VIIKKO 24

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja osa 2
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Heippa! en olekkaan pitkään aikaan käynyt täällä lukemassa viestejänne..oman stressailuni vauvanteosta olen saanut minimiin..
Toinen terolut kierto menossa jolla yritetään saada kierto tasaantumaan..viime kierto oli sen 27
Tänään mulla 20/25-39, menkat luultavasti alkaa ens viikon alussa. Tietenkään en toivo niiden alkavan, mut kun sekstailut ei tässä kierrossa osuneet tärppi aikoihin.

Jenska musta tuntuu kanssa ettei mun mies tule tarpeeksi mukaan tähän yhteiseen vauvanteko proektiin. Mä en viitsi kauheasti hokea ja kertoa otollisista hetkista jne. koska olen todennut mieheni saavan suorituspaineita siitä.
Mutta ärsyttävää on se että naisen biologian tuntevana hän ei edes ikinä kysy otollisista päivistä tai onko menkat myöhässä tms. Ja välillä kun ei ole muuten herunut seksiä ja on ollut ovis päällä niin olen myös kertonut et nyt pitäisi pöllytellä jos meinaa saada tässä kierrossa tuloksia..siitä huolimatta olen jäänyt ilman..käännetään vaan selkä ja sanoitaan hyvää yötä.. aargh! Tietenkin olen kysynyt et haluaako hän ylipäätään toista lasta niin vastaus on KYLLÄ..ja hieman loukaantunut katse kun olen edes kehdannyt epäillä..
Ehkä tämä lapsen teko vaan on niin tunteita kiristävää hommaa varsinkin kun tärppiä ei vaan kuulu.

Plussa tuulia!

Moi pitkästä aikaa! En oo ehtinyt koneelle viikkoon! Vielä oon silti mukana, nyt menossa kp19/25-30. Mitään erityisiä tuntemuksia ei ole vielä, lieviä menkkamaisia kipuiluja vatsassa silloin tällöin.
Tsemppiä ja iloisia kesäpäiviä kaikille!!

Heh,

En mäkään sit osannut pysyä poissa (vaikka tämän ketjun alussa niin uhkasin), kun ensimmäistä kertaa tuli kokeiltua ovistestiä ja tuli plussa. :))
Sattui muuten mieheni veljen polttari-illalle se h-hetki :D
Siinä sitten odoteltiin aamuyölle miestä kotiin ;)

Nyt kp 23/26-32 ja jotenkin on ollut erilainen viilis mutten oikein osaa tähdentää miten. Toisaalta melkein joka kierrossa luulot on korkealla :D

Kp 20/26-29 meneillään eikä niin minkäänlaisia tuntemuksia. Tosin tässä kierrossa en niitä pahemmin odotakaan, koska ei puuhasteltu oviksen tienoilla kertaakaan. :(

Mutta eipä tuo haittaa. Jotenkin tuntuu levollisemmalta odototella menkkoja, kun tietää 99% varmaksi että ne sieltä tulevat. Tilasin ovistikutkin ensi kiertoa varten, jotta pystyn toteamaan ovulaation ajankohdan ja ennen kaikkea todistamaan itselleni sen, että ylipäänsä ovuloin.

Jaa-a, osaankohan käyttää niitä? Kyllä siellä ohjeet on, mutta... kun en ole ennen käyttänyt! Enkä kyllä aio miehellekään kertoa että niillä testailen, uskon tuntevani ovulaation ilman testejäkin, mutta testillä haluan lähinnä varmistua (mustaa valkoisella-periaatteella) että ovulaatio todella tapahtuu enkä vain kuvittele.

Onko teillä aconin ovistesteistä hyviä kokemuksia?

Ja oireita mahdollisille tärppiä toivoville? (kamala, kuulostaa siltä kuin en itse toivoisi... ainahan se on mahdollista, mutta kyllä omat toiveet tältä kierrolta latistui jo miehen pihtailun yhteydessä...)

Mulla kp 26 (/31?) eikä mitään oireita. Oviksesta ei ole ollut tässä kierrossa mitään havaintoa, joten en osaa edes arvioida milloin kuukautisten pitäisi alkaa.

Täällä elellään kp 20/28. ""Oireina"" rintojen turvotus ja pienoinen aristus sekä välillä outo mahakipu. Viikonloppuna olin tuttavilla saunassa ja oli lähellä, etten pökertynyt sinne, rupes vaan yhtäkkiä niin huimaamaan ja kaikki mustui... Tää on ny mun kolmas Clomi-kierto ja noita samoja oireita on ollu muutenkin ja aina se täti on sieltä kuitenkin kurvannu... eli yritän pitää mopon tallissa....

Mä oon ny muutamas kierros käyttäny noita Aconin ovistikkuja ja ihan hyvin ne on toiminu ja nehän on kyllä tosi edullisia. Tässä kierrossa pärjäsin yhdellä ovistikulla, kun aavistelin oviksen oikeaan päivään, eli säästössä on vielä tikkuja, joita toivottavasti ei tarvita enää hetkeen...

Mites muilla menee?

Heipä hei! Mä liityn tähän keskusteluun, sillä ens viikolla menkkojen ""pitäis""alkaa.

En ole kanssa kirjoitellut tai lueskellut aikoihin. Nyt kuitenkin on niin kova jännäys päällä, että oli pakko.

Kaikilla näyttää olevan miesten kanssa ongelmia. Me ollaa yritetty kohta puoli vuotta, mutta huonolla menestyksellä. Stressasin miestäni niin paljon, ettei koko touhusta ole tullut yhtään mitään. Minä kyllä saan mutta mies ei.

Nyt sitten jätettiin pari kiertoa väliin ja keskityttiin toisiimme, ei vauvan tekoon ja johan onnistui. =)

Ovistikkuja käytin aluksi, mutta luovuin nistäkin nyt. Menkat on säännölliset kuin kello, joten eiköhän se oviskin oo nyt helppo laskea.

Ens to pitäsi menkat alkaa ja mä oon aivan luulosairas. Mahaa on nipistellyt, rinnat on kipeät, eilen oli 37.3 lämpöä... mies on ihan innoissaan jos vaikka ois onnistuttu.

Pakko vaan ajatella että seuraava yritysaika on juhannuksen jälkeen, ettei sitten tipu kovin kovaa maahan jos mehnkat alkaa. =)

Tervetuloa Minna joukkoomme! =)

Tänään kp 21 ja odottavan aika on pitkä. Tuntuu, että oikein odotan menkkojen alkamista ja ajan kulumista, että pääsen testaamaan niitä ovistikkuja ja ehkä saada jotain tuloksiakin niiden myötä. Vaikkei mieheltä sitten taas mitään heruisikaan seuraavan oviksen aikaan, niin tärkeintä tuntuu tällä hetkellä olevan se ""todistettu varmuus"" siitä että mussa ovulaatio edes tapahtuu. Innolla odotan seuraavaa kiertoa.

Eilen otti kyllä vähän päähän. Kaverini, joka on viimeisillään raskaana, tuli käymään ja jutut oli tietenkin aika pitkälti vauvaan liittyviä, pinnasänkyjuttuja jne. Olenhan toki iloinen hänen puolestaan, tottakai, mutta niin mekin aikanaan katseltiin jo pinnasänkyjä jne ennen kuin eka raskaus meni kesken. Tulee jotenkin surullinen olo. Ärsytti myös kun kaverini ""kirosi"" suurta vatsaansa ja manasi liikkumisen vaikeutta... voi kunpa hän tietäisikään mitä kaikkea olisin valmis tekemään jos vain saisin itse olla samassa tilassa kuin hän...!!!

Ja mieheni tietenkin lääppi kaverini mahaa ja höpisi ihan pehmeitä. Olis tehny mieli vetästä pataan koko jätkää, kun jaksaa aina ihailla muiden vauvoja ja jännittää tuttujensa puolesta, sitten ""itkee"" mulle kotona et kun se vauva ois niiiiiin ihana, hänkin haluu. Mut syyt tosiaan vieritetään aina mun niskoille, että ""ethän sä tuu raskaaks vaik mitä tekis"". Tekiskin!! :(

No, enpä jaksa nyt stressailla. Pitää keksiä jotain muuta puuhaa nyt ettei tarvii miettiä vain vauvoja. =) Plussaonnea taas kertaalleen kaikille! =)

Huomenta!
Meidän perheessä yritetään hommata esikoiselle pikku sisarrusta;)Toinen kuukausi yritystä menossa.Seksiä harrastettu lähes joka päivä. Eilen oli kp17. Sain illalla itkukohtauksen ihan pikku asiasta.Mieheni oli tosi ihmeissään. Oisikohan vaikka tärpännyt?.

Jenskalle: Sori, mutta mun pitää vähä sua masentaa eli mun käsityksen mukaan vaikka saiskin ovistikkuun viivan, ei se välttämättä tarkota sitä, että munasolu on irronnu, eli ne ei anna ihan täyttä varmuutta oviksesta. Ne kertoo ainoostaan sen, koska se LH-taso on noussut ja silloinhan se munasolu YLEENSÄ irtoaa...

Eikö kuitenkin ole niin, että jos hormoni ei nouse tarpeeksi oviksen tapahtumiseen, niin ovistikkuun ei tule viivaa? Eli siis tikkuun tuleva viiva kertoo kuitenkin, että ovis suuremmalla todennäköisyydellä tapahtuu?

Et masentanut; enemmän masentaa se jos mitään viivaa ei tule!! ;) Katsotaan nyt kun edes niin pitkälle päästään. Jos 2 kertaa on kuitenkin tärpännyt, niin viivan saatuani mitä todennäköisimmin kaikki on ihan ok. (Ellei sitten elimistö muuta vuodessa toimintamalliaan liian radikaalisti)

Jos joku nyt ihan faktatietoa omaa noista ovistesteistä, niin otan mielelläni tietoa vastaan. Vähän jännittää (näinkin pieni asia) että osaanko tikuttaa vai en. ;)

Kertauksen vuoksi vielä pieni gallup: Kauanko teillä on ollut yritystä ja onko menestys matkan varrella ollut minkälainen?

Muistaakseni gerberan kanssa meillä oli km:t samoihin aikoihin... sääli. Olisimme onnellisia äitejä jos ei epäonni olisi tullut vastaan. Mutta uutta yritystä!! Lasken oman yritykseni alkaneen lokakuun jälkeen kun viimeisin km oli. Eli siis 8. tai 9. yrityskierto taitaa olla meneillään... :(

Huh huh, kiertopäivää 30/34 elellään. Olen lähdössä lauantaina reissuun koko ensi viikoksi, joten ajattelin olla oikein typerä ja testata tänään, kun on rinnat ollu vähän arat ja outo olo vatsassa. Olen tosin tainnut ennenkin mainita, että tunnen koko ajan kaikenmaailman oireita, joten olen tässä kierrossa miettimättä niitä sen kummemmin. No kuitenkin, testasin, vaikka on vielä aikaista. Aconilla sain oikein vaalean haamun, tuli aika hitaasti, mutta tuli kumminkin!!!! oon ihan varma, että se johtuu vaan siitä, että hedelmöitys on ehkä kuitenkin tapahtunut, mutta raskaus ei jatku millään tavalla ja nyt kun oon näin aikaisn liikenteessä, niin kaikki menee vielä perseelleen..... Toivonkipinä kuitenkin elää.....En kyllä uskalla millään tavalla iloita tästä.... vaikka kädet tärisee ja itku tuli... Niin ja se ei ollu aamuvirtsaa edes.

Aconin ovistestit on oikein helppo käyttää. Otat pissaa (ei tarvi olla aamupissaa) purkkiin, kastat tikunpään n. 10-15 sekunniksi virtsaan (vain merkkiviivaan asti) ja sitten odottelet. Jos tulee vaan ylempi viiva, ei ovulaatiota, jos tulee molemmat, ovulaatio n. 24-65 tunnin kuluttua. Ja eikun hommiin!

Meillä 4. ""yrityskierto"" menossa. Esikoiselleni (4 v.) yritämme saada kaveria. Yksi kierto jäi väliin, kun olin matkoilla just h- hetkellä.

Mullekin tuli viime la joku ihme itkukohtaus kesken kälyntekeleen polttareiden. Voihan sen pistää pms:nkin piikkiin :D

Mulla alkaa olla rinnat tosi arkoina, jännä kun joissakin kierroissa eivät ole ja joissakin taas ovat. :O kp 24/26-30

Onnea plussasta, Emilia!

Gallup: Vasta 3.yrityskierto meneillään (vaikka vauvasta kyllä olen jo pitkään ehtinyt haaveilla). Jo ensimmäisellä kierrolla tuli tärppi, mutta meni kesken.

Mulla kp 20 meneillään. Mulla tuntuu vatsassa pientä nipistelyä, mutta se on niin pientä, että todennäköisesti pelkkä toive siellä nipistelee. Rinnoissa ei tunnu miltään.

Mahtavaa Emilia!!!! Tosi hienoa, että pitkä yritys vihdoin palkitaan!!! Toivotaan peukut ja varpaat pystyssä, että alkio pysyy matkassa mukana! Ilmoittelehan sitten reissun jälkeen, mikä on tilanne.

Joo kiitos kaikille, tosin kuten sanottu, ehkä parin viikon päästä vasta uskon tulokseen, jos se edelleenkin sama... Lähden siis nyt reissuun ja palaan vasta ensi viikon lopulla tänne sivistyksen pariin. Kun saavun, voin toivottavasti kertoa omasta vahvistuneesta plussasta, mutta ehdottomasti haluan myös lukea teidän ainakin suurimman osan myös plussanneen!!!!!! Tsemppiä ja jännittäviä hetkiä!!! Ja muuten, ne jotka eivät plussaa, menkää äkkiä perustamaan seuraava viikkoketju..... Kyllä kai tässä joku aika on....

Yhteistyössä