä ihoakin suun ympäriltä. En todellakaan tajua mun kroppani ailahteluja..

Niin ja ostettiin eilen "olipa kerran elämä", se dvdv-boxi. katsottiin jo eka jakso, olisi pitänyt katsoa tuota ennen kirjoituksia niin olisi voinut kirjoittaa vaikka bilsankin ;)

et ainakaan saanut mun postia tukittua Saana ;) mutta upea kuva ja nyt susta tuli the Yllättäjä...siis kuvittelin sut ihan eri näköiseksi. hassua edelleen miten sitä mielessään luo mielikuvia.

Joo Saana oli yllättäjä, mä olin ihan luullu sua tummahiuksiseks!!!

Sun miehellä oli muuten upea "ruusuke" rinnassa, yleensä on pelkkä yksittäinen kukka.

Vooooi mä oon kateellinen sulle, Sade, ihon paranemisesta, mutta tottakai iloinen sun puolesta. Mun täpliin ei ainakaan toistaseks oo Proactive tehonnu, mutta kosmetologi sano että hormoninäppyjä ne on että ei niihin välttämättä mitkään rasvat tehookaan. Ootsä muuten Sade ruvennu siis syömään teroja tai jotain muuta? Jospa se ois niistä..?

Minni, oon miettinyt ihan samaa, että ehkä Terot auttaa..siis jos nuo johtuu siitä että omat hormonit eivät riitä ja aiheutuu näppyjä niin sitten noilla tekohormoneilla saa ne kuriin. Tosin niitä on edelleen niin ei nyt ainakaan ihan täysin niitä poista..

Piti kellistää mies tänään mutta oli niin väsynyt että jäi hommat puolitiehen..ja en tiedä kestääkö omat paikat uutta sessiota tänään..Täytyy toivoa että ovis ei ollut tänään..ottaa kyllä päähän kun tuntuu että ei voi luottaa mieheen kun aina menee suunnitelmat uusiksi..pöh ja pah.

Kyllä se riittää Sade että joka toinen tai kolmas päivä :) On sitten tuhtia tavaraa huomenna :) Äh mulla on kans hiivaa (oon syöny tosi paljon sokeria, tyhmä minä) mutta ei auta muu kun kellistää mies illalla kun nyt on kp 14. Eli 2-3 päivän päästä olettaisin tulevan ovis, joten ei muuta kun laitetaan simpat muhimaan :) En halua laittaa Canestenia nyt oviksen tienoilla, ettei se sit mitenkään vaikuttais simppojen elinaikaan tai jotain.

Toivotaan että mullakin sit auttais hormonit (jos niitä sit tammikuussa määrätään kun pääsen sinne gynelle) tai mahdollinen raskaus tähän naamaongelmaan. Ei se nyt onneks oo pahentunukaan, mutta ärsyttää kun finnin lähtiessä siihen jää punailen läntti yli kuukaudeks! Grr.

Intiimiongelma... Seksin jälkeen ehkä pisara verta melkein joka kerta pillereiden lopettamisesta lähtien. Onko näkemyksiä? Ei kai se mitenkään voi pillereihin liittyä?! En kyllä osaa sanoa, vaikuttaako kierron vaihe... Kun ei aina kuitenkaan ilmiötä esiinny.

Hmmm... jaa, enpä osaa tuohon ongelmaan sanoa. Siis periaatteessahan vois olla niin et jos se ois menkkoja edeltävällä viikolla niin vois olla "piilevää" tiputtelua -ei mullakaan aina se tiputtelu näy pikkareissa asti mut jos vähän "syvemmin" pyyhkii paperilla niin sit näkyy, siis menkkoja edeltävällä viikolla.

Outoa. Mun miehen paras kaveri soitti mun miehelle, ja mies puhu sillai et mä en kuullu mitään, ja lähti ulos "kävelylle" että saa rauhassa puhua sen kanssa. Hmph, mikä nyt on sellasta ettei mulle voi kertoa :( Ne on puhunu jo yli vartin! Kun mies kuiskas että ootko menny tekemään tuhmuuksia eilisissä pikkujouluissa niin sano ei se mutta se sen paras kaveri. Hmph, en tykkää tollasista salaisuuksista. Toivottavasti se kertoo tullessaan mitä se sen kaveri on tehny, muuten mun mielikuvitus rupeaa laukkaaman ihan turhan paljoo.

Me katottiin aihemmin päivällä sellasta identtisistä nelosista ja siitä raskaudesta kertovaa dokumenttia, ja nyt mies on saanu päähänsä et meille sais mielellään tulla kaksoset!!! Uh, mulle riittäis kyllä yks, mut mies toivoo kamalasti et tulis kaks kerrallaan!!! Tulis nyt ees jotain...

Tikuttelin ovistikuilla taas tänään (kp14), haamu oli hieman vahvistunut eilisestä mutta ei ne vielä ihan samanvahvuisia ole. Toivottavasti olis huomenna (kp15 ) kaks samanvahvusta kun sit ois taas ovis ilmeisesti kp 16 niinku viime kierrossaki, ois ees sit säännöllistä. Kun mua ei nyt tän hiivan kanssa huvittais tätä jtp-juttua viikkokaupalla...

Ärsyttää kyllä tollaset..siis kai se mies nyt voisi sunkin kuullen puhua kun kuitenkin lopulta joutuu sulle kaiken kertomaan ;) Meillä jäi siis tänään petipuuhat väliin, ja viimeksi 3pv sitten, joten periaatteessa olisi pitänyt, mutta limoista päätellen ei ainakaan ole vielä ovis.

ja nyt jännään sitä että tuleeko se ovis ylipäänsä vai tuleeko mulla siis luonnostaan vaan 4kk välein. Nyt jos ei ovista näy niin täytyy varata se gyne ja pyytää ne clomit. en vaan haluaisi mutta 4 mahista vuodessa on vähän liian vähän :(

Lumikukka, en mäkään oikein keksi mistä voisi johtua? Tuntuuko että olisit kuiva? jos siis hiertää ja tulee pieni haava joka sitten vuotaa!?

Toi olis kyllä aika hurjaa jos tulisi useampi kerralla..tuntuu ainakin nyt että ei niille ehtisi antaa riittävästi aikaa jne. Ja olisi varmaan tosi rankkaa olla yksin kotona niiden kanssa päivisin. meillekin ihan hyvin voisi tulla kaksoset kun suvussa niitä on aika paljon, mutta kyllä jos itse saisi päättää niin ottaisin yhden kerrallaan.

Gallup, onko kellään teidän kavereista sairaita lapsia? siis kun hirveästihän syntyy sydän-ym sairaita lapsia, mutta meidän lähipiirissä kaikki vauvat ovat terveitä. Rupesi vähän mietityttämään että ollaanko me sitten ne joille ei tule tervettä kun ollaan nekin joilla ei heti ekasta tärppää..no joo eipä tällaisia nyt pidä ajatella.

vitsit kun viikonloput menee äkkiä, onneksi enää kuukausi ja on joululoma, jee =)

Mies menee testiin jo aiemmin, hakee maanantaina lähetteen omalta lekurilta. On sitten toivonmukaan yks stressinaihe vähemmän.

Pöh, mies oli luvannut kaverilleen ettei kerro tämän eilisillan mokailua. Mutta ilmeisesti oli ollu jonkun tytön kanssa ja ei ollut jutusta ylpeä. Veikkaisin että ois ollu yhden näiden tuttavan eksän kanssa mutta en sit tiiä. Yritin saada miehestä enemmän irti mut ei, pöh ja mä kun rakastan kuulla juoruja :)

Mä en nyt oo varma ovuloinko mä nyt vai mitä, oikeelta puolelta nippailee vähän. Mutta toisaalta pitäis olla vasta 2-3 päivän päästä, ei mulla ois ollu ikinä ovis niin aikasin. Laitettiin iltapäivällä simpat muhimaan että toivottavasti osuis. Testeissä en oo kuitenkaa plussaa bongannu et voihan se olla ihan muuta nippailua. Hmph, tässä miehen läppärillä ollessani kävi vahingossa ilmi että mies on ollut jollain seksisivulla. Ei siinä mitään, saahan sitä kattella, mutta oltiin sovittu että kierron puolessavälissä ei puuhailla itsekseen ettei simpat laimene. No, oli se sit eilen ja oli siitä vähän pahoillaan. No ei voi mitään, pitäähän miehelläkin olla hieman laatuaikaa :)

Meillä on miehen veljen lapsella astma, sitä on joskus viety ambulanssillakin sairaalaan. On se vaan hirveetä! :(

Minni, mäkin olen miettinyt kaksosasiaa ja ajattelen että kaks kerralla olis hieno juttu. Tietenkin se on aina riskiraskaus. Mut jos joutuu näin väkertämään kuukausi(vuosi?)kaupalla niin musta olis ihan "helpottavaa" kun tulis kaksoset. Mulla ja miehellä on sisaruksia ja haluisin että lapsella on sisaruksia. Mun mielestä sillä on paljon vaikutusta identiteettiinkin. Ja oon tosiaan lapsen (jos sellanen syntyy) jo 30v, eli sit olis lapset tehty...

Lumikukka, oviksen aikaan ja sen jälkeen ainakin on normaalia jos tulee verta. 2 eri kertaa kun kävin gynellä oviksen aikaan, hän näki ultralla verta mun sisällä, joka on siis täysin normaalia oviksen aikaan. On kai sitten tullut niin pikkuhiljaa ulos laimeena etten ole huomannut. Mutta jos sulla tulee kierrosta riippumatta, niin en tiedä.

Juu, eilen päätin baariin vielä mennä. Mut soitin miehelle ja se pääsikin jo samaan aikaan töistä. Menin sitä vastaan ja tehtiin sitten "iltakävely" ja tultiin kotiin vaan.

Huh, ihana päästä nukkumaan. Makeita unia kaikille.