Dana, voi sinuuu :heart: En ihmettele, jos mieli maassa ja vitutus käyrät korkeella. Mut kyllä se vielä joskus teille suodaan se pieni. :hug:
Tada peukut simppatesteihin, toivottavasti löytyy liikkuvaisia nuijapäitä=) Kauanko tuloksissa kestää?
Vilijonkka Onnet duunipaikasta, ihanaa =) Nyt ku vielä vauvatärppi tulis niin siinähän olis teillä elämä aika mallillaan! Toi on muuten pahin painajainen että vanhemmat sais kiinni itse teosta, siks mä oonki hyvin tarkka vieraisilla, että ei mitään sekstailuja
mein äiti on välillä aika arvaamaton.
Iitahoo, mulla oli vähän samat fiilikset ku pillerit kesäkuussa lopetin, kaikki muut hehkutti tääläki vaan oloaan, mutta mulla rasvottu naama ja hiukset (ja kauheen kärttynenki mie olin). Turvotusta tosin ei oo, tai en ainakaan oo huomioinu. Mut siis hiuksia saanu tiheemmin pestä ja naama kukki, mut nyt alotin vitamiinit ja kävin kosmetologilla (joku iholle hyväks oleva vitamiini yhdistelmä) ja olo, ainakin naaman osalta tasottui, vaikkakin hiukset vielä aika nopsaa rasvottuuki. Mut kokoajan parempaan päin.
Yöperhonen, ihanaa loppuraskautta
Kaiku kiva saada uusia mukaan. Tervetuloa kuumeileen, mikäs sää olet naisias?
ON: meillä miehen kanssa ollu kunnon hemmottelupäivä, oltiin molemmat. HUOM MOLEMMAT kasvohoidossa, sain miehenki sinne raahattuu
ja sit mie laitatin viel uudet hianot kynnet. Ah kyllä nyt on freessiä naista taas =) Ja huomiselle varasin gyneajan, normi tarkki ja papa, että tietää onko paikat kunnossa
Täällä ei mitään oloja mihinkään suuntaan. Ja nyt siis kp 21, jotain pitäis jo varmaan olla jos edes vois haaveilla raskautta tästä kierrosta
heh, mut mie ajattelinki että jos ensvuoden toukokuun jälkeen alkaa tärppi käydä, ku sinne asti kuitennii koulua jäljellä.
ps. ootteks te seuranneet sydänääniä? sen kanssa saa kyllä aina itkee, niin herkkä sarja tavallisista suomalaisista perheistä. Ihana <3