AJATUKSISTA YRITYKSEEN 29

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sade81
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Enpä usko että pelkästä jalkahieronnasta on mitään haittaa... Siis sitähän tehdään jatkuvasti. Luulisin, että vyöhyketerapiassa se painelu tehdään jollain erityisellä tavalla, eihän sitä muuten terapiaksi kutsuttaisi... Voi kun munkin mies hieroisi joskus mun jalkoja *haaveilee kateellisena*

Tämä tuli kurkkiin.. Rosa, aivan hitsin hienoa!! (tämä siis tosi varovainen onnittelu) AIVAN IHANAAAAAAAA!!!!!!!!! Kyllä se plussa sieltä vahvistuu ja sit pääset huutamaan eläköön :))))

Nyt nukkumaan, Onneksi Sauli voitti beebeen. Ensin olin Nikon kannalla, mut ihan oikee ihminen sen voitti. Hyvää yötä kaikille :)

Sade, Iipi ja Maijuliini, kiitokset tsemppauksista. On todella epätodellinen olo. En tajua miten mikään vois vielä näkyä kun torstaina vasta olis myöhässä. Ja varhasen keskenmenon riskit on mielessä. Eli en tosiaankaan uskalla hurrailla vielä. (se eka haalea plussa oli siis roskisplussa: viiva oli ilmestynyt testausajan jälkeen, toinen oli ihan heikko hyttysen ohut, mutta viiva siinä kyllä oli). Mua ahdistaa kun mies on niin varma plussasta, eikä ymmärrä mua, kun ei tämä ole pessimismiä vaan pelkoa vaan. Pakko oli tsekata nettilaskurista la, ja se ois sama ku miehen synttäri. Liian sööttiä.

Ihanaa että Sauli voitti! Mä koitan tässä mennä nukkuu ja luulen että herään aamulla testaamaan jo tosi aikasin, ihan ilman herätyskelloakin.

Kiitos, olette ihania!!!! Ihan korvaamaton ryhmä.

Ah, onneks ehdin kirjottaa ennen muita! Testasin äskön Aconin herkällä puikolla sekä Mammaksin liuskalla ja selkeät negat tuli, ei mitään viivan paikkaa tai haaleaakaan kohtaa. Huomenna sitten taas. Tänään on tosiaan vasta maanantai.

Nyt joku alottaa uuden ketjun ja keskitytään johonkin muuhun.

Mukavaa maanantaita!

Mullakin on vastausnappi tänään!!!
Onpa Rosalla ollut jännät paikat - hui mitä sydämentykytystä! Katsotaan kuinka tarina loppuu... Voi kun voisi pikakelata vähän eteen päin.

Hauskaa uutta viikkoa!