Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No sitä ajatusta vastaan mä tässä just yritän taistella, kun ei oo ikinä ennen tullut mitään tässä vaiheessa. Yk7 ja 6 kertaa oon ollut optimisti ja pettynyt, niin nyt yk7 ajattelin että pessimisti ei petyVoisko olla kiinnittymisvuotoa?
Mulla tuli muistaakseni esikoisesta n.dpo6-7 pieni ruskeahko veri paperin mukana pyyhittäessä.![]()
Entä voisko olla kiinnittymisvuotoa?Piti ottaa rennosti tää kierto, mutta nyt dpo 8/9 ja tuli kerran verta valkovuodon seassa. Alan normaalisti tiputtelemaan vasta dpo 12, et vähän liian aikaisin sillekään.... En jaksa, heti aika pysähtyi kun tapahtui jotain poikkeavaa![]()
Eikös täällä voi silti käydä seuraamas? Ja kommentoida?Ihana kuulla jos viivat vahvistuu!
Harmi toki kun useampi teistä poistuu, mut ihan parhaasta syystä.![]()
No toki! Kiva jos jäätte seuraamaan ja/tai kommentoimaan.Eikös täällä voi silti käydä seuraamas? Ja kommentoida?ainaki ois kiva
Menkkoihin arviolta 2 päivää ja alavatsalla tuntemuksia ja muutenkin ketuttaa huolella eli eiköhän täti sieltä saavu ihan odotetustion kyl ärsyttävää kuinka samanlaisia oireita voi olla raskaudesta tai sit PMS.. nytkin jos alan miettimään ja listaamaan niin oireita tavallaan on useita, mut on kyl semmosia mihin en varmaan kiinnittäisi ees huomiota jos ei ois yritys käynnissä.
oon kyl nyt monena yönä valvonut mikä ei oo mulle tavallista mut se eilinen negatesti vei kyllä toiveet.. ja viime yönä ja vielä aamulla mulla oli hiki, yleensä oon tosi vilukissa, outoa.. viime yönä näin unta et tein testin ja tuli kaks viivaa mut sit tajusinkin et se oli ovistesti eikä raskaustesti.
Mites muilla piinailijoilla, onko toiveet korkealla?![]()
Inhottava tilanne kylläKirjoitan nyt tänne ku mua painaa niin kovin . Musta tuntuu et vaikka viiva on vahvistunut miin ei tarpeeksi. Ja pieni sävy ero on vieläkin vain plussa päivän testiin ....joka oli kuitenkin viime ke ja nyt ma . Jotenkin olettaisin et viiva tulisi jo kastuessq esiin punaisena kunnolla ja mulla oli ti - la kipuja . Sen jlk ei mitään pinkeyttä mahassa tai muuta
.soitin äitiysneuvilaan ja sain nla ajan ja varhais ultra on myös varattuna.
Ne on 5 ja 11.2
Miten ihmeessä jaksan hermojen kans odotella vaanmiten ennen olikin niin helppo tehdä vaan se yksi testi ja täts it vaikka ois mikä haamu ollu ni ei ton taivaallista huolta ollut.
Keskenmenon jlk( 8+ ) ja kemiallisen jlk sitä jotenkin on tullu neuroottiseksi.
Ja oon vaan huomannut et kyl sillä vähä on väliä vahveneeko esim 3 pv n välein testi. Mulla tän teki neuroottiseksi myös se ku niitä testejä tuli miljoona sieltä nouto ostoksista ja oon sit niitä tehny eri merkkiä eri vuorokauden aikana samasta pidätysajasta
Et on ne sillai vertailukelpoja. Mut saas katsoo tää on raastavaa . Ehkä mun olo on ok vasta 5.2 varhaisultran jlk jos sinne asti edes kestää tää .
Tervetuloa, mä muistan sut ja teidän myöskin pitkän taipaleen. Tsemppiä tilanteeseen, mikä se nyt sit lopulta tulee olemaankaanHei kaikki, oon Heltsuli
Eksyin tänne vaikka ei pitänyt, alunperin ajatus oli saapua ”haaveena vauva 2027” ryhmään. Osa varmaan muistaakin ”haaveena vauva 2025” ryhmästä. Toukokuussa syntyi esikois tytär kiirreellisellä sektiolla, alateitse yritettiin pitkään ja hartaasti, mutta virheasento vei voiton. Ohje vuoteen ei saa raskautua!
Olemme ehkäisy muotona käyttäneet kortsua. Kiertoni palautui pian sektion jälkeen normaaliksi. Menkat ovat jo 4pv myöhässä. Toki kirjoitettiin minulle resepti pillereihin, mutta en niitä koskaan hakenut. Mercilon valmistetta ei saanut ensimmäiseen puoleen vuoteen edes aloittaa. Mini pillereitä ois pitänyt napsia, mulle tuntemattomia joten jätin väliin.
Lapsettomuuslääkärin sanoin ”suosittelen teille vilpittömästi lahjasoluja, tuskin koskaan tulet saamaan biologista lasta”. Minä joka omaan AMH-arvon 0,15, minä olen ihan pohjasakkaa. Eihän minun kuuluisi raskautua, mutta kuinkas kävikään, esikoinen niin vain sai alun omista soluista ja syntyi. Ilman vippakonstillista kiertoa, olin vain pitkän tovin kerennyt käsittelemään ettei minusta tule koskaan äitiä. Olin päätöksen jo hyväksynyt, kunnes elämä yllätti. Esikoista tehtiin reilut kaksi vuotta. Yllättääkö elämä UUDESTAAN? Mene ja tiedä, kaapissa on vain viime vuonna vanhentuneita ovis testejä eikä yhtään raskaustestiä. Laitoin eilen raskauskeijulta tilauksen vetämään ja toivon että ne saapuvat huomenna ja saisin varmistuksen tilanteeseeni. Jos näin on päässyt käymää ja olen ehkäisystä huolimatta raskautunut, niin tavallaan suuri järkytys. Puoliso on hyvin realistinen ja uskoo yhä et menkat alkavat. Itse en tiedä mihin kallistua, oli testi kumpaa tahansa pelko on suuri.
Sektiosta ei ole vielä vuottakaan ja en osannut odottaa et raskaus mahdollisesti alkaisi näin nopeasti. Puoliso kuitenkin komppasi hyvin et sehän on lottovoitto tavallaan. Senhän piti olla mahdotonta, mut jos se on onnistunut uudestaan niin sehän on lottovoitto. Tällä tuurilla pitäisi onnistua lottovoittokin. Mene ja tiedä. Voisin äidiltäni asiaa kysyä, olenko raskaana vai en. Hän tiesi viime rakkaudessakin viikkoa ennen minua et olen raskaana, eikä hänelle oltu edes puhuttu et yritetään.
Pelottaa jos olenkin raskautunut, pelottaa jos joudumme sen keskeyttämään, pelottaa jos kohtu repeää, pelottaa jos en itse kestä, pelottaa miten selvitä kahden pienen kanssa… Pelkoja on paljon ja olinkin edellisessä raskaudessa pelkopolin asiakas. Mikä ikävintä tätä ei ole suunniteltu, mut jos kaikki näyttää vihreältä hän saa tulla.
Palaan asiaan jahka menkat alkavat tai saan raskaustestin tehtyä… Onnea kaikille joilla on raskaus alkanut ja onnea heille jotka yrittävät!
P.s. Varsinaisesti en esikoista imetä, vaan pumppaan ja syödään pullosta.
P.p.s. Ennen raskautta menkat juili vatsassa ja reidessä. Synnytyksen jälkeen ei ole voinut arvailla koska menkat alkaa, kaikki kivut hävisivät.
Joo hcg-mittaus vois ainakin antaa vähän mielenrauhaa, oisko sitä mahdollista saada pyydettyä TK:sta tai neuvolasta? Kun on noita keskenmenojakin taustalla.Kirjoitan nyt tänne ku mua painaa niin kovin . Musta tuntuu et vaikka viiva on vahvistunut miin ei tarpeeksi. Ja pieni sävy ero on vieläkin vain plussa päivän testiin ....joka oli kuitenkin viime ke ja nyt ma . Jotenkin olettaisin et viiva tulisi jo kastuessq esiin punaisena kunnolla ja mulla oli ti - la kipuja . Sen jlk ei mitään pinkeyttä mahassa tai muuta
Ne on 5 ja 11.2
Miten ihmeessä jaksan hermojen kans odotella vaanmiten ennen olikin niin helppo tehdä vaan se yksi testi ja täts it vaikka ois mikä haamu ollu ni ei ton taivaallista huolta ollut.
Ja oon vaan huomannut et kyl sillä vähä on väliä vahveneeko esim 3 pv n välein testi. Mulla tän teki neuroottiseksi myös se ku niitä testejä tuli miljoona sieltä nouto ostoksista ja oon sit niitä tehny eri merkkiä eri vuorokauden aikana samasta pidätysajasta
Et on ne sillai vertailukelpoja. Mut saas katsoo tää on raastavaa . Ehkä mun olo on ok vasta 5.2 varhaisultran jlk jos sinne asti edes kestää tää .
Mullakin ollut ihmeellistä kipuilua mutta lämmöt edelleen reippaasti koholla ja pinkeys kohdussa ja muutenkin turvottaa. Varmaan vaan kasvukipuja.Kirjoitan nyt tänne ku mua painaa niin kovin . Musta tuntuu et vaikka viiva on vahvistunut miin ei tarpeeksi. Ja pieni sävy ero on vieläkin vain plussa päivän testiin ....joka oli kuitenkin viime ke ja nyt ma . Jotenkin olettaisin et viiva tulisi jo kastuessq esiin punaisena kunnolla ja mulla oli ti - la kipuja . Sen jlk ei mitään pinkeyttä mahassa tai muuta
Ne on 5 ja 11.2
Tervetuloa! Muistan sut kans jos Haave 24 ryhmästä. Ihanaa, että saitte viimein esikoisennekinHei kaikki, oon Heltsuli
Eksyin tänne vaikka ei pitänyt, alunperin ajatus oli saapua ”haaveena vauva 2027” ryhmään. Osa varmaan muistaakin ”haaveena vauva 2025” ryhmästä. Toukokuussa syntyi esikois tytär kiirreellisellä sektiolla, alateitse yritettiin pitkään ja hartaasti, mutta virheasento vei voiton. Ohje vuoteen ei saa raskautua!
Olemme ehkäisy muotona käyttäneet kortsua. Kiertoni palautui pian sektion jälkeen normaaliksi. Menkat ovat jo 4pv myöhässä. Toki kirjoitettiin minulle resepti pillereihin, mutta en niitä koskaan hakenut. Mercilon valmistetta ei saanut ensimmäiseen puoleen vuoteen edes aloittaa. Mini pillereitä ois pitänyt napsia, mulle tuntemattomia joten jätin väliin.
Lapsettomuuslääkärin sanoin ”suosittelen teille vilpittömästi lahjasoluja, tuskin koskaan tulet saamaan biologista lasta”. Minä joka omaan AMH-arvon 0,15, minä olen ihan pohjasakkaa. Eihän minun kuuluisi raskautua, mutta kuinkas kävikään, esikoinen niin vain sai alun omista soluista ja syntyi. Ilman vippakonstillista kiertoa, olin vain pitkän tovin kerennyt käsittelemään ettei minusta tule koskaan äitiä. Olin päätöksen jo hyväksynyt, kunnes elämä yllätti. Esikoista tehtiin reilut kaksi vuotta. Yllättääkö elämä UUDESTAAN? Mene ja tiedä, kaapissa on vain viime vuonna vanhentuneita ovis testejä eikä yhtään raskaustestiä. Laitoin eilen raskauskeijulta tilauksen vetämään ja toivon että ne saapuvat huomenna ja saisin varmistuksen tilanteeseeni. Jos näin on päässyt käymää ja olen ehkäisystä huolimatta raskautunut, niin tavallaan suuri järkytys. Puoliso on hyvin realistinen ja uskoo yhä et menkat alkavat. Itse en tiedä mihin kallistua, oli testi kumpaa tahansa pelko on suuri.
Sektiosta ei ole vielä vuottakaan ja en osannut odottaa et raskaus mahdollisesti alkaisi näin nopeasti. Puoliso kuitenkin komppasi hyvin et sehän on lottovoitto tavallaan. Senhän piti olla mahdotonta, mut jos se on onnistunut uudestaan niin sehän on lottovoitto. Tällä tuurilla pitäisi onnistua lottovoittokin. Mene ja tiedä. Voisin äidiltäni asiaa kysyä, olenko raskaana vai en. Hän tiesi viime rakkaudessakin viikkoa ennen minua et olen raskaana, eikä hänelle oltu edes puhuttu et yritetään.
Pelottaa jos olenkin raskautunut, pelottaa jos joudumme sen keskeyttämään, pelottaa jos kohtu repeää, pelottaa jos en itse kestä, pelottaa miten selvitä kahden pienen kanssa… Pelkoja on paljon ja olinkin edellisessä raskaudessa pelkopolin asiakas. Mikä ikävintä tätä ei ole suunniteltu, mut jos kaikki näyttää vihreältä hän saa tulla.
Palaan asiaan jahka menkat alkavat tai saan raskaustestin tehtyä… Onnea kaikille joilla on raskaus alkanut ja onnea heille jotka yrittävät!
P.s. Varsinaisesti en esikoista imetä, vaan pumppaan ja syödään pullosta.
P.p.s. Ennen raskautta menkat juili vatsassa ja reidessä. Synnytyksen jälkeen ei ole voinut arvailla koska menkat alkaa, kaikki kivut hävisivät.