sofiri tervetuloa!!
Jopas on outo tilantees...kyllä varmasti inhottaa, kun ei tiedä yhtään mikä vaivaa
toivottavasti ei mitään vakavaa!!! Ja peukut pystyssä et nopeesti tärppää!! Oliko sun kierto heti normaali, kun lopetit noin monen vuoden jälkeen pillerit?
miss_piggy oikein hauskaa matkaa!!!
(vähän ehkä kade!!!! ;D) Ja ihanaa, kun teillä menee noin hyvin :heart: varmasti ihana matka tulossa!!!
No alat sit
Fiinaliina tikuttelee kun siltä tuntuu!
mut eiköhän se tärppää jo paljon ennen sitä!!
Toivotaan, et olot olisivat oviksesta! Itse en osaa krampeista kommentoida, kun itsellä ei mitään hajua kun ovis on päällä
teps toivottavasti ei mikään vakava tilanne ole, jos kerran leikkauksen menossa :/ onnea kovasti siihen!!!
(kerro toki lisää, jos haluat! Olisi mielenkiintoista kuulla!) :heart: Ja kyselit tuosta Apiforcesta, niin se sisältää tuota gelee royalea, niin itse syön tälläkin hetkellä sitä Gelee Royalia!! Itse tosiaan lopetin ne Primolutit (kierron säännöllistäjät) ja alotin syömään noita ja sillä sain oman kiertoni kuntoon (tai toista kiertoa vasta menossa) tai ainakin menkat tulivat vain muutaman päivän myöh. kun lääkkeillä!! Eli suosittelen, koska jos ne auttaa hormoonitoimintaakin, ni varmaa auttaa montaa muuta asiaakin
oon kans paljon hyvää kuullut tuotteesta!!
dana työ testaatte kyl ennen minuu, ku teillä on lyhyemmät kierrot
ja itse kyllä lähinnä menkkoja odotan, et ei oo kyllä odotukset hirmu korkealla raskauden suhteen!!
Ja testaa ihmeessä!!! En malta oottaa! Ja saattaahan se olla et parempi täti, ku nega, mut testin tuloksella voi alkaa jo vähän varautumaan tulevaan...eli onko haamua näkyvissä vai tyhjää täynnä! Kuin kauan sun luullusta oviksesta on, kun taisit puhua, et ovis saatta tulla myöh. kun piti!?!
miranenn voi vitsit, oikein hyvältä kuulostaa!!!!! Nyt käyt hakee niitä testejä jo pikapikaa!!!!!
Toivotaan niiin parasta!!
maimai Ja hitto, että tuollaiset työ"kaverit" on perseestä!!! Miekii oon kerran alkanut itkee työkaverin sanoista, koska ne oli niin suorat ja törkeet, etten osannut muuta ku itkee :/ sen jälkee pitkää oli kyllä tosi nihkeet välit sen kanssa ja kiva, kun kuitee samoissa töissä oltiin :/ Toivotaan, et sun tilenteeseen tulee jotain muutosta ja pian!!!! eli sitkun bongaat oviksen on dpo-1, ovis päivä on dpo0 jne.
eli mikäs dpo siellä on menossa??
ja AIJJAAA, ihanaa kun on perjantai!!!!!
ihan täpinöissäni oon ollut koko päivän vaikka ei mitään ihmeellisiä viikonloppusuunnitelmia edes
Meinasko
eläväinen tutkailla ihan vaa oloista ovis vai tikutella testeillä??
kovasti onnea oviksen metsästykseen!!
MAHTAVAA VIIKONLOPPUA KAIKILLE TYTSYILLE!!! :heart: :heart: :heart: