Huh huh, kiertopäivää 30/34 elellään. Olen lähdössä lauantaina reissuun koko ensi viikoksi, joten ajattelin olla oikein typerä ja testata tänään, kun on rinnat ollu vähän arat ja outo olo vatsassa. Olen tosin tainnut ennenkin mainita, että tunnen koko ajan kaikenmaailman oireita, joten olen tässä kierrossa miettimättä niitä sen kummemmin. No kuitenkin, testasin, vaikka on vielä aikaista. Aconilla sain oikein vaalean haamun, tuli aika hitaasti, mutta tuli kumminkin!!!! oon ihan varma, että se johtuu vaan siitä, että hedelmöitys on ehkä kuitenkin tapahtunut, mutta raskaus ei jatku millään tavalla ja nyt kun oon näin aikaisn liikenteessä, niin kaikki menee vielä perseelleen..... Toivonkipinä kuitenkin elää.....En kyllä uskalla millään tavalla iloita tästä.... vaikka kädet tärisee ja itku tuli... Niin ja se ei ollu aamuvirtsaa edes.
Aconin ovistestit on oikein helppo käyttää. Otat pissaa (ei tarvi olla aamupissaa) purkkiin, kastat tikunpään n. 10-15 sekunniksi virtsaan (vain merkkiviivaan asti) ja sitten odottelet. Jos tulee vaan ylempi viiva, ei ovulaatiota, jos tulee molemmat, ovulaatio n. 24-65 tunnin kuluttua. Ja eikun hommiin!