Ajatuksissa 18

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jellybean
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Täällä yksinäni kirjoittelen.. EJSOS: selittämätön arkuus nänneissä ja rinnoissa(3). Kohta voin aloittaa tosissaan jännäilyn, kp 23 tulee täyteen torstaina.

Muilla on vissiinkin töitten kanssa kiirusta?

Hui, meinasi tulla vieroitusoireita palstasta.
Eiköhän pistetä vähän vauhtia kirjoittamiseen? Saataiskohan WAB kiinni? :D

Hih, hauskaa kuvitella melkein luvan kanssa mahdollisia oireita:)

EJSOS Miten joku voi syödä maksapihvejä tms aamiaiseksi?!? Hyi olkoon mikä haju bussissa oli! (4?)
Hyvä määrähän mullekin noita ejsosoireita on kehittynyt, kun ottaa huomioon, että nyt on vasta kp24. Hih.
Voi apua, mun tuurilla se on nyt napannut. Siis kun nyt pitäisi tilata se puku ja varata paikka. Mutta jos nyt varaan ne, niin ensi viikolla on ihan varmasti kaksi viivaa tikussa. Apuaaa! Teen taas itselleni lupauksen: seuraavassa kierrossa huolehdin paremmin... joo-o varmaan :D

Mitäs siinä edellisen ketjun lopussa oli...

Peukutusta Minnin miehen työnsaannille bd bd :)

Kiitos ihovinkistä, pitää kokeilla josko toimisi. Hmph. Miks ei oo kehitetty sellasta testiä, joka näyttäis suunnilleen heti mahdollisen plussan? Siis silläkin riskillä et olis vaan hipaissut seinää? Pyysin ihotautilääkäriltä reseptin naamaa varten, ei tätä enää kestä. Niistä pirulaisista kun on alkanut tulla arpia! jaiks.. Mutta mutta, eihän aknelääkkeet ja raskaus sovi yhteen.. Että olis ihan kiva tietää mahd. pian edes mahdollisuus..

Saana ihan samaa olen miettinyt, että siis milloin voisi testata.. Eihän tätä jännitystä kestä! Mulla on tissit tuhokipeät, enkä tiedä syytä. Kävin aamulla siinä papassa ja kyselin et mistä päin pitäis alkaa selvittelemään kun kuitenkin kaksi vuotta tässä ilman tulosta on jo mennyt. Näillä epäsäännöllisilllä menkoilla on kuulemma vissiin asian kanssa tekemistä. Sain puhelinnumeronkin et mihin sitten soitella kun aloitetaan testit, mut taidan jättää sen syksylle kun tuo mies tulee sitten kevätpuolella vasta samalle paikkakunnalle. Että siihen asti koetetaan ihan luomuna..

Raskaustestien suurkuluttaja, siis minä tunkean teitin palstalle, sorry! Apteekin oma testi on herkimmästä päästä ja kuulemma Clearbluellakin on toinen testi joka lupaa tosi herkästä vastauksen. Ite olen plussannut Ap testillä samana päivänä kun menkat olisi pitänyt alkaa..

Voih, jos sulla on epäsäännölliset ja niillä on vaikutusta asiaan, niin perästä tullaan testeihin sitten joskus.. :/ Nim kp18-39... jaiks.

Mutta keväthän on ihan kohta? Maltatko todella odottaa syksylle?

Hmm.. silloin se olis karkeasti 14 päivää oviksesta.. Tekisi niin mieli tietää aiemmin :) Uskaltaisikohan laittaa naamaan voidetta aiemmin? En kestä tätä ihoa! *vetää paperipussia päähän*

Huii, kylläpä on jännät paikat :) Tiedän, Saana, miltä on taistella iho-ongelmien kanssa. Mulla ne tulee aika kausittain. Nyt on naama suht jonkunnäköisessä kunnossa, mutta yläselkä on aika tylsän näkönen. Sitä jotenkin ujostelee, esim. jos ollaan miehen kanssa puuhissa, ja jos se on mun "takana" niin ajattelen et toivottavasti se ei kattele mun kamalia selkäfinnejä. Toisaalta ollaan niin läheisiä et ei se oo niin maailman tärkeintä, oon joskus komentanu mieheni laittamaan finnigeeliä selkään :) Muuten, Cliniquiella on sellanen pieni finnigeeli (vihreä pieni putkilo) joka on ihan MEGAhyvä yksittäisiin näppylöihin. Kuivattaa saman tien pois, ja jos laittaa ajoissa, niin ei ehdi tulla isoks. Maksaa varmaan joku 15 eur mutta kestää ainakin vuoden. Mieskin on lainannut sitä silloin tällöin :)

Höh, viime viikon "seesteisyys" näissä vauva-asioissa on taas pois, kun pitelin 1,5 kk vauva sylissä sukujuhlissa viikonloppuna. Pikku prinsessa rupesi vähän kitisemään, mutta otin syliin ja heijasin ja lauloin vähän niin se sitten nukahti mun syliin ja hymyili. Ja kun puoli sukua sitten kommentoi että "no sultahan soi tuo aika hyvin"/"milloinkas teille tulee" jne... Muuten siihen kysymykseen et milloin meille tulee, en vastannu mitään, mutta mies vastas että "kunhan mennään naimisiin niin varmaan sit sen jälkeen". Ja kun mies piirsi meidän kämpän pohjapiirrustusta yhdelle tutulle joka ei oo ollu meidän luona, niin tää tuttu kysy et "tähänkös se vauvansänky sit tulee" (missä meil on kirjoituspöytä makkarissa) niin mies näytti sit sängynpäätyä ja sano "eiku tähän".

IIIIIK!!!!

Hmm... miekkonen menee torstaina taas työhaastatteluun, voi kun nappais :) Sillä loppuu työt nyt ke ja jatkosta ei oo vielä tietoa. Ei vaan tekis hyvää meidän hääbudjetille, jos se ois kauan kotona.

Mielestäni rupee näkyy vasta testissä kun menkkojen ois pitäny alkaa, eli kun on menny "yli".

Eli pakko vaan odottaa, neitokaiset.

Täällä ei oo kyllä pelkoa, ei oo pahemmin puuhailtu ja nyt loppuviikosta kun on ovulaatio, niin mies menee anoppilaan ja jään itse kotiin.... Mutta jännäilen ainakin teidän puolesta!

Jos olisin yltiöjärkevä, niin odottaisin syksylle kun muuten saan pärjäillä toukan kanssa kaksistaan ensimmäiset puoli vuotta (sukulaiset kyllä varmaan auttaa kuitenkin). Mutta tunnetusti en ole järkevä ihminen, joten hyvä päätös odottaa syksyyn saakka ei välttämättä pidä.. Ja vaikka niissä tutkimuksissa kävisikin niin eihän mihinkään hoitoihin kyllä ole heti alettava. Hmm.. Hmm.. Oisin heti voinut jo varata ajan, mutta haluan ensin katsoa tämän kierron, että kuvittelenko minä oikeasti näitä oireita vai onko aihetta..

Kiitokset kokeneemmalle testailijalle, nyt on menossa kp 21 ja kierto on epäsäännöllinen niin sen takia on hieman epävarmuutta, että milloin kannattaa testailla. En minä kyllä kovin kauaa tätä jännitystä kestä enää..

Testaamisesta heitän minäkin kuokan tänne; itse testasin kymmenentenä päivänä ovisplussasta ja haamun sain, eli n. 8 päivää hedelmöittymisestä. No, valitettavasti se raskaus ei kestänyt, mutta kuitenkin. Onnea kaikille teille, lupaavalta vaikuttaa!

Kiitos Omppu :)

Meillähän on paljon taustailijoita :D

Hmm.. kymmenes päivä ovisplussasta ja haamu.. pitäisiköhän kuitenkin sitten testata jo tämän viikon puolella niin voisi rauhassa läträtä voiteiden kanssa..

On logistiikan tentti illalla ja olisi aivan todella pakko lukea, mutta kuinkas keskityt kun mielessä pyörii kaikkea muuta. Laskeskelin tuossa, että oletetusta oviksesta on se kymmenen päivää mennyt 1.2. että sitten voisin aikaisintaan testata.. blöäh..

Tuo kuulostaa kyllä varsin hyvältä ajatukselta, siis se superhypertarkan testin kehittäminen. Itse olen tasan kaksi kertaa testannut elämäni aikana, ja edellisestä kerrastakin on melkein neljä vuotta. Että en todellakaan ole mestari arvioimaan milloin voi ja kannattaa testata.

Että suuri kiitos teille enemmän testanneille vinkeistä ja ohjeista. :)

Voi *painokelvotonta tekstiä*. Mulla on vaan niitä liuskoja, jotka siis tarvii jonkun kupin. Ja asumisjärjestelyjen takia voin testata vaan töissä. Kiinnittääköhän kukaan mitään huomiota jos nappaan jonkun muovimukin koppiin mennessä? :D Tai sit pitää käydä hakemassa joku parempi testi apteekista.. Ehkä käyn siellä apteekissa, helpointa kai niin :)

Thih, harmi että Neilikka on reissussa, saataisiinkohan muuten yksi liian hätäinen testaaja lisää? :D

Hmm.. mulla ei oo kyllä rinnat yhtään kipeät, eikö se ole ensimmäinen "varma" merkki? No, varmuuden vuoksi testaustahan tämä kuitenkin on :D

Mulla on rinnat kipeät, enkä kyllä äkkiseltään keksi mitään syytä sille. Saattaa kuitenkin olla, että sille on joku syy jota en vaan nyt muista. (yritän pitää jalat tiukasti maassa) Koska on kokemusta siitä, että olen ollut "aivan varmasti" raskaana, mutta sitten onkin täti tullut ennenkuin olen ehtinyt testaamaan. Mutta nyt olen jälleen toiveikas, ja aion hankkia testin ja testata heti torstaiaamuna. Hih hih, olo on hieman mielipuolinen kun en saa mitään järkevää aikaiseksi.

Niin, jäi se tärkeä seikka mainitsematta, että käytössä oli siis herkkä testi , Advancen kymppi. Muilla, ei niin herkillä testeillä ei varmasti noin aikaisin olis näyttänyt mitään..

Yhteistyössä