<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 11 <3<3

Huoh! Kun yhdestä harmituksesta pääsee ni toinen tulee tilalle :( Tää ei kylläkään liity vauvantekohommiin mitenkään, mut harmittaa/vituttaa nii vietävästi..
Viiminen työviikko menossa ja mä oon pois töistä ainaki tänään.. Loukkasin eilen nilkkani pelissä ku kaaduin ja se on nyt niin kipee, etä hyvä ku pystyn liikkumaan. Välillä on ihan pitäny kontata ku ei muuten pääse eteenpäin. Lääkäriajan sain vasta iltapäivälle. Ei siel mitää vakavaa ole kai tapahtunut, ehkä nivelsiteet menny, mut kyllä tekee kipeetä! Nukuinki niin huonosti ku jalkaa särki vähän väliä.. Onneks miehellä on tänää vapaata ni pääsee mua kuskaamaan. Ei tällä jalalla kyl autoo ajettais..

Mulla on muute kaikki tätiolotkin kadonnu jonneki. Tissit ei oo enää yhtään kipeet ja vatsassa ei oo tuntunu nyt miltään. Ei pienintäkään elettä siihen suuntaa et täti olis tulossa. Teroja oon ottanu nyt 5 päivää.. Toiset 5 vielä jäljellä ja sen jälkeen taitaa mennä vielä ainaki se 3 päivää enne ku menkat alkaa.. Kyllä taas kierto venyy.. Ei mulla sit tainnukkaan olla sitä ovista niinku luulin..

miranenn Mä niin toivon, et sulla alkais jo viivat näkymään testeissä!!
 
babyfever, kiitoksii termistön avaamisesta =)

Dana- ihanaa, että sinul jo parempi päivä=) kyllä kaikki vielä siittä suttaantuu!

miranenn tsemppiä testeihin ja eritoten niihin tuloksiin !

maimai se on hyvin koirakohtasta, että keille se auttaa ja keille ei. Vaivaako eroahdistus?

niiu toivotaan että olis vauvasta eikä menkoista!

ON: tuolla taitaa olla yks kp liian vähän mun osalta tuolla listassa (vaikka eipä se nyt maailmaa kaada) Nyt kuitenki mulla kp 28
ja koska mä uskon että ovis olis silloin kramppien aikaan niiin nyt olis dpo 11, eli laskujen mukaan menkkojen pitäis alkaa tällä viikolla. Alkais joooo nii pääsis uuteen kiertoon. Tää loppukierto on ihan tylsää, jos ei oo mitään odotettavaa :D
 
miss_piggy
miss_piggy ne todennäköisesti ensin tutkis sen paljon tarkemmin, et ovuloitko oikeesti vai et, ennen kun ne niitä lääkkeitä määrää! Koska ei niitä oman ehkä-ovulaation lisäksi annetta, koska sit voi tulla monikkoraskauksia ja muutenkinhan niissä on se "riski". Mut kannattaa mainita ihmeessä lääkärille se, ettei ovista oo oikee bongannut, niin voihan ne alkaa tutkimaan asiaa.. :)
No siis kun mulla kerran se pco:kin oli ja tässä nyt jo raskautta yritetty useampi kierto, niin ei kai kaikki sillon oo ihan niinku pitäis... Ja se lääkäri kyllä sanoi, että jos noiden Terojen aikana ei raskaudu, niin sitten otetaan järeämmät keinot käyttöön.. ei vaan jaksais oottaa :stick:
Menkatki vaan jatkuu ja jatkuu ja ei ota nyt ollenkaan laantuakseen.. voi vitura jos suoraan sanon. :headwall:
 
Voi voi, täälläkin yksi, jolla ei oo kovin hyvä fiilis :( Paranemisia Dana jalan kanssa, ikävä juttu sekin!
Mä oon väsyny näihin vitsin mahakipuihin, ku joka ikinen kk nää alkaa jo viikkoa ennen tätiä...tänäänki piti taas lääkettä vetää...tätise taitaa sieltä kaikista kielloista huolimatta olla siis taas tulos. Etukäteen risoo se et oviksesta laskettuna se nyt sit tulee maanantaina ku lähetään su sinne reissuun...eli muutama hyvin kivulias reissupäivä tulossa. Parempaa päivää teille muille murmeleille :)
 
miranenn onnea simppatesteihin!!! Milloin saatte kuulla tulokset?? :p

Niiu ei heitetä vielä kirvestä kaivoon, sieltä voi tulla ihan mikä tulos vaan :D se on kyllä huomattu täälläkin, et pää pystyy ihmeellisesti kehittämään vaikka mitä oireita, kun odottelee plussatestin tekemistä :D milloin meinasit testailla, jos ei mitään ala kuulua?!

dana voihan kakka, kun jalkasi satutit :( sekin vielä!! Toivotaan, ettei siinä mitään vakavaa ole murtunut tms. et olis vaan joku pieni venähdys! Nii, et sie nyt ne Terot sit aloitit! Mut nyt sit ainakin tietää, et ne menksut niillä tulee (ainakin pitäis!!)! Olitko kauan nyt niitä syömättä?

Fiinaliina hyvä, kun danan jalka murtuman jälkee oot vaa, et "kiva, et hyvä päivä sulla" :D :D mut et tainus siis keretä huomaamaan sitä, ennen kuin itse kommentoit!! Naurattin vaan... :D ja toivotaan siis, et täti tulis piakkoin!!!

miss_piggy nii totta totta, et vastahan sie lekurissa kävitkii!! Kauankos se sit sanoi, että pitäs Terojen kanssa yrittää, ennen kun vois ottaa ne järeemmät aseet käyttöön?! :D

Vilijonkka voi että, kun noin kovat kivut jo ennen itse tätiä, et lääkettä joutuu popsimaan :( onko koko viikon ennen tätiä niin kipeet, et joudut koko ajan särkyyn lääkettä ottamaan?! Ja vielä tädin alettuakin?! Jaksamisia sinne :heart:
 
Naapurin tyttö
Miekin taijan ilmottautua tänne... :wave:

Täällä kirotaan sitä että vuotoa on mutta niin niukkaa ettei voi sanoa että olisi vieläkään kp 1.
Eli olisi vielä kp 51/29...

Eli voi listata ikä: 28 yritysvuosia 10. Esikoista siis yritetään ja nyt tuo kp 51/29.

Uudesta kierrosta aloitetaan lämpöjen kunnon tarkkailu. ja jos kierto menee taas persiilleen niin sitten taas mennään yksityiselle gynelle ja vaaditaan pregnyl piikit...
Kun nyt vihdoin ovuloin omasta takaa niin voipi olla vika kiinnittymisessä :mad: Alkaa ottaa pattiin pikku hiljaa kun 10 vuotta takana ja kemiallisia on takana monta...

2010 on syöty teroja ja clomeja mutta clomeista tuli vain kemiallinen ja pirun paha päinen akka :D Joten ne jätin...

Tasan kerran on todistettavasti saatu haamu raskaustestiin, mutta se oli tosiaankin clomikierron viimeinen kierto ja kemiallinen.

Muuten aina vaan negaa...

Toivotaan parasta ja todella hyviä plussa tuulia kaikille!!! +++++:heart:
 
miss_piggy
Babyfever: Puoleks vuodeks se lekuri niitä Teroluteja kirjotti, ja nyt pitäs alottaa sitte kolmas kuuri, sen jälkeen ois vielä kolme jäljellä, että sais alkaa jotain tapahtumaan :D
 
BF, joo heh, kirjoteltiin danan kanssa varmaan samoihin aikoihin omia viestejämme.

Naapurin Tyttö, tervetuloa seuraamme =) Teillä onkin pitkä taival takananne. 10 vuotta. Vetää aika sanattomaski. Ei teille sitten keinohedelmöityksiä tms. ole ajateltu? Toivon sydämestäni onnea yritykseenne, toivottavasti tärppi kävisi!!
 
Babyfever joo vahvasti mennään RKTT (= Raskaana Kunnes Toisin Todistetaan) :D

Tänään taas oloja jos jonkinmoisia. En todellakaan malta odottaa, että viikonloppu tulee tai jos menkat ovat tuloillaan niin tulisivat sitten ajoissa! Piinallista tämmönen..
 
Tervetuloa munki puolesta Naapurin tyttö! :)

Kävin ostaan tänään raskaustestin. Uskosin, että kierto on nyt vakiintumassa tohon noin 32 päivään, ku kaks edellistä kiertoakin on kestänyt sen. Perjantaina pitäis siis alkaa menkkojen. Maltankohan mää mitenkään oottaa siihen perjantaihin testailematta? :D

Kauhee flunssa päällä, melkoista tuskaa ollu koulussa, kun koko ajan pitää niistää, yskiä ja aivastella, menee aika paljon ohi tosta kamalasta määrästä informaatiota, mitä tässä ekalla viikolla nyt tulee. Ehkä sitä pikku hiljaa alkaa jotain sitten tajuamaankin. :)
 
Naapurin tyttö
Fiinaliina No tämän nykyisen aviomieheni kanssa ollaan oltu yhdessä 8kk ja yritetty sama aika mutta kokonaisia vuosia on se 10 mulla itselläni...
Keinohedelmöitykseen ei ole varaa, uskon että vielä luomuna onnistuu... sitkeästi kun jaksaa yrittää :) Ja jaksaa sitä, kun on tähänkin asti jaksanut. Elämän kova koulu on koulinut minusta sisukkaan ihmisen. Toki itken välillä menkkojen alkamista mutta silti jaksan aina toivoa ja uskoa että vielä on minun vuoro. :) Nyt on rinnalla oikea ihminen joka jaksaa tukea ja toivoa kuitenkaan painostamatta asiassa <3
Elelen juurikin nyt jänniä aikoja sillä oli menkka vuotoa mutta niukkaa ja enemmänkin rusehtavaa ja loppui jo.. tuli 3 päivää aina paperiin pyyhittäessä...

Nyt vaivoina ollut nännien arkuus ja rintojen puutuminen kun vatsallaan nukkuu ja hirvee närästys... ja ilmavaivat :ashamed:

Testissä ei vielä näy kunnolla mitään... mutta nyt onkin dpo 6 menossa.
 
Tervetuloa naapurintyttö :) Sulla tosiaan jo aika pitkä matka takana.. Jos nyt vihdoin olis teidän vuoro :)

ON Mä vietän sitte viimiset työpäiväni saikulla :( Ärsyttävää. Mä kun en oo yhtään sellanen ihminen et olisin pois töistä. Vaikka nyt on ihan selvä syy olla poissa ni silti tuntuu et pitäis mennä takas.. Harmittaa ku just nää viimiset päivät. Olisin halunnu viettää ne ihanien lasten ja aikustenki seurassa. Kuitenki 1,5vuotta ollu siellä ni aika tiivis side ehtiny mudostuu osaan lapsista ja työkavereista. Ja nyt kaikki on sitten ohi :( Torstaina menen kyllä sinne moikkaamaan kaikki ja viemään vähän jotain läksiäisjuttuja.. Onko kellään muuten mitään ideaa mitä voisin viedä työpaikalle muistoksi?? Mä tällee tosi ajoissa oon kyselemässä, mut jos jollakin olis joku hyvä idea :) Kakun aattelin ainaki leipoo, mut joku pysyvä muistokin olis kiva viedä..

Niin ja noista oloista. Aamulla kerroin et ei tunnu missään mitään.. Ja nyt yhtäkkiä huomasin ku kävin vessassa, et tuhrua tulee jo!! ja nyt kirjottaessa alko vatsassakin jo tuntua menkkaoloja. Eli sieltä ne tuleeeeee :)
Ajattelin kysyä lääkäriltä, et otanko tupla annoksen clomeja seuraavaan kiertoon, mut en taida ees kysyä ku otan vaan :) Ihan siis kyllä lääkärin luvalla saan ottaa jos ei yks päivässä tehoa.. Ja siis eka clomikierto meni just niinku piti ja tää toka ei.. ni enks mä sit saa ottaa sen tupla-annoksen ihan hyvällä omallatunnolla?? Olipas sekavaa, mut kyl mä uskon et tajusitte :D
 
Eipä tarvinu mun ootella perjantaihin asti, ku menkat alko jo. Masentaa ihan hulluna. Mies lähti just töihin, eikä sen reaktio ollu muuta kuin, että: "Höh." Se ei vissiin tajua kuinka paljon mua harmittaa ja kuinka surullinen nyt oon. Alkaa tosissaan jo tuntua siltä, että ei tämä tuu ikinä onnistuun. :(

Nyt siis kp1 ja kierron pituudeksi voi vaihtaa 30-35 päivää, eipä noita pitempiä kiertoja oo ollu aikoihin, koko ajan vaan lyhenee. Ja yk 5 tosiaan.. :(:(
 
miss_piggy
Mulla täti jatkaa kyläilyä edelleen! Sais jo mennä pois että pääsis kohta "kyntöhommiin" :D Pitäis tässä parin tunnin päästä kävästä taas yhessä työhaastattelussa, vähän jänskättää, toisaalta taas ei. Haastatteluissa oon käyny niin sen miljoona kertaa, mutta en sitte tiä mikä aina mättää ku koskaan ei pääse haastattelua pidemmälle :whistle:
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Sen verra tulin huutelee, että mies soitti tänään kokeitten tuloksia. Kaikki kuulemma mallillaan, punasolututkimuksessa menee vähän pitempään, mut toivotaan et seki on niiku olla pitää :) Joku saa päivittää listaa tänää ja huomenna ku mie en ny kerkee :/
 
empp Voi harmi :hug: Koitahan jaksella. Ei meilläkään mies oikee osaa ikinä mitään lohduttavaa sanoa. Se on kyllä välillä niin puupää. Vaikka yli vuosi ollaan jo yritetty ni ei sillä oo ikinä hajuakaan, et missä mennään ellen sille ite asiasta ilmota :)

miranenn Mahtavaa! Hienoa kuulla välillä hyviäkin uutisia :) Teilläkin hommat etenee hyvää vauhtia!

ON: Kyllä se täti kohta pamahtaa kunnolla kylään. Oon mä sitä jo odottanutkin :)
Nilkkakin alkaa olemaan parempi. Tänään sillä pystyy jo ihan kävelemäänkin suht hyvin. Ei sillä ihan vielä juosta, mut paranee kyllä hyvää vauhtia!
Huomenna olis viiminen työpäivä. Saikkua mulla kyllä on, mut aattelin silti mennä sinne . Jos en nyt ihan kunnon työpäivää tee niin ainakin olen siellä hetken. Muutama homma jäi kesken ja mä haluun välttämättä tehdä ne loppuun :)
Kohta pitäis lähteä kauppaan hakemaan aineksia limejuustokakkuun :) En oo koskaa ennen juustokakkua tehnyt, mut ohjeet on ainakin niin yksinkertaset, että ei voi mennä pieleen. Toivottavasti kelpaa työkavereillekin :)
 
  • Tykkää
Reactions: miranenn
miss_piggy
Työhaastattelussa käyty ja tosi positiivinen mieli jäi. Olis semmonen aivan superhyper mahtava kuntosalityöntekijän paikka, melkeinpä unelma-ammatti. Siinä sais kouluttautua sitte samalla oppisopimuksella liikunnanohjaajaks, se koulutus kestäis joku pari vuotta. Sunnuntaina kuulee miten kävi ja pääseekö jatkohaastikseen :D Kysyin sit samalla että mites semmonen vaikuttaa että jos tulee raskaaks kun on tuo perheenlisäys tässä suunnitelmissa, niin se mies sanoi, että ei haittaa mitään, koulutuksen voi keskeyttää ja jatkaa sitte myöhemmin. :)
Vähän ääripäitä nää mun urahaaveet, kuntosalityöntekijä, ja sit sinne vartijakoulutukseen on paprut vetämässä.
Nyt muhii uus hiusväri päässä ja eilen värjäsin itte kulmat ja ripset. Mulla on joku ihmeen syysinto iskeny :D Kun vielä tärppäis toukan kans ni kaikki ois mallillaan :heart:

empp: Kyllä se vielä tärppää, onhan teilläki aika vähän vielä yritystä takana, niinku meilläki. Mullaki alkaa nyt yk 4 ja kaikenlisäks vielä tuo pco ja terolutit, että hankalaa saattaa olla. Silti jaksan elää toivossa, että joku kaunis päivä raskaustestiin tulee ne kaks viivaa.
Miehet nyt ei muutenka tajua mistään mitään, meillä ukko ei oo kertaakaan kommentoinu juuri mitenkään noita vauvanteko-juttuja tai muutakaan, vaikka oon sitä härnänny. Ne on semmosia pökkelöitä.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
miss_piggy noh, nopeesti se 4kk, menee ja toivotaan, et tärppäis ennen niitä järeitä keinoja ;) ja onnea kovasti työhaastatteluun, kerro sitten kuinka kävi :p toivotaan, et tärppäis edes sillä saralla ;D

Tervetuloa naapurintyttö!! Ompas sulla jo kova yritys ollut takana, teidän vuoro voisi kyllä pikku hiljaa alkaa olemaan!! Mutta mahtava asenne sulla, et kun yrittää, niin aivan mahdollista et noinkin pitkän yrittämisen jälkeen voi tärppää!! :) Ja mahtavaa, et oot nyt sit löytänyt vierelles sellasen miehen, joka on se oikea. Ehkä tää on ollut tarkoituksen mukaista, et saat vasta lapsen, kun löydät itsellesi sen valitun ;) toivotaan ainakin näin! Eli nyt kun sun kiertos on 51/29 ni onks se ihan normaalia ja onko tiputellut pitkäänkin?! Ja oot varmaa ovista bongaillut, kun dpo:n tiedät, eli ovuloitko joka kk, vai harvemmin!? Ootko noita piikkejä saanut joskus aikaisemminkin? :)

Dana varmasti harmittaa, ettei viimisinä päivinä töihin päässyt, mut nyt vaan lepäät ja otat lääkärin määräyksellä relax!!! ;) jos sitten se tätikin sielä varmasti tulisi!! ja ihanaa, jos jo täti oloja, toivotaan niin että ne alkaa nyt!! Mites sit ne terot, lopetatko kesken, jos/kun täti tulee?! Ja mie oon niiiin huono keksimään lahjuksia, et en kyllä osaa auttaa :D toivottavasti muut keksis jotain :p mullakin loppuu perjantaina kesätyöt ja jotain pientä pitäs munkii tänne keksiä..... :/ Ja onko se siis ihan normaalia, et niitä clomeja voi ottaa sen tupla-annoksen ihan tosta vaan, vai onko lääkäri joskus sanonut, et on ihan ok!? :)

empp voi ei :( mut tästä taas noustaan uuteen kiertoon!! Ja ei ne miehet vaan tajua!! Munkii mies välillä etukäteen jo sanoo, kun mietin olisko tärpännyt, et "älä nyt liikaa vielä innostu, jos ei sit olekkaan" ...oikee pessimistejä koko sukupuoli :D ja hyvähän se on kun kierrot lyhenee, ni on aina vähemmän aikaa jännättävää!! Miekii niin toivoisin, et munkii kierto alkais tästä pikku hiljaa nyt tasottumaan ja lyhenemään, eikä pitenemään!! :/ ja niinkuin varmaan tiedätkin, mut se vuosi yrittämistä on ihan normaalia, joten ei teillä vielä mikään hätä ole, vaikka ei olekkaan tärpännyt ;)

miranenn AIVAN MAHTAVAA, ET SIMPAT OLI OK!!!!! Isot onnittelut :p toivotaan vaa et ne verikokeetkii näyttää hyviltä!!! Jes!! :)
 
  • Tykkää
Reactions: miranenn
Ai dana ja miss_piggy kerkeskii jo vastaamaan, kun mulla oli niin pitkän auki tää sivu päivittämättä :D

Dana ai et millään mahta sit kotona olla :D no kivahan se on mennä, jos jalka ok!! :) teet vaikka hieman lyhyemmän päivän. Sanoko työnantaja et voit mennä, ku eihän sen olis pakko päästää sua töihin, jos jotaa sattuu, ni sehän olis aika huono niille, ku kerta saikulla olet!? Ja limejuusokakku kuulostaa niiiin hyvälle :p itse suunnitelin, et tekisin mustikkajuustohyydykekakkua, ihan muuten vaan tai sit töihin viimiseks päiväksi :p nam!!

miss_piggy mahtavaa, et haastattelu meni hyvin ja jäi hyvä mieli, varmasti olet ainakin sitten vahvoilla. Ja on kyllä ihan super hyvä juttu, et sais samalla ammatinkin :O pidetään nyt niin kovasti peukkuja, et saisit sen!!!! :p Ja kyllä sen toukan kanssa vielä tärppää, varmasti ;)
 
BF Kyllä ne mun varmaa antaa viel töihin tulla hetkeks :) Siellä on ihan mahtava porukka!
Noista teroista, et ne saa jättää sit kesken jos menkat alkaa ennen ku terokuuri on ohi. Vieläkin tulee vaan tuhrua, joten jatkan teroja siihen asti kunnes kunnon vuoto alkaa. Ja niistä clomeista.. Sovittiin lääkärin kans, et ensin vaan 1 päivässä ja jos ovis ja menkat tulee ajallaan ni sitten jatketaan sillä yhdellä. Mut jos ovis ja menkat ei tuu niin sitten teroilla käynnistetään ja tuplataan clomit kahteen päivässä. Eka kierto siis toimi, mut tää toka ei. Eli mä oon sitä mieltä, et voin tuplata sen annoksen. . Saattaa kuitenki olla et teen varmistussoiton lääkärille ennen sitä..

Mä sit päätin et en vie töihin mitään muuta kun sen kakun. Niillä on musta kyllä niin paljon muistoja siellä valmiina, ku oon ommellu/askarrellu sinne läjäpäin kaikkea :)
 
  • Tykkää
Reactions: miranenn
miss_piggy
Hyvää tekis varmaan mulle ainaki ku sais vähän painoaki pois... jos tärppäis paremmin. Pituutta ku on vaan 165 cm ja painoa about 72, ni ois kyllä varaa lähteä...Toisaalta lääkäri sano että ei sais laihuttaa paljoa, ku sitte taas saattais menkat jäädä pois.
 
miss_piggy miul on paljon enemmän painoa, oon saman pitune ku sie. Miule sanottii et sit pitää viimeistää tiputtaa painoa jos joutuu keinohedelmöityksii. Niis on kuulema jotkut rajotukset. Onneks oon saanu nyt vuodessa lähemmäs 20 kg pois tekemättä juurikaan mitään :D Mut sit kun jos tulee semmoset eteen niin taidan olla pulassa. Oon tosi huono Laihuttamaan :(

me täs kaverin kanssa täytetää paljua ja lämmitetää ni pääsee illal pulikoimaan :) hih!
 

Yhteistyössä