<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 11 <3<3

empp no se on hyvä, jos mieskin on hommassa hyvin mukana. Näköjään niiden suusta vaan pääsee sammakoita aina silloin tällöin :D sori, arvasin, et joku kiertopäivä on mennyt sekasin, kun aika vaikee yrittää sihtaa niitä :D laitan tähän muistutuksen mulle tai miranenn:lle empp 23.8 TO kp2!!!! :) hyvä kun huomautit!! Oi kun ihanan leppoisaa koulua :p vähän kade!! Ja hienoa, et on ollut mukavaa!!! :) Ja suosittelen oviksen bongailua, koska sit pysyy itsekin vähän kartalla missä mennään ja jos ei koskaan niitä bongaisi, niin voi käydä lääkärilläkin hyvissä ajoin, ettei ns. "turhaan" tule yritettyä! :) Suosittelen kyllä! Ja itse ostan clearblue ovistestit halpatesti.fi:stä, koska ne on siellä netin halvimmat= 30€ postikuluineen(mitä ei siis tule yli 10€ ostoksista!). Olen ostanut myös halpisovistestejä sieltä, et niistä en tiedä onko jossakin parempia, mut oon kyllä ovista niilläkin bongannut..hieman onkohan-eiköhän -testejä vaan ne missä viivoja arvaillaa, onko haamu, haalee, melkee vahva, vai yhtä vahva :/ :D mut ostat just tietty niitä mitä itse haluat ja mikä on sopiva budjetti!! :) Itse en ole kokenut, että 30€/kk ole niin iso kulu, koska sellanen summa menee kyllä turhempaankin :D ja sit ainakin saa selkeitä tuloksia!! :) Toivotaan, et kämpän kanssa onnistaa, kuulostaa tosi hyvältä!! Ja hyvä kun on koulussakin noin rentoa, niin hyvin kerkeet pakkailla ;)
 
Kiitos kaikille onnitteluista! :)

Tein tänään sen clearbluen viikkonäyttöisen testin ja se sanoi että 1-2 viikkoa <3 <3 <3
Nyt se on sit ilmeisesti aika varmaa <3

Ja juu, ehket kirjoitin eilen illalla niin innoissani, etten ees tajunnu että ukonkutale meinas siis ovistestiä! :D (tietämättään)

Laitan testeistä kuvia, kunhan löydän sen piuhan millä saan kameran koneeseen.. :D

Niin ja siis oli yk 2 tämä kierto. :)
 
Viimeksi muokattu:
iitahoo on kyllä hieno juttu :) Kerro nyt tiivistyksenä kaikki oireet :)

Mieki kotiutunu. Ällö olo, närästää ja väsyttää. Siihen taitaa kyl olla syynä grillailu ja siideri. Kisu oli ihan huomionkipee ku tultii kotiin, vaik pikkusisko on käyny kyl hoitaas :)
 


THE ESIKOISESTA HAAVEILEVAT PE 24.8.2012



Cheer115-..............20.................kp 78/28-65.................yk 8
Naapurin tyttö.........28.................kp 53/29.....................yv 10
miranenn................23.................kp 44/28-?............yk 12/yv 2
Vilijonkka...............26................kp 32/29-34..................yk 6
Fiinaliina................22.................kp 31/?...................yk/TJOT 1



Niiu.......................25.................kp 29/27-31...................yk 1
Lullaby89...............23.................kp 27/31-36.................yk 11
eläväinen..............19.................kp 24/30........................TJOT



..



kaiku<3.................22..................kp 8/32......................yk 5
miss_piggy..............31.................kp 8/30........................yk 4
Babyfever1..............26................kp 7/32-37..................yk 11
maimai83................28.................kp 6/27-33..................yk 3
empp.....................21............. ....kp 3/30-35...................yk 5
Dana-....................28..................kp 2/28.....................yk 15



HAAMUJENGI/RKTT

TAUSTALLA KUUMEILEE
tada
Hey
Tuisku85
Laola
Sanja
Ampparsson
Shih
An-nie
Angela88
Skooby
AnniSofia
AnniMu
iloksi
Pamsu*
Satuh83
Tnya
felina
Dremming
Lilly-
pöppinen
-jannica-
jenninoora





PLUSSANNEET :heart::heart::heart:

Tästä pinosta plussanneet odotuspuolella:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2160869-esikoishaaveista-plussanneet-2011-2012-a/


horrorpop 11.1.2011 yk 6
Zophie 15.1.2011 yk 3
elmiju 17.1.2011 yk 7
jonna_82 31.1.2011 yk 8
BlueNote 6.2.2011 yk 5
sharita 6.2.2011 yk 1
tiksutin 7.2.2011 yk 4
Gabrielle 9.2.2011 yk 5
mimmu1984 10.2.2011 yk 8
niiskuneiti90 16.2.2011 yk 3
Epa_88 25.2.2011 yk 4 (tm)
Tryffe 28.2.2011 yk 2
Äipäksi91 1.3.2011 yk 8
Kumikvatti 8.3.2011 yk 2
Laa84 21.3.2011 yk 6
Sokruli 17.4.2011 yk 4
iseeyou 29.4.2011 yv 1+
Arby 30.4.2011 yk 1
Ella83 3.5.2011 yk 7
Jomi 14.5.2011 yk 9
Namppis88 20.5.2011 yk 5
Puputi 18.6.2011 yk 2
"kuumeilija" 20.6.2011 yk 20
Memelisa 22.6.2011 yk 6+2
Laretzki 24.6.2011 yk 2
Away 29.6.2011 yk 2
Lilli88 6.7.2011 yk 7
Epa_88 18.7.2011 yk 4+3
mynttis 28.7.2011 yk 3
PikkuHöttiäinen 29.7.2011 yk 8
Syysmyrsky 6.8.2011 yk 16
viida 26.8.2011 yk 1+3
Gabrielle 27.8.2011
tiuhti_ 1.9.2011 yk 12
eskapismi 1.9.2011 yk 2
atl 8.9.2011 yk2
enkeli85 11.10.2011 yk 4
Emby^ 14.10.2011
Pikkumyy87 15.10.2011 yk 6
-pansku- 27.11.2011 yk 6
Callisto 30.12.2011 yk?
Selia ? ?
Taiteilijatar 7.12.2011 yk 3
Vanilja 87 19.12.2011 yk 5
lemonade 27.12.2011 yv 3
Jeela 12.1.2012
Apina25 29.1.2012 yk 2
Chiba 09.02.2012 yv 2
Sanja 25.2.2012 yk 8 km
nellielli 27.2.2012 yk 10
fisukisu 1.3.2012 yk 2
Ampparsson 8.3.2012 yk 6
mirkkunen_ 26.3.2012 yk 2
Laola 6.4.2012 yk 3
yöperhonen- 19.4.2012
Tessu84 18.5.2012 yk 14/15
enni. 7.6.2012 yk 2
moulinrouge 11.6.2012 yk 2
Heidukka 18.6.2012 yk 7
Amore 20.6.2012 yk 3
lenkkari 29.6.2012 yk 10
Marpa 18.8.2012 yk 7
iitahoo 22.8.2012 yk 2


 
Viimeksi muokattu:
iitahoo onneksi olkoon!!! Mitäs tosissaan mies sano? Meillä mies ei oo vielä oikei tajunnut, kun ei ole mtn konkreettista.. Muuta kun tuo raskaustesti.

babyfeber en oo testaillu kolmatta kertaa vielä. Kyl sit maanantaina ennen kun soitan neuvolaan aikaa niin testaan ennen sitä.

Ja mitä tohon hääpukuun vielä nii tosissaan kaasoni ja minä opiskellaan tekstiilityönopettajiksi parhaillaan. Harmi kun nyt ei ole mitään visiota mitä haluan. Mm. Vanhojen tanssipuvun tein aikanaan ite, koska tiesin mitä haluan nii oli helppo tehdä. Nyt aivot lyö lukkoon täysin. Paljon on kivoja pukuja sovitettu, mutta ei sellasta edes että tän tyylisen halua.

Ja toissapäivänä kun mentiin yhteen pukuliikkeeseen, johon olin varannut sovitusajan. Mentiin sit ton äidin kanssa sisälle ja sanoin, että mulle oli sovitusaika varattu.. Niin muija kysy multa ettää niin vanhojentansseja varten....... Niin tuota noin mähän olen 24 ja näytän näköjän 17- vuotiaalta.. Huoh. Korjasin vaan että ei kun hääpukua.

Ja ei vielä kerrottu äidille, kun mies haluaa kertoa kaikille vanhemmille yhtä aikaa.
 
Marpa no kerkeehän sitä vielä testailla ;) Super paljon peukkuja, et pieni on mukana menossa pysynyt :heart: ja varmasti onkin!!! :) Wau, hieno ammatti, itsekin olisin lähtenyt kotitalousopettajaksi opiskelemaan, jos yliopistoon olisin aikoinaan päässyt :D opiskeletko sä yliopistossa, monetta vuotta?! Ja vähän ihanaa, jos voisit itse tehdä (tai ystävä/sen kanssa) oman hääpuvun..sais kyllä just sellasen kun ikinä on vaan haaveillut!! Ja varmasti jos kuvia pläräilee kovasti ja mekkoja sovittelee, ni joku kiva löytyy vielä varmasti!! Ja onhan tässä vielä aikaa!! Vai kauan tuollaisen tekemiseen pitää varata aikaa?! No ainakin oot säilynyt nuorekkaana, kun Wanhaksi luulivat :D Meinasitteko pyytää sit kaikki vanhemmat yhtä aikaa kahville, vai miten sit meinasitte kertoa ilouutisen?! Vähän ihanaa..itsekin miettinyt, että olisi ihana kertoa kaikille samaa aikaa kasvotusten :heart: esim. jossain meidän (mehdollisesti) kihlajaisissa ja sit vaan sanoa maljan noston aikana jotaa, et "ei tässä vaan meitä juhlita, vaan myös tulevaa mummoa, vaaria, tätiä, jne." vähän varmaan suut loksahtais auki :D
 
Onnee Marpa ja iitahoo plussista! :heart: :heart:

Täällä malttamattomana odotellaan miehen verikokeiden tuloksia, jotta päästäis taas etenemään... Labra oli viime viikon maanantaina, ja kuukauden päästä näytteenotosta saa vasta tuloksia. Huoh. :popcorn:
 
Mä vaa omanapailen..
Mä en nyt yhtään tiiä, et mitä mä teen noitten clomien kans.. Sunnuntaina pitäs alottaa taas. Soitin jo polillekin ja kysyin, että otanko yhden vai kaksi.. Hoitaja anto oiken hyvän vastauksen "voit ottaa yhden, mutta voit ottaa kaksikin, ihan saat itse valita, ehkä kuitenkin vaan yksi". No just, siitä olikin paljon hyötyä.
Mistä mä nyt tiedän, että olisko toi viime kierto sellanen, että sitä ovista ei vaan tullut, vai olisko sellanen, että ne ei enää tehonnut.. APUVA!
Mä oon ehkä kyl niin kokeilunhalunen, et taidan napata tupla-annoksen :D Ihan vaikka vaan siks, et se hoitaja oli ehkä ennemmin sen yhden kannalla :D
Ei viittis toisaalta turhaan ottaa sitä pienempää annosta, jos siitä ei ookkaan mitään hyötyä.. En mä tiä.. kesken kirjotuksen ehti jo vaihtuu mielipide.. jos ottaiskin vaa yhden :D Jokatapaukses niitä pitää varmaan ostaa uus satsi.. On tää kyl taas maailman hankalinta.. Katotaan mitä mieltä ollaan huomenna :D
 
BF Ei siitä kai muuta haittaa ole, ku, että voi tulla joku munasarjojen ylistimulaatio. Eli folleja tulee liikaa tai kasvaa liian isoks tai jotai sinne päin :) .. Mut mitä mä nyt oon monen juttuja esim. tuolta clomittarista lukenu, ni voin kai ihan hyvällä omalla tunnolla ottaa tuplat.. Taas vaihteeks sitä mieltä :D
 
  • Tykkää
Reactions: Babyfever1
miss_piggy
empp: Ei oo vielä tietoa työpaikasta, sunnuntaina ilmottelee kuulemma, pääsee eli ei :D

Mulle voi muuten päivittää kp 8, ku nehän alko tosiaan viime viikon perjantaina ne menkat... Tosi tarkkaa, hihi =)
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tänään kun ei ole koulua niin päätin leikkiä kunnon emäntää :D Tiskit tiskattu ja pyykkejä pari koneellista pesty ja olen leiponutkin vielä. Nyt vaan odottelen, että mies pääsee töistä niin alan ruokaa tekemään :) Kaverit väittää, että olisin tossun alla, mutta tykkään kyllä passata miestä :D Ja omasta mielestäni en ole tossun alla kun teen asiat vapaa ehtoisesti kenenkään pyytämättä. Ihan vaan oman ja miehen viihtyvyyden takia :D ettei sen ainakaan mun laiskuuden takia tarvii alkaa uutta emäntää ittelleen katteleen :LOL:
 
Moi kaikki!
Oon käyny täällä lueskelemassa teidän tarinoita jo useamman kuukauden ja haluaisin liittyä joukkoon! Taustaa sen verran että e-pillerit jätetty pois helmikuussa koska halusin nähdä miten kroppa alkaa toimia-- eikä se kyllä ole :| 1.kierto oli 89 päivää, sit 40 pv ja sit 49 päivää ja nyt olis kp 26. Meillä olis tarkoitus esikoista ruveta yrittämään ens kierrosta eli tää on vielä yk 0. Ei olla kyllä pariin kuukauteen käytetty enää kumia mutta ei nyt hirveen aktiivista pupuilua ollu myöskään. Oon jo ehtiny rehdä muutamat testit ku kierrot on venyny mutta sieltä se täti on aina kurvannu paikalle. Ens kierrossa sitten! : ) Ikää mulla ja mun miehellä 25v. Kiva päästä jutustelee teijän kanssa kun aktiivinen yritys alkamassa :)
 
miss_piggy
Meillä mies on semmonen kodin hengetär, täällä se imuroi ku tulin kotiin tänään kävästyäni omilla vanhemmillani, pyykkiäki oli pessy, ja illaks halua tehdä meille kreikkalaisen salaatin jonka kans on sitte patonkia :rolleyes: suunnitelmissa mennä kattomaan kaupungin torille illalla Jani Jalkasta, täällä on nuo huvilakauden päättäjäiset eli Venetsialaiset, niin silloin on tapana vähän juhlistaa jotenki...jos sitä vähän maistelis alkomahooliaki ku ei oo tärppikään vielä käyny :vampire:
 
Meilläkin mies tykkää tehä ruokaa ja pitää kodin siistinä, välillä mulle tulee jopa huono omatunto että oonko huono vaimo mutta ihmiset tykkää tehä erilaisia asioita, mies tehä ruokaa ja imuroida ja mä pestä pyykkiä. Ei oo mies ainakaan valittanu mun "laiskuudesta", kavereilta oon saanu kuulla että etkö sä tee sun miehelle ruokaa :)
 
Meillä mies tekee joitain tiettyjä ruokia. Joskus se siivoilee yllätykseks ja kyllä se pyynnöstä ja pyytämättäki välillä siivoilee :)

Käytiin miehen ja sen yhden siskon kanssa vähä shoppailee. Sain pari uutta paitaa ja miehelle boksereita :)
 
Eli oloja kyselitte. Päällimmäisenä on vieläkin "lievä" hämmennys. Uskaltaako vielä iloita?
Ne itse olot mitkä sai testaamaan, oli kuvotusta ja *köhköh* lievästi sekaisin oleva massu. Ja koko ajan röyhtäyttää! Kivaa olla asiakaspalvelutyössä kun saa vähän väliä kaasuja suun kautta päästää! No joo, onneks ei sentään toisesta päästä falskaa.. :D

Soittelin tänään jo neuvolaankin ja ajan sain 7.9 aamuun. Sinne täytyy mennä pissimättä, se vähän voi tehdä tiukkaa.

Kysyitte myös murusen fiiliksiä. Eilen heti testin jälkeen totes vaan, että noni. :D
Mietti sit kovasti, milloin kerrotaan porukoille ja mimmoset on vastaanotot. Luultavasti molemmilla on isät (joo luit oikein) enempi innoissaan! :D Mut varmasti siis äiditkin, mut jotenkin molempien isät on enempi vihjailleet lapsenlapsista..
Tänään sit sanoi, että täytyy sit ostaa se superhieno turvaistuin, minkä HÄN oli nähnyt.

Kai sitä sitten ekan neuvolan jälkeen voi alkaa tähän koko touhuun uskoa. Vielä menee ihmetellessä.. :)
 

Yhteistyössä