<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 11 <3<3



THE ESIKOISESTA HAAVEILEVAT TI 14.8.2012



Cheer115-..............20.................kp 68/28-65.................yk 8
Babyfever1..............26.................kp 34/32.....................yk 10
miranenn................23.................kp 34/28-?............yk 12/yv 2
Dana-....................28..................kp 34/28......................yk 14



miss_piggy..............31.................kp 28/?.........................yk 3
Marpa....................23.................kp 27/23-31....................yk 7
maimai83................28.................kp 24/27-33....................yk 2
empp.....................21.................kp 23/32-44...................yk 4
Vilijonkka...............26................kp 22/29-34....................yk 6
Fiinaliina................22.................kp 20/?...................yk/TJOT 1



Lullaby89...............23.................kp 17/31-36.................yk 11
eläväinen..............19.................kp 14/30........................TJOT



iitahoo..................25.................kp ?/?..........................yk 1



HAAMUJENGI/RKTT


TAUSTALLA KUUMEILEE
tada
Hey
Tuisku85
Laola
Sanja
Ampparsson
Sati
Shih
An-nie
Angela88
Skooby
AnniSofia
AnniMu
iloksi
Pamsu*
Satuh83
Tnya
felina
Dremming
Lilly-
pöppinen
-jannica-
jenninoora





PLUSSANNEET :heart::heart::heart:

Tästä pinosta plussanneet odotuspuolella:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2160869-esikoishaaveista-plussanneet-2011-2012-a/


horrorpop 11.1.2011 yk 6
Zophie 15.1.2011 yk 3
elmiju 17.1.2011 yk 7
jonna_82 31.1.2011 yk 8
BlueNote 6.2.2011 yk 5
sharita 6.2.2011 yk 1
tiksutin 7.2.2011 yk 4
Gabrielle 9.2.2011 yk 5
mimmu1984 10.2.2011 yk 8
niiskuneiti90 16.2.2011 yk 3
Epa_88 25.2.2011 yk 4 (tm)
Tryffe 28.2.2011 yk 2
Äipäksi91 1.3.2011 yk 8
Kumikvatti 8.3.2011 yk 2
Laa84 21.3.2011 yk 6
Sokruli 17.4.2011 yk 4
iseeyou 29.4.2011 yv 1+
Arby 30.4.2011 yk 1
Ella83 3.5.2011 yk 7
Jomi 14.5.2011 yk 9
Namppis88 20.5.2011 yk 5
Puputi 18.6.2011 yk 2
"kuumeilija" 20.6.2011 yk 20
Memelisa 22.6.2011 yk 6+2
Laretzki 24.6.2011 yk 2
Away 29.6.2011 yk 2
Lilli88 6.7.2011 yk 7
Epa_88 18.7.2011 yk 4+3
mynttis 28.7.2011 yk 3
PikkuHöttiäinen 29.7.2011 yk 8
Syysmyrsky 6.8.2011 yk 16
viida 26.8.2011 yk 1+3
Gabrielle 27.8.2011
tiuhti_ 1.9.2011 yk 12
eskapismi 1.9.2011 yk 2
atl 8.9.2011 yk2
enkeli85 11.10.2011 yk 4
Emby^ 14.10.2011
Pikkumyy87 15.10.2011 yk 6
-pansku- 27.11.2011 yk 6
Callisto 30.12.2011 yk?
Selia ? ?
Taiteilijatar 7.12.2011 yk 3
Vanilja 87 19.12.2011 yk 5
lemonade 27.12.2011 yv 3
Jeela 12.1.2012
Apina25 29.1.2012 yk 2
Chiba 09.02.2012 yv 2
Sanja 25.2.2012 yk 8
nellielli 27.2.2012 yk 10
fisukisu 1.3.2012 yk 2
Ampparsson 8.3.2012 yk 6
mirkkunen_ 26.3.2012 yk 2
Laola 6.4.2012 yk 3
yöperhonen- 19.4.2012
Tessu84 18.5.2012 yk 14/15
enni. 7.6.2012 yk 2
moulinrouge 11.6.2012 yk 2
Heidukka 18.6.2012 yk 7
Amore 20.6.2012 yk 3
lenkkari 29.6.2012 yk 10


 
No niin naiset, täällä yks hätähätä housu ei sitte malttanut oottaa ees huomiseen asti vaan testas jo tänään. OIs vaan pitänyt jaksaa oottaa, Mutku.. (tuosta tulikin mielee Asan biisi Mutku ja Noku Asa Masa - Noku ja Mutku - YouTube) .... sitä vaa toivo, et ois jotain näkynyt. Ei kait siellä vielä mitään vois näkyykään, kun menossa on vasta dpo8. Mut silti. Se olikin ainukainen pc-liuska mitä oli jäljellä. No tänään varmaan tulee lisää. Saas nähä pystyykö olemaan yli huomisen päivän. Eipä se ainakaan mikskään ole muuttunut. Mutta näin täällä. Aamulenkillä oli ainakin niin veto pois ja oisin toivonut et tuo koiruus vetäis mut perässään, mut eipä se mihinkään pysty "vetämään nyt tällästä ruhoo perässään" ;)

miranenn joko säää testailet??? :D

Aurinkoista päivää!
 
Miranen, välillä sitä on vähän paskempi fiilis, mutta hetken aikaa kun on rypeny, nii sitte on taas kiva nousta sieltä parempaan fiilikseen=) Joko siellä on testit tehty? Kuten muutkin, niin täällä jännätään myös siun puolestas!!

maimaikökkö, jos viel ei mitään näkyny, mut maltahan siis pari/muutama päivä odottaa vielä, eikös se raskaushormooni tuplaannu parissa päivässä, eli vieläku vähän jaksat ootella niin tulee selvyys =)
 
Aamulla testattu ihan puhdas nega :( :( Ei siihen tullut mitän näkyviin vaikka kuinka olis sitä väännellyt.. Mun fiilikset on tänään aika maassa!! Mut missä helvetissä se täti sitte viipyy?????
Viiminen päivä olis aika sinne polille taas ja laskin, että jos nyt alan teroja syömään ni mulla melko todennäkösesti on menkat sit just sillon.. ja jos taas en ala niitä teroja ni ei sitä tiedä koska ne menkat sitte tulee :(
Mua vituttaa nyt niiiin paljon!!! tekis mieli lähtee töistäki kotiin ja olla pimeessä peiton alla koko päivä!!
 
dana onko oviksesta tietoa, onko se voinut olla myöhemmin? Tollanen epätietoisuus on kyllä pahinta, sais edes se täti tulla jos on tullakseen :( Tiedän ton tunteen, ihan kun muuten ei vtuttais niin tollasen jälkeen vielä kahta kauheammin :(
Mutta kovasti tsempityksiä että nyt olis tärppi käynyt, joko myöhemmin kun kuvittelet ja että sen takia ei vielä näy, tai että sulla vaan arvot hitaasti nousevat :heart: Josko se plussa sieltä vielä tulis!


Meillä mies sai vihdoin sopivan ajan simppanäytteelle, ja torstaina sen käy viemässä :) Mua jännittää ihan älyttömästi!
Joku kyseli tuolla aiemmin että mihin ollaan menossa, niin tosiaan väestöliitossa olis tarkotus ainakin alottaa käynnit, katsotaan siirrytäänkö kunnalliseen jos loppuu rahat kesken :D Toivon nyt vaan niin kovasti että miehen näytteessä ei ihmeempiä ongelmia ole :heart: Jännittää niin kauheesti että tuntuu että oksennan kohta:D
 
Teps okok, onko se mutka nyt sit suoristunut, et se on toiminut hyvin? :)
Toivotaan et Vilijonkka nyt sitten olis tärpännyt, jos kerran yrityksen puutteesta ei ainakaan ole ollut kyse ;) ja ai kamala, kun jäitte kiinni itse actionissa :D olittko siis ihan peiton alla?! :D ja OIKEIN PALJON ONNEA uudesta duunista!! :p aivan mahtava homma!!!!! Mistä sait sen?
maimai eikö lämpöjä pidä mittailla aina aamusta ihan samaan aikaan about, et niistä voi jotain johto päätöksiä tehdä?! :) en oo kyl varma, kun en ole itse koskaan sitä testannut!! :p Pidetään peukkuja kovasti plussalle, mut en usko että kyllä vielä näkyis testissä (tai kai se mahdollista voi olla!?) mut testailehan taas muutaman päivän päästä uudestaan ;)
miranenn isot plussa toivotukset sulle, ettei tarvis mihinkään tutukimuksiin edes lähteä ;)
Voi dana, varmasti harmittaa :( oon niin pahoillani :( mut toivotaan, et olis myöhäinen kiinnittyminen ja sen vuoksi mitään ei testeissä vielä näy!!!! Koita jaksella :heart:
tada mahtavaa, et pääsitte simppatesteihin!!! Miten tuon väestöliiton kautta oikee homma toimii? Onko ilmaista, vai miten? en oo koskaan kuullutkaan et niidenkin kautta voi jotain hoitoja pyytää... :) Ja toivotaan, et tulis toivottu tulos!!! :p

Täällä ei tädistä tietoakaan ja vielä ed ole uudestaan testaillut, mut edelleen aika epäilevällä mielellä! Kiitos kuitenkin kaikki tseppaajat :heart: :p katsotaan nyt sit vielä.......
miranenn no voihan möllö :( koitahan jaksella vaikka masentaakin :heart: onko ihan yleensäkin vai vauva-jutut? :(
 
Maimai83:

Olisikin niin että voisin hakea, mutta työt alkaisi jo ens kuun alusta ja todennäköisesti ensi kuussa leikkaus josta 1,5 kk toipumisaika. Tähän kaiken kukkuraksi,määräaikaisena kun olen, työt loppuu ensi kuussa. Tapellut nyt vakkari sopimuksesta jo jonkun aikaa huoh, vaikken edes tahdo olla tualla pitkään mutta olisihan se hyvä turva tähän vähän epävakaaseen tulevaisuuteen.. Tulen kuntoon leikkauksella,mutta työ taitaa mennä alta :/ ellei liitto tee asialle jtn... Voisin toki siis hakea mutta siinä olisi sitte selittelemistä :D

babyfever1:

juu suht suora selkäranka tuli, ryhti korjaantu jne...:)



Ja Viljonkalle tosi paljon onnee uuden työn johdosta:)
 
Viimeksi muokattu:
Nyt vähän oma ja muidenkin napaa. :)

Kun ne pillerit tosissaan tuossa kesällä jätin, niin jo meni iho ja tukka aikamoiseks! Tai siis epäilys on, että siitä johtuu. Joka päivä pitää hiuksetkin pestä, muuten ne näyttää ihan liimaletille. Naamakin jotenkin ihan kuin teininä. :(
Onko teillä samanmoista, jos (kauan) nappailitte e-pillereitä?

Ja muutennii turvottaa ja väsyttää ja ja ja..ääh. Ihan kökkö päivä.
 
Täälläpäs elellään jänniä aikoja! Sydämeni pohjasta toivon teille plussia tikkuihin että pääsisitte tuonne odotuspuolelle! :)

Täällä oli tänään rakenneultra :) aktiivinen pikkunen siellä potkutteli. Aika varma poikalupaus saatiin! :) :heart:
Vastasi mitoiltaan viikkoa vanhempaa.. Kaikki näyttäisi olevan kunnossa! :)

Onnellinen YP & Fantti 20+1 (21+1) :heart:
 
miranenn Vähän samat fiilikset täällä.. Tänään tuli töissä oikee itku ku kattelin ja kuuntelin ku lapset leikki ulkona... Mitäs me nyt keksittäis että saatas mielet paremmiks?!

tada Mä en saanu ovista tikutettuu tässä kierrossa, mut vahvasti epäilen, et se oli kp20.. Eli nyt olis sit jo dpo 13 ja kyllä sen pitäis jo testeissä kait näkyä :( Toi sunnuntainen epämääräinen testitulos sai vaan taas odotukset tosi korkeelle..
Mut hei teillä asiat taas etenee! Tsemppiä kovasti tulevaan. Toivotaan, että tulee hyviä tuloksia!!

YP Onnea tulevasta pojasta :) Kohta se jo tuleekin kotiin :)

ON Että voi kyllä olla paska fiilis tän asian suhteen.. Taas kävi mielessä et jos sitä vaan luovuttais.. Mut enhän mä mitenkään voi kun tää on ollu mun haaveena melkein koko elämäni!!
Tänään oli vatsassa taas menkkatuntemuksia ja ihan sellanen olo, et nyt jotain hulahti housuun.. Sitte ku kävin vessassa tarkistamaas, ni ei yhtään mitään!!
Täytyy vielä testata vaikka viikon päästä uudestaan jos mitään muutosta ei ole tullut ja sitte terot kehiin, että pääsis uuteen kiertoon.. Ei sille sitte mitään voi jos kroppa ei toimi. Sinne lääkäriin mennään kuitenkin jokatapauksessa, oli kierto sitte missä vaiheessa tahansa..
 
Teps hieno homma!! :)
eläväinen epäilen kyllä suuresti, että vielä mitään näkyis, koska laskujen mukaan olis enemmänkin ovisaika...et jos noi tuntemukset tulee vaikka siitä?!? entiiä.. kannattaa vaan heilutella kovasti peittoja ;)
iitahoo ite lopetin tosiaan sillo vuosi sitten ne pilsut ja heti ei tullut mitään, mut tossa keväällä/alkukesästä yhtäkkiä pukkas tuohon rintakehään aivan kamalasti finnejä ja ostin kaikki mahdolliset myrkyt siihen, mut tuntu ettei auttanut. Sit pikku hiljaa kuitee sain ne rauhottumaan, ONNEKS!! Et hieman epäselväksi on jäänyt, et olikohan edes pillereistä (lopetuksesta) johtuva, vaikka sen verran myöh. tulikin vai mikä ihme oli :/ itse söin 8 v. pillereitä!
yöperhonen ihanaa, onnea (mahdollisesta) pojasta :heart: itsekin toivoisin ehkä millin verran enemmän poikaa 1. :p mutta niin kun sanotaan, ihan sama mikä tulis kunhan on terve :heart: on varmaan ihana nähdä toinen siellä kuvissa liikkuvan!! onkos sun miehes kuinka innnoissaan perheenlisäyksestä? onko hänen 1. myös?
Jos sulla on dana vasta dpo13, niin en todellakaan heittäs vielä kirvestä kaivoon!!!! Ei todellakaan pakosti vielä näy testissä!!! :p Lähetän sulle niin paljon plussa-ajatuksia, et kyllä se vielä siksi muuttuu (toivon ainakin niin paljon!!) :heart:

kaiku tervetuloa, tietenkin mahtuu!!! :p kerrohan itsestäsi; kiertopäivät + ikä + yrityskerrat (yk) jne. mitä vaan itse haluat ;)

Mulla ei siis edelleenkään mitään tuntemuksia mihinkään suuntaan.. :/ kattoo jos ehkä aamulla taas testais, mut en tiiä.... :/
 
Babyfever1 Niimpä. Mutta ennen ei ole mitään tommoisia tuntemuksia ollut. En ole edes tiennyt ,että oviksen voi tuntea :LOL:
R-testin tekeminen kyllä asiaan toisi selvyyttä, mutta en ole vielä uskaltanut tehdä. Yestejä on kyllä ostettuna :D
 
dana: Höh. :( Toivottavasti se vielä plussaksi muuttuu!

Mua väsyttää aivan tajuttomasti. Kaks päivää nyt ollu töitä ja on siellä ollu ihan mukavaa, mukavia työkavereita. Vielä kuitenki aika paljo totuttelua uuteen paikkaan ja ihmisiin. Mulla on tosi huono nimimuisti, hävettää ku en muista siellä kenenkään nimiä..

Uskosin että ovulaatio on nyt ollu, pitäs nyt sitte ens viikon lopulle oottaa että tietää tuleeko menkkoja vai ei. Jospa nyt onnistas... Mies kyseli, että tuntuuko musta, että oisin raskaana, mutta eipä oikeen tunnu miltään. :D

Ihana töissä tänään yks 3-vuotias poika, tuli kotileikissä tuomaan mulle mukia ja sano: "Tässä on sulle siiteriä!"
 
Dana, voi sinuuu :heart: En ihmettele, jos mieli maassa ja vitutus käyrät korkeella. Mut kyllä se vielä joskus teille suodaan se pieni. :hug:

Tada peukut simppatesteihin, toivottavasti löytyy liikkuvaisia nuijapäitä=) Kauanko tuloksissa kestää?

Vilijonkka Onnet duunipaikasta, ihanaa =) Nyt ku vielä vauvatärppi tulis niin siinähän olis teillä elämä aika mallillaan! Toi on muuten pahin painajainen että vanhemmat sais kiinni itse teosta, siks mä oonki hyvin tarkka vieraisilla, että ei mitään sekstailuja :D mein äiti on välillä aika arvaamaton.

Iitahoo, mulla oli vähän samat fiilikset ku pillerit kesäkuussa lopetin, kaikki muut hehkutti tääläki vaan oloaan, mutta mulla rasvottu naama ja hiukset (ja kauheen kärttynenki mie olin). Turvotusta tosin ei oo, tai en ainakaan oo huomioinu. Mut siis hiuksia saanu tiheemmin pestä ja naama kukki, mut nyt alotin vitamiinit ja kävin kosmetologilla (joku iholle hyväks oleva vitamiini yhdistelmä) ja olo, ainakin naaman osalta tasottui, vaikkakin hiukset vielä aika nopsaa rasvottuuki. Mut kokoajan parempaan päin.

Yöperhonen, ihanaa loppuraskautta

Kaiku kiva saada uusia mukaan. Tervetuloa kuumeileen, mikäs sää olet naisias? :D

ON: meillä miehen kanssa ollu kunnon hemmottelupäivä, oltiin molemmat. HUOM MOLEMMAT kasvohoidossa, sain miehenki sinne raahattuu :D ja sit mie laitatin viel uudet hianot kynnet. Ah kyllä nyt on freessiä naista taas =) Ja huomiselle varasin gyneajan, normi tarkki ja papa, että tietää onko paikat kunnossa :)
Täällä ei mitään oloja mihinkään suuntaan. Ja nyt siis kp 21, jotain pitäis jo varmaan olla jos edes vois haaveilla raskautta tästä kierrosta :D heh, mut mie ajattelinki että jos ensvuoden toukokuun jälkeen alkaa tärppi käydä, ku sinne asti kuitennii koulua jäljellä.

ps. ootteks te seuranneet sydänääniä? sen kanssa saa kyllä aina itkee, niin herkkä sarja tavallisista suomalaisista perheistä. Ihana <3
 
Tadalle: tsemiä jännityksiin, toivotaan et saatte hyviä uutisia!!

Maimaille:myös kärsivällisyyttä, toivotaan parasta :)

Dana: jospa se kuitenkin vielä plussaksi muuttuis, ei välttis näy viel dpo13. Peukut pystyssä!!

Babyfever:Kiitos onnitteluista ja sulle toivottelen plussaa...jospa ne tuntemukset sieltä pian alkais. Eihän sitä välttämättätunne heti alkuraskaudesta mitää erikoista. Jännää!!!! Työpaikka on täällä helsingissä puheterapeutin pesti lasten parissa :)

Kiitos Teps! pistä ihmees se työhakemus siihen uuteen paikkaan...voi olla ettet sitä tuossa tilanteessa saa, mut ainakaa ei tarvi harmitella et mitäs jos olisit hakenu :)

Iitahoo: täällä kirjoittelee yksi rasvis pizzanaama, grr...ollu ihan mahdotonta tän rasvottuvan ihon ja hiusten kanssa siitä asti ku puoli vuotta sitte lopetin pillerit. Oon jo miettiny et hakisin jotain apuu ku nyt tuntuu vaan pahenevan ja yltyvän..ei todellakaan kaunis olo :( mut en tiä onko mitää mikä auttas ku lasta yrittää..tsemiä :)

Kaiku. sekaan vaan :) olis kiva kuulla susta enemmän!

Empp: hihii, tietää mitä pojan kotona on juotu ;) söpö pikkunen!

ON: Huono päivä, on todellaki. Sisko vietiin aamuyöstä kentälle ja ollu haikee olo koko päivän ja oon itkeskelly useaan otteeseen. Vaikeeta tuntuu olevan...liianko? miehen mielestä ainaki käyttäydyn niinku sisko olis kuollu, mut minkäs teet ku pahalta tuntuu. 10kk on pitkä aika! Sit hirmuväsy ku ennen kentälle menoo nukuttiin vaan 3h. Lääkäriski kävin tänään muista syistä ja kysäsin sitte tosta vauvanteon vaikeudesta..kerroin et on nyt puoli vuotta takana. Se sano et palaa asiaan ku yritystä on takana 2(!!!!!) vuotta. siis mitä ihmettä, mä luulin et vuosi riittää!! millanen käsitys teillä muilla on asiasta!? Emmä kyllä kahta vuotta aio yrittää ilman apuja, mielenterveys menee vähemmästäki ja pahinta ku ei tietäs miksi ei onnistu. Huhhuh, toivottavsti huomenna on parempi päivän, tullu puolin ja toisin tiuskittua tuon miekkosenki kans :(
 
Fiinaliina: oi, kuulostaa ihanalta päivältä, tollasia tarvii kyllä jokainen :) ja aika urotyö et sait mieheski mukaan. saitpas sä nopsaa gyneajan, hieno juttu, se kyl varmaan näkee jos oot raskaana..tai en tiä millon ne sen näkee :)

Mullaki on välillä kyllä hankala saada ajatuksia seksiin jos on epävarma olo eli jos ollaan jossain kylässä/muualla ku kotona yötä. Nyt oli kyllä pakko oviksen nimissä hommailla ;) oli se kyllä noloa!!!!
 
Vilijonkka Joo mä varasin ihan tohon yksityiselle ja sattui että se kenelle pyysinkin niin sillä oli huomiselle tullu yks peruutusaika =) Vähän jännää, että miten paljon se käy kukkarolle:/

Mun mies on aika äijä, eli tosiaan oli kyllä aika moista ku suostu mukaan, ja se osti vielä itelleen kasvorasvan :O saas nähä muistaako käyttää :D

Ja oviksen nimissä tosiaan voi harrastaa melkein missä vaan ;)
 
Niin ja vilijonkka, onko tosiaan niin että 2!!! vuotta täytyy odotella, että asialle aletaan jotain tehdä!? Vaadi ihmeessa parempaa palvelua, pakkohan niiden on toimia jo ennemmin. Ootko käyny yksityisellä vai julkisella puolella? Onneks on tää netti yhteys ja webbikamerat, siskos saa mahtavan kokemuksen, sun täytyy ajatella sitä siltä kannalta.
 
Babyf Ei ole ilmaista, todellakaan :D Oon ymmärtänyt että halvimmasta päästä kuitenkin, mutta yksityisen hintataso kyllä... Saas nähdä mihin rahat riittää. Niillä taitaa hinnasto löytyä ihan niiden sivuiltakin. Hirvittää kyllä pikkasen mutta minkäs teet, mä en todellakaan enää rupea jonottamaan :(
Ja se toimii siis ihan niin että soittaa ja varaa ajan :D

dana huomasinkin ton sun epämääräisen testituloksen, ja oli kyllä todella harmittava :( Olisin kyllä itsekin väittänyt että viiva siinä oli sutun alla näkyvissä, tosi kökkö juttu :( Mutta et vielä heitä hanskoja tiskiin!
Ja kiitos tsempityksistä :)

Fiina testituloksissa vissiin menee joku 1-2vkoa, sen takia siirretäänkin varmaan tota meidän 20.8 käyntiä, kun ei ne tulokset ole siinä mennessä kerennyt tulla. Alunperinhän miehen piti simppatesti hoitaa jo aiemmin että olisi sitten kerennyt tohon, mutta niillä pyöri kesälomat eikä vaan yksinkertasesti voinut olla sieltä pois kun oli yksin. Silleen vähän hankala kun tekee 8-16 vuoroja kun noi klinikatkin on juuri sen ajan auki...

Vilijonkka aika jännä, että 2v pitäisi odotella... Joka paikassahan nimenomaan puhutaan vuodesta, ja että jopa alle sen jos on esim epäsäännöllinen kierto tai on vähänkään vanhempi...
 
eläväinen niin voihan se testin tehdä varmuuden vuoksi :) ja en minäkään ennen näitä palstoja luettuani, et oviksen voi tuntea, kun en itsekkään ole koskaan sitä mitenkään tuntenut!! :D

Pidetään empp nyt kovasti peukkuja, et olis tärpännyt!!!! :p

Fiinaliina ai kun olen itsekin haaveillut kasvohoidosta koko kesän!! Pitää varmaan Tallinnassa mennä, kun viikon päästä lähdetään :p jos siellä sais vaikka himpun verran halvemmalla!! Ja on kyllä ihme, että sait miehen mukaan :D wau! Oon aina välillä niitä sydänääniä katsellut, mut eilinen jäi välistä :'( möh!! Oliko hyvä jakso?

Vilijonkka niinhän me teidettiinkin aiheesta joskus jutella, mutta olin jo ihan unohtanut alasi.. :( liikaa porukkaa, et ei vaan pysty millään muistamaan kaikkien taustoja :D :( sori! Ja mihinkäs se siskos lähtikään? Ja mitä ihmettä, 2 vuotta?!? itse olin myös siinä uskossa et joku vuoden päivät vois riittää...mut varmaa eri tavalla eri paikoissa..! Mulla tulee ihan näinä päivinä tasan vuosi siitä kun lopetin pillerit, et vaikka alussa olikin sitä yrityksettömiä kk, kun ei ollut menksujakaan, mut vois vaan aikaa varatessa mainita, et yli vuosi on jo yritetty ;) Ja toivotaan et huomenna jo paljon parempi päivä :heart: jaksamisia!!

tada ok :D no mut jos se on sitten sen arvoista!! ;) eli siis sait ajan heti miten? Ja miksi ette kunnalliselle halunneet?! Meillä ainakaan rahan takia, ei varmaan ole muuta vaihtista, kun kunnallinen.. :/ ainakaan näin toistaiseksi!!

ON täällä aamulla testattu taas puhdas nega :/ mut tätä odottelinkin sieltä tulevan!! :) nyt vaan toivotaan, et menksut alkais pian!!! Ja et ne kerkeis loppuu ennen meidän romanttista Tallinna viikonloppua ;)
 
Kiitos kaikille onnitteluista! :)

babyfever juu, on miehenkin ensimmäinen lapsi! Hyvä jos malttaa housuissaan pysyä kun on niin tohkeissaan :D kateltiin tossa yks päivä noita meijän vauvan vaatteita kun hän halus kans omaehtoisesti olla mukana, tuli sit ja halas mua "ihanaa kun meille tulee vauva" :)
Mä kans oon aina jotenki toivonu et eka lapsi ois poika.. Samapa se mulle kumpi se on, yhtä toivottu ja rakas se on silti tottakai!! :heart:
Monesti iltasin kun masussa on kauhee mylläys, silittää mies mun masua: "isi nukuttaa" :)

Nyt naiset, ette heitä kirvestä kaivoon testienne kans, vaan positiivisin asentein ja mielin eteenpäin! Toivotaan että ne vielä plussaksi muuttuu! :)
 

Yhteistyössä