Aurinkovauvat *42*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Haidi75
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jahas jos olisi ihan pöhkö ennustuksiin niin uskois kun eräs tänään katsoi pitkään silmiin ja sanoi että elinaikaa kaksi kk.. Heh en usko että ihmisellä on sellaiseen valta..

joo-o ja melkein sain hermoromahduksen kun tulin töistä kotiin... Eteisen ikkuna oli sitten voideltu oivariinilla!!! Keittiön lattialla oli ainakin litra maitoa ja lasten huoneessa kaikki ylähyllylle turvaan otetut herkästi rikkoutuvat pienet nippelit ja nappelit.. Oli lattialla levällään ja sakset siellä ja älyttömästi silppua...

Siinäpä pojat kävi pyörähtämässä ja menivät hämilleen kun äiti keräs tavaroita, silppua ja leluja ja poras... Nyt ovat sitten illan olleet oikeen muruja, mutta taasen muistan pitkään että näillä riiviöillä ulkokuori pettää... Joten lelut muutti evakkoon kunnes pojat osaa ja ymmärtää ettei aikuisten tavastoihin kosketa...Oisivat leikelleet kaikki laskut mutta ei... Onneksi on kaksi pv vapaata sitä juuri nyt tartten!!! ELI huippuu viikonloppua kaikille:)

Jahas ja meillä on sitten isossa saavissa kolme isoa sammakkoa:) Ihan tuli oma lapsuus mieleen, eli eipä ole pojat pahoillaan lelujen puuttumisesta...Kesällä on niin paljon puuhaa...Kova kiherrys kun yrittävät niitä silitellä;)

Ihania lapsia sulla on Ekku! Hih, hih! Aivan ihania puuhapetejä!
Ohikulkeissani kävin nostamassa ketjua ylöspäin ja lähettämässä rakkauden enkeleitä jokaisen elämään! Halaten äitykkä

Hyvää sunnuntai iltapäivää!
Ketju on täynnä tunteita, surua! olen hengessä mukana kaikkien murheissa. mielessä olette olleet koko viikon vaikka korvessa (pessalompolo) oltiinkin. Kliivialle voimia, samoin muille surun syövereissä pyöriville.Suruviesti tuli meillekkin: Serkkuni oli siirtynyt rajan taakse syöpä vei mennessään, jälkeen jäi mies ja alle kymmenenvuotiaat pojat. Olen joskus kirjoittanutkin serkustani joka sai molemmat lapset yli neljäkymppisenä. ei saanut lapsista kauan nauttia. Tutkimattomat ovat Herran tiet.
Mutta me ollaan nyt kotiuduttu hmmm. hermoja raastavalta reissultamme. ei maar kivaahan meillä oli! Oli mukava tavata Äitykkä, hikiset oli tunnelmat pienessä asuntoautossa kun kahviteltiin. Lämpöä ainakin 45 astetta. Ja siitähän se tunnelma vaan kuumeni. Oman jännityksen tietysti toi kilpailut ja niihin valmistautuminen. Yrittää nyt saada vilkas kolme v. antamaan isille keskittymisrauha! Ei auttanut isin muuta kuin häipyä jänghälle joikhaamaan ja kuleksimaan ainakin poron kuseman verran! Mutta ihan oikeesti oli kivaa. kolmesataa asuntoautoa ja vaunua kankaalla tasan yhden vessan ja suihkun varassa! Motissa oltiin komiasti niin että limpparipulloilla täytettiin auton vesisäiliöitä ja vessa tyhjennettiin lähimpään pusikkoon. jee. Tunnelma oli tiivis ja haju senmukainen ettei edes hyttyset ja mäkäräiset päässy kiusaamaan. Näin lyhykäisyydessään meidän kesälomareissu!
Nyt syöksyn takaisin pyykkivuoren kimppuun.....
Jokos Kiiruska on kotiutunut lomilta, on tainnut olla pisimpään nettipimennossa??????
Halauksia ja enkeleitä kaikille!

Kiiruska ilmottautuu, surulliseksi on tämä meidän ketju käynyt... Iso hali kaikille, erityisesti haluan halata iltaruskoa ja Kliiviaa ja äitykkääkin vielä kerran, teillä kaikilla on murhetta nyt liiaksi, mutta uskottava se on, luojalla on kaikelle jokin käsittämätön tarkoitus.. Haidillakin vielä kai vaikeaa, ja elämässä kiireitä, en kehdannut sinua enempi hättyytellä ... eikä tullut sitten muitakaan häirittyä, nyt itkettää nämä ketjun uusimmat kuulumiset, pitkä nettipimento on nyt loppunut, ja täällä ollaan, ajatus oli kyllä jostain kone löytää, etsinkin tuolla reissuillani, mutta Joensuun torillakin oli nettipisteeseen pitkä jono, niin en viitsinyt jonottaa, enkä osannut vieraisiin kirjastoihin mennä... Olin saanut äitykän kautta kuulla iltaruskon suruviestiä, olisin aikaisemmin surunvalittelut laittanut, mutta en löytänyt yhteyksiä, ja niin me silloin tavatessamme yhdessä luojan tutkimattomia teitä pohdittiin, siellä tapaamis- kaupungissamme kirkkoon sisälle emme valitettavasti päässeet, kun se oli remontissa, muuten olisimme pienen lohturukouksen käyneet sinne jättämässä, kun ei tämä elämä tunnu oikein helpolta täälläkään, ei minulla mitään uutta, ja surunikin pienennevät kummasti tässä elämää suurempia ja ihmisen käsityskyvyn yli meneviä tarinoita lueskellessamme, huomenna työkin jo kutsuu, ja paluu arkeen iskee päälle... Vielä suuret myötätunnon enekelit lähetän teitä kolhittuja varjelemaan, ja kaikille muillekin loppukesän ilon enkeleitä, eihän tämä vielä oikeasti loppukesä ole, mutta tuolla meidän mökillä tuntui jo ihan syksyiseltä tuo ilma, ja voi hurja kun oli kylmä, ja järvikin viileni pohjoituulen myötä.
Varovasti toivotan iltaruskolle onnea tulevaan, ja toivon, että kaikki järjestyy parhainpäin, luojalla on kaikkeen suunnitelmansa, uskallanko kysyä, kun lahopää ei muista, olet varmaan kertonut kuitenkin jossainvaiheessa, että onko teillä tulevan miehesi kanssa lapsia menneistä liitoista? No kerralla teidän pesue sitten kasvaa kunnolla, onneksi lapset kuitenkin on valmiiksi läheisiä ja voivat tuntea itsensä heti tervetulleiksi uuteen perhekuvioon.
Pieneksi itseni nyt tunnen, taidan häipyä takaisin tuonne pyykkivuoren kimppuun... Palaillaan taas, ja kiitos mama, mukavalta tuntui kun olit minua jo kaipaillut, erityislämpimäthalit myös sinulle!

Kiva Kiiruska kun olet hengissä selvinnyt reissustasi! Olipa mukava tavata ja viettää kesäpäivästä hetki kanssasi :)
Ja mama kanssa siellä jo pyykin pesussa. Juu kuumat hetket vietimme yhdessä, hih! Hienoa, että reissunne oli onnistunut!

Minä tänään kuulin yhdeltä 76 vuotiaalta rouvalta Aale Tynnin runon, joka sai kyyneleet silmiini. Se rouva on sellainen metsänhenki, ikinuori, naurava ja oikein eläyty runoa lausuessaan. Nyt mun on se ihan pakko laittaa tähän:

KAARISILTA
Ja Jumala sanoi: Toisille annan toiset askareet,
vaan sinulta, lapseni, tahdon, että kaarisillan teet.
Sillä kaikilla ihmisillä on ikävä päällä maan,
ja kaarisillalle tulevat he ahdistuksissaan.
Tee silta ylitse syvyyden, tee, kaarisilta tee,
joka kunniaani loistaa ja valoa säteilee.

Minä sanoin: He tulevat raskain saappain, multa-anturoin
- miten sillan kyllin kantavan ja kirkkaan tehdä voin,
sitä ettei tahraa eikä särje jalat kulkijain?
Ja Jumala sanoi: Verellä ja kyynelillä vain.
Sinun sydämesi on lujempi kuin vuorimalmit maan-
pane kappale silta-arkkuun, niin saat sillan kantamaan.
Pane kappale niiden sydämistä, joita rakastat,
he antavat kyllä anteeksi, jos sillan rakennat.

Tee silta Jumalan kunniaksi, kaarisilta tee,
joka syvyyden ylitse lakkaamatta valoa säteilee.
Älä salpaa surua luotasi, kun kaarisillan teet:
ei mikään kimalla kauniimmin kuin puhtaat kyyneleet.

Voikaa kaikki hyvin!

Kiitos Kiiruska! Kiitos Äitykkä! Lohduttaa aina kun saa lohdutuksen sanoja. Mie en ite ole erityisen uskonnollinen mutta tiiän että elämä ei vielä tähän lopu. Se muuttaa vain muotoaan ja ne jotka täältä on siirtyneet, varmasti ovat onnellisia ja seuraavat ja ovat kanssamme elämämme poluilla. Se ainaki mulle antaa voimia ja niin mie jaksan! Ajattelen että rakkaalla pikkusiskolla on kaikki hyvin ja hän on onnellinen.
Arki on yhtä hullunmyllyä! Mulla ennestään neljä omaa ja ukkokullalla kaksi joista poika asuu meillä ja tyttö käy viikonloppuisin ja lomilla. Kun on täys miehitys niin lapsia on KYMMENEN!!!!Ja sitte mie ja mun ukkokulta!
Olen niin onnellinen tuosta ukkokullasta! Hänellekki oli heti selvää että lapset tulee meille!!! Eihän heillä olis ollu muita kuin sijoitus jonnekkin ja vielä mahollisesti erilleen ja ties minne....Ja vielä se haluaa naimisiin mun kans..... Alkaa jo torstai vähän jännittään vaikka maistraatissa käyäänki vaan....
Painun iltapuuron keittoon. Alko päivällä naurattaan ko kävin kaupassa.... Alkaa tavalliset kauppakärryt käymään pieniksi.... Tuota sapuskaa ko on ostettava vähän enemmän....

Lämmin halaus kaikille ja kauniita, levollisia unia!!!! Elämä on kaikesta huolimatta ihanaa ja nautitaan siitä täysin siemauksin!!!! Aurinko alkaa taas lämmittämään eikä se syksy vielä tule.....

Ihanaa lukea sinun positiivisia viestejäsi Iltarusko! Tuolla luonteella, asenteella sä meet vaikka kuinka monen harmaan kiven läpi. Kuvittelin sinut tuossa keittämässä iltapuuroa suuren suurella kattilalla, ei taida litra maitoa riittää :)
Sinulle myös halaus sinne pikkuinen ihmeäitee ja jaksamista!

Olen se elossa minäkin...mietin just mistä saisi tuon äitykän mainitseman "kaarisillan" johon voisi ahdistuneena vaeltaa...ei sitä varmaan muuten saa ku ite rakentamalla ,enkä viiti tuohon kerrostalon pihalle sitä mennä tekee...soittasivat valkotakkiset hakemaan ,kun siinä päivästä toiseen ahdistuksineni seisoisin:)

Kiiruska ,aikuisten oikeesti pahoittelen ,etten sinua tavannut. Halunnut olisin ja tarkoitus oli sinulle soittaa ,Savonlinnassa olin sen koko perjantai päivän ,mutta sattuneista syistä pinna oli niin kireellä ,että ajattelin olla poissa näkyviltä...minä kun tekohymyjä vilauttele sillon oikeesti v*ituttaa.
Eikä mielestäni ole kohteliasta sillon tavata ketään.

Iltarusko ,kiva että olet jo nauranutkin...edes kauppakärrille...elämä voittaa vaikeassakin paikassa...tuon kun vielä ite sisäistäisin:)

Mama ,on palannut jänkältä ja asettunut taas remmiin...kiitos vielä täältäkin kautta viestistäsi.
Kukaan ei vielä oo kysyny ,et miten ne kisat sulla meni...mitä sinä ammuit...kuinka monta "Aslakkia" meni nurin? Ai niin eihän siellä ammuta kun tauluja:)

Kalenteriinkin piti tarttua ja tarkastaa tilanne kp28/26 mutta se varmaankin on Terolut tauko joka tuon viivästyksen on aiheuttanut...muuta en odotakkaan. Se olis jo kohtalon ivaa jos nyt plussaa meinaisi tyrkätä.
Sit minä soittaisin äitykälle ja vaatisin selittämään minulle ,että mitä se tarkottaa kun äitykkä aina sanoo ,että kaikella on tarkoituksensa:)

Nyt poistun pakkailemaan tavaroita jne. kaikesta tapahtuneesta huolimatta torstaina lähdemme reissuun ,ainakin Tallinnassa käymme ,ehkä muuallakin.
Kiiruska perjantaina saatamme yöpyä sinun nurkillasi ja sit kyllä soitan sulle jos näin käy:)

Kiva kun täällä on edes vähän elämää meitiin ketjussa, mukava kuulla, että iltaruskollakin näkyy jo valoa elämässä edes vähän, tuossa populassa ainakin riittää näppityötä ja pysyy kiinni arjessa, minä olen ihan ihan sekaisin kuin haminan kaupunki, no en tiedä onko se sekaisin, siellä ei tullu sentään käytyä... äitykälle kyllä sanoin eilen, etten osaa näitä töitäkään enää tehdä, ja pyörin hyörin ja leijailen, enkä osaa tänäänkään sen paremmin, mutta hommia kuitenkin tuntuu olevan kasautunut loman aikana, asiakkaita on kyllä "onneksi" vielä vähän, mutta toivottavasti se syksy tuo ne tullessaan taas takaisin... Kyllä minä oikeasti ymmärrän sinua Haidi, enkä sen takia itsekään viitsinyt lisää viestitellä tai soitella, ukolle sanoin, että sinulla on syysi, ja ei niistä sen enempi, joten jätimme perjantain ajelun tekemättä, ja siellä suunnassa kävimme kotimatkalla Savonlinnan ravintolakoululla syömässä, perjanatai menikin sitten pihahellan muurauspuuhissa, on se ihana on kun on ahkera mies, edes joskus, kun on ihan erilainen työ, niin on mukavaa vaihtelua tehdä jotain fyysistä ja tyystiin erilaista kun arkena, vaikkei oikeesti osaakkaan, mutta yrittänyttä ei laiteta.. Meilläpäin on loppuviikolla sellainen katumusiikkitapahtuma "jannenjamit.fi" netistä lisätietoa, että jos tähän suuntaan olette tulossa, niin sinne vaan perjantaina kävelykadulla tapahtuu kerrankin jotain, ja se ei ole kovin yleistä näissä pikkukaupungeissa, ja poikkeuksellisesti näin kesäviikonloppuna, perjantai-iltana ei ole mitään aikataulutettua ohjelmaa, joten soita ihmeessä, jos vain suinkin on mahdollista, mielelläni sinutkin tapaisin jossainpäin ;)
Voimia kaikille kuluvaan viikkoon!
Niin ja missäs muut? Vieläkö kesälaitumilla?

Huomenta! Iltaruskolla on ihana asenne! Että maailmassa onkin vielä tuollaisia ihmisiä olemassa. Rankat ajat edessä mutta kyllä elämä kantaa! Kymmenen litran kattila perunoita ja viisi litraa jauhelihakastiketta on varmaan sopiva määrä ruokaa yhdelle ruokaverolle tuollaiselle määrälle kasvavia lapsia!!!!
Haidi kyselee kisoista, ihan jees meni, minä olin huoltojoukoissa ja ukko-kulta ampusi ihan kohtuulliset tulokset, kesän parhaat pisteet niin luodikossa kuin hirvessäkin. 150 osallistujaa molemmissa lajeissa ja hirvessä sijoitus puolenvälin tietämissä ja luodikossa sitten vähän paremmin 46. Ei niin kauhian paljon jääny lapsenlapsille kerrottavaa mut kunhan tässä ruvetaan oikeen treenaan niin * pois alta risut ja männynkävyt*
Kiiruska tais jo palata tänään sinne töihin. Minä sitten viikon päästä, huah. ihan kuin ei olis vielä ehtinyt edes lomaa alottamaankaan, joka päivälle on jotain työasioita sattunut. no elämä on.... jaaha lapset odottavat äitiä jo...heippa! Nautitaan kesän viimisistä aurinkoisista päivistä, kaikesta huolimatta!

Voi voi, lisää huonoja uutisia ketjussa. Kliivialle pari sanaa kirjoitinkin "Vanhojen" ketjussa. Tuntuu kyllä siltä, että ilman keskenmenoa säilyneet lapsen saaneet naiset ovat todella harvinaisia tapauksia. Niin kamalan tavallinen on tuo keskenmeno kaikenikäisten odottajien joukossa.

Lämpimiä ajatuksia kaikille muillekin elämän koettelemille. Päivä kerrallaan eteenpäin ja vaikka surut ovat koko ajan mukana, niin aika tuo mukanaan myös muuta ajattelemisen aihetta.

Heippa vaan sisarukset=)
On yö mutta niin hyvää aikaa olla netissä näin kaiken muun työn ohessa joten ajattelin muutaman rivin laittaa..

Ihan tuli iltaruskon tekstejä lukiesaa mieleen yksi tuutulaulu... Noista lasten lukumäärää kun mietit.. sitten kun vielä siihen se vauva...

Peikkoäidin kehtolaulu:
Kun lapsia sängyssä on yksitoista ja hännät on solmisttu yhteen,
niin myös peikkoäiti se lapsille laulaa näin maailman kauneiman laulun,
hu ai jai jai puh
hu ai jai jai puh
hu ai jai jai puh
huh
hu ai jai jai puh...

Hyvää yötä kaikille;)

Hei!

Olen nyt taas töissä, mutta olen loman aikana seuraillu silloin tällöin kun ollut aikaa ihanaa palstaanne. Olen nyt mietiskelly iltatähteä, mutta kun miesystäväni on ollut ehdoton ei vauvaa ja kuulemma liian vaarallista, jos "ihana vahinko" tulisi, joten jälleen kerran on ehdoton ei. Olen nyt tosiaan miettinyt vuoden seurustelun jälkeen, että jos tämä jatkuu edelleen kitkutellen, niin kattelen vielä jonkun aikaa viihdynkö työssäni enää, olen ollut samassa työssäni jo kohta 20 v. ja muutenkin katselen vielä poikieni perään huolestuneena, vaikka ovat jo isoja, jonkun aikaa, kunnes pärjäävät, myyn asuntoni ja muutan muualle, kunnes löydän oma paikkani haaveilemaani itsenäiseksi yrittäjäksi täysillä, olenkin jo yrittäjä harrastusmielessä, mutta vakinainen työ ja yksityiselämäni vie aikaani, missä en oikein viihdy. Ja jos onnistun muuttamaan, tottakai olisin vielä onnellinen, jos pojatkin tulee perässäni, mutta se on sitten heidän päätöksensä. Olenkin ajatellut yksin hankkia/jos saan iltatähteä, mutta yksin kuitenkin pelottaa. Tässä onkin pohtimista kahta vaihtoehtoa. No, unelmani ylläpitää arjessani:=). "Kattellaan" on miehen motto:=)

Että pittää kiirettä tuolla mamalla, hih! Toivotaan että lomas loppuu pian! Mä tässä suunnittelen seuraavaa lomaa, muutaman päivän pyörähdys kuun lopussa pääkaupungissa ja sitten syyslomalla Lontoon kylään lapsen kanssa, jos tuttumme ovat silloin paikalla, se on vielä vähän auki, odottelen viestiä = lentoonlähtölupaa. Tytär pyysi päästä kielikurssille ja mikäs sen parempi kun mennä aitojen engelsmannien keskelle. Hih, hyvä ku itte älyyn mistä puhutaan. Mutta näin se on todettu monesti maailmalla, että siitä se kielitaito on karttunu, kun on ollu pakko puhua.
Ekku tossa olikin mesessä iltapäivällä ja kysy olenko saanut itseni kokoon, kerroin liimailevani edelleen. Helppoo ei ole ollut "tappaa" rakkautta toiseen ihmiseen. Ikävä on suuri! Vaan Inkku neuvoasi noudatan: päivä vain ja hetki kerrallaan!
Enkeleitä minäkin lähetän teille kaikille ja kymmenen aikaan illalla heitän turvapeittoo kaikille, eli muistakaapas olla yöpuvut päällä, hampaat harjattuna ja hiukset kammattuna :)))

Huomenta vaan! Kiitos Äitykkä, tukka on kammattu nyt oikein hyvään muotoon... ihan huvin ja urheilun vuoksi! Kiirettä pitää, äiti ja isä tuli kylään ja niitä paimentaessa aika kuluu rattosasti. Nytkin isä karkasi jo vadelmia keräämään ja veikkaan että kohta pitää lähteä etsimään..... on meinaan senverran liikkuva papparainen että ehtii aika pitkälle jos eksyy... Nuorempi tytär on pääkaupunkiseudulla shoppailemassa ja vanhempi pänttää yö-kirjoituksiin. pojat täällä kotona, isompi tekee polttopuita ja pienempi...noh. riiviö, mikä riiviö: Jos ei ole pahanteossa, on sinne menossa tai tulossa, tai sitten suunnittelee niitä töllöntöitä!
Omat ajatukset on nyt kesätauolla mutta jos annan vallan itselleni ajatella asioita niin itkuhan siitä tulee joten en sitten ajattele. Monesti mietin teidän rakkaiden siskojen kohtaloita, ei ole helppoa kellään.
Elämää on vain elettävä! ei sitä pakoon pääse.
Nyt on taas mentävä: aurinkoista päivää kaikille!

Olen hyvä mama! Hei nyt kyllä hiusten kampaamisella tarkoitin ihan oikeesti hiuksia, hih, hih! Sinä se olet niin kultainen ihminen että, älä siellä meidän kohtaloita mieti turhan tarkkaan, vaikka mietithän kuitenkin. Elämä on annettu elettäväksi iloinen ja suruineen, ei ole valoa ilman pimeyttä, niinpä iloakaan ei tuntisi jos surua ei välillä kokisi, ottaisiko sitä iloiset asiat ihan itsestäänselvyyksinä ja turtuisi niihin, eikä enää älyäisi nauttia mistään. Vaan nyt nautitaan vielä kesästä, lämmöstä ja auringosta!
Haleja!

Nakkisormi-äitykkä, mun piti kirjoittaa: ole hyvä mama! No onhan toiki totta: mä olen hyvä :)))))))
Kuka se linnun oksalle nosti, no sen omat siivet tietysti! Siinä päivän viisaus!!!

Vapaapäivän päivää, kylläpäs täällä kotonakin tuntuu hommia riittävän, huh siivottavaa, pyykkäystä, silitystä ja mankelointia riittää, ettei meinaa tännekään malttaa tulla, no eihän mulla mitään oikeaa asiakaan ole, ja en oikeastaan koko vauvahaaveilijoihin kuulukkaan enää... nyyh, vastasyntynyt vauvakin tuhisee tuossa seinänaapurissa, eikä me edes osattu tehdä sellaista, tunnen itseni niin kelvottomaksi naisena ja äitinä, minä vaan tuherran tämän siivouksen ja kotihommien kanssa tässä, ja samalla mietin syntyjä syviä, eikä meillä ole edes iso huusholli ollenkaan, jaa-a ja toiset huolehtivat isosta lapsikatraasta, taloista pihoineen, ja minä valitan taas olemattomia, no ehkä olen vain sellainen valittaja, epätoivoinen elli, ja elämään pettynyt keski-ikäinen kääkkä... No taas viisaita puhuu äitykkä rakas, sinä se jaksat aina piristää, vaikka ei elämä menisikään putkeen, sinä se löydät valon jokaisesta pienestäkin kolosta ;=) Sinulla se pää hurisee täynnä uusia suunnitelmia ja kuvioita, no se on oikein, elämä oin tarkoitettu elettäväksi, eikä meidän kenenkään auta jäädä tuleen makaamaan, vaan vastoikäymiset tulee vaan voittaa, tavalla tai toisella, ja uusi suunta eteenpäin on vain otettava itse kunkin elämän kolhiman tässä elämässä... Ja mamakin taitaa olla energiaa täynnä, ainakin puuhaa riittää, mikäs sen mukavampaa, murheet pysyvät poissa kun on riittävästi muuta ateltavaa, ainakin toivon niin... Lopetan tämän tähän, kun alan taas turhanpäiten nyyhkyttämään...

Voi Kiiruska ystäväiseni! Olenkin vähän aistinut että taidat olla vielä aika syvällä! Työ ja touhu pitää tämän maman kasassa, Toivottavasti Sinäkin saat jostain voimia nostaa itsesi taas valoon. Koeta kerätä voimia syksyn auringosta, tarvitset jokaisen säteen voimaksi talven varalle! sillä talvesta on tuleva todella vaikea niin minulle kuin Sinullekkin. Pimeys masentaa ja on aikaa ajatella, ihan pelottaa jo nyt! Mutta vielä on kesää jäljellä ja tämä mama juoksee.......Halauksia ja enkeleitä!

Elokuuta Rakkaat ystävät.
Luin hyvin pikaisesti tätä ketjua ja huomasin paljon kaikkea ikävää tapahtuneeksi. Otan osaa teidän jokaisen ikäviin koettelemuksiin. Olin kyllä ilokseni myös huomannut, että elämä jatkuu vaikeuksien jälkeen.

Me ollaan kyllä oltu kuin pellossa tämä kesä, ihanaa kylläkin. Viikko vierähti reissun päällä ja taas on laukut pakattuna, huomenna kohti Tamperetta viikonlopuksi. No kunhan koulut alkaa, niin sitten alan hätyytellä lähellä olevia "aurinkovauvalaisia".

Linnea voi ja kasvaa hyvin. Ajatella jo yli kaksi kuukautta on kulunut, aika kuluu liian nopeaan. Linnea nukkuu yöt hyvin, vielä ei olla yhtään yötä valvoskeltu/itketty. No päivät on sitten tosi vaihtelevia, välillä nukkuu hyvät unet ja toisinaan vaan pieniä pätkiä. Vastaa hymyyn ja juttua yrittää kovasti. Ihmiset joilla ei ole silmälaseja katsoo tarkkaan ja voi itkukin tulla...meillä kun on lasit.
Tässä tämä tyttö-tötterö on sylissä, joten kirjoittaminen vähän hankalaa.
Toivon teille rauhaa sydämiinne.
t. äippä

On niin ihana saada lohdutusta teiltä ja kaikkee muutaki. KIITOS!!!!
Tänään me sitten mentiin naimisiin, Kaksospojat täyttivät tänään 18v. joten he toimivat todistajana. Meinasi maistraatin pikkuriikkinen huone käydä hieman ahtaaksi kun 8 lasta ja me ängettiin tuomarin eteen..... Morsian oli hiukan kuumissaan kun lopetti työt klo 13 já sitten "valmistautui" ja oli paikalla klo14. Tuomari varmaan aatteli että jo oli aikaki mennä vihille..... ko on tuota perhettäki...
Kävimme ulkona syömässä koko hääseurue... Hesessä ja kaikki oli onnellisia!
Kotomatka oli kyllä siiten niin kamala.... Mietin että kellehä nyt pitäis ilmottaa tää meidän naimisiin meno. Suru tuli niin odottamatta eikä nyt oikeen hellitä. Ei ole enää Pikkusiskoa kelle soittaa ja kertoa päivän kuulumiset...
Täällä nyt sitte voliseva morsian, räkä nokassa, silmät turvoksissa miettii että hitto ko tämä elämä on niin kummallista!!!!!
Lämmin halaus ja nyt siirryn katteleen lasten valitsemaa elokuvaa ja taidanpa ottaa elämän kunniaksi kuohuvaa!!!!

Täällä taitaa kans olla yks nakkisormi.... Ei ossaa kirjottaa....
Teille kaikille mie nostan maljan ihan elämän kunniaksi!!!!! Annetaan kuohua yki ihan kunnolla!!!!! Halaukset viä kaikille!!!

Silmät punaisena tietokoneenruutua tuijottava mama toivottaa iltaruskolle mielettömästi onnea ja samoin kaksospojille synttäreiden johdosta! Jokaisella pilvellä on hopeareunus.
Taidan hörpätä tilkan valkkaria ja nostan sitä sitten iltaruskolle!!
Nyt mato-ongelle! heippa ja hyvvee yötä!!!!

Lämmin onnenhalaus Iltaruskolle naimisiinmenon johdosta, oot sie oiva pakkaus naiseksi. Ei olis monesta tuommosen katraan pyörittäjäksi :)))) Kaikkea hyvää koko perheellesi!

Jaa mamaki ottaa jotain naista väkevämpää, mä taidan lähtee sit kans...kaakaolle :)