=) vauvahaaveet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja =) vauvahaaveet
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Nonnih, sieltähän se täti sitten kurvasi paikalle punaisella ladallaan heti aamusta! On vähän turhan hyväkuntoinen kottero sillä tätillä. Kun aina se sen vaan käytiin saa ja kurvailukin onnistuu.
En ole pettynyt enkä yllättynyt, vaikka aivan pikkiriikkinen toivonkipinä ehtikin herätä... Kierrolle tuli pituutta 29pv tavanomaisen 28pv:n sijaan.

Mietin, että mahtaisiko se vaikuttaa, että otin viimeisen Terolutin vasta aamupäivällä, kun ennen olen ottanut sen ennen töihin lähtöä aikaisin aamulla. Jos siksi menkat tulivat päivän ""myöhässä"". No, samapa tuo, menkat alkoi ja tiistaina sitten aloitan taas Clomifenit.

Toivottavasti tähän ketjuun nyt viimein puhaltelisi muutkin kuin syystuulet. Nimittäin ne plussatuulet :)
Plussarintamalla kun on ollut TODELLA hiljaista jo pitkään. Taidanpa viritellä pitkästä aikaa kunnon sadetanssin, että saatais ne plussamyrskypilvet paikalle =D

*jorailee vimmatusti*

Mieluummin teen lapset sellaisen miehen kanssa jota rakastan ja joka myös haluaa lapsia minun kanssani! Omat vanhempani on olleet onnellisesti naimisissa 37 vuotta joten olen saanut hyvän esimerkin että lapsella on oltava rakastava isä. Että haloo vaan tosiaan itselles!!!!!

Joopa, joo..
Enpä eilen hoksannut käyttää päivitä-nappulaa. Minä kirjaimmellisesti hain tän ketjun, eikä siis noussut. Sen jälkeen vasta hoksasin ettei viestejä löytynyt useammalta päivältä. Ja välillä järjestys pomppasi itsestään ketjun aloituksen mukaan. Tiedä sitä sitten kumpi pätki enemmän sivu vai käyttäjä.. ;)

Tervetuloa Sannalle mukaan keskusteluun. Tämä meidän keskustelu on käymässä vähän alavireiseksi, joten on mukavaa saada uutta innostunutta porukkaa mukaan.
Itsellä ainakin on nyt tilanne jossa ei enää jaksa innostua täysillä jännäilemään. Suojaa kai itseään jo turhilta pettymyksiltä :(
Kertauksena oma tilanne: Mulla takana toista vuotta tiivistä haaveilua, mutta ""yrittämistä"" vasta karvan vaille vuosi. Yrittäminen lainausmerkeissä siksi, että menetelmä on edelleen ""tulee jos on tullakseen"", useimmiten ajoitus on ollut jostain syystä pielessä, kierrot heittää (edelleen) enkä pakkoseksiin ja ovistikutuksiin aio vielä sortua. Mutta vannomatta paras...

Karpalolle onnitellut kierron tasaisena pysymisestä, kun et taida pahoitteluja tarvita. Päivän heitto kuulostaa jo ""taivaallisen"" hyvälle (oma v***tus tuoreessa muistissa..).

Täältä täti on kurvannut rottelonsa eteenpäin eikä ole aavistustakaan milloin sitä saisi seuraavan kerran odotella. Se ainut hyvä puoli siinä on ettei tarvitse liiemmin jännäillä tai stressailla. Edellisen kierron mukaan mennään jo pitkällä marraskuuta, kun seuraavaa vierailua voi odotella.
Eli yhtä ""positiivisen"" odottavissa fiiliksissä taas..

-Meri-

Tervehdys täältäkin!

Mullakin sivut takkus tuossa viikolla. Välillä oli edellisen päivän viestit ylimpinä ja kuluvan päivän jutut ihan kadoksissa. Sonerallakohan tökkii...?!

Mulla on hiukan apea fiilis. Oltiin tuttujen raksalla apuna ja illalla saunottiin ja toki juotiin raksakaljaa. No ei se apeus siitä johdu vaan, että näillä rakentavilla on 9 kk ikäinen taapero ja illalla seuraan liittyi kaksi vatsakasta. Piti kyllä laskea kymmeneen, etten täräyttänyt jo jotain. Vallankin kun koko ajan tuli vinkkiä ja kysymyksiä että koskas teille ja tuleeko vauvakuume. Grrr...! Tunteet herkässä. Ehkä oire, mutta en jaksa toivoa kuin hyvin hiljaa mielessäni. Enempi sellainen olo, että no ei kuitenkaan tuu. V**tu p**kele.

Jahas mies tulee kotiin. Täytyy mennä BB:n ääreen...

Ei minullakaan ole sellaista paniikkia että pakkoseksiin ja tikutuksiin alkaisin, ainakaan vielä... kiertoja kyllä on laskettu ja oltu aktiivisia ""otollisimmalla hetkellä"".
Periaatteena olis että ei tulisi mietittyä koko asiaa liikaa koska monet sanoo että silloin se juuri ei onnistu! Tässä on kyllä parin viikon päästä muutto toiselle paikkakunnalle että se varmasti vie ajatukset hetkeksi muualle...
Silti tuli laskettua että juuri muuton aikoihin osuu ovis.... =)
Että se siitä panikoimisesta! Yritetään saada näitä keskustelujen sävyjä vähän pirteämmiksi ettei vallan mene mielet maahan! Tsemppiä!!

Heips, vaan. Sannalle tervetuloa remmiin! Ollaan muuten aika hyvin saatu olla rauhassa noilta häiriköijiltä (viittaa tohon huh huhhiin). Joitain ketjuja kun on lueskellut niin tuntuu ettei muuta olekkaan kuin provoilijoita. Hyvä näin!

Minä täällä oottelen myöskin tätiä kylään. Viimesen teron nappasin eilen joten tällä viikolla pitäs porhaltaa. Viime yönä kyllä näin unta, että tein raskaustestin ja tulos oli positiivinen. Ihmettelin siinä unessa, että eipä ole oireita ollut. Sitä en kyllä tidä miksi sen testin sitten tein.. Hassu uni. En nimittäin oikein osaa mitään plussaa toivoa. Enkä oo asiaa nyt aatellukkaan vähään aikaan.. Alitajuisesti ilmeisesti kuitenkin.

No, oireet enteilee tädin kyläilyä. Eikä ne pahemmin oo erehtyny. Yhdyn kuitenkin tohon Karpalon tanssiin ja toivotaan plussia tähän ketjuun. Viimeinkin!!

*virittää tanssikenkiä jalkaan""

Heipä hei!

Ajattelin tulla moikkaamaan mitäs tänne kuuluu.
Tätiä odotellaan täälläkin, kuukautisten pitäis alkaa loppuviikosta tai ensiviikolla. Kierrostakaan en ole selvillä, ei ole jaksnut laskea.
Miehen kanssa on ollut riitaa niin makkarin puolella ei pahemmin ole tapahtunut mitään :(
Jospa sitten seuraavassa kierrossa.

Kyllä olis niin kiva että joku plussais pian tässä ketjussa.
Hiukan on ollut apeaa meininkiä.

Taidanpa tässä mennä suihkuun ja jos katsois telkkua vähän aikaa.

Plussa säteitä +++++++++ oikein paljon kaikille!!!

Hyvää maanantai illan jatkoja!

Heissan kaikille!!

Tulin moikkaamaan teitä ja puhaltamaan täältä paljon +++ teille.

Ekassa neuvolassa käyty ja ""tiitiäisen"" sydänäänet kuultu, nyt odottelen ekaa ultraa.
Esikois pojan ekat synttärit juhlittu ja kyllä olikin raskasta. Koko viikonloppu meni juhliessa ja tavaraa tuli niin, että ihan pelolla odotan joulua.

Mutta Työnnyn tuohon telkkarin eteen kyttäämään Salkkareita.

Heipähei! Harvinaisen hyvällä mielellä on käynnistynyt tämä päivä, kai tuleva muutto tekee sen! =) Menkat pitäisi alkaa lauantaina tai sunnuntaina, oireet on jo kyllä tutut ja ""turvalliset"". =( On vain viimeisen viikon ihmetyttänyt jatkuva paleleminen!!!???? Olen sisälläkin villasukissa ja vilttiin kääriytyneenä, ei ole ikinä ennen ollut tämmöistä ilmiötä.
Enkä ole edes kipeäksi tulossa, ei kuumetta tms tms. Onko muilla ollut samanlaisia kokemuksia?
Voitte vaan kuvitella että mihin taas pienessä mielessäni liitän tämän palelun..... No, jäämme odottamaan!

Sorry, minä en ainkaan ole kadonnut minnekään.
Olen vain viettänyt vähän hiljaiseloa, kun ei ole tälläkään rintamalla tapahtunut mitään. Mutta menkat on siis kärsitty ja nokka on kohta kohti uusia tuulia (tai sitten ei).

Oikeastaan nyt on vähän sellainen ""hällä väliä""-fiilis, ei siis edes vimmattua yritystä ilmassa. Toivottavasti tästä vielä loppuviikkoa kohden virkistyisi tai sitten alkaa tämäkin kierron oletettavat h-hetket valua ohi. Tai ehkä joskus ensi viikolla, en tiedä kun en ole edes yrittänyt laskeskella.
Nähtäväksi jää..

Parempia fiiliksiä ja ennenkaikkea plussaonnea teille muille, minä en voi ""rukoilla lottovoittoa kun en ole edes viitisinyt lotota""..

-Meri-

Heips!

Enpä minäkään minnekään olen kadonnut, ei vaan aina ole kirjoiteltavaa. On vaan jo mennyt kumminkin isoin into tästä vauvatouhusta ohi, niin ei asia ole edes päivittäin mielessä.

Clomit aloitin eilen, menkatkin loppuivat jo. Ihan kiva juttu kun eivät kestäneet kuin 3pvä =) Nyt sitten vaan napsin vielä kolme tablettia Clomifeniä ja sitten odotellaan ovisaikaa... Tarttis sitten koittaa ahkeroida kammarissa. Saapa nähdä kun tässä on kaikenlaista hässäkkää, et miten sitä jaksaa. Mutta pakkohan se on, en mä viitti ihan turhaankaan hormoneja syödä!

Noh, mutta nyt alan keskittymään salkkareihin.

Tätiä täälläkin odotellaan, kp 25/26 on tänään ja oireet on kyllä oikeinkin tuttuja =(
Ei auta kuin odottaa taas seuraavaa hetkeä. En kyllä edes enää pahasti stressaa asiasta, että tulee jos on tullakseen. Kyllä saisi jo tähän ketjuun plussia tulla, piristäisi kyllä kummasti!!!

En vielä lupaa plussaa, mutta lupaavasti vaikuttaa siltä. Tänään kp 28/29. Pari päivää sitten testasin jo Acon 10:llä haamun ja odottajien puolella oltiin sitä mieltä että hyvinkin saattaa näyttää oikein. Vielähän ne menkat saattaa alkaa kuitenkin. Jaan kuitenkin tämän viimeisen jännäysajan kanssanne. Huomenaamulla ajattelin testailla uudelleen, vaikka silloinkin on vielä melko aikaista.

Nyt Sallille peukut pystyyn!!!!
Rupes ihan itseäkin jännittämään sun puolesta tosi paljon.
Mä toivon koko sydämestäni että sulle tulis plussa!!

Oma napa: kuukautisia odotellessa. On ihan sellainen tunne että alkaavat ihan mikä hetki tahansa. Naamaan taas pukannut finnejä ja alavatsaa juilii siihen malliin. Hyvä kun viime yönä sai edes nukuttua.
Pitää muuten ihan tarkistaa mikä kp on menossa...
Jeps kp28 menossa ja kierto on nykyään sen 32 päivää.
Jospa ensi kierrossa olis sit enemmän parempaa tuuria. Eipä tuota tässä kierrossa ole edes pahemmin tullut lakanoita pöllyytettyä.

Jospa tässä aikansa kuluksi rupeais siivoamaan. Tai sitten heittäytyis vaan sohvalle katsomaan joku nyyhkyleffa :)

Iloista perjantai päivää kaikille!
Tulehan Salli kertomaan heti huomenna miten kävi :)
Lupaavalta alkaa näyttämään :D

Heissan!

Vahvemman viivan sain. Ei vieläkään niin vahva kuin kontrolliviiva, mutta ihan selvä viiva kuitenkin :) Nyt sitten vain katsotaan miten pitkälle päästään tällä kertaa... Toivottavasti sinne heinäkuun alkuun saakka onnellisesti :)

Leppis, voi kun sulla oliski nyt tärpänny!!! Mulla ei tärpännyt tälläkään kertaa, aamulla tuli täti taas kylään niinkuin osasin jo odottaakin =(.... Toisaalta ajattelen positiivisesti että nyt voin juoda hyvällä omalla tunnolla pari lasia viiniä kun menen kahden viikon päästä naimisiin!!!! Ja ovis sattuu hääpäivän aikoihin...... Että ei muuta kuin uutta yritystä peliin..... =)

SALLI UPEETA, MAHTAVAA!!!!!!!!!!
Paljon vauvaliimaa ja tarrasukkia nyt matkaan pikkuiselle että pysyy kyydissä ensi kesään saakka =))))

Jospas toi plussa nyt olis tarttuvaa laatua.... Tosin musta tuntuu, että taitaa kaikki mahdolliset plussasäteet ja -tuulet ja -onnet kiertää meikäläisen kaukaa :/ Oon vissiin jotenkin immuuni niille. Tai jtn.

Näin, itsesääli se iski päällensä taas, sorry.

Hirveän paljon onnea Sallille vielä kerran =)
Ihan vilpittömästi olen sun puolesta iloinen, joka kerta vaan jonkun plussatessa tää oma lapsettomuus läjähtää täysillä päin näköö. Mutta elämä on.

Mukavaa lauantaita!

Onnittelut Sallille!!:) Täällä jänskätään vielä, ei oo tätiä kuulunu kylään, eikä tarttiskaa=) maanantaina tai tiistaina testaan,jos ei vielä sillonkaa oo kuulunu...
Melko jännittävää oottelua:)

Yhteistyössä