<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 11 <3<3



THE ESIKOISESTA HAAVEILEVAT LA 4.8.2012



Cheer115-..............20.................kp 58/28-65.................yk 8



Babyfever1..............26.................kp 24/32.....................yk 10
miranenn................23.................kp 24/28-?............yk 12/yv 2
Dana-....................28..................kp 24/28......................yk 14



miss_piggy..............31.................kp 18/?.........................yk 3
Marpa....................23.................kp 17/23-31....................yk 7
maimai83................28.................kp 14/27-33....................yk 2
empp.....................21.................kp 13/32-44...................yk 4
Vilijonkka...............26................kp 12/29-34....................yk 6
Fiinaliina................22.................kp 10/?...................yk/TJOT 1



Lullaby89...............23.................kp 7/31-36.................yk 11
iitahoo..................25.................kp ?/?..........................yk 1



HAAMUJENGI/RKTT


TAUSTALLA KUUMEILEE
tada
Hey
Tuisku85
Laola
Sanja
Ampparsson
Sati
Shih
An-nie
Angela88
Skooby
AnniSofia
AnniMu
iloksi
Pamsu*
Satuh83
Tnya
felina
Dremming
Lilly-
pöppinen
-jannica-
jenninoora





PLUSSANNEET :heart::heart::heart:

Tästä pinosta plussanneet odotuspuolella:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2160869-esikoishaaveista-plussanneet-2011-2012-a/


horrorpop 11.1.2011 yk 6
Zophie 15.1.2011 yk 3
elmiju 17.1.2011 yk 7
jonna_82 31.1.2011 yk 8
BlueNote 6.2.2011 yk 5
sharita 6.2.2011 yk 1
tiksutin 7.2.2011 yk 4
Gabrielle 9.2.2011 yk 5
mimmu1984 10.2.2011 yk 8
niiskuneiti90 16.2.2011 yk 3
Epa_88 25.2.2011 yk 4 (tm)
Tryffe 28.2.2011 yk 2
Äipäksi91 1.3.2011 yk 8
Kumikvatti 8.3.2011 yk 2
Laa84 21.3.2011 yk 6
Sokruli 17.4.2011 yk 4
iseeyou 29.4.2011 yv 1+
Arby 30.4.2011 yk 1
Ella83 3.5.2011 yk 7
Jomi 14.5.2011 yk 9
Namppis88 20.5.2011 yk 5
Puputi 18.6.2011 yk 2
"kuumeilija" 20.6.2011 yk 20
Memelisa 22.6.2011 yk 6+2
Laretzki 24.6.2011 yk 2
Away 29.6.2011 yk 2
Lilli88 6.7.2011 yk 7
Epa_88 18.7.2011 yk 4+3
mynttis 28.7.2011 yk 3
PikkuHöttiäinen 29.7.2011 yk 8
Syysmyrsky 6.8.2011 yk 16
viida 26.8.2011 yk 1+3
Gabrielle 27.8.2011
tiuhti_ 1.9.2011 yk 12
eskapismi 1.9.2011 yk 2
atl 8.9.2011 yk2
enkeli85 11.10.2011 yk 4
Emby^ 14.10.2011
Pikkumyy87 15.10.2011 yk 6
-pansku- 27.11.2011 yk 6
Callisto 30.12.2011 yk?
Selia ? ?
Taiteilijatar 7.12.2011 yk 3
Vanilja 87 19.12.2011 yk 5
lemonade 27.12.2011 yv 3
Jeela 12.1.2012
Apina25 29.1.2012 yk 2
Chiba 09.02.2012 yv 2
Sanja 25.2.2012 yk 8
nellielli 27.2.2012 yk 10
fisukisu 1.3.2012 yk 2
Ampparsson 8.3.2012 yk 6
mirkkunen_ 26.3.2012 yk 2
Laola 6.4.2012 yk 3
yöperhonen- 19.4.2012
Tessu84 18.5.2012 yk 14/15
enni. 7.6.2012 yk 2
moulinrouge 11.6.2012 yk 2
Heidukka 18.6.2012 yk 7
Amore 20.6.2012 yk 3
lenkkari 29.6.2012 yk 10


 
Meidän ensimmäinen yhteiselovuos meni siinä ku mies oli ma-pe tai su-to tms pois aina kotona. Oli se aika ikävää. Mutta sitten viime kesänä mies otti lopputilin sieltä. Ja nyt sit ollaan oltu häiden jälkeen jo yli vuos melkein 24/7 yhdessä :D Kummaltakin loppu työt, ja ei vielä oo tullu muuta duunia eteen. Onneks ollaan kummatkin hyvillä ansiopäivärahoilla.
 
Täällä ovisviiva vahvistuu pikkuhiljaa...liian hitaasti vaan...mä haluisin oviksen nyt pian! alkaa näyttää siltä et matkalla on joka tapauksessa menkat ja mä oon aina NIIIn kipee :( höh!

Me ollaan kans eletty eka vuosi kaukosuhteessa kun opiskelin toisella paikkakunnalla..se oli yhtä kärsimystä..ei sovi kyllä mulla eikä kyllä miehellekään. Mä en kyllä ainakaa siihen tottunu :( Nyt oon sitte viime vuodet matkustellu kouluun edestakas samana päivänä, onneksi yliopistossa on aika vapaata ja oon lintsaillu aina ku mahd. :) Voimia teille kaikille, jotka joutuu välillä etäilemään!

Miranenn: millasta työtä haet? oot varmaan ennenki kertonu, mitä oot tehny, mut en muista, sori!
 
Vilijonkka joko oli yhtä vahat viivaset?

Meitä on täällä sitte enemmänkin näitä kaukosuhteiden kanssa pyörineitä naisia ;) Sitä oon miettinyt, että jos ja kun joskus se vauva on niin sitte varmaan olo tuntuu aika yh-äidiltä... Taikka sitte me matkaan miehen mukana :D

Kirjottelen myöhemmin lissää... Aurinkoista sunnuntaita!
 
Maimai: No ei ollu :( alkaa hirvittämään et mun kierto alkaa venyä joka kerta pilviin...nimittäin mun menkat oli ennen pillereitä toosi epätasaset ja pitkät välit (jopa 40-50 päivää) ja oon pelänny et ne menee taas siihen...mut toisaalta puoli vuotta on menny hyvin et toivottavasti jatkuiski niin!
Nautiiko miehes reissaamisesta kovasti, vai onko harkinnu muunlaisia töitä esim. sitte jos tärppää? Varmasti keksitte sitte hyvän ratkasun!! :)
 
Vilijonkka toivottavasti ei venyis kuiteskaan mitään ylipitkäks tuo sun kiertos. Toi mun mies todellakin nauttii siitä, että saa nukkua rekassa ja olla tien päällä. Välillä sanonkin sille, että et vaan taida haluta olla mun kanssa. Sitä ottaa päähän siis olla sellasena jakoautona, joka hyppää autosta tasaseen tahtiin ulos... Tykkää ajaa pitkän matkaa ja sitten purjaa ja lastata. Mukavinta on kuulemma, kun yöllä menee maaten ja sataa, se sateen ropina rekan kattoon ja tuulilasiin. Varsinkin keväästä syksyyn. Talvella ei ol ihan niin mukavaa. ja kuulemma kuinka hienoo on herätä kesällä tien varresta jos on vielä järvi vieressä. Haaveilee myös, että pääsis taas ulkomaan ajoon. Tuo firma vaan ei aja ulos ainakaan toisaseks. Mä taas kauhulla ootan sitä, että se alkaa ulos ajamaan. Tulee puhelinlaskut kalliiks. Mutta nyt oon tyytyväinen, kun on kotona yöt. Ja toisaalt hänkin tykkää olla ktona yöt, mutta ei tykkää pyöriä lähinurkissa auton kanssa.

ON vähän nyt omanapailuu... Tänään oli ovistestillä aikalaillakin yhtätummat viivat ellei joka hivenen tummempi ollut testiviiva, mutta se oli sit taas vähän ohkasempi. Mutta koska mulla on ollut noita ihme oireita koko viikon aina maanantaista lähtien ja edelleen nippailee ja toisinaan ollut vähän etovaa oloa ja tissitkin ihan vähän normia oudommat. Ja kuin oisin huomannut jotain "nyppyjäkin" tulleen nänneihin. Mihin se sitten kuuluu??? Joka tapauksessa ajattelin, että tehäänpä nyt kokeeks sitte r-testi samaan syssyyn (toki päätin tän, että teen uuden ovistestin ja r-testin parin tunnin pidätyksestä, kun olin jo aamulla tehnyt o-testin.) No siihen tuli selkee viivanpaikka ja siinä molemmissa reunoissa ihan hailakkaa värinkertymää. Mitään "limoja" ei toistaseks ainakaan ole, että sen puolesta ovista ois kulmilla... Ennen ei kyllä ol ees tullu noin selkeetä viivan paikkaa ja se tuli heti. Olisko se ovis kuitenki ntulossa ja testi reagoi niin...Vai oisko jotain saumaa siihen että ovis oiskin ollut viime viikonloppuna ja nyt se enteilis jotain ihanaa...? Tässäpä pähkinää purtavaks ja kommenttia vastaan otan mieluusti niin kuin aina :) Tarttee varmaan kysellä tuolt hätähoustestaajista kans, kun siellä ollaan niin konkareita.

Ps. tänää tarttee käydä varuiks ostaas ovistestei lissää (ehkä tsekkaan viel ehtoolla onko viiva vahvistunut vai mitä hä...) ja noit r-testei kans. Sit äe nkyllä testaa ehtoolla.
 
Maimai: oon kyllä kuullu et ovishetkellä myös r-testit reigoisis siihen ovishormooniin ja saattaa näyttää jotain? Ihanaa se ois jos se enteilis jotain hyvin ihanaa, mutta eikös sulla jäisi tää kierto sit liian lyhyeksi jos menkat oisi ihan ovella? Toivotaan parasta!! tohon ei varmaan auta muu ku jatkaa tikutteluja :) peukut pystyssä, varmaan alkaa jompaan kumpaan testiin tulla muutoksia niin tiiät sitte. Tsempit! :)
 
kp 5/30 ja TJOTtailu jatkuu tässä kuussa :) Ovis on suunnilleen kymmenen päivän päästä. En jaksais oottaa sitä ja sit kuun loppua.
Muutto sujui eilen hyvin ja ei kestänyt kauaa. Toisaalta en ole onneksi opiskelija kämppääni mitään ylimääräistä hommannut. Nyt on sitten vihdoin oma koti. Puoli vuotta pitää kestää bussilla kulkemista toiselle paikkakunnalle. Bussi matka kestää yli tunnin suuntaan, mutta se on ollut tiedossa koko ajan ja olen ajatellut, että puoli vuotta jaksaa kyllä kulkea.
Koulukin alkaa jo keskiviikkona :( Kesä meni ohi ennen kuin ehti kunnolla edes alkaa. No ehkä syksy ja talvi ei ole niin masentavia jos tärppää :D
Vihaan talvee. Pelkkä ajatus masentaa.
 
miss_piggy
Plääh, täällä on menossa joku ihme silmätulehdus tai allerginen reaktio, silmät on ollu
jo pari päivää turvoksissa ja luomet punaset ja kutiaa, histeciä oon syöny ja rasvaillu,
ja silmätippoja laittanu.. yhteispäivystyksessä kuitenki käväsin ja sain onneks
kortisonitabletteja.
Kumiallergiahan mulla on toooosi paha, mutta ei johdu siitä kun oon lähes kaikkea kumista
oppinu vältteleen vuosien varrella. :vampire:
Vajaa viikko ni sit pääsis ulkomaille rentoutuun viikoks. 4-vuotispäivää juhlistettiin vaan
Elyseellä, karaokessa käymällä ja pupuilemalla.. Tuottaispa positiivisen pienen yllärin ni
ois ollu unohtumaton vuosipäivä =) Saa nähä kuin akan käy.

Tää teksti näkyy ihan hullusti ku kirjotan työpaikan koneelta:LOL: Vika työpäiväki olis nyt,
sit ootellaan pääsenkö mihinkään muualle (kuntosalin vastaanotossa kävin työhaastiksessa),
ja vartijan koulutukseenki hakupaperit laitettu, jos tärppäis ees sinne... Paitsi jos tulee paksuks
ni sitte saa harkita uusiks miten ois ton koulun kans :whistle:
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
miss_piggy Onnea vuosipäivän johdosta ja tsemppiä silmätulehdukseen =)

Reissuhommista sen verran, että mä en osaa ees kuvitella millasta se olis jos mies olis arkena pitkään poissa. Mä ooon ollu aikoinaan aika itsenäinen sinkkunainen ja tehny kaikki oman kaavan mukaan, oli melkosta totuttelua sitku löys ton elämänsä miehen :D Jos se reissais viikot pois kottoo niin must tulis varmaan kamala pirttihirmu ku tekisin kaikki aina oman kaavan mukaan ja olis viikonloppusin hankala sulatella miehen kuvioita :D

maimai, nyt alko ihan jännittää siun puolestas. mitähän maahtaa tuo r-testin viivanpaikka tarkottaa, olisko siul kuvaa laittaa?

Me palailtiin tänään kotiin reissusta. Olipa hurrrrjan mahtipontisia taloja messuilla, ei yhtäkään mieleistä, semmosta lämminhenkistä kotia. Mutta kiva oli käydä =)

Mä tässä oottelen joskos tunnistaisin itestäin jotain ovisoirei, mut eipä ainakaan vielä kuulu.
 
Vilijonkka Siks mä just epäilenkin, että miks ois ovis ollu jo viime viikon vaihteessa, kun siinä tapauksessa tuli niin lyhyt kierto verraten edelliseen kiertoon. Nää nyt vaan on tuntemuksii omasta kropasta ei sen kummempia. Ja toki se saattaa olla se oikee oviskin vasta nyt. Viime viikon olot vaan kummastuttaa, kun ennen noi tollaset oireet on ilmaantuneet vasta oviksen jälkeen eli niitä odottelisin sitten ens viikosta. Mutta aikahan se näyttää.... ja se mitä huominen tikutus aamulla kertoo. :)
Niin ja oon kans lukenut, että r-testit voi reagoida siihen ovishormooniin. Siks sitäkin mietin. Outo kierto meikäläisellä menossa :D

Fiinaliina Ei ol valitettavasti kuvaa :/ Mä oon vähän sillä kannalla, että kuvaa voin laittaa vasta sitten, kun itse näen, että siellä jotain on muutakin kuin viivan paikkaa :)

eläväinen onnea uuteen kotiin :flower: Nyt saat alkaa sisustamisen, ihanaa! ja kyllä se puol vuotta äkkiä menee. Sulla ilmeisesti koulu loppuu sitte puolen vuoden päästä. Monillahan saattaa olla se työmatka sen puol tuntia. Ja nyt sulla päivät mene e nopee, kun on paljon puuhaa niin kohta se oviskin kolkuttelee ovella ;)

miss_piggy plussa tuulet sinne vuosipäivän puuhailuille ;) Toivottavasti pian pääset silmätulehduksesta :( Kurjia tollaset. Voi ihanaa, kohta pääset reissuun. Vähän kateellisena täälläjuuri töihin palanneena.


ON Olikin hyvä tänään, kun oltiin miehen kanssa kaupassa, mutta sitä ennen oltiin Turunlinnassa. Pakko mainita, kun en ole ennen ollut ja taukoamatta puhun Suomenlinnasta. Oisko joku vaikutus sillä, että on asunut muutamaan otteeseen Helsingissä ja tottunut siihen, että on olemassa se Suomenlinna :) Oli mukava ehtoo päivä... Mut siis siellä kaupassa, etein aluks niit o+r-testei löytämättä niitä. Mies tuli sitten ja kysy mitä etin. No ei siitä ollut apua, kun ei tiennyt (vaikka kotona on näähnyt) minkälaista pakettia etin. Sanoin sitte, että ei se nyt tän päivän asia ole, et kyl koton muutama testi viel on, mut ku meen lähikaupassa ei sitte niitä ole. No jatkettiin ostoksii ja kassalle tultaes totesin vaan, että sit on kaikki paitsi ne testit. Mies siihen sitte tyyliin, että voidaan mennä viel kattoon ja kysyinkin sitte myyjältä ja ihan mun silmien edessähän ne siellä kaupassa pyöri. Mies visusti perässä :D Hauskaa. Tuli oikeenkin hyvä fiilis. Myyjän kanssa sitte naureskeltiin ettei mihestä ollu etsimis apua, kun ei tosiaan tienny mitä pakettia haetaan. Mutta tällästä täällä nyt ehtoolla tissikipu kasvanunna ja hirvee uni... ehkä se onkin sitte se ovis aikalailla päällänsä :D Herkkä ilta tiedossa.... hi hii..

ps. pakko kysyä... Mitä tarkoittaa TJOT? Kun tuo lukee eläväisellä ja oliks myöäs Fiinaliinalla... Pitäis kait keksii noista kirjaimista, mutta en kyllä keksi.
 
Sitten muuten yks kysymys... Kenelläkään teillä astmaa lääkityksellä? Muistaisin, että esim. flixotiden lääkeselosteessa luki raskauteen liittyen, että kysylääkäriltäsi... Mutta onks kellään tietoo onks siitä haittaa? Kärsin lievää astmaa ja oon tosi pienellä lääkityksellä sen kanssa, mutta täsyin ilman en pärjää. Sitä oon nyt tässä miettinyt, mut harmikseni mulla ei ole enää mitään selosteita tallella. Tietty on toi netti, josta saa tiedon ja kohta uuden keikon hankinta.
 
maimai: Mun käsityksen mukaan Tulee Jos On Tullakseen, mutta voin kyllä olla väärässäki. :D

Hehee, kauhea mässäilyilta miehen kanssa, pitää syödä kaikki herkut pois ku huomenna alotetaan uuet terveelliset ruokavaliot. Mies kai yrittää kasvattaa massaa ja minä laihduttaa. Se yrittää pakottaa mut siihen, että se laatis mulle ravinto-ohjelman ja ois mun ns. personal trainer, mutta en kyllä yhtään haluais. Mun pittää saaha ite päättää mitä teen ja millon. Ja mitä syön! Kyllä se varmasti osais tehä mulle hyvän ohjelman ku on paljo kokemusta sellasesta, ku on tuommonen bodari, mutta mää oon liian itsepäinen. Saa nähä mitä tästä tulee. :D Molemmat ollaan myös kokonaan ilman alkoholia tää elokuu ja sen jälkeen max. kerran kuussa otetaan. Jee, mukavaa ku saa joskus ees jotain aikaseksi!
 
  • Tykkää
Reactions: maimai83
Empp kiitos valaisusta :)
Monella varmaan lomien jälkeen iskee se sama kuten aina joulun jälkeen... Ruokavalio kuntoon jne. :) Teillä on mukavaa, kun yhessä alatte laittamaan ruokavalioo kuntoon. Tosin vähän erilailla varmaan jos toinen kerää massaa ja toinen laihduttaa. Mä oon tässä remontteerannu ruokavalioo keväästä asti ja painoakin ihan kivasti pudottanut. Hiljaa hyvä tulee! Mulle ei kans kukaan sais alkaa tekeen mitään ohjelmia, sen pitää tuntuu hyvältä ja syödäkin pitää sitä mikä maistuu. Sitte se laihduttaminen ei tunnu ees laihduttamiselta. Tietty joku järki jossain ;) Mut sulla on siel ihan oma pesonal traineri, hienoo.
 
Empp, hieno homma tuo ruokavaliokuuri! Meidän pitäis ottaa sama homma. Mää olen kyllä aikamoinen laiheliini, kun geenien puolesta tulee tuo ettei lihoa vaikka mitä söisi. Suvussa kuitenkin verenpaine ja kolesterolitauteja, että pitäis jo näin nuoresta pitäen ruveta kattoon, että mitä suuhun pistää! Pistäs tänne hyviä kevyitä ruokaohjeita, kun oot todennu hyviksi! Kuten maimia jo mainitsi, niin maistuu pitää hyvältä. Mä oon aikamoinen herkkuperse :D

Mä odotanki jo raskausaikaa, jos sais vähän kerättyy kiloja. Enkä pitstä ollenkaan pahaks jos vaikka tissitki viel vähä kasvais :LOL:

Maimai Tjot on nimenomaan kuten empp jo sanos, Tulee jos on tullakseen =)
 
Viimeksi muokattu:
Täällä sama homma, tissit saa ihan luvan kanssa kasvaa. Mutta kyllä sen huomas, että ne tuon painon myötä kasvoi ja arvatkaa vaan miten onnellinen olen, kun ne ei toistaseks ole hävinneet vaikka painoa saanut pois melkein 10kg. Mä taas oon ruumiinrakenteeltani ja toiminnalta sellanen, että riittää kun katsoo sitä suklaapatukaa päin ni johan se tossa masulla on näkyvissä ;) Mulla on vielä aina ollut sellanen masu, että se on jo tyyliin yläasteella näyttänyt siltä, että olis muutama raskauskuukausi jo takana. Eli musta ihan heti edes kukaan tajuis, että ois raskaantunut. Saa pitää salassa pitkään, jos pystyy. En varmaan pysty. Just perjantaian töissä totesin, että kauhee nälkä kokoajan ja vois vaan syödä kaikkee taukoomatta niin työkaveri heitti "taidat olla raskaana". johonka mä tietty "noh, tuskimpa vaan". ja salaa mietein, että kumpa oisinkin :D Empp samaa mieltä Fiinaliinan kanssa, tänne vaan hyvii ohjeita sitten. Lupaan kokkailla niitä :)
 
Täällä valvotaan ja seurataan miesten satasen kisoja. jännää jännää :D

Musta taas varmaan huomaa heti sitku on vauva tulossa. Vähän toi fysiologia jännääkin, että miten siittä synnytyksestä sitte selviää, kun ei tuo lantiokaan oo mistään leveimmästä päästä:/ täytyy toivoo että aikanaan tulee sitten pieni siro vauva =)

Toivottavasti maimain työkaveri on oikeessa ja joku siellä sun ruokahalua on alannu kasvattaan. Vaikka kurjaa päästää siut pois tästä pinosta :D
 
Vilijonkka kaupan tätinä olin muutaman vuoden. Jotain asiakaspalveluhommaa tahtoisin tulevaisuudessakin..

tyhmyyksiä testailin huviksee raskaustestillä, ja varmaan silmissä tai testissä vikaa ku olin näkeväni haaleen punaisen viivan :ashamed: Ukolle kehannu mitään ees asiasta sanoa :D
 
  • Tykkää
Reactions: tiuhti_
miranenn oih, mitäs jos sä näitkin ihan oikein... Nyt vähän odottelua ja sitten uudestaan. Ois kyllä niin ihanaa, nyt jännäillään.

Fiinaliina Jos jostain kumman syystä ois käyny tai jossai nvaiheessa se tärppi kävis niin niin kauan ku ollaan samat tyypit täällä (toivottavasti meistä ei kukaan niin kovin kauan) niin en vois teitä jättää :D Teistä on niin tullut mun kavereita, hih! Päivän pelastukset!

ON Tosin eilen sitte tuli tikutettua ovis tai joku muu olussa sillä. Mä kun en siis vieläkään varmaa oliks se jo viikko sitten, mut näillä mennään ja ajattelen et se ovis oli nyt. Ja ne kaikki viime viikon olotilat on olleet sitten mitä on. Mut hei, kun teillä on ollut ovis niin onks teillä tissit sitte kipeet ihan samantein? Nimittäin mulla alko eilen päivällä jo tissit kunnolla kipeileen, ihan erilailla mitä loppu viikosta. Ja nyt on sitte myös nännit kipeet. Tänään tein viel ovistestin ja meinaan tehä vielä kyl huomennakin ihan vaan varmistaakseni ja nähdäkseni miten pitkään se vahva viina siinä testissä näkyy. Aika jännnästi se tossa viikollakin meni, kun sillo ma oli tosi tumma testiviiva, mut en osannut tulkita oliko ovis vai, mut olois viikolla päättelin et ois ollu. No sitte keskellä viikkoa testit alko olee tosi hailakat kunnes sitte la vähän tummemmpi ja eilen jopa tummempi mutta vähän hoikempi viiva kuin se kontrolli. No joo nää on taas näitä pähkäilyjä. voin kuvitella babyfeverin ajattelevan 'voi maimai, enköhän mä ehdottanut sulle niitä digitestei' ;) Ja siellä ne on siellä apoteekissa edelleen. Hih hih, mut tää tikuttelukin on näköjään mun uus harrastus :D Tosin oviksen suhteen toistaseks.

Jahas, se ois vissiin töihin lähettävä polkee pikkuhiljaa... Aurinkoista päivää ja alkanutta viikkoa!
 
Ps. Miten musta tuntuu, että mun otsahukset rasvottuu ihan liian nopee mitä normaalisti! Puhunkin otsahiuksista siks, kun mulla on rasta, mutta noi otsahiukset on vapaana... Ja aina pinnillä kiinni. Oon nyt tässä vuoden ajan ollut niin, että pesen kaikki hiukset lauantaisin (saunapäivä :)) ja keskellä viikkoa tarpeen mukaan noi otsahiukset. Aina ei ees ol tarvinnu. Mut miten noi nyt jo tänä aamuna näytti siltä, et pesu ois paikallaan ehtoolla. Muistan, ku ennen pesin hiukset joka päivä, mut sit kaveri parturikampaaja sano et ei saa pestä, että hän pesee pari kertaa viikossa. No sitten aloin pitää pidempää välii ja kyl siit pikku hiljaa muuttu eikä enä hiukset ees rasvottunu niin paljon. Mut nyt! Kääks! Talvi, kun tulee ei huvita joka käänteesä kastella koko päätä. Mut joo oli pakko tulla viel vuodattaa tää :D
 
miss_piggy
Tuosta oviksesta sen verran, että jos ja kun mulla on semmonen ollu, niin ei oo ollu juuri mitään muita oireita, kun sellasia menkkamaisia tunteita mahassa....joskus nuorempana ennen pillereiden aloitusta tiesin taas siitä että menkat alkaa, kun tissit oli kipeät ja turvoksissa, nyt ei ollu kyllä sitäkään noiden luomumenkkojen kanssa...
 
maimai Mulla sama homma hiusten syhteen.. niitä sais olla kokoajan pesemäs..

miranenn Voi että ku se viiva lähtis testissä tummumaan :) Mä pidän peukkuja!!!!

ON Mun tissit on ihan sikakipeet!! Pari päivää ollu vaa nännit ja nyt on tissitki, Oikee sattu ku rappusia menin reippaaseen tahtiin töissä.. Ja kun niitä koskee ni todellakin on arat. Illalla ku ottaa rintsikat pois ni tekee hetkellisesti oikee tosi kipeetä..
Kattelin mun vanhoja kirjotuksia ni viime kierrossa oli ihan samat oireet ja aika samoilla päivilläkin.. Eli kyllä se ovis oli jossain vaiheessa, mut tästä vois taas päätellä et harakoille meni tää kierto ku oireet on ihan samat ku viimeks ja sillon se täti tuli :(
Nää hemmetin kuumat aallotkin jatkuu vielä! Mulla on yleensä AINA kylmä. Nyt oon joku 3 viikkoo ollu ihan hikinen kokoajan vaikka ilmatkaa ei o todellakaa olleet lämpimät. Vatsa o turvonnu ihan kauheeks ja välillä on oikee tuskanen olo. Vatsa nyt on aina ennen tätiä iso, mut että viä noi kuumat aallot tullu siihen seuraks.. kiva!
Nyt tässä samalla kirjotellessa tuli taas ihan kauhee tätiolo mahaan.. Oli muuten varmaan elämäni isoimmat menkkakivut viimeks. Huomas kyllä et se ovis oli kerranki tullut! Mä en kestä! Vois pikkuhiljaa toi luontoäiti tai kukalie näistä asioista nyt päättääkään ni vois alkaa antamaan niitä plussia meille!

Mä oon yleensä suht ok tän yrittämisen ja sen keston kans, mut eilen kun aloin lueskelemaan kaikkii papereita liittyen näihin hoitoihin ym. ni tuli ihan kauheen paha mieli. Alko oikee ahdistaa koko tilanne ja meinas itku tulla.. Kyllä tää vaan toisinaan aika rankkaa on, vaikka toisaalta tähän on jo nii turtunut.. Mut varsinkin nyt ku noilla clomeilla on saanu kroppansa toimimaan ni se onnistumisen jännitys alko taas nostaa päätään.. Ei vaan millään haluis pettyä aina uudestaan ja uudestaan..
Katselin myös kaikkien lääkkeiden hintoja mitä ehkä pitää ostaa jos hoidot kovenee niin en tiedä onko meillä edes niihin varaa :( Mulla loppuu työsopimus muutaman viikon päästä ja jatkosta ei mitään tietoa.. On sekin jotenkin väärin, että toiset saa lapsensa ilmaseks ja toiset joutuu siitä pulittamaan suuret määrät rahaa!

Jospa tässä olis tällee maanantaiks tarpeeks valiteltu jo.. Jospa huomenna olis parempi mieli jo :)

Niin ja maimai mä en kanssa kyllä jättäis tätä porukkaa vaikka plussa tuliskin :heart: Teistä no naiset kyllä välillä niin iso apu ja tuki tässä hommassa! Jatkakaa samaan malliin :)
 
Dana-toivottavasti nyt tärppäis. On se niin vääri, että toisille sattuu vahinkoja ja sit ne tekee abosrin ja toiset saa juosta kaikissa lapsettomuus hoisoissa ja syödä lääkkeitä yms eikä siltikään tuu raskaaks :( Toivottavasti työ rintamallakin lähtis asiat sujuun :D
Itteeni vähän hirvittää , että puolen vuoden pääst pitäis mennä töihin ja alkaa elään 8-16 työ aikataulun kans :D oon tottunu kyl herään yms. mut nukkumis poäiviä on tullu koulusta pidettyä :)

Oon alkanu panikoimaan, että mitäköhän tästä meidän vauvan teko yrityksestä tulee ku tääl lukee kaikkia keskusteluja. Kai sitä tulee vahingossa lietsottua itselle paniikkia :(
 

Yhteistyössä