empp no se on hyvä, jos mieskin on hommassa hyvin mukana. Näköjään niiden suusta vaan pääsee sammakoita aina silloin tällöin sori, arvasin, et joku kiertopäivä on mennyt sekasin, kun aika vaikee yrittää sihtaa niitä laitan tähän muistutuksen mulle tai miranenn:lle empp 23.8 TO kp2!!!! hyvä kun huomautit!! Oi kun ihanan leppoisaa koulua vähän kade!! Ja hienoa, et on ollut mukavaa!!! Ja suosittelen oviksen bongailua, koska sit pysyy itsekin vähän kartalla missä mennään ja jos ei koskaan niitä bongaisi, niin voi käydä lääkärilläkin hyvissä ajoin, ettei ns. "turhaan" tule yritettyä! Suosittelen kyllä! Ja itse ostan clearblue ovistestit halpatesti.fi:stä, koska ne on siellä netin halvimmat= 30 postikuluineen(mitä ei siis tule yli 10 ostoksista!). Olen ostanut myös halpisovistestejä sieltä, et niistä en tiedä onko jossakin parempia, mut oon kyllä ovista niilläkin bongannut..hieman onkohan-eiköhän -testejä vaan ne missä viivoja arvaillaa, onko haamu, haalee, melkee vahva, vai yhtä vahva :/ mut ostat just tietty niitä mitä itse haluat ja mikä on sopiva budjetti!! Itse en ole kokenut, että 30/kk ole niin iso kulu, koska sellanen summa menee kyllä turhempaankin ja sit ainakin saa selkeitä tuloksia!! Toivotaan, et kämpän kanssa onnistaa, kuulostaa tosi hyvältä!! Ja hyvä kun on koulussakin noin rentoa, niin hyvin kerkeet pakkailla