Tahkoojaplussat 33

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kata*
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ai niin Suville piti vastata, että neuvolassa joskus puhuttiin että tammikuussa voisi mennä valmennukseen, kyllä me miehen kanssa ajateltiin ne neljä kertaa käydä, ja mennä myös tutustumaan NKL:lle etukäteen. Mietin vaan tässä, että se tammikuu on aika myöhään? Ehkä pitäisi mennä jo joulukuussa. Meillä on neuvolan seinällä aina ilmoittautumislista.

Ja sf-mitta oli viikko sitten 20,5 (eli silloin oli rv 24+4), ihan keskikäyrällä.

Kappas Kirppu, onnea paljon! Nyt taas kolmen juna pärähti liikkeelle, näin toivomme.

Jaksuja Stella alakuloon, sitä tämä välillä on. Musta ainakin tuntuu, että mulle on tullut nyt ikäviä uutisia vähän väliä (papan kuolema, mummin sairastuminen, kaverin vauvan sairaus, raksan kaikki lukuisat ongelmat....), jotenkin odotan sitä kivaa uutista johonkin väliin. Tsemppiä myös yrittäjyyden alkuun!

Keiju, ei ole mummia leikattu vielä. Käy tällä viikolla sädehoidossa joka päivä, leikkaus kait sitten ensi viikolla? Mummilla on alzheimer, joten ei oikein ymmärrä tätä hommaa. Lääkäri oli sanonut, että : "rouva kun teillä on SYÖPÄ!" niin mummi oli tokaissut vaan, että "no on mulla ennenkin ollut..." Totta, on ollutkin kohdunkaulan syöpä, noin 40 vuotta sitten.
Toisaalta onni, ettei tajua koko hommaa, toisaalta ei. Surku kuitenkin.

Sande, minkä pelikoneen miehesi meinasi ostaa? Meilläkin mies ja mun isä hinkuu autoratoja ja lätkäpeliä :) Jaa, ketkähän sitä pelais, ei poika ainakaan...
Mä en saanut vaikuttaa seuraajani valintaan, tosin mun alalla nyt homma onkin eri.

Nyt kipaisen laittamaan auton lämmitykseen, ettei ole umpijäässä kun lähdetään kauppaan. Lunta maassa ja aamulla pakkasta 8 astetta!

Ei mulla edelleenkään aivoissa juuri toimintaa ole, mutta tänne mä kuitenkin tulin käväisemään.

Sande, kyllä Espoossa pitäisi olla 3 nlalääkärikäyntiä. Itse tosin passasin sen ekan, kun varhaisultra korvasi sen. Sama juttu sulla? Toka käynti joskus keskiraskaudessa tyyliin rv26 ja sit rv36 tms. Käsikopelolla tutkivat, joten eipä kovin ihme juttu ole. Valmennuksia oli meillä kai 4 kertaa ja sit käytiin NKL:llä joskus rv36+ tutustumassa.

En edes jaksa raportoida viime yöstä, olen nukkunut n. ½ pätkissä ja L aloitti päivänsä klo 05.13. Great.

Tosiaan, se seuraava rokotus on vasta 5 kk iässä. Tänään oli 4 kk lääkäri (vaihtelevat kai kunnittain). Eipä siellä ihmeitä, kaikki kunnossa. 7520 g, 65,2 cm.