Huh, täällä onkin taas kirjoiteltu.. Rosalle ensinnäkin, aivan ihanan idyllinen ja kaunis koti. Onnittelut sen saamisesta!

Meilläkin on portaat talossa, mutta ei sellaiset avonaiset, vaan ihan umpinaiset (portaiden välistä ja seinät sivuissa), enkä osaa ainakaan vielä stressata sellaisesta.
Mustasukkaisuudesta, mä olen ollut ennen mustasukkainen, mutta tässä suhteessa ei ole tarvinnut ja kaipa olen ihmisenäkin kasvanut. Ite olen sitä mieltä, että se mustasukkaisuus on helposti kompastuskivi suhteessa pikemmin kuin se, että kumpikin voi kevyesti flirttailla vastakkaisen sukupuolen kanssa. Loppuelämäksihän tässä ollaan sitouduttu, joten pieni harmiton flirttailu silloin tällöin voi pitää suhteen vaan mielenkiintoisena. Mutta ei tietenkään toisen nähden, eikä työpaikalla, kuten täällä todettiin.
Mulla eniten yllätyksenä tuli Saana ja Rosa, Saanan kuvittelin lyhythiuksiseksi ja tummaksi ja Rosa olikin ihanan rock-henkinen, mikä täydentää sun kirjoituksia hyvin. Näen sut nyt selkeästi sieluni silmin tiukkaamasta HP:lta (been there, done that) aukiolotutkimusta ja simppatestiä, hih..
Täällä menossa kp 25, eikä mitään tuntemuksia. Mä odotan jotenkin ensi kiertoa, en pienessä mielessänikään tajua miks, mutta mulla on jotenkin vaan hyvät fiilikset ensi kierrosta, ollut jo pitkään, älkää kysykö miks, en osaa selittää, eikä siis mitään takeita, että mun tuntemukset tarkoittais yhtään mitään.. Ensi kierrossa lupaan liittyä jännäyslistalle, vielä en koe, että tarvis, kun ei tunnu, että olis mitään jännäiltävää..
Ericalle harmitukset negasta ja Ballerinalle tsempit huomiseen ultraan!

)
Neilikka, vielä se kirjatarjous on voimassa?