lullaby tietenkin toivotaan, et tärppäis ennen hoitoja!!!
itsekin jo valmiiks stressanut rahan menoa, jos joskus hoitoihin joutuis.. :/
marjaana87 itse olen joskus huomannut pienen eron ovislimoissa (kun normaalisti ei mitään ovisoireita) oviksen tikuttelun yhteydessä, jos limat olivat runsaimmat juuri oviksen aikana, eli heti vaan kovasti pupuilua, kun limat bongaat
mut hyvät ohjeethan tuolla linkin alla olikin!
empp TOIVOTTAVASTI miehes soittimet ei oo kärsineet vahingoista
tosi ilkeetä kyl tollanen..varmasti hirveesti vahinkoja aiheuttanut yksi tulvasade :/
Toivotaan
dana et nyt sit olis tärpännyt
itse luulen, et meni tää kierto ohi, mut ihana kerrankii olla stressaamatta loppu kiertoon
maimai voihan se kait olla, et ovis olis tullut jo noin paljon aikaisemmin ku edellinen?! mullakin tää kierto ihan outo, ku oon jo monta kk bongannu säännöllisesti ovista, mut tästä en :/ OUTOA!! toivotaan, et oli sit ennen tai jälkeen bongausta!! Mutta turhaan siitä ressaamaan, peukkuja et plussa silti tulis
ja miekii niiiin toivoisin, et voisin olla enskesän mammalomalla :heart:
Heippa
eläväinen, tervetuloa mukaan joukkoon!!
Toivotaan, et olis tärpännyt, mut jos ei, ni toivotaan, et kiertos ei olis sekasin!! Nimimerkillä pillereiden lopettamisen jälkeen 3 kuukauteen ei menksuja, jonka jälkeen lääkkeet apuun :/ MUT eihän sulla sellaista ole, stressi se varmaa vaan on
oletko pitkään pillereitä syönyt?
Ja iällähän ei ole mitään väliä, jos toisiaan rakastaa
Vilijonkalle tsemppiä tikutteluun
Lähden pitkäks vlopuks Tampereelle, joten en varmaa paljon täällä kerkee käymään...
mut tulen sit taas, varmasti