Haaveena vauva 2026

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marik91
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Listaa taas päivitetty. Toivottavasti meni kaikkien osalta oikein. Jos ei niin kertokaa😊 ja muut saa myös päivitellä listaa, pitää tosiaan vaan kopsata teksti ja päivittää oikea päivänmäärä ja kiertopäivät ja dpo oikeiksi.

Voisko olla kiinnittymisvuotoa?
Mulla tuli muistaakseni esikoisesta n.dpo6-7 pieni ruskeahko veri paperin mukana pyyhittäessä. 🙏🏻
No sitä ajatusta vastaan mä tässä just yritän taistella, kun ei oo ikinä ennen tullut mitään tässä vaiheessa. Yk7 ja 6 kertaa oon ollut optimisti ja pettynyt, niin nyt yk7 ajattelin että pessimisti ei pety 😂

• Tykkää
Reactions: aida91 ja EKarolina
Eikös täällä voi silti käydä seuraamas? Ja kommentoida? 😇 ainaki ois kiva
No toki! Kiva jos jäätte seuraamaan ja/tai kommentoimaan. 🥰 :thumbsup:
Täällä tänään menkkojen normaali alkupäivä, ei alkanut heti aamusta kuten yleensä, mutta välillä aina alkaa vähän myöhemminkin. 🙏 Eli jään odottamaan.

Vauva 2026

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä edellisen listan päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä, kuka tahansa voi päivittää listan.
Listan päivitys: kopioi edellinen lista + tekstit ja liitä ne uuteen viestiin, muokkaa kierto- ja piinapäivät ajan tasalle. Muokkaa myös päivämäärä. Selaa viestit läpi edelliseen listaan saakka ja lisää käyttäjien ilmoittamat päivitykset. Uusi käyttäjä lisätään oikeaan kohtaan listaa yrityksen alkamisajan perusteella laittamalla @-merkki ja sen perään käyttäjätunnus, sitten yrityksen alkamisajankohta ja monesko lapsi on kyseessä.

Plussanneet siirtyvät YA-listalta plussanneiden listalle, muista ilmoittaa kun haluat siirtyä.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee totta kai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi

@Sella- ★ 10/22 ★ 1.
@haaveillen ★ 11/22 ★ 1.
@Puolijalopeura ★ 10/23 ★ 1.
@Kevättuuli26 ★ 01/24 ★ 2.
@Tiuhti92 ★ 02/24 ★ 1.
@Nilla94 ★ 06/24 ★ 1.
@aida91 ★ 10/24 ★ 2.
@Jennnuli ★ 10/24 ★ 3. (1. yhteinen)
@Lillis1983 ★ 01/25 ★ 3.
@louwer ★ 01/25 ★ 1.
@Tuimatar89 ★ 03/25 ★ 2.
@efi ★ 04/25 ★ 4.
@EKarolina ★ 04/25 ★ 2.
@Jazmyn ★ 05/25 ★ 2.
@Vilsu95 ★ 05/25 ★ 2.
@Manteli- ★ 06/25 ★ 2.
@Dumpperi22 ★ 08/25 ★ 1.
@jeshan ★ 10/25 ★ 4.
@Adelae ★ 10/25 ★ 1.
@Menna90 ★ 10/25 ★ 3. (1. yhteinen)
@miumau* ★ 11/25 ★ 4. (1. yhteinen)
@Rilja ★ 01/26 ★ 2.

★★★★★★★★★★★★★★★

12.1.2026 Maanantai

Nimi ★ Kiertopäivä ★

@EKarolina kp 27/25-28
@Jazmyn kp 12/28-30
@jeshan kp 21/27-29
@Adelae kp 26/29-30
@miumau* kp 9/28
@aida91 kp 20/22-25
@Rilja kp 31/32-36
@Menna90 kp 25/30

★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat
Nimi ★ DP0 ★
@Lillis1983 DPO 26
@EKarolina DPO 15
@Adelae DPO 9
@Rilja DPO 11
@jeshan DPO 7
@Menna90 DPO 10

★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet
Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★ plussa <3

@AMR ★ 12/24 ★ 2. ★ 04/25
@Kolmattakehiin ★ 05/24 ★ 3. ★ 04/25
@marik91 ★11/22 ★ 2. ( 1. kohtukuolema rv 40+3, 11/24) ★ 05/25
@desirett ★ 03/25 ★ 3. (1. Yhteinen)★ 05/25
@Minimilli ★ 08/24 ★ 1. ★ 05/25
@Käpyseni ★ 04/25 ★ 2. ★ 05/25
@Macademia ★ 03/25 ★ 5. (1. Yhteinen) ★ 05/25
@vauvakuume7 ★ 12/24 ★ 8. ★ 05/25
@ISLI ★ 02/24 ★ 4. ★ 05/25
@Yhteistäykköstä ★ 02/25 ★ 2. (1. yhteinen) ★ 05/25
@Niisq ★ 05/24 ★ 2. ★ 06/25
@Kultakataja_ ★ 04/24 ★ 1. ★ 06/25
@JasmiRubiini99 ★ 06/25 ★ 1. ★ 06/25
@gaoxiaojie ★ 01/25 ★ 1. ★ 06/25
@Bebekakkonen ★ 04/25 ★ 2. ★ 06/25
@Lunni~ ★ 11/24 ★ 6. ★ 07/25
@Manteli- ★ 06/25 ★ 2. ★ 07/25
@Keltainenkukka92 ★ 07/24 ★ 2. ★ 08/25
@Haaveilua ★ 08/24 ★ 1. ★ 09/25
@Adagio- ★ 11/2023 ★ 1. ★ 10/25
@Possukka33 ★ 08/25 ★ 1. ★ 11/25
@påtta ★ 9/25 ★ 2. ★ 11/25
@suunnaton lentäjä ★ 03/25 ★ 2. ★ 12/25
@Eloja94 ★ 08/24 ★ 1. ★ 12/25
@Beehive27 ★ 10/25 ★ 3. ★ 01/26
@Soulsister85 ★ 03/25 ★ 4. ★ 01/26
@viivaviivi ★ 08/25 ★ 8. 01/26

Menkkoihin arviolta 2 päivää ja alavatsalla tuntemuksia ja muutenkin ketuttaa huolella eli eiköhän täti sieltä saavu ihan odotetusti 🥴 on kyl ärsyttävää kuinka samanlaisia oireita voi olla raskaudesta tai sit PMS.. nytkin jos alan miettimään ja listaamaan niin oireita tavallaan on useita, mut on kyl semmosia mihin en varmaan kiinnittäisi ees huomiota jos ei ois yritys käynnissä.

oon kyl nyt monena yönä valvonut mikä ei oo mulle tavallista mut se eilinen negatesti vei kyllä toiveet.. ja viime yönä ja vielä aamulla mulla oli hiki, yleensä oon tosi vilukissa, outoa.. viime yönä näin unta et tein testin ja tuli kaks viivaa mut sit tajusinkin et se oli ovistesti eikä raskaustesti.

Mites muilla piinailijoilla, onko toiveet korkealla? 🙂

• Tykkää
Reactions: Tamulii ja aida91
Menkkoihin arviolta 2 päivää ja alavatsalla tuntemuksia ja muutenkin ketuttaa huolella eli eiköhän täti sieltä saavu ihan odotetusti 🥴 on kyl ärsyttävää kuinka samanlaisia oireita voi olla raskaudesta tai sit PMS.. nytkin jos alan miettimään ja listaamaan niin oireita tavallaan on useita, mut on kyl semmosia mihin en varmaan kiinnittäisi ees huomiota jos ei ois yritys käynnissä.

oon kyl nyt monena yönä valvonut mikä ei oo mulle tavallista mut se eilinen negatesti vei kyllä toiveet.. ja viime yönä ja vielä aamulla mulla oli hiki, yleensä oon tosi vilukissa, outoa.. viime yönä näin unta et tein testin ja tuli kaks viivaa mut sit tajusinkin et se oli ovistesti eikä raskaustesti.

Mites muilla piinailijoilla, onko toiveet korkealla? 🙂

Täällä ainakin on aika kuumottavaa odotella menkkojen alkua.. 🙈 Edelleen pahoinvointia, hajuherkkyyttä, rinnat hieman turpeat. Tänään dpo15 ja normi menkkojen alkupäivä. Mut mulla ollu ainakin kerran pari päivää pidempi kierto, eli ehkä tää on nyt sellanen. 🙏

Ja tuli tosiaan vielä mieleen, et kyllähän nää pms-oireet voi hyvinkin jatkua sinne vuotoon asti ja pidempäänkin. 🥹 Se lauantain neg-testi (olkoonkin ehkä susi), mut teki sen, et en usko olevani raskaana. Ihan harmittaa jos nyt joutuu tekemään taas uuden neg.testin..

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: aida91 ja Rilja
Hei kaikki, oon Heltsuli
Eksyin tänne vaikka ei pitänyt, alunperin ajatus oli saapua ”haaveena vauva 2027” ryhmään. Osa varmaan muistaakin ”haaveena vauva 2025” ryhmästä. Toukokuussa syntyi esikois tytär kiirreellisellä sektiolla, alateitse yritettiin pitkään ja hartaasti, mutta virheasento vei voiton. Ohje vuoteen ei saa raskautua!

Olemme ehkäisy muotona käyttäneet kortsua. Kiertoni palautui pian sektion jälkeen normaaliksi. Menkat ovat jo 4pv myöhässä. Toki kirjoitettiin minulle resepti pillereihin, mutta en niitä koskaan hakenut. Mercilon valmistetta ei saanut ensimmäiseen puoleen vuoteen edes aloittaa. Mini pillereitä ois pitänyt napsia, mulle tuntemattomia joten jätin väliin.

Lapsettomuuslääkärin sanoin ”suosittelen teille vilpittömästi lahjasoluja, tuskin koskaan tulet saamaan biologista lasta”. Minä joka omaan AMH-arvon 0,15, minä olen ihan pohjasakkaa. Eihän minun kuuluisi raskautua, mutta kuinkas kävikään, esikoinen niin vain sai alun omista soluista ja syntyi. Ilman vippakonstillista kiertoa, olin vain pitkän tovin kerennyt käsittelemään ettei minusta tule koskaan äitiä. Olin päätöksen jo hyväksynyt, kunnes elämä yllätti. Esikoista tehtiin reilut kaksi vuotta. Yllättääkö elämä UUDESTAAN? Mene ja tiedä, kaapissa on vain viime vuonna vanhentuneita ovis testejä eikä yhtään raskaustestiä. Laitoin eilen raskauskeijulta tilauksen vetämään ja toivon että ne saapuvat huomenna ja saisin varmistuksen tilanteeseeni. Jos näin on päässyt käymää ja olen ehkäisystä huolimatta raskautunut, niin tavallaan suuri järkytys. Puoliso on hyvin realistinen ja uskoo yhä et menkat alkavat. Itse en tiedä mihin kallistua, oli testi kumpaa tahansa pelko on suuri.

Sektiosta ei ole vielä vuottakaan ja en osannut odottaa et raskaus mahdollisesti alkaisi näin nopeasti. Puoliso kuitenkin komppasi hyvin et sehän on lottovoitto tavallaan. Senhän piti olla mahdotonta, mut jos se on onnistunut uudestaan niin sehän on lottovoitto. Tällä tuurilla pitäisi onnistua lottovoittokin. Mene ja tiedä. Voisin äidiltäni asiaa kysyä, olenko raskaana vai en. Hän tiesi viime rakkaudessakin viikkoa ennen minua et olen raskaana, eikä hänelle oltu edes puhuttu et yritetään.

Pelottaa jos olenkin raskautunut, pelottaa jos joudumme sen keskeyttämään, pelottaa jos kohtu repeää, pelottaa jos en itse kestä, pelottaa miten selvitä kahden pienen kanssa… Pelkoja on paljon ja olinkin edellisessä raskaudessa pelkopolin asiakas. Mikä ikävintä tätä ei ole suunniteltu, mut jos kaikki näyttää vihreältä hän saa tulla.❤️

Palaan asiaan jahka menkat alkavat tai saan raskaustestin tehtyä… Onnea kaikille joilla on raskaus alkanut ja onnea heille jotka yrittävät!

P.s. Varsinaisesti en esikoista imetä, vaan pumppaan ja syödään pullosta.

P.p.s. Ennen raskautta menkat juili vatsassa ja reidessä. Synnytyksen jälkeen ei ole voinut arvailla koska menkat alkaa, kaikki kivut hävisivät.

Kirjoitan nyt tänne ku mua painaa niin kovin . Musta tuntuu et vaikka viiva on vahvistunut miin ei tarpeeksi. Ja pieni sävy ero on vieläkin vain plussa päivän testiin ....joka oli kuitenkin viime ke ja nyt ma . Jotenkin olettaisin et viiva tulisi jo kastuessq esiin punaisena kunnolla ja mulla oli ti - la kipuja . Sen jlk ei mitään pinkeyttä mahassa tai muuta

.soitin äitiysneuvilaan ja sain nla ajan ja varhais ultra on myös varattuna.

Ne on 5 ja 11.2

Miten ihmeessä jaksan hermojen kans odotella vaan 😪 miten ennen olikin niin helppo tehdä vaan se yksi testi ja täts it vaikka ois mikä haamu ollu ni ei ton taivaallista huolta ollut.

Keskenmenon jlk( 8+ ) ja kemiallisen jlk sitä jotenkin on tullu neuroottiseksi.
Ja oon vaan huomannut et kyl sillä vähä on väliä vahveneeko esim 3 pv n välein testi. Mulla tän teki neuroottiseksi myös se ku niitä testejä tuli miljoona sieltä nouto ostoksista ja oon sit niitä tehny eri merkkiä eri vuorokauden aikana samasta pidätysajasta
Et on ne sillai vertailukelpoja. Mut saas katsoo tää on raastavaa . Ehkä mun olo on ok vasta 5.2 varhaisultran jlk jos sinne asti edes kestää tää .

• Surullinen
Reactions: aida91 ja EKarolina
Kirjoitan nyt tänne ku mua painaa niin kovin . Musta tuntuu et vaikka viiva on vahvistunut miin ei tarpeeksi. Ja pieni sävy ero on vieläkin vain plussa päivän testiin ....joka oli kuitenkin viime ke ja nyt ma . Jotenkin olettaisin et viiva tulisi jo kastuessq esiin punaisena kunnolla ja mulla oli ti - la kipuja . Sen jlk ei mitään pinkeyttä mahassa tai muuta

Ne on 5 ja 11.2

Miten ihmeessä jaksan hermojen kans odotella vaan 😪 miten ennen olikin niin helppo tehdä vaan se yksi testi ja täts it vaikka ois mikä haamu ollu ni ei ton taivaallista huolta ollut.

Ja oon vaan huomannut et kyl sillä vähä on väliä vahveneeko esim 3 pv n välein testi. Mulla tän teki neuroottiseksi myös se ku niitä testejä tuli miljoona sieltä nouto ostoksista ja oon sit niitä tehny eri merkkiä eri vuorokauden aikana samasta pidätysajasta
Et on ne sillai vertailukelpoja. Mut saas katsoo tää on raastavaa . Ehkä mun olo on ok vasta 5.2 varhaisultran jlk jos sinne asti edes kestää tää .
Inhottava tilanne kyllä 😥 oisko mahdollista käydä yksityisellä verikokeella mittaamassa arvoja että miten kehittyy?

Hei kaikki, oon Heltsuli
Eksyin tänne vaikka ei pitänyt, alunperin ajatus oli saapua ”haaveena vauva 2027” ryhmään. Osa varmaan muistaakin ”haaveena vauva 2025” ryhmästä. Toukokuussa syntyi esikois tytär kiirreellisellä sektiolla, alateitse yritettiin pitkään ja hartaasti, mutta virheasento vei voiton. Ohje vuoteen ei saa raskautua!

Olemme ehkäisy muotona käyttäneet kortsua. Kiertoni palautui pian sektion jälkeen normaaliksi. Menkat ovat jo 4pv myöhässä. Toki kirjoitettiin minulle resepti pillereihin, mutta en niitä koskaan hakenut. Mercilon valmistetta ei saanut ensimmäiseen puoleen vuoteen edes aloittaa. Mini pillereitä ois pitänyt napsia, mulle tuntemattomia joten jätin väliin.

Lapsettomuuslääkärin sanoin ”suosittelen teille vilpittömästi lahjasoluja, tuskin koskaan tulet saamaan biologista lasta”. Minä joka omaan AMH-arvon 0,15, minä olen ihan pohjasakkaa. Eihän minun kuuluisi raskautua, mutta kuinkas kävikään, esikoinen niin vain sai alun omista soluista ja syntyi. Ilman vippakonstillista kiertoa, olin vain pitkän tovin kerennyt käsittelemään ettei minusta tule koskaan äitiä. Olin päätöksen jo hyväksynyt, kunnes elämä yllätti. Esikoista tehtiin reilut kaksi vuotta. Yllättääkö elämä UUDESTAAN? Mene ja tiedä, kaapissa on vain viime vuonna vanhentuneita ovis testejä eikä yhtään raskaustestiä. Laitoin eilen raskauskeijulta tilauksen vetämään ja toivon että ne saapuvat huomenna ja saisin varmistuksen tilanteeseeni. Jos näin on päässyt käymää ja olen ehkäisystä huolimatta raskautunut, niin tavallaan suuri järkytys. Puoliso on hyvin realistinen ja uskoo yhä et menkat alkavat. Itse en tiedä mihin kallistua, oli testi kumpaa tahansa pelko on suuri.

Sektiosta ei ole vielä vuottakaan ja en osannut odottaa et raskaus mahdollisesti alkaisi näin nopeasti. Puoliso kuitenkin komppasi hyvin et sehän on lottovoitto tavallaan. Senhän piti olla mahdotonta, mut jos se on onnistunut uudestaan niin sehän on lottovoitto. Tällä tuurilla pitäisi onnistua lottovoittokin. Mene ja tiedä. Voisin äidiltäni asiaa kysyä, olenko raskaana vai en. Hän tiesi viime rakkaudessakin viikkoa ennen minua et olen raskaana, eikä hänelle oltu edes puhuttu et yritetään.

Pelottaa jos olenkin raskautunut, pelottaa jos joudumme sen keskeyttämään, pelottaa jos kohtu repeää, pelottaa jos en itse kestä, pelottaa miten selvitä kahden pienen kanssa… Pelkoja on paljon ja olinkin edellisessä raskaudessa pelkopolin asiakas. Mikä ikävintä tätä ei ole suunniteltu, mut jos kaikki näyttää vihreältä hän saa tulla.❤️

Palaan asiaan jahka menkat alkavat tai saan raskaustestin tehtyä… Onnea kaikille joilla on raskaus alkanut ja onnea heille jotka yrittävät!

P.s. Varsinaisesti en esikoista imetä, vaan pumppaan ja syödään pullosta.

P.p.s. Ennen raskautta menkat juili vatsassa ja reidessä. Synnytyksen jälkeen ei ole voinut arvailla koska menkat alkaa, kaikki kivut hävisivät.
Tervetuloa, mä muistan sut ja teidän myöskin pitkän taipaleen. Tsemppiä tilanteeseen, mikä se nyt sit lopulta tulee olemaankaan🩷

Ne on 5 ja 11.2

Joo hcg-mittaus vois ainakin antaa vähän mielenrauhaa, oisko sitä mahdollista saada pyydettyä TK:sta tai neuvolasta? Kun on noita keskenmenojakin taustalla.

Ne on 5 ja 11.2

Mullakin ollut ihmeellistä kipuilua mutta lämmöt edelleen reippaasti koholla ja pinkeys kohdussa ja muutenkin turvottaa. Varmaan vaan kasvukipuja.

Yhteistyössä