Aurinkovauvat *23*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja varttuneet haaveilijat
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
INKULLE: En opiskele, kun multa kiellettiin tammikuun alussa pitkäaikaiset istumiset ja autolla ajot. Opiskeluni ei onnistu ilman näitä jutskia. Ja siks toiseks, lähdin opiskelemaan just sen takia, että jos tämä vauvaprojekti olikin kiinni työstressistä....mene ja tiedä, mutta tässä sitä sitten ollaan.

MAMALLE: Ensiks, minulla ei ole hänestä mitään negatiivista sanottavaa. Pieni ja pippurinen nainen, erittäin miellyttävä. Semmoinen turha jahkarointi oli tipotiessään (vrt.tk lääkäri) Teki napakat kysymykset, sanoi myös tosiasiat suoraan ja homma alkoi ensi kerrasta rullaamaan. Antoi kyllä vaihtoehtojakin.
No, historia se aina kiinnostaa, lapsiluku, km:t, kierronpituus, ehkäisyt, onko ollut tulehduksia mm. lantion seudulla, oviksen ajankohta (jos oot tikutellut), kauanko yritystä takana, jne...
Omasta mielestäni olin päättänyt tarpeeksi jämäkästi, että apuja nyt kaivataan, eikä lääkäri vastaan laittanut. Söin clomit (4 kuuria). Määräsi FSH kokeeseen tiettynä kierron päivänä (kävin omassa tk:ssa) ja sitten tiettynä päivänä ultrassa (kävin ko.lääkärillä) jossa katsottiin onko ovis tapahtunut, munasolujen koko + määräsi irrotuspiikin ja päivän jolloin pistän.
Tässä vaiheessa tehtiin jo valmiiksi jatkosuunnitelma, että jos ei tärppää---ei tärpännyt ja otettiin käyttöön suunnitelma B.
Eli seur. kierrossa kp 3-8 pistin menogonia ja niinikään kp 8:lle piti saada ultra aika, jossa kävin ja siellä lääkäri löysi VAIN yhden hyvänkokoisen muniksen ja näki myös että ovis on mulla kp 11 ja määräsi irrotuspiikin pistettäväksi kp 11 ja sanoi että ""föönausta"" kp 11ja12. Ja kuten tiedätte, niin tästä föönistä raskauduin.

Eli toisinsanoen, en missään vaiheessa tätä lyhykäistä hoitosuhdetta ollut tyhjän päällä. Asioita hoidettiin jo ennalta valmiiksi, ajatuksella jos ei tärppää. Olin prosessin aikana muutamia kertoja puh.yhteydessä tämän lääkäriin ja kerran hän soitti minulle kotiin (tämä on palvelua, jota arvostan suunnattomasti ja minä olin kuitenkin maksaja...)Ja kun ajatellaan että 2 kk:tta pelkästään clomeja ja sitten seur. 2:lla kk:lla ultra+piikit eli maksimointi, niin mielestäni aikas lyhytaikainen käypä hoito.
Vielä senverran että jos en olisi viim. raskautunut, niin seuraava vaihe olisi ollut sperman tutkimus, ennen lisähoitoja.
Käynneistä maksettavaksi jäi n.35-40 euroo. Piikit oli sitten monikertaiset ja niistähän ei kela meidän ikäisille korvaa, eli pyörittiin tuolla 200 euron paremmalla puolella.

Nyt raskauden aikan olen käynyt tällä lääkärillä mm. ultrassa ja ns. paremmissa käsissä, niin maksettavaksi on jäänyt 35 euroo. Eräs tuttava, jolla la 2 viikkoa myöhemmin, kävi samaisella lääkärilla ja hänelle jäi maksupuolta 100 euroo. Tämän laitoin siksi että hintaan vaikuttu kohdallani jo voimassa oleva hoitosuhde. Tässä se nähdään, suhteita täytyy käyttää...
ps.Mama, tulipa kerrattua vuosi 2005...nimittäin enhän minä näitä muistaisi, jollen olisi kaivanut viime vuoden kalenteria ja sieltä poimin nämä tiedot, kaikki kun tulee laitettua ylös.

Rakkaat siskot, tämä tarina oli tosi ja voi minä toivon sydämestäni, että vastaava lyhykäinen mutta järeä hoito tuottaisi teille kaikille plussatuulia.
Ja muistakaa että ovis voi meidän ikäisillä olla melkein mihin aikaan kierrosta hyvänsä, tästä oli tuon äitykän kanssa öylössäpäivänä jorinaa.

Nyt hilipasen kylillä käymään.

Nyt on löhötty koko päivä olo on hyvä joten lähden ystävän kanssa sinne elokuviin... Meillä on taasen yksi remontti arvioija tarkoituksen on kylpytilat ja sauna laittaa uusiksi.. Rupesi toi oman miehen höpötys ottaan niin päästä, että pakko oli lähtee koneelle ja rokkimaan rapuja.. Näin remontti miehiä pienestä kattoneena osaan lukea jo korvien asennosta kuka oikeesti ossaa.. Näin puusepän tyttärenä toi kirves ja vasara pysyy joskus kädessä siinä missä miehelläkin=)

No niiin. flunssainen olo alkaa heti helpottamaan, kun jää saikulle...
Ole sinä ekku hyvillä mielillä kotona, jos lääkäri niin määrää, tiedän noi v.... pomot, meilläkin on sellainen, nainen joka ei ajattele yhtään meitä inhimillisesti, sairaanakin on oltava töissä, jos ei itse saa itselleen tuuraajaa järjestettyä jne-...

Mekkoprojektit on ihan kivasti tänään edenneet, päässä pyörii paljon ideoita, että sellaista hyötyä tästä ""lepäily päivästä"" on ollut, no tuoh ompelu touhu on kuitenkin aika rauhalista, verrattuna mun oikeaan työhön.

Sanna jos vielä pyörit täällä, niin kuin oletan, jaksamista sinulle ja voimia, täälläkin mennään kp 4, ja hurjasti päässä surisee, vaikka tälläkerta kaikke amuuta mukavaa kuin vauvahaaveita, ne on välillä ihan hyvä sysätä mielessä taka-lalle, kuitenkaan täysin unohtamatta, ja keskittyä elämässä johonkin muuhun mukavaan...

Mitäköhän mamalle kuuluu tähän aikaa illasta, minä olen tullut saunasta siideri lasi notkuu tuossa vieressä, mies työmatkalla, silti on ihan hyvä fiilis... mama olen hengessä mukan asinun bileissäsi, huomasitko sen kärpäsen katonrajassa? Huu-huu siellä minä kurkin ja vielä kerran heiluttelen sinulle käpälää onnitteluja, rakkalle ystävälle!

Mukavaa viikonloppua kaikille, ja minäkö olin muutama viikko/kuukausi sitten ihan daun, ja nyt taas elämä tuntuu ihan hyvältä, kun vielä saisi sen vauvan...

No ei tässä kuitenkaan ihan vielä parane toivoa lapsenlapsia, vastahan tuo poitsu pääsee tulevana kesänä ripille, no saanhan laittaa juhlat hänen kunniakseen, siitä minä tykkään, no onhan se melkein työtänikin, mutta kuitenkin erilaista, kutsutaan sitten mummit ja kummit, isä ja hänen uusi perheensä, silloin varmaan näen taas sen suloisen viikarin, että ainakin vauvan mallia on sitten näkyvissä, mutta kun tuo uusi äiti on mua kymmenen vuotta nuorempi en ole katkera, mutta KUITENKIN...

Lauantai aamua.
On tää karseeta, kun sais nukkua niin ei nukuta tai vaikka nukuttais, niin sitten kolottaa selkää tai jomottaa lonkkaa, mutta toisaalta on tässä omat hyvät puolensakin. Saa omassa rauhassa tupsaa aamu askareita, kun muut nukkuu.

Mites Mama meni juhlat??? Onko tukka kipee?

On se tuo ompelu taito ihana asia, kelle se on luotu. Olen aivan tumpelo. Mietin tässä kerran Kiira kun kirjoitit, että teet morsiustytön mekkoja, ois ihana osata...Meillä esikoinen menee naimisiin tulevana kesänä ja kuopus(tämänhetkinen) on morsiusneitona. Ei vaan osata itse tehdä asuja, niin on tyytyminen ostojuttuihin.
Tästä aasinsilta isovanhemmuuteen, oli jossain vaiheessa keskustelua. Tyttäreni on jotenkin niin uraputkessa, että tuskin ihan heti tulen mummoksi..tai ei sitä tiedä, mutta merkit viittaavat pahasti siihen suuntaan.

Jaa, mutta jokos Haidi tuntuma hevoseen on otettu ja kankut kipeiks ratsastettu?
Lauantaita ystävät! Kaunis ulkoilusää tiedossa.

Kiitos kysymästä äippä ,mutta polle on tallissa vielä.
Perjantaina olisi vasta tarkoitus tämä suoritus tehdä.
Kävin juuri äsken saattelemassa pojan reissun päälle ,lähti ystävän perheen kanssa lautailemaan ,kotiutuu vasta loppuviikosta...yhyyy äitin pikkupoika on ekaa kertaa jonkun muun matkassa noin pitkään... puhelinlangat laulaa ja lasku kasvaa. No joo poika täyttää 15v mut on äitinpoika eikä maailmalla paljoa kuljeksinut.

Mites on maman vointi...kovakin kohmelo???

Äitykkä varmaan istuu jossain ""Essonbaarissa"" kissan kanssa kahvilla:):):) ...(mitä tämä tarkoitti ,se jää salaisuudeksi ,mutta oma tarina siihenkin liittyy)
Voi tuota äitykkää ,ei oo kyl toista samanlaista ""viuhaketta"" tän maan päällä!

Se olis eka lomapäivä ja taitaa mennä makoillessa telkkaa töllöttäen ja jotain hyvää syöden ,mutta siitä se lähtee!

Huomenta Rakkaat Ystävät!
Hengissä ollaan! Tukka vain vähän kippee!
Olipa kivat kemut. Juuri minun näköiset!
Kaikki alkoi tietysti jo kun tulin töistä ja kurvasin omalle pikataipaleelle niin vastaan iski ihkaoikea nopeusrajoituskyltti jossa oli tietty maagiset *40* ja alla pienempi kyltti jossa minun nimi.... repesin ihan totaalisesti hekottelemaan. ei sitten jäänyt sailaisuudeksi tuo syntymäpäivä kellekkään! yksi tuttu on tielaitoksella töissä ja siellä olivat tän pilan tehneet. Kotona odotti miehen laittama putipuhdas koti ja ruusuja, ruusuja... taisin sitten tirauttaa pienen kyyneleen siihen naurun lomaan.
Illan lähestyessä ihmettelin että sutinaa on ympärillä mutta minun piti istua sohvalla, mitään näkyvää ei näyttänyt tapahtuvan... Klo 19.00 saapui sitten vieraita, pari tuttava pariskuntaa ja matka suuntautui meidän metsälammenrannalla olevalle laavulle kävellen pilkkopimeässä lyhtyjen näyttäessä tietä: Siellä oli juhlavalaistus, ulkotulia, jätkänkynttilöitä yms. Aivan ihanaa. Kamalasti olivat nähneet ihmiset vaivaa. Siellä sitten vietettiin iltaa kuunnellen radiosta uusipaavalniemen heittoja ja syöden hyvää riistaruokaa ja juoden kuumaa hunajarommia. Kyllä oli mukavaa ja tunnelmallista.
Puolenyön jälkeen tultiin kotiin ja istuskeltiin sitten pitkälle aamuyöhön.....
Ei parempaa olis voinu olla!

Kiitos äippä valaisevasta kertomuksesta, sen lääkärin suhteen. Tuli tosi luottavainen olo! Pitää vaan noita päivämääriä vähän muistella, jotain on ylhäällä mut paljon on muistin varassa...

Tästä tää lähtee, taas elämä eteenpäin....

Voi Mama olen iloinen puolestasi. Kiva lukea juttuja onnistuneista juhlista. Eikö ole mahtavaa huomata, että on rakastettu ja tykätty.
Yllärijuhlat kaikkine pienine lisämausteineen on aina hieno. Minä rakastan järjestää juhlia ja olen järkännyt kahden veljeni sekä mieheni pyöreät ja tulos on ollut mahtava. Juuri noita vastaavia kylttejä ym. Voi juku voin vain kuvitella tunteesi...

Kiiralle! Ystävä hyvä: Aika kohmeinen kärpänen olit jos siellä laavun katossa kökit.......
Tosin laavuntakan pissillä käydessäni oli kuulevinani jotain outoja ääniä..... hu-huu sieltä kuului, ihan selvästi:)))

Kivat juhlat sinulla mama, varmasti nautit olostasi :- )
minäkin olen juhlaihminen, juri tuon järjestämisen suhteen, nautin enemmän siitä tekemisestä ja toisten ilosta, kuin itse juhlakaluna olemisesta, olen oikein elementissäni, kun saan suunnitella ja puuhata, on ihanaa kun on tiedossa säpinää, meillä juhlitaan maaliskuussa, ei pyöreitä mutta juhlimisen vuoksi kuitenkin kannattaa aina vähän nähdä vaivaa...
ja sitten seuraavaksi kesällä rippijuhlat, että kiva kun on puuhattavaa, ja voi vähän heittää tätä vauvaunelmaa välillä taka-alalle.
Täälläkin alkaa elämä taas voittamaan tämän flunssan kourista, vain yskä jäi asustamaan...

Huomenta!
tuli sitten nukuttua 12h yhteen putkeen.. kyllä nyt jaksaa.
Kyllä juhlat on mukavia...
Tästä kun selviän niin otan kunnon kännit.... toivottavasti sitten josku 10vuoden kuluttua.....
Jos kirjoitan tänne lupauksen niin kai se on sitten pakko toteuttaa eli *Lupaan kautta kiven ja kannon aloittaa nyt terveelliset elämäntavat.* ulkoilen säännöllisesti, kevyttä liikuntaa jalkojen kiputilojen sallimissa rajoissa, syön terveellisesti ja juon greippimehua ja maitoa. Mites se sitten menikään???? *jos sanani syön............*
allekirjoittaa mama
Hyvä että kiirallakin elämä alkaa voittamaan.... Missähän Sanna??? Mitenhän ekun vuodot, toivottavasti on loppuneet.
Hyvää sunnuntain jatkoa. kuopus vaatii äitiä leikkimään kaivinkoneella...

Se on laskiassunnuntai. Eiku mäenlaskuun...

Se on kuule Mama kuin pistäis rahhoo pankkii, ku makkoo pitkää! Ootko kuullu moista sanontaa?
Hitto minkälaiset tyynysulkeiset meikä pitää joka yö, että saisi selkävaivalta nukuttua. Kyllä jos siihen väliin pitäisi miehen yrittää niin-------hankalaa.
En tiedä ootteko jääkiekon ystäviä, mutta täällä tykätään seurata ""tämän"" tason kiekkoilua. Kammottavaa ajatella tuo olympia finaali, auts. Pakko on nimittäin katsoa, mutta samalla on tehtävä jotain muuta hm..tänään taidan siinä sivussa pyyhkiä pölyjä. Mä nimittäin täysin eläydyn, huudan, paukutan reisiä, hakkaan käsiä yhteen, hikoon...
Jonkun järki varmaan sanoisi:""oo kattomatta"".

Tuliko Mama kaivettua isokin kuoppa, siis sillä kaivinkoneella? Veljilläni on maansiirtoyritys ja noita koneita, on siinä meikäkin istunut pukilla ja kokeillut kuis kulkee...Jaa mutta tais ollakin sulla leikki sellainen.

Huomenta=)

Tää on nukkunu kanssa sen 12 tuntia (tosin jos ei lakseta niitä vessa ravauksia)... Joo tämä saikku on tehny hyvää, tosin enpäs oo paljoo kotona sairastanu. Pe kävin elokuvissa ystävän kanssa kattomassa Fc venus.. Huippu hyvä, hekotettiin oikeen kunnolla=) Niin ja eilen käytiin kaupoilla samaisen ystävän kanssa noin 4tuntii... Minä sille ystävälle että onkohan se sopivaa että saikulla rymyää kauppoja niin se tokas että onhan sairaankin käytävä ruokakaupassa... Nii-in me nyt oltiin silloin kodin ykkösessä;)

Tona soppailu aikana mies sitten ylitti ittensä, oli siivonnut ja ihan pyytämättä!!! Matot piahalle imuroinut ja luutunnut lattiat ja petivaatteetkin oli tuultumassa! Tää oli ihan otettu=)

Joo ja eilen soittelivat töistä että odottavat mua iltaan vanhuksille, ei ollu pomo hoitanu hommiaan ja ne eivät tieneet että oon saikulla. Hitto kun saa tehdä sen kuivuneen pulkan narun hommatkin, mihinkähän sitä tarvitaan... Tästä varmaan näin sitten unta, että menin töihin ja kesken vuoron muistin olevani saikulla...

En oo koskaan ollu saikulla näin hyvässä kunnossa=) Eli mama ei vuoda mikään, ei oo vuotanu to jälkeen.. Pakko koputtaa puuta ettei alakkaan=)

Laskekaa kovasti mäkeä, meillä mäkkimiehet on edelleen mummolassa, joten tää pääsee jäälle kävelemään.. Siellä paistaa niin aurino että tarttisko laittaa aurinkosuojaa???

Kaunista laskiaissunnuntaita kaikille, meillä ei tuota murkkua saa ulos sitten millään, joten taidan itse lähteä myös jäälle kävelystelemään, jääköön kotiin kaikki askartelut ja askareet odottamaan vähemmän kauniita ilmoja...palaillaan!

Huh, olipas kivaa laskea mäkeä!
Nyt on siivousta, ruuanlaittoa, astioita, ja kohta rupee väki väheneen eli esikoinen lähtee kaverinsa kanssa savonlinnaan, ja muutkin *ylimääräiset * (lasten kaverit) lähtee maailmalle. Ja sitten valmistautuminen Leijonien matsiin, ja juu äippä olen ihan samanlainen: huudan ja jännitän ihan hirveesti. onneksi on tuota pyykkiä yms. että saan välillä pistää pään pensaaseen...
Kaivinkoneella tein joo ison kuopan ja ajoin sitten lavetille ja toiselle työmaalle......
Äiti on meillä se joka korjaa ja huoltaa nuo koneet... kuuluu toimen kuvaan! heh.
Kivaa että ekku on saanut levätä!
Kiira: meilläkin tuo 15v haisee tuolla yläkerrassa huoneessaan, eikä millään lähde ulos, ei millään! Toivoton tapaus!
Mut nyt hommiin! heipat.

No niin nyt on sitten varmaan useammassa taloudessa hudettu oikeen olan takaa.. Kyllä noi lejonat osottautuivat kissoiksi (koti) Että ruotsille piti hävitä vaikka ruotsi epärehellisesti pääsi peleissä eteenpäin=( Noo eipäs oteta niiin vakavasti, Kaikkihan sen teirää ettei ruotsissa osata lätkää... Mulla on serkkuja siellä aikas paljon ja ne ovat ite näin sanoneet, että suomalaiset osaavat mäkihypyn, lätkän ja espanjan paremmin kuin ruotsalaiset=)

Olin tuolla odottavien pulella silmäilemässä keskusteluja, kauheeta miten helppoa se ennen oli kun raskudesta ei ollut kuin kultaiset kuvitelmat.. Nyt on vaikka mitä huolta joka suunnalta... Tarttee varmaan keskittyä vaan olennaiseen eli ruokaan ja omaan perheeseen..

Taas yksi kaunis kevätpäivä ohi ja jäällä oli ihana kävellä. Mieskin tuli mukaan ja saatiin leikkii oikeen kyyhkyläisiä ei lapsia ja joku joka pitää koko ajan kädestä=) Oli aikas tykätty olo tällä=)

Maanantai aamupäivää taas kaikille, mihis olette kadonneet? Onko kaikki talvilomilla/talviunilla?
Joko Anuk tekee seuraa Inkulle, vai tuliko täti?
Mitäs muille kuuluu tähän viikkoon? Täällä vaan yskitään, mutta elämä jatkuu...

Huomenta=)
Tää netissä roikkuminen taitaa alkaa jo nyt tältä tänään..

Pojat tarttis hakea huomenna tai menen itekkin mummolaan on niitä niin ikävä=/ Mutta viel on tämä päivä aikaa ottaa tosi laiskasti kaikki.. On tää saikulla olo aikas tylsää.. Näin viime yönä unta että oltiin intiassa ja ruokailtiin siinä, sitten huomasin syöväni loisia.. Noo siittä herätessäni oli sitten eka kerran pahoinvointia tässä raksudessa.. Jaaha ja mulla on viikko 9 tänään=)

Huomenet ja hyvää viikonalkua.
Aamunavaus suoritettu = katsottu sydämen asialla.
Olisi kaksi aika rankkaa viikkoa tiedossa. Taisin jossain vaiheessa mainita, että on huoneiden uudelleen tapetointi edessä ja se alkoi nyt. Juu, ennenkuin uutta tapettia pääsee laittamaan, on tietty entiset otettava pois, raivattava huoneet tyhjiksi, irrotettava tangot, taulut jne....Kiva kun musta on niin paljon apua..heh heh. Vaan osaan komentaa.
Muuten ei pöllömpiä!

Huomenta!

Kiva kuulla maman ihanista ja onnistuneista juhlista! Ja ihan oon kade sulle kun sait nukuttua 12 h putkeen, miten ihmeessä sellainen onnistuu...? Mulla on onnistunut varmaan viimeks parikymppisenä ennen esikoista. Olen kyllä maailman onnettomin nukkuja, kierin ja pyörin aina ja nykyään pitää pari kertaa yössä käydä vessassakin. Antaisin mitä vaan loistavista unenlahjoista, kyllä se niin on kuin joku sanoi (tais olla äippä), että nukkuminen on kuin rahaa laittais pankkiin.

Saakelin hannuhanhet onnistuivat taas saamaan kultaa, mutta olihan niillä taitoakin sen hyvän onnen ohella. Suomipojilla menee aina pupu pöksyyn kun joutuvat ruottalaisten puristuksiin! Niillä on henkinen yliote meihin yhä aina vaan.

Meilläkin pölyttyy yksi 15 v. kotona eikä lähde ulos kuin pakottamalla! Koiraa joutuu onneksi ulkoiluttamaan, muuten ei tulis mistään mitään. Voi että kun sitä ei just nyt kiinnosta mitkään urheiluharrastuksetkaan vaan ainoastaan tietokone ja kaverit. Ehkä se siitä vielä muuttuu, uskon ainakin vakaasti niin.

On tosi hieno taito jos osaa ommella ja tehdä käsitöitä niin kuin Kiira. Minä olen täystumpelo ja sisko sen sijaan toimii opettajana ammattikoulussa vaatelinjalla. Onneks on edes yks sukulainen, jonka puoleen kääntyä tarvittaessa!

Maanantain jatkoja!

Heipat kaikille viikon aluksi. Tekstiä on tullut perjantain jälkeen huikeat määrät, kiva, kiva. Mamalla tosi rennonkuuloiset juhlat, tuollaiset mäkin haluasin. Ja Haidi lomailee ja lähes kaikki ovat ulkoilleet. Minäkin olen sekä lauantaina että sunnuntaina hiihtämässä. Aivan upeaa.

Perjantaina olin aivan kaput, sillä voin pahoin ja pyörrytti yms. Sitten taas viikonloppuna olo on ollut mitä mainioin. Kummallista ylä- ja alamäkeä.

Matsi tuli katsottua ja vaikka sitä kovasti jännäsinkin, sen jälkeen piti vaan todeta, että taas Ruotsi voitti. Mies taas otti asian niin raskaasti, ettei edes voinut katsoa mitalliseremonioita ja loppuhaastatteluja. Minulle peli on peliä ja jännää sen hetken, kun sitä pelataan. Lopputulos on mitä on, eikä kovasti sitten enää harmita.

Aurinkovauvalaiset taitavat olla kaikki nauttimassa auringonpaisteesta kun on suht hiljaista! Tai sitten ahkeroivat töissä niin kuin kuuluukin. Mulla nää maanantait aina tökkii ja saan kovin vähän aikaiseksi. Saas nähdä miten tämä päätteen ääressä istuminen sujuu raskauden edetessä kun jo nyt välillä vihlaisee lapojen välistä ikävästi. Tosin olotila yleensä korjautuu kun vähän jaloittelee ja käy salilla, mutta on tää vihoviimeistä perseenlevityshommaa!

Me oltiin katsomassa matsia kavereiden luona isolta screeniltä ja mukaan oli uskaltautunut myös yksi ehta ruåttalainen mieshenkilö! Ei se kauheesti uskaltanut hurrata matsin aikana kun me huudettiin vielä kovempaa. Pakkohan sitä oli sitten ihan kädestä pitäen reilusti onnitella voitosta. Kyläpaikan TV sammui välittömästi kun kolmas erä loppui ja kovin oli hiljaista porukkaa. Lopuksi vaan todettiin, että jaahas, lähdetäänkö tästä kotiin vai hakataanko sitä ennen toi ruotsalainen?! Onneksi mies ei ymmärtänyt suomea kuin ihan pikkuisen...

Inkulla on sitten ylihuomenna eka ultra, jännittää varmaan ihan kauheesti?!!

Kyllä osui Manna niin oikeaan, tai siis mun kohdalle. Ah, tuota auringon voimaa. Etelä päädyn kuistille nauttimaan auringosta. Tyyntä, hiljaista (metän keskellä...) kuului vaan titityy, jes. Nyt hepottaa naamaa, vaan ei haittaa, mieli on virkeämpi.
Apua Manna, mitkäs ne sun viikot olikaan? Se on sitten saikkua kun siltä tuntuu ja käyhän se istuminen sitten selkäänkin. Mulla on nyt tuo selkä tosi pahana. Pienikin istuminen alkaa tuntumaan ja välillä ei ole missään hyvä olla.
Että tällei.

Ai äippä paistatteleekin auringossa vaikka piti olla tapettihommissa?? Lintsari! ;-)

Mulla on nyt rv 11+3 menossa eli ei ihan vielä tarttis ruveta selän vaivaamaan. Täytyy tehdä niska-hartiajumppaa ja käydä aina välillä jaloittelemassa.