K/B-komposti 2.0

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Minkä verran siellä keikalla muuten oli ulkkareita kun B pyysi nostamaan käden? Katsoin et melkein puolet ois nostaneet käden ilmaan mut olin siinä just tosi huonosti ruudun ääressä niin en nähnyt kunnolla eikä varmaan noin moni ollut. 😅

vierailija
Minkä verran siellä keikalla muuten oli ulkkareita kun B pyysi nostamaan käden? Katsoin et melkein puolet ois nostaneet käden ilmaan mut olin siinä just tosi huonosti ruudun ääressä niin en nähnyt kunnolla eikä varmaan noin moni ollut. 😅
Edessä olijoista tais suurin osa nostaa käden ylös, taaempana ei. Mut oli joo paljon ulkkareita paikalla.

vierailija
B kirjoittanut "peliä" kun fani oli pyytänyt nimmarin. Ihmettelen kyllä suuresti, jos suomea ei ole kevään kiertueella (todennäköisesti on) sen verran Joksut suomea hehkuttavat edelleen (varsinkin B) ja livessäkin silloin odottivat, että palaisivat takasin tänne :D

vierailija
B kirjoittanut "peliä" kun fani oli pyytänyt nimmarin. Ihmettelen kyllä suuresti, jos suomea ei ole kevään kiertueella (todennäköisesti on) sen verran Joksut suomea hehkuttavat edelleen (varsinkin B) ja livessäkin silloin odottivat, että palaisivat takasin tänne
Joo, varmasti on. En oo hetkeäkään epäillyt missään vaiheessa etteikö olisi. ❤ Kiva et Suomi on jäänyt niin erityisesti mieleen että tulee mainintoja tiheään siellä sun täällä. 😄

vierailija
Boitsu stoorissaan DJ:nä. 🤩 Varmaan juhlineet kiertueen aloitusta ystävien ja lähipiirin kans nyt kun toinenkin keikka on ohi. Bojan näytti olevan ihan liekeissä tällä toisella keikalla niiden klippien ja videoiden perusteella mitä oon nähnyt ja muutkin kyllä varmaan! Jan kitaroi ainakin aika villisti myös jossain klipissä. 🔥

vierailija
Boitsu stoorissaan DJ:nä. Varmaan juhlineet kiertueen aloitusta ystävien ja lähipiirin kans nyt kun toinenkin keikka on ohi. Bojan näytti olevan ihan liekeissä tällä toisella keikalla niiden klippien ja videoiden perusteella mitä oon nähnyt ja muutkin kyllä varmaan! Jan kitaroi ainakin aika villisti myös jossain klipissä.
Joksuista on varmaan kiva olla taas lavalla pitkästä aikaa ja vielä kun uudet biisit otettiin hyvin vastaan niin kyllähän se lisää energiaa 🤩

vierailija
Oli, musta siinä on erityisen kaunista se, että ne on tunteneet niin kauan ja viettävät aikaa tosi paljon keskenään, silti eivät ota toisiaan itsestäänselvyytenä tai ole peräti ihan kypsyneitä toisiinsa, vaan kaikesta näkee että heidän välillään on tosi paljon lämpöä, arvostusta ja ihailuakin.
BoJan ❤ Pätee kyl muihinkin joksuihin.

vierailija
Klippien perusteella oon huomannut, että Stephaniesta on tullut mun mielestä yks lemppari biiseistä livenä ootan kyl innolla, että pääsen ite kuulemaan sen livenä!
Mäkin tykkään siitä paljon ja se toimii kyllä hyvin livenä. 😊 Kaikki uudet oikeastaan tuntuu toimivan, paitsi se Lipsin lyhyt alkuosa. Ehkä se meni eilen soundchekissä vähän paremmin kuin eilen. Odotan siitä vielä videota keikalta, uskon että sekin lähtee toimimaan vielä. 😀

vierailija
Mäkin tykkään siitä paljon ja se toimii kyllä hyvin livenä. Kaikki uudet oikeastaan tuntuu toimivan, paitsi se Lipsin lyhyt alkuosa. Ehkä se meni eilen soundchekissä vähän paremmin kuin eilen. Odotan siitä vielä videota keikalta, uskon että sekin lähtee toimimaan vielä.
Oli tarkoitus kirjoittaa että meni ehkä eilen soundchekissä paremmin kuin edellisenä päivänä.

Yhteistyössä