Huii, kylläpä on jännät paikat

Tiedän, Saana, miltä on taistella iho-ongelmien kanssa. Mulla ne tulee aika kausittain. Nyt on naama suht jonkunnäköisessä kunnossa, mutta yläselkä on aika tylsän näkönen. Sitä jotenkin ujostelee, esim. jos ollaan miehen kanssa puuhissa, ja jos se on mun "takana" niin ajattelen et toivottavasti se ei kattele mun kamalia selkäfinnejä. Toisaalta ollaan niin läheisiä et ei se oo niin maailman tärkeintä, oon joskus komentanu mieheni laittamaan finnigeeliä selkään

Muuten, Cliniquiella on sellanen pieni finnigeeli (vihreä pieni putkilo) joka on ihan MEGAhyvä yksittäisiin näppylöihin. Kuivattaa saman tien pois, ja jos laittaa ajoissa, niin ei ehdi tulla isoks. Maksaa varmaan joku 15 eur mutta kestää ainakin vuoden. Mieskin on lainannut sitä silloin tällöin
Höh, viime viikon "seesteisyys" näissä vauva-asioissa on taas pois, kun pitelin 1,5 kk vauva sylissä sukujuhlissa viikonloppuna. Pikku prinsessa rupesi vähän kitisemään, mutta otin syliin ja heijasin ja lauloin vähän niin se sitten nukahti mun syliin ja hymyili. Ja kun puoli sukua sitten kommentoi että "no sultahan soi tuo aika hyvin"/"milloinkas teille tulee" jne... Muuten siihen kysymykseen et milloin meille tulee, en vastannu mitään, mutta mies vastas että "kunhan mennään naimisiin niin varmaan sit sen jälkeen". Ja kun mies piirsi meidän kämpän pohjapiirrustusta yhdelle tutulle joka ei oo ollu meidän luona, niin tää tuttu kysy et "tähänkös se vauvansänky sit tulee" (missä meil on kirjoituspöytä makkarissa) niin mies näytti sit sängynpäätyä ja sano "eiku tähän".
IIIIIK!!!!
Hmm... miekkonen menee torstaina taas työhaastatteluun, voi kun nappais

Sillä loppuu työt nyt ke ja jatkosta ei oo vielä tietoa. Ei vaan tekis hyvää meidän hääbudjetille, jos se ois kauan kotona.