Tervehdys, minä niin ahkera kirjottelija olin päivän verran poissa. Lukasin kylä eilen kaikkien kirjotukset mut oli niin suuri ärsytys, että lukemisen jälkeen vaan lähin ulos koiran kanssa ja sitten nukkumaan. Ärsytykselle ei suureempaa syytä kuin pitkä päivä (palaveerattiin töiden jälkeen viel 2,5h) ilta puol kasiin asti. Tänään kans ärsyttänyt töissä heti kun iltapäivästä oltiin kaikki lapset samaan aikaan omalla pihalla .Tuntu ku olis oma kuulo jotenki herkistynyt vaikka johtui ihan vaan siitä, kun ne ajeli mopoilla ja huusi siinä samalla. Ihanaa lastenleikkiä, mutta tänään se oli liikaa. Muutamat vihlasut tuntunut vasemmalla ja oikealla puolen masua. Ei menkkaoloja, mut eipä juur muutakaan erikoista. dpo9 mennään. Tää päivä mennyt nopiaa ohi, kun töiden jälkeen uimaan ja nyt hirmukovalla innolla täysin masun makaronilaatikolla. Nyt seuraavaks tarttis alkaa lähtee iltalenkille ja sitte suihkun kautta nukkumaan. oisin kyllä jo niin valmis nukkuun vaikka heti! Aamulla taidan testata tuleeko edelleen nega. Nyt on van eritesti, mut sama se. Eikä sekään vielä mikään vaikka huomenna oliskin vielä negaa, onhan tässä vielä aikaa ellei täti tule ennen sitä
Muuten, mä olin kans kuullut, että se on vuos ennen kuin pääsee kunnalliseen niihin lapsettomuus tutkimuksiin.... Mut mistä ne oikeesti tietää milloinka on yrittäminen alettu? Kait sinne voi sanoa mitä vaan. Mehän alettiin ns. yrittämään jo tammikussa mutta vasta silleen tosisaan nyt niin, että nyt meneillään toinen yrityskierto.
Huomenna alkaa työväenopistojen kursseille ilmottautuminen.... Koitan päästä kitaranalkeille, jännittää jo valmiiks!
Fiinaliina milloinkas mennään polskimaan? Huomenna meen työkaverin kanssa, mut sillä alkaa niin suuret iltaohjelmat et sen kanssa taitaa jäädä vikaks kerraks ennen ens kevättä. Niin ja meillä on kans niitä liikuntasetleitä, ku saatiin töistä. Tosi hyvä etu kyllä.
Yöperhonen ihanaa! Toivottavasti mekin pian saadan tuntea niitä myllerryksiä
tadalle onnea niihin tutkimuksiin ellen nyt vielä sitä toivottanut. Tuntuu olevan hatara pää toisinaan :/
Babyfever toivotaan pian tädin tuloa niin saat nauttia tallinnan matkasta. vaikka se plussa ois kyllä paljon mieluisampi vaihtoehto!
Pahoittelen, jos jonkun juttua en kommentoinut :/ Mutta
eläväinen joko olet testannut? Vai meniks multa se ohi... ja oliks joku uuskin täällä...
kaiku?? Tervetuloa ja anteeks epämääräinen toivotus