<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 11 <3<3

Fiinaliina se kyllä kuulostais niin oviksen oloilta. Mut sit taas ne limat kai pitäis olla..Oisko sulla niin, että se tekee vielä tuloaan. Tässä kierrossa mulla oli niit vihlomisii ennen ovista ja oviksen jälkeen :) Mut ei aiemmin ole ollut. Kai noi kierrotkin on erilaisii.
 
hyvä että maimailla jo tänään parempi työpäivä ja hyvä jos työkaveriki on tajunnu tilanteen ja koittaa jatkossa ottaa opikseen=)

ON: Ehkä tää on sit vielä sitä oviksen teettelyä, ku tosiaan mitään limoja ei oo vielä liikkeellä. Kramppeja sitäki enemmän. Voi ku tietäiski.

Me oltiin miehen kanssa tänään oiken ureilupäällä ja oltiin ekaksi salilla ja tehtiin hyvät reenit ja sitte jatkettiin vielä uimaan. Mä rakastuin vesijuoksuun. En oo mikään vesipeto vaan varsinainen pelkuri ja toi vesijuoksu oli kyl ihan miun juttu :D

Mitäpäs viikonloppusuunnitelmia neitokaisilla on? Meillä suunnitelmissa Raision koiranäyttelyt :)
 
babyfever Jos testataan samaan aikaan :D Jos se ovis nyt oli sillon ku luulin(kp20) ni ei mulla sitte ole vasta ku dpo 10.. Eli en tiiä näkyiskö vielä ees mitään.. Toisaalta tekis mieli testata jo aamulla, mut toisaalt en haluis lainkaan :D

Fiinaliina Me lähdetään huomenna miehen kans Tuuriin :) Hän ei oo siellä koskaa käyny ja lupasin et kesällä mennään.. No kesä ei nyt taida enää olla, mut mennään silti :D
Me oltiin just pari viikkoo sitten koiranäyttelyssä :)

maimai Toivotaan et nyt siellä töissä lähtis kaikki sujumaan. Toi on kyl tosi hankalaa ja vaikka toinen sano, että hänelle voi sanoa jos astuu varpaille, ni ei sitä kyllä silti aina kehtaa ees sanoa.. Jos sun työkaveri vaikka kaatuis viikonloppuna ja sais vähän järkee enemmän sinne päähänsä :D Kauheesti sanottu, mut ei pahalla kuitenkaan :)

ON Musta tuntuu et mun tissikipu on katoomassa.. Ei ne oikeestaa oo enää kipeet.. vaan sillon kun oikee painelee..
Aina kun mä meinaan kirjottaa, että vatsassa ei oo tänään ollu mitään oloja ni just sillon alkaa joku kohta kolottamaan.. Pientä tätioloa siis havaittavissa, mut ei muuta :)
 
Mää nyt päätin, että en ala vielä tikutteleen ja yritän nyt muutenkin vähän rauhottua tän vauvakuumeen kanssa. Kyllä mää uskosin, että mulla nyt suurin piirtein se ovis on, ku vihloo välillä vatsassa, alaselkäki kipee ja limaa tulee jonku verran. Toivottavasti nyt tärppäis. Yritän silti olla toivomatta liikoja tällä kertaa. Pakko myöntää, että eilen laskin kaikista tässä keskustelussa plussaneista, millä yrityskerralla on tärpännyt prosentuaalisesti eniten, vähiten ja siltä väliltä... Hienosti alkaa tää rauhottuminen.. :D

Miehelle varmistu työpaikka tästä läheltä niin sen ei tarvikaan lähtä reissuhommiin, jee! Molemmilla alkaa maanantaina työt, nyt siis viimenen lomaviikonloppu, mutta ei oo kyllä mitään erityisiä suunnitelmia. Muakin vähän jännittää millanen työporukka tuolla uudessa paikassa osuu kohdalle, mutta onneks kaveri ties kertoa, että siellä on hyviä tyyppejä, kun oli ite viime vuoden siellä. Paikan pomo on kuulemma vähän hankala, mutta saa nähä, tuskin siihen kovin usein kuitenkaan törmäilee. Ihan kivaa kuitenki nyt päästä töihin, jotain sisältöä elämään.
 
empp, määki kiinnostunu tilastollisista tosiseikoista :) :D

Viikonloppuna on suunnitelmis kotona oloo ja rallit sekä sunnuntaityövuoro. Kiva välil olla kotonaki vkl ku ollaa nii paljo reissun pääl,menevää sorttia :D
 
Fiinaliina: vesijuoksu on just kivaaa :DD tosin kaverin kans kivempaa ku voi höpötellä siin juostessa mut menee iha yksinäänki :) mul on uimahallikortti oikee mut nyt ei kyl oo tullu käytyä ku oon hurahtanu zumbaan :DD

Onks tääl muita zumbaan hurahtaneita? :)
 
Fiinaliina Tulikin mieleen tuosta, että mullahan oli tää kierto sellasta, että aika pian menkkojen jälkeen alko ne ihme juilimiset (muistatko, kun kirjottelin) ja sitten heti viikon päästä epäilin, et ois ovis ollut kun ne tuntemukset jatku ihan samoina... Mutta nyt viime su oli se ovis plussa.. Eli ovis oloja pari viikkoa. Onks sekään nyt normaalii mut olipa kuiteskin. Ja nyt edelleen tissit kipeet. Mä muuten tykkään kans vesijuoksusta. Uimisessa jännitän niskaani niin paljon, että ei hyvä. Oonkin miettinyt, että hommais vesijuoksua varten vedenkestävän mp3-soittimen. kaverin kanssa kivaa, mut yksin vähän tylsää. Sitä paitsi mehän voitais vaikka joskus mennä yhessä :) Oliteko Impparissa? Mulla oli sinne viimeks kymppikorti, mutta siellä pitäi hinnat laskee. Työkaveri ties kertoo kun sillä joku tuttu jossain lautakunnassa missä oli tehty kesällä siitä hinnan laskemisesta päätös. Piti kuulemma olla voimassa jo 1.8, mut ei kyllä ollut vielä. Liian hankalaa kuulemma muuttaa sinne kassajärjestelmään. Tuohon mä en kyllä ihan heti usko, kun se paikka kuiteskin oli kiinnikin kesän.

teps zumba on muo varten ;) KÄytkö jossain tunneilla? Meillä on kotona kinetic niin ostin siihen sen zumba pelin joulun alla. Nyt tarttis hankki se uus, koska alkaa pikku hiljaa puuduttaa nuo samat tanssit. Mut menee kyllä vielä. Työkaveri vetää zumbaa pari kertaa viikossa niin ajattelin alkaa käymään yhellä sen ohjatulla tunnilla kerta viikkoon.

empp ihanaa, todellakin rauhoittumisen merkkejä näkyvissä ;) Hienoa, että miehesi sai duunia läheltä ettei tartte reissuhommiin mennä. Kyllä sekin jollain tapaa suhdetta raastaa ja kasvattaa puhelinlaskuu... Saas nähä miten tää syksy meillä menee. Mä oon niin kauhee kyl ikävöimään.

dana vähän niinku itelläki sellasii oloi, et ensin ajattelee ettei ole mitään oloi ollu tänään niin ihan sitä pakko jostain joku pikku ilmotus tulla, et hei kyllä täällä maussa edelleen niitä oloi on tai tisseissä. Onkohan se niin ,että oviksen seurauksesta ne tissit voipi tulla kipeeks. Sitten se kipuilu voi poiistuu ja sitten taas tulla uusiks, kun raskautuminen on tapahtunut....??? Muistaisin lukeneeni jonkun kirjottaneen jotain ton tyyppistä tuol himotestaajissa. Ja sitten jotain sellasta, että joillakin on ollut tärpin käydessä tosi vähän mitään oireita, että vasta plussan jälkeen niitä oireita ois alkanut tulee. Mulla itellä on ainakin vasen rinta paljon kipeempi ja hirveesti suurempi. Suurempi se on ollut aina ja onhan toi toinenkin nyt. Tuntuu hassulta, kun se oikeesti on ihan huomattavasti kasvanut. Kylhäs se lihomisen myötäkin kasvo, mut ylees aina laihtumisen myötä ne on lähteneetkin... Menis jo nää päivät! Täällä ootellaan, että dana ka babefever testaavat... heti huomenna yhtäaikaa!!! :)

Meen viikonloppu suunnitelmat on sellaset, että huomenna ajellaan Helsinkiin hakemaan Ruu koiraa. Sitten kotiin tutkimaan uutta kotia ja ehtoolla saunaan. Jos kissaa ja koiraa arvaa jättää kaksin :D Mutta Ruu tulee kodista jossa on kissoja, mut meen TD:llä on yli vuos aikaa, kun on koiran kanssa ollut kunnolla tekemisissä. Aamulla jo töihin pyöräillessä mietein, että mikä ois hyvä aamupissa lenkki :) Oon niin ilonen!
 
Suuret kiitokset empp, mielenkiintoinen jakauma. yk2 oli aika korkeet prossat.

Mie en oo tot zumbaa koskaan kokeillu. Voishan tuokin ihan hauskaa olla. Mä oon enemmän keskittyny voimaharjoitteluun, ku oon niin sirppana laiha, että sais vähän massaa luiden ympärille. :D vois olla helpompi raskautuakin. Ja vatsa- ja lantionpohjalihaksia oon koittanu reenailla, josko tuo synnytys ja siittä palautuminen olis sitte aikanaan hieman helpompaa =)

Tuli muuten mieleen, että jossain raskauden vaiheessahan nostelu on kiellettyä? Nii mites toi urheilu ja voimailu/punttis alkuraskaudessa, voiko siittä olla haittaa? En haluis mitää turhia keskenmenoriskejä itelle.. sit kun sen aika on.

vesijuoksussa on totta että kaveri olis kiva. Huomasin myös että joillakuilla oli niitä vedenkestäviä musalaitteita. Maimai olis kyl hauska mennä. Ja impparissahan me tosissaan oltiin. Mie oon urheilukaupassa duunissa ja sieltä hommailen aina noit liikkasetelei, niin imppariinki pääsee vähän edukkaammin. Urheilu on aika kallis harrastus :// Ja onnea uudesta perheenjäsenestä. Eikös hän nyt jääny teille ihan pysyvästi=)

Dana- terkkui Pohjanmaalle, mie oon eteläpohjanmaalta alunperin kotoisin =) Tuuri on ihan hauska paikka, vaikkakin onhan siellä aika paljon turhaa krääsää mitä tulee kotiin kannettua :D
 
Niin ja hei, gynestä vielä sen verran. Maimai varmaan tietää tästä turun seudusta, mutta kertokaa muutki ihmeessä jos on jotain tietoo oman paikkakuntanne toiminnasta. Mietin että mistä sitä varais sit kunnallist gyneä? Mie oon ennen ollu ehkäisyneuvolan kautta gynellä, mut nytkun lukaisin niin nettisivuilla luki että palvelu tarkoitettu ainoastaan niille jotka tarvii ehkäisy...? Eli mä en enää ilmeisest saa sinne mennä gynelle. Mut mistäs mä sit koitan aikaa varailla. No yksityinen olis tietty kanssa, mut jos jollain olis hyviä kokemuksia julkisestakin puolesta?
 
Noniin nyt nää tarkemmat luvut vielä:
Yk 1: 2----- 3,8%
Yk2: 12-----23,1%
Yk3: 6-----11,5%
Yk4: 4-----7,7%
Yk5: 4-----7,7%
Yk6: 5-----9,6%
Yk7: 4-----7,7%
Yk8: 5-----9,6%
Yk9: 1-----1,9%
Yk10: 2-----3,8%
Yk11: 0-----0%
Yk12: 1------1,9%
Yk yli 12: 6-----11,5%
Yht. 52 (Jätin pois ne joilla ei ollu yk:ta, tai se oli jotain tyyliin 1+3, kun en tienny miten ne ottaisin mukaan.)
 
Viimeksi muokattu:
Hei vaan tytöt! :)

Pikaisesti tulin kuulumisia päivittelemään... Mies kävi viime viikolla antamassa uuden simppanäytteen, ja yllättäin jo tällä viikolla lääkäri soitti tuloksia. Eivät olleet mitenkään mieltä ylentäviä, sillä näyte oli tällä kertaa samanlainen kuin keväälläkin; tyhjää täynnä. :( Ei se ole ihme, ettei vajaassa parissa vuodessa ole tullut raskaaksi, kun ei ole ollut mitään mistä tärpätä. Nyt kyllä kieltämättä vähän masentaa...

Seuraavaksi mies menee verikokeisiin, joissa tutkitaan mm. kromosomit, ja tuloksia mennään kuulemaan lääkärin vastaanotolle kuukauden päästä. Sitten mahdollisiin lisätutkimuksiin Helsinkiin, kun täällä kotipaikkakunnalla ei enää enempää pystytä asialle tekemään. Jos tutkimuksissa selviää, ettei miehen kiveksissäkään ole siittiöitä, joita voisi käyttää hedelmöitykseen, niin yhteinen biologinen lapsi ei ole mahdollinen, ja on ruvettava miettimään lahjoitussiittiöiden käyttöä/muita vaihtoehtoja. Varmaa tässä vaiheessa on se, ettei meille ainakaan normaalilla hedelmöityksellä ole mahdollista lasta tulla.

Hmph. Olisihan tuo nyt saanut helpommin käydä.

Mites tämän elokuun plussien laita on? :) Toivon sydämeni pohjasta, että täällä on käynyt/käy tärppi, ja plussailette sitten ihan rytinällä kaikki miunkin puolesta! :heart:
 
Kiva Vilijonkka, että ovis on löydetty. Hihi, olispas ihanaa kun siellä mökkeilyn lomassa saisitte oman pienen alkuun :heart:

Tuisku85 mä oon ihan sanaton. Mä toivon teille suunnattomasti onnea jatkoon. :hug: Näinä hetkinä sitä aina alkaa pohtimaan, miksi kaikenmaailman narkkareille se raskautuminen käy yks kaks yhdenyön panosta, ja me jotka odotamme ja niin paljon jo rakastamme sitä syntymätöntä lasta, ei kaikki käy vaan ihan yks kans. Tasan ei käy onnenlahjat kyllä tässä maailmassa :(
 
  • Tykkää
Reactions: lullaby89
Tuisku Oon tosi pahoillani teidän puolesta. Itsekin olen hieman viettänyt hiljaiseloa kun odotellaan aikaa lapsettomuuspolille. Mies kävi kans simppatutkimuksissa ja näytteestä löydettiin 3 elävää siittiötä, elikäs eipä meilläkään normaalisti raskautuminen kovin tödennäköistä ole. Lääkäri puhui jotain kivesbiopsiasta, että jos sieltä kiveksestä löytyisi. Olihan tuollainen uutinen aika pysäyttävä ja masentava. Välillä vaikea jaksaa uskoa että meillekin jossain vaiheessa se oma vauva tulisi. Ainakaan tällä hetkellä en itse ole valmis luovutettuihin siittiöihin...tietysti ajatus siitäkin saattaa muuttua jos tosiaan ei niitä miehen omia ole mahdollista saada ja muita vaihtoehtoja ei ole. Pieni toivonkipinä vielä on, että josko sieltä kiveksestä vielä niitä simppoja löytyisi vähän enemmän. Kovat tsemppihalit sulle, että teilläkin asiat kääntyisivät parhain päin ja saisitte oman käärön, tavalla tai toisella :heart:
 
Kiitos murut. :heart:

lullaby no voihan harmi, että teilläkään ei mene hommat niin kuin pitäis. :( Omasta näkökulmasta katsottuna on kuitenkin onniteltava teitä, että näytteestä löytyi edes ne kolme siittiötä, vaikka se nyt ei hyvä uutinen normaalitilanteeseen verrattuna olekaan. On ainakin näyttöä siitä, että kiveksissä syntyy siittiöitä. :) Toivotaan, että sieltä löytyy elinkelpoisia yksilöitä ja raskaaksi tulo onnistuu tavalla tai toisella. :heart: Meilläkin on seuraavaksi edessä koepalan ottaminen kiveksestä, ja kauhea pelko siitä, ettei sielläkään ole siittiöitä. :'( Pitäis nyt yrittää pitää toivo yllä eikä heittää hanskoja tiskiin ennen kun kuulee tuloksia. :ashamed:
 
Voi Tuisku :heart: Toi on niin epäreilua :( Toivottavasti sieltä löytyis edes muutama siittiö, jolla saisitte sen toivotun tuloksen!!!
Meillä miehellä oli kyllä simppoja (15milj./mll) mut niistä oli vaan 2% normaaleja. Niistä onneks pystytään ottamaan ne pahaat talteen ja laitetaan sitte inseminaatiolla.. Se meillä siis edessä seuraavaks jos nyt tässä tai seuraavassa kierrossa ei onnistu..
Mä toivon kuitenkin sydämeni pohjasta teille paljon onnea tulevaan ja jaksamista myös!! Olisitte tekin jo käärönne ansainneet :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Tuisku85
Nyt vituttaa!! Ihan kauhee tätiolo vatsassa ja selkää särkee just sillai ku menkkojen aikana.. Mitään ei vielä oo tullu, ei ees tuhrua, mut tein sitte testinkin ja ihan selkee nega :(
Kyllä ottaa välillä koville!!!!!
 
Dana, voi perse. ja kyllä saakin vituttaa... Eikö edes haamulaista näkyny. Eikös sulla kuitenkin oo vasta lyhyt aika oviksesta... voiko raskaus vielä edes kunnolla näkyä testeissä ja kun ei ollu edes aamupisu. Okei mä en halua elätellä sulle turhia toiveita, mutta olis ollu niin ihanaa kun joku olis jo viimein avannu tän plussatilin elokuussa!
 


THE ESIKOISESTA HAAVEILEVAT SU 12.8.2012



Cheer115-..............20.................kp 66/28-65.................yk 8
Babyfever1..............26.................kp 32/32.....................yk 10
miranenn................23.................kp 32/28-?............yk 12/yv 2
Dana-....................28..................kp 32/28......................yk 14



miss_piggy..............31.................kp 26/?.........................yk 3
Marpa....................23.................kp 25/23-31....................yk 7
maimai83................28.................kp 22/27-33....................yk 2
empp.....................21.................kp 21/32-44...................yk 4
Vilijonkka...............26................kp 20/29-34....................yk 6



Fiinaliina................22.................kp 18/?...................yk/TJOT 1
Lullaby89...............23.................kp 15/31-36.................yk 11
eläväinen..............19.................kp 12/30........................TJOT



iitahoo..................25.................kp ?/?..........................yk 1



HAAMUJENGI/RKTT


TAUSTALLA KUUMEILEE
tada
Hey
Tuisku85
Laola
Sanja
Ampparsson
Sati
Shih
An-nie
Angela88
Skooby
AnniSofia
AnniMu
iloksi
Pamsu*
Satuh83
Tnya
felina
Dremming
Lilly-
pöppinen
-jannica-
jenninoora





PLUSSANNEET :heart::heart::heart:

Tästä pinosta plussanneet odotuspuolella:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2160869-esikoishaaveista-plussanneet-2011-2012-a/


horrorpop 11.1.2011 yk 6
Zophie 15.1.2011 yk 3
elmiju 17.1.2011 yk 7
jonna_82 31.1.2011 yk 8
BlueNote 6.2.2011 yk 5
sharita 6.2.2011 yk 1
tiksutin 7.2.2011 yk 4
Gabrielle 9.2.2011 yk 5
mimmu1984 10.2.2011 yk 8
niiskuneiti90 16.2.2011 yk 3
Epa_88 25.2.2011 yk 4 (tm)
Tryffe 28.2.2011 yk 2
Äipäksi91 1.3.2011 yk 8
Kumikvatti 8.3.2011 yk 2
Laa84 21.3.2011 yk 6
Sokruli 17.4.2011 yk 4
iseeyou 29.4.2011 yv 1+
Arby 30.4.2011 yk 1
Ella83 3.5.2011 yk 7
Jomi 14.5.2011 yk 9
Namppis88 20.5.2011 yk 5
Puputi 18.6.2011 yk 2
"kuumeilija" 20.6.2011 yk 20
Memelisa 22.6.2011 yk 6+2
Laretzki 24.6.2011 yk 2
Away 29.6.2011 yk 2
Lilli88 6.7.2011 yk 7
Epa_88 18.7.2011 yk 4+3
mynttis 28.7.2011 yk 3
PikkuHöttiäinen 29.7.2011 yk 8
Syysmyrsky 6.8.2011 yk 16
viida 26.8.2011 yk 1+3
Gabrielle 27.8.2011
tiuhti_ 1.9.2011 yk 12
eskapismi 1.9.2011 yk 2
atl 8.9.2011 yk2
enkeli85 11.10.2011 yk 4
Emby^ 14.10.2011
Pikkumyy87 15.10.2011 yk 6
-pansku- 27.11.2011 yk 6
Callisto 30.12.2011 yk?
Selia ? ?
Taiteilijatar 7.12.2011 yk 3
Vanilja 87 19.12.2011 yk 5
lemonade 27.12.2011 yv 3
Jeela 12.1.2012
Apina25 29.1.2012 yk 2
Chiba 09.02.2012 yv 2
Sanja 25.2.2012 yk 8
nellielli 27.2.2012 yk 10
fisukisu 1.3.2012 yk 2
Ampparsson 8.3.2012 yk 6
mirkkunen_ 26.3.2012 yk 2
Laola 6.4.2012 yk 3
yöperhonen- 19.4.2012
Tessu84 18.5.2012 yk 14/15
enni. 7.6.2012 yk 2
moulinrouge 11.6.2012 yk 2
Heidukka 18.6.2012 yk 7
Amore 20.6.2012 yk 3
lenkkari 29.6.2012 yk 10


 
APUA!!! :D
Eilen illalla tein sen testin ja tietty testiajan jälkeen sitä oli vielä pakko mennä kyttäämään. Mä olin ihan varma, että siinä oli vähintäänkin viivanpaikka. Ikinä en ole ennen sellasta testiin saanut.. Aamulla se oli kuitenkin jo kadonnut..

No aamulla tein sitte uuden testin.. nega sekin.. Mutta... sit myöhemmin, testiajan jo mentyä umpeen, mut en tiedä missä kohtii testiin oli viiva tullut, kun suutuspäissäni sen viskasin pois.. Niin viiva oli siis ilmestynyt mut se ei ole suora.. Yritin ottaa sellasta kuvaa mistä jotain huomais.. Silmällä huomaa kyllä ihan selvästi ja kamerassakin jotenkin, mut sit koneelle siirrettäessä ei paljoa näkynyt.. Kattokaa nyt jos joku saa tosta jotain selvää...

[/URL][/IMG]
 
  • Tykkää
Reactions: miranenn
dana tosiaan nään tuossa sun testissä sen vinon viivan, mut oisko sen alla sitä suoraakin viivaa? Vaikka testiajan jälkeen ei pitäistulkita, mut kyllähän me niin tehään. Illalla uutta taikka sitten huomen aamulla. Tuskimpa siihen seuravaan enää vinoa viivaa tulee, jos tuo on joku maanantai kappale. mä niin toivon, että se suoristuu se viiva ja olis selkee plussa :)

Tuiskulle isot halaukset. Tuli niin phamieli, kun eilen illalla näitä viestejä täällä luin. Toivotaan, että tulevissa tutkimuksissa löytyis kuitenkin vielä se pieni toive saada se yhteinen oma lapsi :heart: Halaukset myös lullabylle.

ON Täällä on koiruuden kanssa päästy kotiin ja ensimmäin kunnon pitkä lenkki lenkki tehty. Eilen iltalenkki oli sellasta chillailuu vaan pisin uusia huudeja :) Masussa välillä ollut menkkatuntemukset eikä ne tissitkään enää kipeet ole. vasemmassa tisusa on kohta joka on sellanen tuntemukseltaan kuin ois mustelma... Sisainen sellainen. En kyllä missään ol loukannut. Huomenna saavutetaan dpo7.

Mukavaa päivää!
 
Dana Mie nään myös suoran paksun punertavan viivan siellä sen vinon alla. Tekeeköhän joku nyt kotia siun kohtuusi. hihii. Jännää!

Maimai mitäs koiruus siun miehestäs tykkää, eikös hällä ollut vähän negatiivinen asenne sitä siun kaverisi miestä kohtaan?

ON: täällä ei enää mitää oloja minnekkään suuntaa, pari päivää oli sitä vatsan juilintaa, mut nyt menny kyllä ohi. Ehkä se kuitenki sitte oli se ovis silloin(jos nyt ylipäätään ovuloin tässä kierrossa). nyt jo kuitenki kp19, tuskin enää mitää oviksia satelee..
 

Yhteistyössä