LOKAKUUN ÄIDIT 27

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja orvokki02
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Höh, kirjoitin aamupäivällä viestin, mutta sepä on kadonnutjohonkin. Hiisi.

Jouduin äsken viemään esikoisen hammaslääkäriin, kun huomasin kauhuissani, että siltä oli lohjennut etuhampaasta palanen. Onneksi kaikki näytti olevan muuten ok. Harmittaa kuitenkin. Hoitokaveri, tyttö, oli heittänyt poikaa leluautolla viime viikolla ja se osui juuri ylähuulen kohtaan, tuli vertakin. Tässä todennäköisin syy.

Itse nyt parempi päivä, en ole ihan niin väsynyt ja turvotuskin on laskenut jonkin verran. Mun näköjään pitää juoda vettä kuin hevonen, jotta nesteet ei jymähdä. Ruokahalua ei edelleenkään ole kovasti, johtuneekohan tästä helteestä. Eilen ole muuten aivan järkyttävä savu täällä Espoossa. Venäläiset yrittää selvästi myrkyttää meidät. Kävi mielessä, että mitähän tääkin tälle vauvalle vaikuttaa.

Tapaaminen Helsigissä 13.9. näyttää sopivan aika monelle, joten pidetäänkö siitä kiinni? Ajattelin, että voisihan sitä ottaa sitten valokuvia ja lähettää teille muillekin hiltin sähköpostin kautta?

Nessu, kuulostaa kyllä lapsivedeltä, voihan olla että on jossain pikku reikä, josta tihuuttaa esim. ylälapsivesiä. Tarkkaileppa tilannetta...

Vai Lisko se mun miehelle yöllä soittelee... :). Huvittavinta tuossa on se, että mun mies suunnittelee ym. työkseen noita kännyköitä, joten oikeasta asiasta juttelitte sitten! Joo, ja nyt en meinaa maratonia vetäistä, vaikka mieli tekisi. Reipas kävely, muutama hölkkäaskel ja kevyt jumppa pitää nyt mun mielen virkeenä.

Yhteistyössä