Aurinkovauvat *42*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Haidi75
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Onnea Rouva Iltarusko:)
Tämä päivä on spesiaali... Toinen pojista oppi pyöräilemään ilman apurenkaita ja ilmoitti pokkana. "No nyt äiti ostetaan se pieni moottoripyörä"...Jahas sekös se oli mikä piti siitä palkkioksi saada??? No joo eilen otettiin apurenkaat ja ei suostunut edes kokeilemaan ja tänään kiukuspäissään rupes polkemaan kun äiti ja isä olivat niin tyhmiä että olivat särkeneet sen pyörän ja jättäneet vaan kaksi rengasta;) On ne joskus sitten huippuja..

Tän viikon saldo päiväkodissa: Pojat tappeli ja hoitaja otti pojat erilleen ja laittoi jäähylle sen joka puri toista sormesta.. Siitä suuttuneena tämä jäähyläinen oli sylkenyt hoitajan päälle. (Ei oo tälle pojalle edes tyypillistä ei pureminen eikä sylkeminen!!) Hih kun anteeksipyyntöä oli hoitaja tivannu niin 15min oli menny ennenkuin oli poika edes suostunut keskusteluun... Jes meillä on alkanut uhmaikä!!! Kylläpäs sitä on saanu oottaa!!! Noo haasteet ei sitten lopu tässä porukassa;)

Myöhäiset illat vielä teille toivottelen, ja iltaruskolle paljon onnea, samoin ilon hetkiä ekun pojille pyöräilyn ja uuden oppimisen merkeissä, on se vaan kiva kun jotain positiivistakin joskus tapahuu, kaiken kaaoksen keskellä...
mama ja äitykkä kiitos lämpimistä ajatuksista, täällä taas toinen naapuri kehui talomme uutta vauvaa, oli niin pieni ja sievä, voi... ja sellaista tänne, onhan ne vauvat ihania, voi kuin toivon, ettei minusta tulisi katkeraa, kaiken muun pahan lisäksi... tänään oltiin vielä 7-vuotis synttäreillä, onneksi pääsen huomenna taas töihin, on ainakin muuta ajateltavaa, vaikka olisihan täällä kotonakin vielä puuhasteltavaa, mutta kotihommarthan ei koskaan lopu, hyviä öitä ja rauhallisia unia kuitenkin jokaiseen tupaan toivottelen, ja samalla toivon, että saisin itsekin vaihteeksi nukuttua, on se psyyke kummallinen, ei vaan usko minua, vaikka yritän kuinka vakuutella, että elämäni on ihan hyvä näin, ja kaikella on tarkoitus...

Ekun pojat ne on poikia :))))) Yritin tuossa muistella lapseni uhmaikiä ja hmmm kyllähän siellä oli jos jonkin moista tarinaa mitä muistella.

Hyvä Kiiruska kun menet töihin saat muuta ajateltavaa, sama minullakin. En säälii tässä kerjää, mutta eilen kun pitelin likkakaverini kuukauden ikäistä pienen pientä poikavauvaa sylissä hänen mua silmillään kattellessaan, niin tulihan siinä mieleen ajatuksia, väkiselläkin! Minulta lähti sekä vauva että mies, kaksi rakasta toivettani, haavettani. Kyllä minä toivoin niin omaa, ihan oikeaa perhettä! Ei niitä tunteita Kiiruska-pieni voi paeta, ne on otettava vastaan, käytävä läpi, suru surtava itkun kanssa. Ei ole oikotietä! Jos oisi, minä olisin jo tuhatta ja sataa kaahamassa sitä tietä pitkin sun kanssasi, käsi kädessä, ystäväni! Ei kun pakko on käydä läpi. Sama on kuolemantapauksissakin. Muistelin tuossa, kun sain isäni kuolinviestin, putosin pihamaalla polvilleni ja itkin ja huusin: ei, ei minä en halua tätä. Mutta ei elämä kysynyt haluanko. Vaan ajatus siitä, että kaikki kuitenkin on matkalla hyvään, se on lohtunani ja sillä tahdon myös muita lohduttaa. Et sinä yksin ole surussasi! Elämä silti kantaa, pitää huolta, vaikka toisinaan sen temppuja ei voi millään ymmärtää! Ja sen surun jälkeen tulee ilo! Jos kuulostan tylyltä, anteeksi, olen sitä myös itselleni, elämän on jatkuttava!

Taas uusi aurinkoinen aamu, kesä jatkuu, kesä!!!!

Ihanaa lämpöä vielä jatkuu;) Itse olen taasen töihin menossa ja poikaat tarhaan...Sitten taasen pyöräilevät illalla isänsä kanssa...Onneksi ei ensi viikolla tarvitse töihin inahtaakaan!!! Jee puolitoista viikkoa lomaa, luksusta.. Ja viikonloppu tulossa joten rentouttavia hetkiä kaikille rotunaisille tässä ketjussa;)