<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 11 <3<3

miss_piggy
Tää pitää nyt sitte taukoa viikon verran näiltä palstoilta kun me lähetään sinne ulkomaanreissuun, päivittelen sitte matkan jälkeen tilannetta, että onko yk:t lisääntyny ja kp:t alkanu taas alusta :D Pitää ottaa varuiks reissuun mukaan pari raskaustestiä, että voi tikutella jossain välissä, eihän sitä tiä vaikka ois tärppi käyny ku tässä on nyt ollu vähän aktiivisempaa tuola kamarin puolellaki :p
 
maimai meinasitko että oviksen tikutus vai mahdollisen raskaudentikutus?! koska siis kyl miekii vielä ovista aion tikuttaa :D ehdottomasti! kuitee tää oma luomukierto voi olla vähän mitä sattuu, ni kiva pitää vähän kirjaa millo ovis olis vai onko ollenkaan!! :)
iitahoo hei taas "pitkästä" aikaa. Hienoa, et luomut tuli, onnea! Ja peukut, et tästä kierrosta tärppää, jos NOIN kovaa on yritetty ;D itsellä myös aika ajoin hieman haikea fiilis tästä odotuksesta :( mutta kyllä se siitä ;)
tada mahtavaa, et pääsitte klinikalle!! Onko yksityinen vai ihan kunnallinen? Mielenkiinnolla jo odotan mitä sieltä sanovat :p kerrot sitten heti!! ;) ja hienoa et miehes otti simppatestin noin hyvin. Varmasti arka aihe monelle!! Minunkin mies sanoin, kun ei viimeksi tärpännyt, että jos sitten vaikka muutaman yritys kerran jälkeen niitä testejä vasta! Eli oma-alotteisesti alkoi ehdottelemaan, jotta saisi vielä muutaman kuukauden armonaikaa :D
empp tikuttele ihmeessä, ei tarvii arvuutella sit ;) ja ei se loppujen lopuks niin iso meno erä per kuukausi ole..ainakin mun mielestä :) ja fiinaliina myös, ovistestit kehiin ;)
dana testaa jo ;D jänskättää!! :p
 
Miss piggy, mieti mikä kohtalo olis jos tekisit plussan sielä tein lemmenlomalla. =)

Sofiri (tavasinkiohan nimen nyt oikein, en jaksa nyt enää tarkistaa), tervetuloa joukkoon! Toivotaan siispä lyhyttä käväsyä jos vuokralainen olis jo teille saapunut :D Milloin aattelit ruveta testailemaan? Olitkos gynellä kunnallisella vai yksityisellä?

Babyfever1 hih pitäis varmaan alottaa tikuttaminen, mutta vielä ei jotenki tunnu siltä, koitan ensi ihan mututuntumalla :D
 
Hellou taas

Siiis joo oon mä tääl vähemmän aktiivisesti pyöriny jo jonku aikaa, siis seuraillu kirjotuksia en hirveesti kirjotellu ,olin tual taustalistal mut nyt sielt ollu pois...

Miss_piggy hyvää matkaa ,pitäkää kivaaaaa! :)


Babyfever1 : Ei meil mitään hankintoja viellä oo , mut pinnasänky esim vois olla sellanen jos tulee joku tosi hiano vastaa ,mut muut sitte aatellu ostella joskus kun on aika... Joskus kattellu jtn ihania pieniä kenkiä(kenkäfriikki :D) ,et jos nyt ostais oottamaan sitä vauvvaa mut ei oo tullu ostettuu.
Siis ihan terveyden takia ei voi alottaa, kun leikkaus jonossa oon, mutta sitten kun siitä toipunu nii sit vois melko lailla aloittaaa oli työtilanne mikä tahansa ...

maimai83: ooooi ,sielläkin lähipiirissä noin pieni, meil on poikkiksen siskon muksu 5kk, joten kaippa sielt ainaki vaatetusta saa sitten joskus :)


joku puheli täällä mustikkamettällä olosta, me oltii tos viime viikolla, ei niitä kyl paljoo tullu mut iha kiva oli olla ku en oo varmaa 10 vuotee ollu :DD

Rintaruokinnasta : Mä oon aatellu imettää ,jos on maitoo tullakseen, ainakin puol vuotta. Enkä mä ainakaan ketään tuomitse, mun mielestä iha jokaisen oma asia mitä tekee :)
 
tada Hienoa, että saitte ajan sinne klinikalle. Pykälän lähempänä lasta. Toivotaan, että siellä kaikki sujuu hyvin ja ettei nuo onnettomuudet ole aiheuttaneet miehellesi lapsettomuutta. Onnea matkaan siis minunkin puolesta hurjan paljon :) Kuulumisia odotellessa tietenkin.

sofiri miks lääkärit määrää varmuudenvuokse lääkkeitä? Ain ei ihan ymmärrä. jos kerran kaikki oli kunnossa ja se hiivakin hoidettuna. Outoa. Mut voisko nuo olla oviksen oireita vai onko mahdollista, että oiskin jo raskausoireita? Missä vaiheessa sun kierto on menossa?

miss_piggy mahtavaa lomaa! Täälä ootellaan paluutasi ja josko sulla ois meille sitten yllätys :)

babyfever ovista meinasin. Kyllähän sen sitte tietää onko raskaana vai ei, niistä menkoista :) Tosiaan musta tää tikutus on aika hauskaa, mut toi r-testien tekeminen ei ihan niin hauskaa varmaan olekkaan. Sitä en vielä ookkaan kokenut kunnolla.

Teps voi, noin pienet on niin ihanii <3 Harmi vaan, että asutaan siskon kanssa eri kaupungeissa niin ei niin usein nähdä. Mut tosin oon päiväkodissa töissä niin siellä lapsia vilisee...

ON En tie, mut tänään oli niin kurja päivä töissä että ihan itku tuli! Tosi ärsyttävää vollata, kun pomo kyselee mikä harmittaa. Siis tiedän mikä harmittaa, uus työkaveri ja musta tuntuu että se talloo mut syvimpään koloon mitä maasta löytyy. Taikka sitten mä vaan luulen,e ttä mitään mitä mä ehdotan ei ole hyvä idea. Vai ontanko vaan liian henkoht asiat. Mutta eipä siinä mitään. Siinä tuli sitten itkettyy oikeen huolella. harmittaa vaan, että pomo ja tää uus työkaveri ovat tosi hyvii ystävii. Huoh, huomenna varmaan kiva työpäivä. Musta on tullut vähän turhan herkka nyt. Siis keväällä oli sama homma.. Mut asia erikseen. Emmä ennen ol mitään vollotellut töissä. Noh, toivottavasti huomenna ois kuiteskin parempi päivä. Tissit aika samanlaiset kuin eilen. Muita tuntemuksii ei tänään ookkaan sit ollut. Paitsi tajuton väsy. Ajattelinkin, et pakko ottaa ihan pienet 30min tirsat, et jaksaa ehtoon olla hereillä.
Me oltiin tänään lasten kanssa metsäretkellä ja syötiin siellä mustikoita :)
 
maimai83 voi miten kurjaa toi sinu työjuttus. Se on kyllä että jotkut on niin vahvoja luonteeltaan että helposti lyttää huomaamattaanki kaikki muut alleen. Toivottavasti saatte vielä yhteistyönne sujumaan. Hyvä kuitenki että oot puhunu siit siun pomolles, jos vaikka vois auttaa asiaan hieman.

teps minä oon joskus muistaakseni tuosta kuullut mutta en osaa kyllä sanoa, kokemuksista mitään... Noi luontaistuoteet on aina vähän, että mitä ne oikeastaan on.. mutta voihan sitä aina kokeilla ja tossa sinu antamassas linkissä ainakin puhuttiin tosiaan sen puolesta.
 
fen enää muista kuka kysy mitäkin joten vastaan näin. yksityisellä kävin ja kaverit kehunu hyväksi mut enpä tiä ei oikein ottnut vissiinkään asiakseen tai sit en osannut kysyäoikeita asioita kaikkivähän uutta.kp 20/27-32testasinjust predektorilla ja aivan kun siihen pieni haamu ois tullu vai onkohan vai mieli tehny tepposen. voiko näyttää näin aikasin?gyne vaan mut eilen masensi et jos joku tulehdus ja limaa valuu ni keskenmeno varma.onko näin?joo täytyy varmaan aamulla varmistaa uudella tastillä.rintoje särkee ni helvetisti joo ja käveleminen ottaa ton oikealla puolen aika pirusti ja pyörryttää.että tällä lailla täällä
 
tada Kiva kuulla susta pitkästä aikaa :) Toivottavasti siel lääkärissä menee kaikki hyvin!! Toi simmpojen testaus saattaa olla aika iso asia miehelle, mut toivotaan, että tulee hyvin uutisia! Pikkuhiljaa sitä alkaa teilläkin olemaan se vauvaunelma lähempänä :heart:

maimai Harmillista toi työjuttu... Mä oon kans usein jääny muiden jalkoihin ku en uskalla/viitsi avata suutani. Toi on oikeesti tosi kurjaa ja sitte alkaa pienimmästäkin asiast miettimään, et "mitä toi nyt tarkotti" yms..
Mulla on nyt niiiin ihana työporukka, et varmasti itku tulee ku kuun lopulla joudun sieltä lähtemään :( Työkaverit ja pomo kyselee kokoajan, et eikö olis mitää mahdollisuutta mun jäädä. Sanoin, et onhan mulla, jos palkkaatte mut.. Mutta ei oo päiväkodilla sellasii rahoja ku mä oon siellä vaan avustajana. eli vähän niinku ylimääränen, vaikka ilman mua siellä ei pärjätä :D

miranenn & babyfever Mikäs tilanne teillä?? Samoilla päivillä mennään.. Kuka uskaltaa testata ekana :D

Tervetuloa sofiri !! Toivottavasti saat pian selvyyttä asiaan, et mitä on meneillä. On kyllä aika aikasta testissä mitään näkyä.. mut ei koskaan voi tietää :)

ON Mulla on kyllä nyt outo olo.. Mä oon niin varma, että nyt on tärpänny ja sit joka toinen sekunti niin varma että tästä ei tullu mitään :D Mä en yksinkertasesti uskalla testata! Pettymys olis niin suuri! Ennemmin sitä ottaa tädin kun se negan..
Tossit on edelleen samanlaiset, mut mahassa on tänään ollu oikeestaan ihan hiljasta. Ei mun mielestä mitään nippailuja tai vihlomisia oo ollu.. Pelottavan hiljasta :) Tosin näillä päivillä pitäis kyl sen tätiolonkin olla jo tullu. Sitä oli alkuviikosta parina päivänä mut sekin jonnekin kadonnu... Apuaaaa.... Mua jännittää joooo! :D
 
Palaan vielä tohen työ juttuun.. Mutta sitä ennen KIITOS kannustuksesta teille ja toivon itekkin, että huomenna ois parempi päivä. Jännittää kyllä vähän. Mutta siis mä menin tonne töihin viime lokakuussa ja silloin ajattelin että ei tästä tule mitään. No päätin kuitenkin jatkaa ja aloin pitää työstä ja työkavereista. Sit tammikuussa tuli uussijainen joka ei pitänyt musta tai jotain sillä oli muo vastaan jonkun aikaa alussa kunnes sitten loppu keväästä tultiin jo toimeen. Silloi vuoden alussa ajattelin taas että mä en oikeesti kestä, musta töissä pitää olla kivaa. Ja nyt taas sama homma. Onhan se kiva saada uus työkaveri ja kuitenkin tiedän hänet ja hän on kiva. Mut jos tulee niin tohkeissaan, että ajaa oman ideansa läpi vaikka miten päin. Kuuntelee kyllä mun ideat ja on ottavinaan ne huomioon mutta sitten kuitenkin ne jää sivuseikaks. Isoin kynnys ehkä oli se, että toukokuun lopulla päätettiin vai kesäkuussa uusien ryhmien nimet ja maksuteltiin niitä. No yllättäen tää mun ehdottama ryhmän nimi ei käynyt ja se meni vaihtoon heti hänen toisena työpäivänä. Välillä tuntuu tosi kurjalta, kun kuiteskin antaa itestään niin paljon työlleen. ja töissähän pitäis olla kivaa. No ehkä se tästä ja jos ei niin taidan ettiä uusia töitä. Hän on kuitnekin ollut talossa pidempään. Mut mä haluan uskoa siihen et kaikki viel lutviutuu niin ettei mun tartte vaan mielistellä. Kaks vahvaa ja idearikasta ihmistä... Jos pian ois vauva tuloillaan niin johan alkais työkin maistuu ku tietäis päivien olevan vähissä ;) hi hii

sofiri jospas nuo olot ois oviksen jälkimaininkeja... Itellä kans saman tyyppisii oireita ja ne on akosti vaan oviksen jälkimainikei. Nyt lähinnä enää ollut toi tissikipuilu eikä sekään ihan niin pahaa. Toivottavasti pian kuitenkin selviää mistä on kyse ja toivottavasti kyse ois siitä, että siellä ois tärppi käynyt ja kohta kohta alkaa se kiinnittely puuha.

dana toivottavasti ois se tärppi käynyt :) Mulla on just sellanen olo ettei varmasti ole tärpännyt vaikka kuinka niin ite niin toivois. Oloja on kyl monen moisia välillä ja välillä tuntuu kuin ei oiskaan mitään että varmaan kuvittelen kaiken.

teps mulle oli ihan outo juttu. En kyllä kynyt toistaseks tuota linkkiä ees katsomassa. Mutta mä oon ollu aina vähän epäuskonen kaikkeen luontaistuote juttuun. Äiti myy jotain GNLD:n tuoteita ja niihin en ole uskaltanut koskea/uskoa. Tai no ainoat joita oon koittanut on ollut asidofilus ja aloeverageeli. ja ne on kyllä toimineet :)

Fiinaliina Niin joo, toi että pomo tuli mulle juttelemaan niin toisaalta se on hyvä mut sit taas... Ne on niin hyvii kavereita/ystävii keskenään että se vähän arvelluttaa.. Mut uus päivä huomenna. Mä sitten huomenna tas puran teille tänne tarpeen vaatiessa ;)
 
ON: Mun täytyy ekkuna purkaa omia oloja, meinaan voiskohan nyt sitte olla ovis meikällä. On meinaan kovasti nyt illlalla kohdun paikkeilta nipistelly ja supistellu, joskos siellä olis munasolu lähteny matkaan. En ees muistanu/tienny että voi tehdä näinkin kipeetä.

Maimai hyvää huomista työpäivää. Tää on kyllä ihana vertaistukiryhmä =) Jokos sie meinaat pian testailla ootko raskautunut?

Dana, millos testailet?
 


THE ESIKOISESTA HAAVEILEVAT PE 10.8.2012



Cheer115-..............20.................kp 64/28-65.................yk 8
Babyfever1..............26.................kp 30/32.....................yk 10
miranenn................23.................kp 30/28-?............yk 12/yv 2
Dana-....................28..................kp 30/28......................yk 14



miss_piggy..............31.................kp 24/?.........................yk 3
Marpa....................23.................kp 23/23-31....................yk 7
maimai83................28.................kp 20/27-33....................yk 2



empp.....................21.................kp 19/32-44...................yk 4
Vilijonkka...............26................kp 18/29-34....................yk 6
Fiinaliina................22.................kp 16/?...................yk/TJOT 1
Lullaby89...............23.................kp 13/31-36.................yk 11
eläväinen..............19.................kp 10/30........................TJOT



iitahoo..................25.................kp ?/?..........................yk 1



HAAMUJENGI/RKTT


TAUSTALLA KUUMEILEE
tada
Hey
Tuisku85
Laola
Sanja
Ampparsson
Sati
Shih
An-nie
Angela88
Skooby
AnniSofia
AnniMu
iloksi
Pamsu*
Satuh83
Tnya
felina
Dremming
Lilly-
pöppinen
-jannica-
jenninoora





PLUSSANNEET :heart::heart::heart:

Tästä pinosta plussanneet odotuspuolella:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2160869-esikoishaaveista-plussanneet-2011-2012-a/


horrorpop 11.1.2011 yk 6
Zophie 15.1.2011 yk 3
elmiju 17.1.2011 yk 7
jonna_82 31.1.2011 yk 8
BlueNote 6.2.2011 yk 5
sharita 6.2.2011 yk 1
tiksutin 7.2.2011 yk 4
Gabrielle 9.2.2011 yk 5
mimmu1984 10.2.2011 yk 8
niiskuneiti90 16.2.2011 yk 3
Epa_88 25.2.2011 yk 4 (tm)
Tryffe 28.2.2011 yk 2
Äipäksi91 1.3.2011 yk 8
Kumikvatti 8.3.2011 yk 2
Laa84 21.3.2011 yk 6
Sokruli 17.4.2011 yk 4
iseeyou 29.4.2011 yv 1+
Arby 30.4.2011 yk 1
Ella83 3.5.2011 yk 7
Jomi 14.5.2011 yk 9
Namppis88 20.5.2011 yk 5
Puputi 18.6.2011 yk 2
"kuumeilija" 20.6.2011 yk 20
Memelisa 22.6.2011 yk 6+2
Laretzki 24.6.2011 yk 2
Away 29.6.2011 yk 2
Lilli88 6.7.2011 yk 7
Epa_88 18.7.2011 yk 4+3
mynttis 28.7.2011 yk 3
PikkuHöttiäinen 29.7.2011 yk 8
Syysmyrsky 6.8.2011 yk 16
viida 26.8.2011 yk 1+3
Gabrielle 27.8.2011
tiuhti_ 1.9.2011 yk 12
eskapismi 1.9.2011 yk 2
atl 8.9.2011 yk2
enkeli85 11.10.2011 yk 4
Emby^ 14.10.2011
Pikkumyy87 15.10.2011 yk 6
-pansku- 27.11.2011 yk 6
Callisto 30.12.2011 yk?
Selia ? ?
Taiteilijatar 7.12.2011 yk 3
Vanilja 87 19.12.2011 yk 5
lemonade 27.12.2011 yv 3
Jeela 12.1.2012
Apina25 29.1.2012 yk 2
Chiba 09.02.2012 yv 2
Sanja 25.2.2012 yk 8
nellielli 27.2.2012 yk 10
fisukisu 1.3.2012 yk 2
Ampparsson 8.3.2012 yk 6
mirkkunen_ 26.3.2012 yk 2
Laola 6.4.2012 yk 3
yöperhonen- 19.4.2012
Tessu84 18.5.2012 yk 14/15
enni. 7.6.2012 yk 2
moulinrouge 11.6.2012 yk 2
Heidukka 18.6.2012 yk 7
Amore 20.6.2012 yk 3
lenkkari 29.6.2012 yk 10


 
Dana kummia fiiliksiä täällä :D Välillä on huonoa oloa ja tissit vieläkin vähän arat. Ei oo kotona testejä, eikä pysty just nyt ostaakkaan, että jännäillään. Viimeistään parin viikon päästä teen testin :)) Plussa-onnea! :heart:
 
miss_piggy
Huomenta! Tää nyt tuli kumminki vielä käymään täällä, ennenku hurautetaan kohti Oulua, joku pakkomielle palstailuun kenties? :D
Piti herätä tarkotuksella jo kuudelta ylös ku ens yönä sit ei saakaan nukkua kovin pitkästi, ylös pitäis nousta jo varmaan viimeistään 02.40, lentokentällä pitäis nääs olla jo kaiketi about 03:40 aikoihin. Huhhuh.... Miehellä on jotain unentuloa auttavia tabletteja luontaistuotekaupasta, niin aattelin jos yhen uskaltais ottaa, ja koittas mennä viimeistään 9 maissa illalla nukkumaan.

Mun miehelle on tullu joku ihme seksi-draivi päälle, ennen oli jo luksusta jos about kerran viikossa peitot heilui, nyt tässä on jo viikon ajan heiluteltu joka toinen päivä vähintäänki :LOL: Jos sillä on joku salainen vauvakuume mutta se vaan ei uskalla myöntää sitä, muuten en kyllä ymmärrä että mistä tuulee :rolleyes: On tässä kuitenki oltu jo 4 vuotta yhessä :heart: No parempi vaan mulle, suurempi todennäköisyyshän se sit on että tärppikin käy :p

Koittakaa nyt plussailla paljon viikon aikana, niin on kiva tulla takas lukeen näitä palstoja :hug:
 
Fiinaliina testit kyllä polttelis, mutta eihän se vielä ees kannata kun ei niissä vielä mitään vois näkyä. Ovis tais kuitnekin olla sunnuntaina ja nyt mentäis vasta dpo5 taikka voihan se olla vasta dpo4. Mikä onkaan dpo sinäpäivänä, kun tulee tikutuksella ovis bongattua? Tilasin kyllä testei, että niitä on sitte valmiina. Siskolle juur eilen sanoin, että niin polttelis niin poltelis.

miss_piggy Onneks siellä lomareissulla on niin paljon kaikkea, että et ehi ees ikävöimään meitä ;) Mut koukuttava tää on, siitä ei pääs mihkään! Ihanaa myös kuulla, että siellä on miehellä joku ihme vaihde lähtenyt päälle. Sille peukut, että tää draivi saisi ihanan pienen uuden elämän alkuun!

Ihanaa, on PERJANTAI!!!!
 
maimai83 tuttu tunne tuo työelämässä polkeminen. Liikutuin tekstistäsi. :( Mullakin meinaa nyt olla vähän tympee olo töissä, tuntuu että mikään työmäärä ei riitä ja muutakin kaikkee ikävää nyt siellä. Tosissaan onneks on perjantai!

Niin ja tuo miehen innokkuus.. Täällä on samanmoista ilmassa! :D
 
Mulla pitäis vissiin olla ovis en viikolla. Vähä jänskättää bongaanko minkään laisia tuntemuksia :D en oo ennen ainakaan mitää huomannu tai pistäny merkille. Täytyy varmaan alkaa paremmin seurailoeen mitä kehossa tapahtuu :D
 
Täällä minulla eilisest lähtien kovia alavatsavihlailuja ja repäisykipuja. Kunnon kramppeja tulee välillä, että joutuu oikein keskittymään kipuun. Ja siis jatkunut vielä koko aamunki. Lisäks eilen ku peittoja heiluteltiin, niin sattuikin kun mies oikein syvälle asti pääsi. Limoja ei oo näkyny mitenkään merkittävästi missään kierron vaiheessa, eli melko kuivakkaa ollu.. Onko tää nyt ovista itteään, vai mennyttä ovista, vai teettääkö tää vasta tulevaa ovista? Vaiko jotain ihan muuta..:/
 
sofiri tervetuloa!! :) Jopas on outo tilantees...kyllä varmasti inhottaa, kun ei tiedä yhtään mikä vaivaa :( toivottavasti ei mitään vakavaa!!! Ja peukut pystyssä et nopeesti tärppää!! Oliko sun kierto heti normaali, kun lopetit noin monen vuoden jälkeen pillerit?
miss_piggy oikein hauskaa matkaa!!! :p (vähän ehkä kade!!!! ;D) Ja ihanaa, kun teillä menee noin hyvin :heart: varmasti ihana matka tulossa!!! ;)
No alat sit Fiinaliina tikuttelee kun siltä tuntuu! :) mut eiköhän se tärppää jo paljon ennen sitä!! ;) Toivotaan, et olot olisivat oviksesta! Itse en osaa krampeista kommentoida, kun itsellä ei mitään hajua kun ovis on päällä :D
teps toivottavasti ei mikään vakava tilanne ole, jos kerran leikkauksen menossa :/ onnea kovasti siihen!!! :) (kerro toki lisää, jos haluat! Olisi mielenkiintoista kuulla!) :heart: Ja kyselit tuosta Apiforcesta, niin se sisältää tuota gelee royalea, niin itse syön tälläkin hetkellä sitä Gelee Royalia!! Itse tosiaan lopetin ne Primolutit (kierron säännöllistäjät) ja alotin syömään noita ja sillä sain oman kiertoni kuntoon (tai toista kiertoa vasta menossa) tai ainakin menkat tulivat vain muutaman päivän myöh. kun lääkkeillä!! Eli suosittelen, koska jos ne auttaa hormoonitoimintaakin, ni varmaa auttaa montaa muuta asiaakin ;) oon kans paljon hyvää kuullut tuotteesta!! :p
dana työ testaatte kyl ennen minuu, ku teillä on lyhyemmät kierrot ;) ja itse kyllä lähinnä menkkoja odotan, et ei oo kyllä odotukset hirmu korkealla raskauden suhteen!! :) Ja testaa ihmeessä!!! En malta oottaa! Ja saattaahan se olla et parempi täti, ku nega, mut testin tuloksella voi alkaa jo vähän varautumaan tulevaan...eli onko haamua näkyvissä vai tyhjää täynnä! Kuin kauan sun luullusta oviksesta on, kun taisit puhua, et ovis saatta tulla myöh. kun piti!?!
miranenn voi vitsit, oikein hyvältä kuulostaa!!!!! Nyt käyt hakee niitä testejä jo pikapikaa!!!!! ;) Toivotaan niiin parasta!! :p
maimai Ja hitto, että tuollaiset työ"kaverit" on perseestä!!! Miekii oon kerran alkanut itkee työkaverin sanoista, koska ne oli niin suorat ja törkeet, etten osannut muuta ku itkee :/ sen jälkee pitkää oli kyllä tosi nihkeet välit sen kanssa ja kiva, kun kuitee samoissa töissä oltiin :/ Toivotaan, et sun tilenteeseen tulee jotain muutosta ja pian!!!! eli sitkun bongaat oviksen on dpo-1, ovis päivä on dpo0 jne. :) eli mikäs dpo siellä on menossa?? ;) ja AIJJAAA, ihanaa kun on perjantai!!!!! :p ihan täpinöissäni oon ollut koko päivän vaikka ei mitään ihmeellisiä viikonloppusuunnitelmia edes :D
Meinasko eläväinen tutkailla ihan vaa oloista ovis vai tikutella testeillä?? :p kovasti onnea oviksen metsästykseen!! :cool:

MAHTAVAA VIIKONLOPPUA KAIKILLE TYTSYILLE!!! :heart: :heart: :heart:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: miranenn
Ai ettien että se on viikonloppu :p Selvittiinhä siitä ekasta viikosta lomien jälkeen :DD

Mulla on hyvät työkaverit mut pomot senki edestä paskoja :/ Välillä tuntuu et on ihan jossain lastentarhassa kun pomot käyttäytyy ku inisevät kakarat. Siis ihan niinkun törkeetäki välil, aina ollaan epäluulosii meitä työntekijöitä kohtaan et varastetaan ja laiskotellaan vaan ja valehdellaan jne...Sellasta oman pahanolon/vitutuksen purkua alaisiin nii ei ymmärrä... huoh!

babyfever1: mulla skolioosileikkauksessa laitetut tukiraudat otetaan nyt pois...
 
Heips! Ihanaa, perjantain työpäivä takana! Pienet päikyt maistuis, mut niille nyt ole aikaa. Mä olen vielä elossa ja ihan hyvillä mielin vaikka arvelluttaakin tuon työkaverin kanssa toimiminen. Mutta pakko uskoo, että tästä tulee hyvä tiimi! Tänään, kun se tuli töihin niin tuli heti mun luokse ja pyysi anteeks jos ja kun eilen muo loukkasi ja sanoi, että mun on oakko "potkasta" sitä nilkkaan jos se alkaa liikaa päälle päsmäröitteen. No sehän helpommin sanottu kuin tehty. Mut joo toivotaan nyt et kaikki alakis sujuu oikeesti hyvin. Ja taas meinasin alkaa vollottaan aamulla. Voihan vollotus! ;) Meit ihmisii on kyl niin monen moista. Joskus tosiaan tulee itellekin paha mieli, kun kuulee miten joku on joskus jollekin sanonut... Kukas sellasille osaa olla joskus takas ilkee niin tietäisivät miltä toisesta tuntuu. Niinhän me lapsillekin opetetaan "miltä minusta tuntuisi, jos joku minulle tekee noin". Mut joo ei mitään pahaa sanottavaa tästä päivästä.

Babyfever kiitos infosta taas kerran. Elikkäs tänään mennään siis dpo4. Jännät ajat menossa ;)

Huomenna me haetaankin koiruus itse, kun ystävä pariskunnale tuli este tulla tänne. Ja meen mielestä nyt on oikee viikonloppu koiran muuttaa, kun iehellä alkaa loma niin on kaks viikkoo aikaa koiralla tottua uuteen kotiin niin että kukaan ei ole pitkää aikaa poissa. Odotan siis jo huomista!
 
maimai ite oon samoilla linjoilla ku Babyfever. Eli kun ovistestiin saa ne huiput ni siitä yleensä kahden päivän sisällä on se ovis. Eli jos saat vaikka maanantaina (dpo -1) huipun siihen testiin ja seuraavana päivänä jo himmeempi viiva (dpo0), ni sit on ovis meneillään. Jos nyt tuosta jotain tolkkua sais :)
 
babyfever1: Näin aluks aattelin vaan tarkkailla oloani ja min kä laisia tuntemuksia tulee nyt täs viikon sisään. Tikuttelun ajattelin aloittaa vasta sitten kun on muutama kuukausi yritetty, jos ei tärppää.

Oon nyt jo vainoharhainen kaikista oloista ja tuntemuksista. Ja oon miettinyt, että pitäiskö varmuudeks tehä viel raskaus testi kun pissattaa ja aamusin oksettaa yms.
Mutta menkat loppu just muutama päivä sitten ja oli ihan normaat, että ehkä tässä vaan odottelen kuun loppua :D
 

Yhteistyössä