Kappas Kirppu, onnea paljon! Nyt taas kolmen juna pärähti liikkeelle, näin toivomme.
Jaksuja Stella alakuloon, sitä tämä välillä on. Musta ainakin tuntuu, että mulle on tullut nyt ikäviä uutisia vähän väliä (papan kuolema, mummin sairastuminen, kaverin vauvan sairaus, raksan kaikki lukuisat ongelmat....), jotenkin odotan sitä kivaa uutista johonkin väliin. Tsemppiä myös yrittäjyyden alkuun!
Keiju, ei ole mummia leikattu vielä. Käy tällä viikolla sädehoidossa joka päivä, leikkaus kait sitten ensi viikolla? Mummilla on alzheimer, joten ei oikein ymmärrä tätä hommaa. Lääkäri oli sanonut, että : "rouva kun teillä on SYÖPÄ!" niin mummi oli tokaissut vaan, että "no on mulla ennenkin ollut..." Totta, on ollutkin kohdunkaulan syöpä, noin 40 vuotta sitten.
Toisaalta onni, ettei tajua koko hommaa, toisaalta ei. Surku kuitenkin.
Sande, minkä pelikoneen miehesi meinasi ostaa? Meilläkin mies ja mun isä hinkuu autoratoja ja lätkäpeliä

Jaa, ketkähän sitä pelais, ei poika ainakaan...
Mä en saanut vaikuttaa seuraajani valintaan, tosin mun alalla nyt homma onkin eri.
Nyt kipaisen laittamaan auton lämmitykseen, ettei ole umpijäässä kun lähdetään kauppaan. Lunta maassa ja aamulla pakkasta 8 astetta!