Jaksuja
empp!! Kyllä se siitä :heart: Onhan tää välillä aika rankkaa puuhaa, mut kyllä suakin varmasti vielä siunataan pikkuisella, kun on sen aika
itse olen parhaimmille kavereille kertonut, et yritetään, ni onneks ne aina vaan silloin tällöin kyselee, onko tärpännyt, mut kaikki muut kyl tenttaa vähän väliä, et millo tulee lapsia :/ mulla aina sama selitys: eihän täs nyt vielä, kun kouluakin jäljellä...".
miss_piggy aika nopeesti siihen combattiin tottuu, itsekin alussa IHAN pihalla, mut nyt jo saa siitä paljon enemmän irti, kun handlaa perusliikkeet!!
i like!! Kävin pumpissa monta vuotta ja se oli mun lemppari, mut sit ehkä jo hieman kyllästyi siihen... combati tosi kivaa vaihtelua!!!
ja kunnon rasvanpolttoa! Ja mies ei todellakaan mitään ovista oo huomannut
niinhä sitä on sanottu, et silloinhan meidän pitäs olla kaikista haluttavimmillamme(onkohan tää ees oikee sana
), kun on ovis
Voi kiitos
maimai, jos oikein ikävä ollut
kyl oon aina välillä, ku nhetken oo kerennyt, ni käyny kannyn kautta lukees jotain juttuja, mut siel ei jaksa alkaa napyttää kosketusnäytöllä mitää viestii tänne, ku on niin hidasta ja mun nakkisormilla se on sellasta säätämistä, että
ja mulla ainoastaan kerran ollut oviksen jälkeen ne tissikivut, joten en oo paras kommentoimaan
mut mulla tais tulla aika nopeesti oviksen jälkeen, muutaman päivää sen jälkeen! Alle viikko varmasti!
Teps myökään ei olla taidettu vielä tavata, eli heips!
ei olla vielä ostettu mitään, kun on siinä sitten se 9kk aikaa käytää kaikki ylimääräinen raha kaikkeen vauva krääsään
onko sulla mitään valiina?? Ja miks yritystä ei oo voinu vielä aloittaa??
höh
dana voi että mie niin toivon, et tällä kertaa noi olis NIITÄ tuntemuksia!!!
ja tottahan se, että ei sitä tarvii kyl paljoo testailla, ku joko se täti tulee, tai sit jos vasta paljon myöh. ni sit vasta voi alkaa testailee!! Itse oon nyt yrittänyt, kun huomasin, et ei jaksa tätä ainasta stressii tästä asiasta (onko ovis, onko raskaana), et otan vaan ihan iisisti ja pikkuinen tulee jos/kun on tullakseen!!
paljon mukavampaa olla, kun ei koko ajan ole joku tikutus menossa!! :/ ainakin mun mielestä!!
Fiinaliina tissiä vaan niin kauan, kun mahdollista, kun se kuulemma auttaa pääsemään parhaiten vauvakiloista eroon
ja tietty myös etttä se on ilmaista ruokaa
ja niin pitkään kun maitoa tulee, mut siis ei mihinkää pari vuotiaaks!
mitenkäs sinä oot aatellu?