<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 11 <3<3

Sati Aivan ihania uutisia :heart: Kyllä teillä nyt oli onnea! Tai oikeestaan tuplaonnea ku kaksi tulee samalla kertaa :) Harmi tietysti, että lapset eivät omassa kodissaan voineet asua, mut teiltä ne saa maailman parhaimman kodin ja vanhemmat :) Niin ja eikös siinä samassa nyt kolmaskin menis ;)

babyfever Kerrankin saa onnitella menkoista :D Alkaispa täälläki.. ei mitään tuntoja mihinkään suuntaan..

Marpa tervetuloa takas lomalta :) Niin, jos teillä olis kuitenkin käyny tuuri ja ne menkat ei ees alkaiskaan? ;)

ON Mul iski eilen ihan kauhee masennus ku lueskelin tuolta lapsettomuuspinosta juttuja. Siellä oli inssihoidoissa olevillekin oma ketju, jota sit aloin lukemaan.. Huvikseni kattelin sitte, että mitä ne lääkkeet maksaa jota niihin hoitoihin yleensä annetaan.. Ja herranjestas ku on nekin kalliita. Mä en ollenkaan ole varma onko meillä ees niihin varaa nyt ku mulal loppuu ensviikolla työtkin aj jatkosta ei ole mitään tietoa.. Kun jos nyt oiekin katoin niitä niin saattaa maksaa ainakin 100e kerta. Tai sitte vielä paljon enemmän.
Olis se nyt kamalan epäreiluu, et meijän vauvahaaveet kaatuis siihen ku ei ole rahaa :( Miehelleki jo eilen itku kurkussa lähetin viestiä(on kaverin kanssa tallinnassa), että ei meille ikinä tuu sitä vauvaa ku meillä ei oo siihen rahaa.. Harmittaa niin miehenkin puolesta ku sekin sitä jo niin paljon on odottanu.
Alkais nyt ees ne menkat jo!!!
 
Marpa Vautsi, ihanaa!!!! Onnea hirmusti!

Muuten tässä omanapailen ja luen teen viestit myöhemmin. Eilen illalla olin niin helv...kiukkunen. Saatiin oikee pieni kärhämäkin miehen kanssa aikaan. Sisko tosiaan muutti ja känettiin sille yks pöytä ja siitä mä aloin mööpeliseeraan meen kämppää. Siivoukseen liittyen tuli kärhämä. Mut joo... Sitten ehtoolla vessa käydessä tuli papresiin ihan pieni veritahra ja sit alko vitutus! Tais siis olla tässä tää keirto. Enkä nyt aamulla ees testannut. Nyt on siis dpo12 menossa. TÄti varmaan tulii kunnolla kylään parin päivän sisällä. Tänään ei viel mitään. Mutta mitäspä sitä negaa testaamaan :( Aamulla ihan veto pois ja eilen ehtoolla oli vähän lämpöäkin 37.1 ja sen kyllä huomas olotilastaan. Onneks ei enää, ku 36.4, mut ei ihan normaali lämpö tuokaan. JOhtunee varmaantästä flunssasta :/

Mukavaa päivää ja anteeks pelkka omanapailu. Tuun ajan kanssa myöhemmin tänään...
 
Marpa Onnee kauheasti :)

Dana- Toivottavasti teillekin se vauva vielä tulee. Epäreilua jos vauva haaveet kaatuu siihen et ei oo rahaa :(

Sati Onnea :D varmasti lapset saa hyvän kodin teiltä :)

Sitten vähän omanapailua. Mulla on nyt jo semmoinen olo että täti tulee kyllä ja voi olla että vielä etu ajassa :( Tissit on vähän alkanut aristaan ja yleensä se alkaa n. 10 päivää ennen menkkoja. Odotukset ei ole tosiaan ole korkeita että olisi tärpännyt.
 
dana peukkuja, et sullakin pian täti tulis!! Tai plussa ;) ite aattelin et katon yli kp40 ainakin, ennenkuin primolutteja alan taas popsimaan :/ toivottavasti ei sunkaan tarvis Teroihin koskea!!! :heart:

eläväinen älä nyt vielä heitä kirvestä kaivoon, onhan se mahdollista, et rintatuntemukset johtuu ihan jostain muusta!! ;) pidetään peukkuja sille!!

maimai se on kyl inhottavaa, kun joutuu välillä riitoihin noiden miekkosten kanssa :( toivotaan, et kaikki on pian taas kunnossa!! Ja miks tahra ei vois olla kiinnitysvuotoakin ;) peukkuja sinnekkin kovasti, et on ihan jotain muuta, kun täti tulossa!!! :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Marpa Ihanaa!! Mä en kyllä enää tuota haamuksi sanois vaan plussaksi, on niin selvä:) onnea hirmusti!! Juuri eilen mietinki et missäköhän oot ja mitä sulle kuuluu, hienoja uutisia <3 <3 !

Sati: onnea teillekin hirmusti ja tuplasti! Hieno juttu!

Dana: toivottavasti ei kaadu haaveet rahahuoliin...toivottavasti saatte revittyä jostain käsiin tarpeeksi yrityksiin. Ehkö sä löydät pian töitä ja kaikki vielä kääntyy hyväksi! tsemiä, tulispa se täti!

Maimai: pää pystyyn, kärhämiä tulee aina ja ne menee kyllä ohi :) ja toivoa on vielä ku ei oo täti kunnolla kyläilly, tsemit!

Eläväinen jospa ne tissikivut oiski enne jostain ihanasta tällä kertaa :)
 
Jotenkin on hyvin epätodellinen olo ja en voi uskoa että tuo on plussa. Huomenna aamulla testaan uudestaan niin saan ehkä itselle sen varmuuden ja sitten vois vielä käydä hakee clearbluen digitestin varmuuden vuoksi ja maanantaina soittelen sit YTHSlle.

Dana tsempit vaan. Toivotaan, että oma nyytti saadaan teille tavalla tai toisella.

Satille hiirrrmusesti onnea, tosi iloinen olen teidän puolesta <3

Maimai joo kärhämiä tulee ja menee... eilen ja tänään olin viittä vaille valmis kuristaa ton ukon, kun se ei vaan aina tajuu mitä haluan. Se ei osaa lukea mun ajatuksia!!!! Pitäs osata! :)

Toivottavasti saatais oikein plussa kuukausi tästä elokuusta. Minut voi laittaa plussanneisiin sitten vähä myöhemmin kun olen 100% varma, että tämä on totta.

Toisaalta tulee vähän paha mieli kans, kun haluaisin teillekkin plussan. :(

Nyt lähden kuitenkin hakemaan kisut kotiin Savosta äiteen luolta. Palailen taas :)
 
Sanja täällä kans oon pahoillani sun keskenmenosta :( Toivottavasti tulis uus tärppi kuitenkin tulevaisuudessa. Niin ja tervehdys vielä munkin puolesta, ei olla ennen "tavattu".

Sati teille onnittelut pääsystä sijaisperheeksi. Ja toivotaan, että omakin biologinen lapsi tulis teille vielä :) Ja tervehdys vielä täältä multa siinäkin mielessä ettei oltu ennen "tavattu". Mukavaa alkavaa syksyä ja perhe-elämä! Niin ja kyyneleet ne täälläkin alko kohoomaan silmiin...

empp Onnea hirmusti opiskelupaikasta toistamiseen :D "ei kahta ilman kolmatta" vai miten se menee ;)

Baby Onnea menkoista vaikka se plussa oiskin ollu kivampi. Eikä ees venyny niin älyttömäks sun kierto nyt. Nyt vaan menkat alta pois ja ovista oottelemaan ;)

miranenn mitäs, olitkos sä jo testaillut?

dana toivottavasti täti tulis pian jos on tullakseen.

ON Jos se eilinen vuoto ois ollut kiinnittymisestä johtuvaa niin eiks sen oisk kuulunut tulla jo aiemmin? Mutta joo masussa on kyllä nyt niin täti olo, että sitä se tais enteillä! :( Just mietin, että nyt kun meen tän textin jälkeen vessaan niin saan tulla varmaan päivittään teille tiedon tädin saapumisesta...

muoks... aravtenkin rusehtavaa vuotoa. Huomenna varmaan kp1... Uskoisin ainakin näin. :(
 
Viimeksi muokattu:
Marpa, siis oikeesti, tuota ei miksikään haamulaiseksi voi kutsua. selkeistä selkein plussahan tuo on, oikein silmiä häikäsee toi punakka väritys :D Onne, teille tulee toukokuussa vauva <3 ihanaa. Voitkos nyt avata meille muille salaiset vinkkisi, eli mites me muut päästään samaan tilaan?


maimai
Täällä oteltiin eilen miehen kanssa myös oikeen kunnolla, vieläkin vähän paha mieli :( me ollaan aika tuli sieluisia ja jos hermot vielä kiristyneet niin siittä ei hyvä seuraa, mä olin niiiiiiiin kiukus hänee!!

Dana mieki oon kuullu ettei noi hoidot mistään edullisimmast pääst ole... :/ kurjaa kun joillekin se lapsen tekeminen on niin helppoa ja joidenki pitää siittä vielä maksaakin. Toivottavasti ette joutuis hoidoissa kauaa käymään, vaan tärppi tulis sit nopeaan.
 
miss_piggy ja kaiku mennään kolmistee melkein samoilla kierroilla nyt sit :p jännää aina yhdessä jännäillä!! :p

ON varasin just ajan terveystalolle gynelle!! Kiva käydä ultraas, et miltä mulla tuolla alakerrassa näyttää ja vähän jutella tästä raskautumisesta :p ei malta odottaa, sain ajan vasta 2vkon päähän! :/
 
  • Tykkää
Reactions: miss_piggy
miss_piggy
Mun on vaan tosi vaikea tietää tota mun ovista, ja jotenki nuo ovistikut näyttää mulla ihan mitä sattuu, ja kun ei oo varsinaisia ovistuntemuksia...mutta ainaki nuo terolutit toimii, onneks alko menkat vasta loman vimppoina päivinä, niin pysty silti vielä uidakki, tamponin kans kylläki :D
Lomalla tuli pupuiltua kyllä lähes joka päivä, mutta eipä siitä mtn hyötyä oo kyllä ku menkatki alko ja tälleen kierron loppuvaiheessa hommailtiin :ashamed:
Jännä kyllä että nyt nuo menkat tuli vielä ku oli kesken tuo tero-kuuri, johtuu varmaan siitä ku aloin niitä syömään hippasen myöhemmin just ton loman takia, ja sieltähän ne vaan tulla tupsahti ihan tosta noin vaan...että jotain positiivista..ainaki vehkeet tuntus pelaavan.
 
Ei ole oloja. Kokoajan odottelen vaan menkkoja alkavaksi. Noh aamulla pitää mennä äidiltä salassa pissaamaan tikkuun uudestaan.

Kiitos kaikille onnentoivotuksista.

Ja oisko toi mun salainen niksi, että lähtekään lomalle tai muuten vaan stressi pois. Itse rentouduin niin kovasti tossa lomalla ja laskurilla katoin että ovis on ollu 2. -7.8 eli loman alussa. Kauhea stressi on ollu päällä koko alku vuoden.

Kauheen vaikee kirjottaa kännykällä. Palailen asiaan myöhemmin.
 
Marpa Joo ei tosiaankaan ollu enää mikään haamu! Onnea ihan kamalan paljon :heart: Toivotaan et kaikki menee hyvin ja keväällä saatte aarteen syliin :)

miss_piggy Höh, tyhmä täti ku tuli sinne vaikka sen piti tulla meille :/
No, uus kierto ja uudet kujeet :)

fiinaliina ja maimai Täällä kans miehen kans heti pieni riita ku mies tuli kotiin. Oli ollu kaks päivää siellä tallinnanreissulla ja mä suutuin niinkin typerästä asiasta, ku että en saanu mitään tuliaisia :D Enteiliskö se sitä tätiä ku on vähä hermot kireellä?!

ON Mä kyselin tuolta lapsettomuupuolelta, että mitä niillä on inssi tullu maksamaan.. Aika matalaks veti mielen ku luki niitä summia.. Yhdellä oli menny n.350e/kerta!! ja toisella sekin reilusti yli 200e! Niin, että kiitti vaan ja taitaa meijän yritykset loppuu tähän! On tosi epätodennäköstä et ees ekasta inssistä onnistuis. Yhteen inssiin ehkä saatais tuo summa kasaan, mut että seuraavassa kierrossa uudestaan.. ei onnistu ikinä! Tässä pitää kuitenkin vuokra ja laskutkin saada maksettua ja jotain olis kiva syödäkkin.. Voi helvetti, et mä oon nyt vihanen ja pettyny!!
 


THE ESIKOISESTA HAAVEILEVAT SU 19.8.2012



Cheer115-..............20.................kp 73/28-65.................yk 8
miranenn................23.................kp 39/28-?............yk 12/yv 2
Dana-....................28..................kp 39/28.....................yk 14
Marpa....................24.................kp 32/23-31..................yk 7



maimai83................28.................kp 29/27-33..................yk 2
empp.....................21.................kp 28/32-44...................yk 4
Vilijonkka...............26................kp 27/29-34..................yk 6
Fiinaliina................22.................kp 25/?...................yk/TJOT 1
Lullaby89...............23.................kp 22/31-36.................yk 11



eläväinen..............19.................kp 19/30........................TJOT



kaiku<3.................22..................kp 3/32......................yk 5
miss_piggy..............31.................kp 3/31........................yk 4
Babyfever1..............26................kp 2/32-37..................yk 11
iitahoo..................25.................kp ?/?..........................yk 1



HAAMUJENGI/RKTT

Marpa 18.8.2012 yk 7

TAUSTALLA KUUMEILEE
tada
Hey
Tuisku85
Laola
Sanja
Ampparsson
Shih
An-nie
Angela88
Skooby
AnniSofia
AnniMu
iloksi
Pamsu*
Satuh83
Tnya
felina
Dremming
Lilly-
pöppinen
-jannica-
jenninoora





PLUSSANNEET :heart::heart::heart:

Tästä pinosta plussanneet odotuspuolella:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2160869-esikoishaaveista-plussanneet-2011-2012-a/


horrorpop 11.1.2011 yk 6
Zophie 15.1.2011 yk 3
elmiju 17.1.2011 yk 7
jonna_82 31.1.2011 yk 8
BlueNote 6.2.2011 yk 5
sharita 6.2.2011 yk 1
tiksutin 7.2.2011 yk 4
Gabrielle 9.2.2011 yk 5
mimmu1984 10.2.2011 yk 8
niiskuneiti90 16.2.2011 yk 3
Epa_88 25.2.2011 yk 4 (tm)
Tryffe 28.2.2011 yk 2
Äipäksi91 1.3.2011 yk 8
Kumikvatti 8.3.2011 yk 2
Laa84 21.3.2011 yk 6
Sokruli 17.4.2011 yk 4
iseeyou 29.4.2011 yv 1+
Arby 30.4.2011 yk 1
Ella83 3.5.2011 yk 7
Jomi 14.5.2011 yk 9
Namppis88 20.5.2011 yk 5
Puputi 18.6.2011 yk 2
"kuumeilija" 20.6.2011 yk 20
Memelisa 22.6.2011 yk 6+2
Laretzki 24.6.2011 yk 2
Away 29.6.2011 yk 2
Lilli88 6.7.2011 yk 7
Epa_88 18.7.2011 yk 4+3
mynttis 28.7.2011 yk 3
PikkuHöttiäinen 29.7.2011 yk 8
Syysmyrsky 6.8.2011 yk 16
viida 26.8.2011 yk 1+3
Gabrielle 27.8.2011
tiuhti_ 1.9.2011 yk 12
eskapismi 1.9.2011 yk 2
atl 8.9.2011 yk2
enkeli85 11.10.2011 yk 4
Emby^ 14.10.2011
Pikkumyy87 15.10.2011 yk 6
-pansku- 27.11.2011 yk 6
Callisto 30.12.2011 yk?
Selia ? ?
Taiteilijatar 7.12.2011 yk 3
Vanilja 87 19.12.2011 yk 5
lemonade 27.12.2011 yv 3
Jeela 12.1.2012
Apina25 29.1.2012 yk 2
Chiba 09.02.2012 yv 2
Sanja 25.2.2012 yk 8 km
nellielli 27.2.2012 yk 10
fisukisu 1.3.2012 yk 2
Ampparsson 8.3.2012 yk 6
mirkkunen_ 26.3.2012 yk 2
Laola 6.4.2012 yk 3
yöperhonen- 19.4.2012
Tessu84 18.5.2012 yk 14/15
enni. 7.6.2012 yk 2
moulinrouge 11.6.2012 yk 2
Heidukka 18.6.2012 yk 7
Amore 20.6.2012 yk 3
lenkkari 29.6.2012 yk 10


 
Marpa vautsivau! Onnea hirmuisesti :heart: Kyllähä toi on aika selvä viiva! :)

maimai en oo testannu. Ajattelin et maanantaina on pakko testata. Taidan käydä terveyskeskuksessa. Että tietää sit jos vaikka sais peruttuu noi simppatesti ja tutkimusajat :D

Dana on kyllä hoidot hirmu kalliita, oon miettiny samaa, että saattaa olla että jää haaveet syrjään hetkeks, jos ei clomeilla onnistu kun ne luultavasti ehkä saa sitten. Onha niilläkin kyllä hintaa iha reilusti. Perseestä tää elämä, kun mitään ei saa... :D
 
dana keskustelin aiemmin tuol suomi24 keskustelussa, ni siellä yks lesbopariskunta teki koti-inssin ja vieläpä onnistuneesti, eli raskautuivat :) ja ei tainnut kalliiksikaan tulla, kun vaan apteekista jonkun tietynlaisen ruiskun hankkivat...!! Eli googlaappas aiheesta lisää ;) peli ei todellakaan ole vielä menetetty :heart: ja toivottavasti täti tulis nyt pian myös teille!!! :)
 
Viimeksi muokattu:
SUnnuntai päivää ja ilmakin sen mukanen mitä mieli! Vettä sataa ja ärsyttää. Mulle saakin sitte vaihdella sinne kp1/yk3. Saman laillai taitaa alku mennä ku viimeks. Pettymys vaihteeks suuri vaikka olikin kokoajan olo ettei nyt ees ollu tärpännyt vaikka ainekset oli kohillaan.

Marpa juteli ettei hällä ol ollu oikee mitää kummia oloi niin muistan kyl tosiaan lukeneeni tuolt himotestaajist, et ne joilla on jo lapsii niin niden raskautumis kierrot on usein olleet sellasii ettei välttlämät suurempii tuntemuksii ol ollutkaan heti alkuunsa. Mutta kun ovat tienneet tärpistä nin sitte pikkuhiljaa on oireetkin tulleet. Ehkä sitten ku itelläkin ios kierto, että ei suurempii oireiluita niin vois alkaa toivoon tärppiä. Ja tosiaan toi stressikin pitäis olla poissa.

Kaveri, jolta haettiin koiruus jutteli eilen, että hänen tarttis varmaan testailla mahdollista raskautta... Juteltiin sitten siinä asiaan liittyen ja kyllä vähän tuli harmistus olo, kun ties ette itellä käynyt tärppi. Vaikka olis niin ihanaa, jos heille tulis vauva. Vaika iloitsee toisen puolesta niin kyllä sen huomaa, että silti sitä harmittaa kun itelle ei tärppi ole käynyt. Tsemppiä meille uuteen kirtoon... Meitä onkin nyt jonkin verran aika samoilla päivillä :D Se on kiva, saadaan yhdessa tuntemuksii puida läpi.

Mukavaa sunnuntaita sateesta huolimatta!
 
Voi maimis, harmi juttu :( tsemiä ikäviin päiviin!

mua on alkanu mietityttään ku mulla on aika pitkä luteaalivaihe (16-17 pvää)..oon sit miettiny voiko se olla huono asia? Onko jollain tietoa? Netistä tuntuu et löytyy vain siitä liian lyhyestä vaiheesta tietoa mut ei sitä, miten pitkä vaikuttaa...osaako joku auttaa? ja ku mietin sitäki et jos joskus plussaisin niin voisko plussa näkyä jo ns. normiaikaan eli dpo11-12..tuntuis oudolta et näkyis jopa viikon ennen tätiä, mut sit taas oisi seki outoa et näkyis vasta niin myöhään. Apua kaivataan :)
 
maimai "kiva", et täti tuli sullekkin kylään, ni nyt meit on sit 4 jännäilemässä samaa aikaa :p tietty täti aina harmittaa, mut se on vaan uuden paremman kierron alku ;) itse ostin nyt 14 ovistestiä ja aion sen nyt tästä kierrosta kyllä varmasti bongata :D

vilijonkka ei oo kyllä mitään hajua tuosta :D toivottavasti joku osaisi auttaa asiassa!!
 

Yhteistyössä