Ajatuksista yritykseen 28

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Saana...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ericalle halit!!

Minni, tiedän tunteen kun kroppa ei toimi niinkuin tahtoisi..mutta olisihan se elokuuvauvakin aika ihana *huokailee syvään*

Neilikka, mulle on tullut vaan se yksi kuva =(

Kyllä mäkin onneksi luotan mieheeni ihan täysillä ja tiedän että ei todellakaan pettäisi, ollaan kumpikin sitä mieltä että se olisi sitten kerrasta poikki. Toi Rosan stringijuttu oli ihan huippu ;)

Pöh, Erica. Mä niin kovasti olisin toivonut että olisit plussannut... Oikeasti harmittaa sun puolesta. Kiitos onnitteluista. Olen ihan täpinöissä kämpästä. Tekis mieli alkaa jo pakata. Olenkin jo pakannut turhia vaatteita, pyyhkeitä ja lakanoita, joita vien sitten Joulupataan. Tai mitkä ne on kun päivystää joulun aikaan ja ottaa vastaan lahjotuksia. Mihinkään Uffiin en halua antaa kun ne mun mielestä ei mene niille jotka oikeasti tarttee.

Juu, siellä on yläkerrassa 2 makuuhuonetta (ja kylppäri. Alakerrassa olkkari ja keittiö ja pieni vessa). Eli lastenhuone olis joo... Tosin hyvänä vierashuoneena/työhuoneena toimii siihen asti. Mä en osaa noista portaista stressata, siis pienen lapsen suhteen.

Tosta mustasukkasuudesta/pettämisestä vielä. En tosiaan ole niin naiivi, että luulisin että jos rakastaa niin ei petä. Mutta ketään ei voi vahtia 24/7, siinä menis vaan energiat enkä halua olla mikään vakooja tai salapoliisi. Eli luottaminen on mulle tahdon asia. Mä olen päättänyt luottaa ja arvostan miestä niin että oletan hänen pitävän kii sopimuksesta. Jos kävis niin että hän pettäis, se ei ole mun vika vaan hänen ristinsä. Mutta tietenkin tunnen mustasukkasuutta, en vaan anna sen enää vaikuttaa tekoihin asti, vaan käännän sen meidän eduksi (eli kiva kun kelpais muillekin).

Tää kierto on mun osalta ihan förbi. Sekstailtu ollaan vähemmän kuin ikinä, johtuen että näytin hamsterilta ja tunsin itteni valaaksi, ja mies töissä kaikki illat. Ens kierrosta alkaa Tosi Yritys, varaan greippimehut ja venyttelen jo valmiiks.

Pöh, mustakin tuntuu että kierto on mun osalta ohi, tai siis yritysmahikset. Ovistikun viiva on ihan haalea haamu enää, kun eilen ja toissapäivänä oli tummemmat, joskaan ei yhtä paksut kun kontrolliviiva. Outoa, kun nyt on vasta kp 15 ja yleensä mulla on ovis kp 16-17... mutta jatkan vielä tikuttelua pari päivää ja kaadan miehen varmuuden vuoksi vielä sänkyyn illalla tai huomenna!

Juu ei ne portaat nyt niin hirveät oo, meilläkin oli mun lapsuudenkodissa ja musta niissä oli kiva tömistellä ja juosta ylös alas :) Silloin kun lapset on ihan pieniä niin pitää vaan laittaa sellanen portti ettei pääse konttailemaan ja kaatumaan, mut niitä saa nyt varmaan monesta paikasta, varmaan Ikeastakin. Meillä oli vielä sillai että vanhempien makkari oli alakerrassa, ja mun huone yläkerrassa. Ja aina keskellä yötä menin sitten niittän luokse nukkumaan, ja en ainakaan kertaakaan muista kaatuneeni yöllä portaissa.

Hei hyvä idea laittaa vaatteet kierrätykseen, mulla on kaapit täynnä mut en oo saanu aikaseks. Täytyy tällä viikolla vähän raivata tilaa kun koko meidän makkari on vaatteita ihan täynnä ja kaappeihin ei mahdu enää mitään!

Toivottavasti saitte kaikki hyödynnettyä oviksen!! Tuolla odotus-puolella on aika hiljaista, kun olette vielä täällä. Meitä ei ole tästä ketjusta kuin kolme ja Ore.

Ericalle tsemppiä seuraavaan ovikseen!! Tuntuu vaan hassulta että testit näyttää negaa, vaikka sulla on noin selkeät oireet, höh!

Saana, katsoin juuri kuvasi ja näytät oikein kauniilta ja räväkältä!! Ihanan erikoinen hääpuku sulla!

Juu, en mäkään miestäni vahdi ja toistepäin, mutta jos näkisin jonkun suutelevan häntä, yms. niin saisin raivokohtauksen. Luottamusta pitää olla!! Mä vaan spekuloin, että jos jotain tapahtuisi, niin miten mä reagoisin. Olen kyllä sen verran tiukkapipoinen ja yhdyn Lumppariin etten mieheltäni sallisi flirttiä. Mua se satuttaisi. Tosin tämä on myös mieheni päätös, sillä eihän siitä muuten mitään tulisi. Tässä asiassa meidän tahdot menee hyvin yhteen. Juteltiin nämä asiat jo kun tavattiin.

Toivottavasti en unohtanut kommentoida kenenkään juttuja!

S82: Tervetuloa ja synttärionnittelut!!! Kerro lisää itsestäs! Oliko mies heti mukana vauvahaaveessa, vai pitikö sitä taivutella? Kuinka kauan siis olette jo rittäneet? Mistäpäin Suomea olet?[/quote]

Mies oli heti mukana, ei mitään tavutuksii, välillä tuntui jopa siltä että, mies haluaa enemmän lasta kun minä, toki e on molemmin puolista vaikkakin välillä ajatus aina pelottaa. Yritys on aikas alkupuolella, eli syyskuulta. Etelä-Suomea edustetaan =)

Ericalle rutistus negasta.

Hih, mahtava tuo Rosan stringi-juttu :D

Ihanalta kuulostava kämppä, harmi etten ehtinyt lukea meiliä ajoissa, että olisin päässyt tiirailemaan ;)
Portaisiin vinkki, että portti paikalleen, kun lapsi alkaa liikkua, ja jos portaat ovat mallia lankut ja portaiden taus on avonainen, niin alimpiin väleihin ylimääräinen rima estämään portaisiin menon.

Mustasukkaisuuteen. Myönnetään, olen mustasukkainen. Vieläkin mielessä pyörii viimekertainen kohtaus... Onneksi tuollaisia kohtauksia tulee harvoin. Olisi aivan kamalaa, jos olisi mustis aina kun mies ei ole näköpiirissä.

Äh, sitten ajatus katkesi taas.

Hmph, mun pitää käydä ostamassa isommat rintsikat. Niitä näköjään sillointällöin tarvitsee. Hmph. Miestä ei kyllä harmita. Hmph.

mä en tajua..tuntuu että mun limailu on nyt kokonaan tyrehtynyt. Ja joo, pitäisi taas vaan olla kärsivällinen, ei kai ovis nyt näin aikaisin muutenkaan olisi joten täytyy nyt tänään kellistää se mies ja sitten vielä joku ilta viikolla nin eiköhän se siitä.

En vaan tajua kun tuntuu että mulla on tuntemuksia vatsassa nykyään suht paljon ja etenkin ihmetyttää miksi häpyluuni on kipeä?! on ollut nyt jo parissa kierrossa, yleensä kipeimmillään ennen menkkoja mutta esim on nytkin kipeä. ja aina oikealta puolelta..onko mulla joku kasvain vai miksi voi olla kipeä?!

Arvatkaapa kuka jäi töihin päivän päätteeksi lukemaan teidän juttuja?? Mutta sama kait se on, lukeeko niitä täällä vai saman ajan käyttää kotona.

Joo no siis vaikka mä en oikein hyväksykään kun näen mieheni flirttailemassa/juttelemassa niin ei siitä mitään seuraamuksia tule. Pikkuisen mahasta nipistää, mutta sehän tekee vain hyvää ;) Osaa taas katsoa toista uusilla silmillä.

Juu Rosa mä tykkään siitä meidän yhteiskuvasta minkä laitoin. Se on meillä kotonakin ikkunalaudalla kehyksissä :) Luontoa täällä riittää ja hyvä niin.

Halit Ericalle negasta! Parempaa onnea ensi kerralla.

Sade voisko se sun kipu olla kumminkin lihasperäistä? Esim. väärä työasento vois ehkä aiheuttaa.

Teillä on täällä ollut ihanan aktiivinen päivä! Mukava istahtaa ensimmäistä kertaa tänään ja lukea teidän juttuja. :)

Ericalle valtava rutistus!

Noita flirtti- ja mustasukkaisuusjuttuja on pakko kommentoida. Olen ehdottomasti flirtin kannattaja! Ei tietenkään oman kumppanin läsnäollessa! Suomalaiset ovat mielestäni tässä asiassa turhan vakavia, jo aivan viaton keskustelunaloitus koetaan joksikin muuksi. Mieheni on ylisosiaalinen ja juttelee mielellään uusien ihmisten kanssa, mikä saatetaan tulkita väärin. Lisäksi hänellä on myös omia naispuolisia ystäviä, mikä on mielestäni hienoa. Olemme molemmat mustasukkaisiakin, mutta meille on selvää, että molemmilla on omatkin menonsa. Ja omat ystävät -en todellakaan kerro miehelleni ystävieni salaisuuksia tai toisin päin! Itse olen melkoinen flirttailija kun käyn ulkona, mutta esim. työpaikalle ei flirtti mielestäni kuulu. Joskus nuorempana jouduin hieman hakemaan rajojakin, nyt luulen läksyni oppineeni. Huomiota on vaan välillä niin mukava saada! ;) Pettämistä en hyväksi missään tapauksessa, tehtäköön tämä selväksi. Mikä sitten onkaan pettämistä? Jokainen pari määrittelee rajat eri tavoin.

Huomenna neuvolaan, mies pääsee mukaan tällä kertaa. :) Pitäkää peukkuja, varsinkin np-ultraan keskiviikkona.

Noista valokuvista. Minulle ehkä suurin yllätys oli Saana, kuvittelin sinut aivan vaaleaksi. Rosalle mielsin myös räiskyvän punaiset hiukset. Koko porukka oli kyllä paljon upeampaa kuin olisin ikinä uskonut, se niistä nettinörteistä! :D

Joo, saattaa hyvinkin olla lihasperäistä, mun työasentoni on niin huonot. En vaan jaksa istua nätisti selkä suorassa koko päivää niin yleensä käperryn jalkojen päälle jotenkin :(

Meidän rakastelut on menneet ihan mahdottomiksi, siis kun mulla on TOSI alhainen verenpaine, niin nyt viime kerroilla multa on meinannut lähteä taju kun on rakasteltu..ja sitten vaan makaan siinä ja yritän pysyä tajuissani ja mies yrittää sitten hoitaa homman loppuun (ilmankos ei aina toimi..ei varmaan kauhean kiihottavaa kun toinen vaan makaa tekemättä mitään). nyt sitten ratkaistiin pulma niin, että mulla on yöpöydän laatikossa salmiakkia jota tankkaan sitten aina ennen seksisessiota...kaikkea sitä ihminen tekeekin...

Voi Sade! Salmiakkia ja sipsejä vaan naamaan!

Noi kivut voi hyvin olla lihasperäisiä, mullahan oli yhdessä vaiheessa kipuja alapäässä, ja lihasjännityksiks ne paljastui vaikka epäilin vaikka mitä kystoja sun muuta. Tosiaan työasento vaikuttaa paljon! Sain lekurilta sellasen jumppaohjelman, mut en jaksanu tehdä sitä kun viikon verran, mutta ei oo onneks viime aikoina vaivannut. Mutta se oli just sellasta toispuoleista pistävää kipua nivusessa. Voisithan sä ihan huvikseen tehdä viikon verran lantionpohjanlihasharjoituksia, vatsalihaksia, alaselänlihaksia ja sitten lonkan koukistajia (istuu ja nostelee sitten polvia ylöspäin) ja kattoo vaikuttaakse. Niin ja lopuks piti venyttää lonkan lihaksia niin että laitto toisen polven tyyliin pöydän päälle koukkuun ja sit venytti nivusia. Sen tyyppisen ohjelman mä sain. Eikai siitä haittaakaan voi olla :)

Tuu, Ballerina, sit kertomaan kuulumisia ultran jälkeen!

Ja tervetuloa SB2 munkin puolestani! Nikkisi on jostain tuttu - oletko kirjoitellut jossain toisessakin ketjussa?

Tulipa tuossa mieleen vielä noista kivuista, kun keväällä luulin, että rintojani särkee. Ja viittä vaille mammografiaan lähdössä. Noh, kävin hierojalla ja kävikin ilmi, että olikin rintalihaksissa se kipu.

Sade, voi harmi tuo verenpaine, mutta koita kääntää asia positiiviseks: Sähän olet joka miehen unelma! Anteeksi etukäteen brutaali kielenkäyttö, mut kukapa mies ei haluaisi tuollaista kaunotarta panna niin että taju lähtee!!! Eikä nyt puututa siihen että syy on verenpaineen eikä äijämäisen testosteronin...

Ballerina, eikö oo ihanaa mennä neuvolaan! Mahtavaa että mies pääsee mukaan. Raportoithan meille sitten mitä kaikkea siellä juteltiin! Huh, se np-ultra on tosiaan jännä paikka.

Mites Angsterin ultra? Eikö sulla ole se huomenna! Peukutukset sinnekin!

Iltavinkki: Tänään tulee se "Onnen varjot" suomalainen leffa, joka kertoo lapsettomuudesta. Elämä on vaihtoehtoja; samaan aikaan tulee Täydelliset naiset...

Huh, täällä onkin taas kirjoiteltu.. Rosalle ensinnäkin, aivan ihanan idyllinen ja kaunis koti. Onnittelut sen saamisesta! :) Meilläkin on portaat talossa, mutta ei sellaiset avonaiset, vaan ihan umpinaiset (portaiden välistä ja seinät sivuissa), enkä osaa ainakaan vielä stressata sellaisesta.

Mustasukkaisuudesta, mä olen ollut ennen mustasukkainen, mutta tässä suhteessa ei ole tarvinnut ja kaipa olen ihmisenäkin kasvanut. Ite olen sitä mieltä, että se mustasukkaisuus on helposti kompastuskivi suhteessa pikemmin kuin se, että kumpikin voi kevyesti flirttailla vastakkaisen sukupuolen kanssa. Loppuelämäksihän tässä ollaan sitouduttu, joten pieni harmiton flirttailu silloin tällöin voi pitää suhteen vaan mielenkiintoisena. Mutta ei tietenkään toisen nähden, eikä työpaikalla, kuten täällä todettiin.

Mulla eniten yllätyksenä tuli Saana ja Rosa, Saanan kuvittelin lyhythiuksiseksi ja tummaksi ja Rosa olikin ihanan rock-henkinen, mikä täydentää sun kirjoituksia hyvin. Näen sut nyt selkeästi sieluni silmin tiukkaamasta HP:lta (been there, done that) aukiolotutkimusta ja simppatestiä, hih.. :)

Täällä menossa kp 25, eikä mitään tuntemuksia. Mä odotan jotenkin ensi kiertoa, en pienessä mielessänikään tajua miks, mutta mulla on jotenkin vaan hyvät fiilikset ensi kierrosta, ollut jo pitkään, älkää kysykö miks, en osaa selittää, eikä siis mitään takeita, että mun tuntemukset tarkoittais yhtään mitään.. Ensi kierrossa lupaan liittyä jännäyslistalle, vielä en koe, että tarvis, kun ei tunnu, että olis mitään jännäiltävää..

Ericalle harmitukset negasta ja Ballerinalle tsempit huomiseen ultraan! :))

Neilikka, vielä se kirjatarjous on voimassa?

Rosa, mä peruin sen ultran, kun sairaalasta sanottiin, ettei sinne olisi hyvä ronkkia näin pian vuodon jälkeen. Mä sinnittelen siis niinkin pitkälle kuin keskiviikkoon (heh), jolloin mulla on neuvola ja lääkäri siellä (kuunnellaan sydänäänetkin). Mulla on jotenkin luottavainen olo, että kaikki on hyvin, tällä hetkellä.

Juu, se onnen varjot on kuulemma hyvä -täytyy katsoa!! Laitoin vinkin leffasta porukoillenikin, että ymmärtävät, jos joskus hysterisoin olotilaani. En varmaan pysty katsomaan nyyhkimättä....

Ballerina, odotellaan innolla hyviä uutisia huomiselta np-ultraltasi!! Tulehan infoamaan niin pian kuin mahdollista!!

Outoja juttuja noi Sateen vaivat...mäkin luulen, että "huuli" ;) tulee kipeäksi liiasta istumisesta, mutta et varmaan ylläty, jos sanon, että kyllä siitä kannattaa kysyä gyneltä seuraavan kerran kun menet sinne. T. se tutkimus hullu akka...
Outo on myös toi sun verenpaineesi. Oletko siitä jutellut lääkärin kanssa? Siis että onko se ominaisuus vai johtuuko jostain?

Ukkeli saapuu just kotiin, joten palaan asiaan huomenna. Mukavaa leffa-iltaa kaunottaret!!

Anna, thanks onnitteluista! Lyhenteellä tarkotat siis tyyppiä, eli eikö ole hassua - vaikka se onkin hänen ammattinsa! - öh, että saman tyypin sormet on olleet kummankin sisässä, hih.

Hyi kamala, huonoa alapäähuumoria, mä olen ällön kaksmielinen tänään. Anteeksi. Suunnitelmistani huolimatta en ole siis kellistänyt miestä ikuisuuteen. Koitan korjata asian, ja toivottavasti nämä pervot jutut loppuvat.

Mäkään en turhaan laita itseäni jännäyslistalle; ei ole jännättävää. Mullakin on usko seuraavassa kierrossa.

Negoista huolimatta vieläkin uskon Erican mahiksiin tässä kierrossa!

Jees, lyhenteellä tarkoitan hänen nimensä etukirjaimia. Hauska heppu ja onhan se kieltämättä hauskaa kirjoitella ihmisen kanssa, jota sama gyne on tutkinut (näin kauniimmin sanottuna, hehe..).. Eli Rosa, ensi kierrossa tsempataan sit jompikumpi odottajien puolelle ja kaikki ketjulaiset saa tietty tulla mukaan, jollette jo tässä kierrossa siirry!

Alkuperäinen kirjoittaja Lumikukka'':
Ja tervetuloa SB2 munkin puolestani! Nikkisi on jostain tuttu - oletko kirjoitellut jossain toisessakin ketjussa?

Tulipa tuossa mieleen vielä noista kivuista, kun keväällä luulin, että rintojani särkee. Ja viittä vaille mammografiaan lähdössä. Noh, kävin hierojalla ja kävikin ilmi, että olikin rintalihaksissa se kipu.

Kyllähän noihin juttuihin on joka puolella vastaillut =) mut eipä sitä oo oikein missään itseään tuntenut kuuluvaksi johku, täällä tuntui heti siltä, että kuulun ketjuun. Suuri kiitos siitä kaikille =)

oon kysynyt tosta mun verenpaineesta, niin kuulemma on normaalia nuorilla ihmisillä. Sanoi vaan että syö lakua niin kyllä se siitä (ja hampaat tykkää..). Yleensä pärjään ihan hyvin mutta sitten välillä tulee kausia että kaikki pyörryttää =(

Mä jätän ton leffan väliin, ajattelin ensin katsoa sen, mutta sitten mietin että en ehkä haluakaan nähdä, yritän nyt siis ajatella vaan yltiöpositiivisesti ja silleen. (ei tosin varmaan mun kirjoituksista aina huomaa tuota)

Ballerinalle nautinnollista ultraa, tule sitten taas kertomaan meillekin mitä asukille kuuluu =)

Ja angsteri pääsee sitten ylihuomenna, ihanaa!

Ai niin, katsottiin miehen kanssa tänään yksi jakso taas siitä "olipa kerran elämä" -sarjasta, nyt oli vuorossa se lisääntymisjakso, oli hassun näköisiä ne siittiöt kun ne yrittivät päästä munikseen ;) ja siinä oli että vaan 1% pääsee sisään kohdunkaulasta. siis ihan järjettömän pieni osa. Miten ikinä voi tulla raskaaksi jos vain noin pieni osa pääsee eteenpäin!??

Hiih, terveisiä tosi trendikkäästä hotellista keski-Euroopasta!
Anna - sain just eilen luettua sen loppuun. Laita osoite mulle mailissa, niin saat postia kunhan kotiudun täältä.
Täällä on verkko, niin että pääsen hyvin kurkkimaan kuulumisianne välillä. Voikaa paksusti!

Huomenta!

Katsoin eilen sen elokuvan ja nyt on kyllä sellaiset nakit silmillä että... Vieläkin meinaa itkettää. Oli kyllä hyvä elokuva,mutta muistutti taas miksi yleensä katson mieluummin kepeitä jenkkiläisiä komedioita kuin suomalaisia elokuvia. *hautoo kurkkuviipaleilla silmiä* Ja kun kaikki elokuvat tulevat uniin...

Heh, kyllä nuo Rosan jutut taas piristivät aamua :D Ihan kuin eilen olisi ollut perjantai :)
Heh, mullekin tuli ensimmäisenä mieleen se, että eikö miesten unelma ole panna naisensa tajuttomiksi? ;D

Mutta oikeasti, kuinka matala sun verenpaine yleensä on, Sade? Kun mä olen luullut, että mulla on matala (n. 90/45) Mulla on pari kertaa mennyt taju kunnon orgasmin takia. Heh, mies onkin vitsaillut, että tietää silloin, että olen saanut kunnolla.

Ballerinalle tsemppiä neuvolaan ja ultraan :)

Yhteistyössä