Aurinkovauvat 9

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja + 35 v
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ihanaa huomenta kaikille siskoille.
Tervetuloa kaikki uudet kirjoittelijat. Tämä kertoo sen että on meitä ""iäkkäämpiä"".
Anukille hyvää lomaa. Ja täällä on menossa seuraavanlainen vaihe, kp 28/ 29-32. Ootellaanhan nyt.

Iloa päiväänne!

aurinko hellii meitä ihanasti... kp 14 menossa ja tikutin eilen kaksi samanlaista vaavaa. ovistikut on eka kertaa käytössä ja hyvin tuntuivat toimivan vaikka eihän sitä tikulla raskaaksi tulla. näissä oli ohjeena aamu pissasta tehdä että pitoisuus on silloin suurin, tiedä häntä.
olen vain innoissani ja jo positiivisella mielen . saa nähdä milloin realismi iskee.. en saanu clomeja kun ovat kuulema niin vahvoja.. hassua kun olen niitä syönyt isoilla annoksilla ja pistellyt hormooneja eikä ole tehonneet niin nyt on sitten nekin liian vahvoja. mutta luotan lääkäriini olen päättänyt niin ja joka ilta iltarukouksessa toivotan uuden ihmisen tervetulleeksi.
vanhin lapseni on puhunut että kohta äidin mahassa alkaa kasvamaan vauva hän kuulemma aavistaa sen.niinpä hän sitä puhui edellisenkin raskauden kohdalla niin ja en sitä silloin jaksanut uskoa mutta nyt otan jutun kyllä ihan todesta.
hei te uudet mammat tervetuloa vaan mukaan eikä täällä ikää viilata vaan mieltä ja sen alaa.. avarilla kaarilla ollaan ja tärkeintä että saa ""höpöttää"" jollekkin juttuja jotka ei aina jaksa muita kiinostaa.
LÄMMINTÄ KESÄÄ KAIKILLE TV LOMAILEVA KANAEMO

vielä yksi tärkeä jutti krisselle ja muille odottajille näin virtuaalisesti ojennan teidän pyöristyvien masujen rasvaukseen Body shopin vartalovoi purkit joilla saatte aloittaa vauvahieronnan nyt jo . krisse taitaisit saada mustikan se tuoksuu ihka oikealle mustikalle ja koko perhe voi hoitaa vauvaa jo nyt