Sairasloman aamupäivää kaikille kamuille, kävin terveysasemalla ja sain ihn kokopäivän sairaslomaa, kun ei oo kuumetta vähän pitkin hampain se kirjoitti, mutta eiköhän se tästä taas...
Ja mamalle, tervetuloa meidän täysi-ikäisten maailmaan (ei kuitenkaan täysipäisten

, huhtikuussa minullakin tulee jo ykkönen perään, että se vanha ruumis mutta nuorekas mieli, ja ikähän oli vain numero numeroiden joukossa, ei minulakaan mitään neljänkympin kriisiä ollut, toisaalta olimme ulkomailla ihan ihanissa tunnelmissa, silloin kun nuo pyöreät vuodet täytin, ettei valittamista ollenkaan, sillä saralla pitäisi olla, kaikkea kuh ei vaan voi saada...
""Onnea sulle toivotan ja ilonpäivää monta, suru sulta poistukoon kuin sumu auringolta""
Ihan kuin olisi minun kirjoittama tuo Anukin teksti, minäkin olen ihan kyllästynyt kaikkiin tutkimuksiin, hoitoihin, turhiin klinikoitten laskuihin, apteekissa juoksemiseen, ovistikkuihin, tädin vierailuihin, jne... kaikkeen mikä tähän turhauttamaan haaveiluun liittyy, mutta teihin rakkaat ystävät en todellakaan ole kyllästynyt, vaan päin vastoin ihan koukussa olen tähän ketjuun, voimien antaja ja surujen helpottaja, tämä ketju ainakin minulle...
(kaikesta huolimatta silti kelaan, pitäiskö vielä uskoa, toivoa, yrittää, tai tehdä jotain vielä edistämään asiaa?, muta en tiedä, kaikki on niin kallista ja turhauttavaa...