<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 11 <3<3

Empp ONNEA TYÖPAIKASTA :flower: Mitäs me päiväkotilaiset ;) Meitä tais olla enemmänkin täällä....

Vilijonkka Okei, kyllä mä ajattelinkin jatkaa edelleen oviksen bongausta. Oliks sulla millasii oloi sillo alku kuusta, kun tuntu noot vihlontoi? Mulla on sellaset tunteet vähän välii, et nyt alkaa menkat vaikka eihä ne nyt millään voi alkaa. Välillä joka vähän pahaolo. Niin outoa. Ilmaakin on masussa, mutta se nyt todennäkösesti voipi johtua kun oon pari päivää syönyt ruskeita papuja. Jestas, mut ne on hyvii :)

Babyfever Mukavaa viikonloppua, pitkää sellaista, Tampereella! Toivotaan, että tässä kierrossa sun ovis on edelleen tulon päällä taikka sitten on ihan salakavalasti tullut. Plussaa tietenkin toivoen :)

ON aika jännää toisaalta, kun miettii että nyt tuntee kropastaan kaikenmoista, kun on alkanut bongailee ovista. Kai niitä tuntemuksii ennenkin on ollut, mut miks ihmeessä niit ei ol sillee huomannau ku just vast menkkojen tietämillä :D Toisaalta hienoo, että tuntee että jotain kropassa tapahtuu, mut tylsää sekin alkaa olee jos alkaa olemaan kivulias kuukaus tolkussa päivästä toiseen.. Noh, onneks ei nyt kuiteskaan ihan niin kipeitä vielä olla. Sit ois jo syytä tohtorille mennä. No, mut tällästä täällä.
 
Tänään illalla alkoi menkat joten haaveilu jatkuu. Tästä lähtien mennään vermaan tulee jos tulee ajatuksella eteenpäin. Vielä ei tarvitse yrittää bongailla oviksia, mutta olisihan se kiva tulla raskaaksi äkkiä. Varsinkin kun monet tutut ja kaverit alkaa oleen jo isinä iässä, että monilla on maha pystyssä tai pieni vauva ja onhan niitä jo oman ikäisissäkin.
Nyt onneksi stressi vähenee kun viikonloppuna pääsen muuttamaan uuteen asuntoon ja koulukin alkaa ensi viikolla niin pääsee arkeen kiinni taas.
Jos sitä vaikka saisi lopetettua tupakin polton ja alettua lenkkeileen. Oman itsensä takia, mutta toki on ajatuksissa, että se voi helpottaa raskaaksi tulemista ja muuta. Hyvä kannustin ainakin :D
Vauva hommista vielä sen verran, että saattaa kuullostaa oudolta, mutta toivon saavani kaksoset :D Kaksoset kulkee suvussa olen semmoinen itsekin :) Ja tedättekö sen sormuksella tehtävän ennustuksen, missä ennustetaan montako lasta saa ja niiden sukupuoli? Sen mukaan saisin kaksoset tytön ja pojan :D toivottavasti pitää paikkansa
 
eläväinen pahoittelut menkoista. Onnek sulla siellä riittää puuhaa niin päivätkin kuluu nipee ja uus ovis alkaa kolkuttelee niin ettet ees huomaa. Uus koti, ihanaa! Mäkin niin haluisin muuttaa. Ja on siitä miehen kanssa ollut puhettakin, mutta tuskin sitä tulee tapahtumaan ihan hetkeen. Lokakuussa tulee vuos, kun muutin tähän sen asuntoon. Niin haluisin johonkin ihan muualle, oman saunan ja vaikka pienen oman pihan... En muuten ole kuullut tuollaisesta sormuksesta. Sulle suuren suuret plussatuulet, että sitten tulis kaksoset :) Tsemppiä siihen, että löydät lenkkeily innon ja tupakin saat pois. Onneks itellä ol ollut koskaan tupakan kanssa mitään kaveri suhdetta. On sitä tullut joskus maisteltua mutta koskaan en ol polttanut niin että askeja pitäis ostella.......

ON Ite, joskus vanhasaa työpaikassa saatiin kaikki työntekijät synttärilahjaks käynti ennustajalla. Meen pomo, kun tais uskoo niihin paljonkin. Ei sill, kyllä siellä karvat nous pystyyn muutamissa asiaoissa. Enkä mä siltä mitään kysellyt niin mun lähtiessä vielä käteltiin niin hän totes, että saan muuten kaksi lasta. Taita olla jokin yleinen määrä tuo kaksi lasta, että se pitää sanoa ;) vaikka en ees kysnynyt mitään. Jos nyt edes sen yhden. Kiva kokemus vaikka en niin noista ennustuksista perusta. Onks muilla kokemuksii jostain tollaist?

Sitten vielä, ovistikuttelussa vain haalenemista... Pari päivää, kun menee niin ettei niissä varmaan ees näy mitään. Eilen, ku zumbailin illalla niin tuli tosi huono olo. Mut nyt sit taas aamulla ei ol mitään niit vihlasui mite oli viel eilen aamulla. Kahvikin maistuu hyvälle, johtuneet siitä että mies on keittänyt :) Tosin uskoisin kuitenkin, että kahvia osaan keittää, kun ennenkin oon ihan hyvää kaffia juonut itseni keittämänä. Joku vika ollut makuhermoissa alku viikolla.
 
MAIMAI: jospa toi sun pahoinvointis tosiaan johtuis oviksesta, eikös siihenki voi semmosta liittyä? Vähän oon sulle kade, jos ovuloit jo niin saat lyhyen kierros, hihii :) saitteko hyödynnettyä vai onko mies reissussa? Toivottavasti tärppää!!!!!
En oo ennustajalla käyny...ehkä hyvä niin...stressaisin varmaan jos se sanois et jotain ikävää on tulos, vaikken kyllä niihin uskokaan. Toivottavasti sun ennustus pitää piakkaansa lasten osalta!

ELÄVÄISELLE: menkkapahoittelut :( Munkin isä on kaksonen et jännä nähdä periytyykö se jollekin meistä lapsista..ei mulla ois mitää sitä vastaan...tosin mieluiten toivoisin kaksonet vasta toisesta raskaudesta, kun itse toivon kolmea lasta ja mies kahta, heeheee. Mutta kumpa nyt edes yksi suotaisiin...mut saahan sitä haaveilla ja pitääkin!

ON: Jes, ekat munisnippailut havaittu ja vasemmalta vuorostaan. Toiveita siis herää ettei tää kierto venyis niinku viime. Mut toisaalta mulla on saattanu mennä ovisplussaan ekoista nippailuista jopa viikkoki...MAIMAI kysyit millasta nippailua se on niin en tiä osaanko kovin kuvailla mut se on selkeärajaista ja tarkkaa kipua jommalla kummalla puolella munasarjojen kohdalla. Tuntuu ehkä sanan laiselta ku josku jos pistää kyljestä esim. jos juoksee täydellä vatsalla. Mutta sitä kipua lievempää..en oikein osaa kuvailla muuten :) ja se kipu on ajoittaista.
 
miss_piggy
En tajua, mulla on ihan semmonen olo niinku ois ovis, mahasta nippailee jne, mutta ovistesti näyttää negaa :O Tai ainakin näytti eilen...Sopis kyllä olemaan ovis kun laskee monesko kiertopäivä nyt on menossa, terojen kanssa siis... Tosin en alottanu eilen sitä tokaa tero-kuuria kun alotan myöhemmin jos se vähän vaikuttais miten menkat alkaa, edelleen saa jännätä osuuko just ulkomaan reissulle..
 
Vilijonkka En kyllä oikeestaan sen kummemmin tiedä miten kroppa reagoi ovulaatioon tuntemuksien puolesta. Se on just jännää, että nyt vasta viimesen puolen vuode aikana on oppinut niit huommaamaan. Eikä mulla aiemmin ole kyl huonoa oloa olluit sen puitteissa. Noit vihlomisii vaan. Tänään ei niitä kyllä kovinkaan paljon. Mut kyl mä siltitosiaan viel meinaan dippailla ihan varuiks sitä ovista jos se ei ollutkaan silloin. Tänään niinku aiemmin aaamulla mainitsin niin olikin jo tosi laiha viiva. Eilen kattelin tääl jotain keskusteluu mis oli kuvii olis plussista ja siellä oli pari sellasta mitkä näytti just siltä miltä se mun ma aamun testi näytti. Harmittaa niin ettei tullut otettua kuvaa. No en nyt nin kova ol muutenkaa kuvailee noit, mut ois voinu verrata. Ja siellä todettiin että ovis+- Tarkottaa sitten mitä tarkottaa... Vähän vielä outoo termistöä joissain tilanteissa. Mut tässähän tätä oppii kaikkee uutta ja myös uutta omasta kropasta :) Niin ja kyllä me onneks sunnuntaina heiluteltiin niitä peittoja. Ei kylläkään "ovis ovella" mielessä mut onneks heiluteltiin :D Mieskin maisemissa, mutta kovin myöhäseen aina kotona ja ite aamuvuorossa niin pakko mennä jo kympiltä viimeistään punkkaan. Kovin vähän ehitty tälläkin viikolla nähdä. Tosin se mies on ollu jossain kavereillaan töiden jälkeen... Mut jos on töissäkin kuuteen tai seiskaan ja sit muutaman tunnin omilla asioillaan niin ei se heti tul mieleen, että toinen ku tulee kotiin niin hei tuus vähä tuuppaa muo ;) Ai kamalaa mitä tekstii :D

miss_piggy ootko kauan tikutellu ovista? Jos se on tulon päällä... Tuolla hätähousu himo testaajissa joku puhu jostain teststä, ettei ollut ees ovista bongannut. En nyt just muista mikä merkki se oli... Nyt vaan peittojen heilutteluu joskos se ovis olis kohillaan vaikkei testi sitä todista.
 
Tervetuloa mukaan eläväinen :) Toivotaan tosiaan, että ei kauaa tarvitsis sun täällä olla :)

ON Huh. Mulla on sit niiiiiin turvonnu olo. En muista et olis vatsa hetkeen ollu näin kauhee pallo! Ihan oikee ahdistaa koko kroppa..
Muutaman päivän vatsa on ollu ihan outo. Sellanen kivikova ja sitte jos hiukanki jännittää vatsalihaksii ni tuntuu sellasta ihme pistelyy.. En oikee osaa selittää, mut erilainen kuitenki ku ennen.. Ja nippailuja/vihlasuja tuntuu kans välillä.. Mitäköhän kivaa se kroppa tällä kertaa on mun päänmenoks keksiny? :D
Ärsyttävää ku toiveet jotenki taas kauheen korkeella vaikka en ees ovista bongannu.. Kyl sitä sit taas kauheet itkut väännetään ku täti tulee..
Elokuun loppukin lähenee.. Viiminen päivä olis aika sinne naisten polille.. Voi että ku olis sinne ilosia uutisia vietävänä..
 
Dana mites, tikuttelitko ovista? Jos se ois mennyt niin ettet huomannut sitä... Ja jos nuot olis nyt jälki maininkei oviksesta :) Olis kyllä mahtavaa, jos voisit viedä sinne niin positiivisia uutisia :) Mulla on kans täällä vatta ollu ihan ihmeellinen. Turvonnut olo ja kauheesti ilmaa masussa. Mietein ensi, et oisko ne ollu ne pavut, mut sit taas tänää en enää niit syöny vaan oli muuta evästä ja ei ne ennenkään ol turvottanut. Tietty sit on toi Real, jota oon nyt syönyt mut jos yhen palan aamulla syö nii voiks se niin kauheesti laittaa ilmaa... En tie. Kohta se loppuu niin näkee loppuuko kaasuttelut. Mut mut... Sit on satunnaisii vihlasui miedosti ja tisseis outoi oloi. Ei ne silti kipeet ole. Tässä tuli nyt vähän Oma napailuu samalla ;)
 
maimai Joo tikuttelin ovista, mut viivat oli kokoajan tosi haaleita.. Sit ne tietty loppe kesken. Ihan ovisoloja mulla kyllä oli, et uskon sen olleen jossain vaihees kuitenki. Voi olla et oli sitte just sen jälkee ku lopetin testaamisen.. Positiivisin mielin mennään ainakin vielä :)
Mulla ei oo tisseissä ollu mitää oloja oikeestaan. Viimekierrosta ne oli oviksesta ihan menkkoihi asti tosi kipeet. Voisko se nyt sitte olla vaa hyvä merkki :)
Mun piti muute oikee täältä tarkistaa et mikä kp menossa ku olin ihan unohtanu :D

Missäs muuten miranenn on ku ei oo listaa päivitelty? Vieläkö sitä mökkeillään :)
 
Vilijonkka Kaksosuus on kyllä jotenki periytyvää. Jostain kuulin, että epäidenttisillä kaksos tytöillä on suurempi mahdollisuus kun yleensä saada epäidenttiset kaksoset. Vaikka jotkut puhuu, että kaksossu hyppää yhden sukupolven yli. Meidän suvussa ei näin ole ollut. Äitini on kaksonen myös ja äidin kakso siskollakin on kaksoset :D Elättelen toiveita kaksosista myös


Itselläni on vasta syyskuussa tietoa, että miten käy. Toivottavasti tärppää ja toivottavasti myös mahdollisimman monilla teillä myös :D
 
Dana oliks se just miranenn, ku läks sinne lomamatkalle? Muistaisin, että joku lähti :) vai muistanko ihan väärin... Ja onhan nyt loma-aika. Mut itekkin tosiaan kalenterii kattelin tänää, et mitäs täs nyt sitte oikee mennään... kp ainakin olis 12 ja jos ois jotain ovista ollunna niin se olis varmaan dpo3-4. vaikka en oikeen taho uskoo siihne, että ois ollu niin aikseen. Voihan täss ävielä tikutella helposti viikon verran :D

eläväinen Oon kans kuullut tota, että kaksosuus on periytyvää, mut oon kuullut sitäkin että voi hyppii joitain sukupolvii yli. Mut mulla ei mitään sen enempää tietoo ole. Eiköhän neitstä löydy ja sittenhän sen näkee, kun tärpi käy että montako kaveri oon pesää ranketassa :) Tärppi onnea siis hirmusti edelleen!
 


THE ESIKOISESTA HAAVEILEVAT PE 3.8.2012



Cheer115-..............20.................kp 57/28-65.................yk 8



Babyfever1..............26.................kp 23/32.....................yk 10
miranenn................23.................kp 23/28-?............yk 12/yv 2
Dana-....................28..................kp 23/28......................yk 14



miss_piggy..............31.................kp 17/?.........................yk 3
Marpa....................23.................kp 16/23-31....................yk 7
maimai83................28.................kp 13/27-33....................yk 2
empp.....................21.................kp 12/32-44...................yk 4
Vilijonkka...............26................kp 11/29-34....................yk 6



Fiinaliina...............22.................kp 9/?...................yk/TJOT 1
Lullaby89................23.................kp 6/31-36.................yk 11
iitahoo..................25.................kp ?/?..........................yk 1



HAAMUJENGI/RKTT


TAUSTALLA KUUMEILEE
tada
Hey
Tuisku85
Laola
Sanja
Ampparsson
Sati
Shih
An-nie
Angela88
Skooby
AnniSofia
AnniMu
iloksi
Pamsu*
Satuh83
Tnya
felina
Dremming
Lilly-
pöppinen
-jannica-
jenninoora





PLUSSANNEET :heart::heart::heart:

Tästä pinosta plussanneet odotuspuolella:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2160869-esikoishaaveista-plussanneet-2011-2012-a/


horrorpop 11.1.2011 yk 6
Zophie 15.1.2011 yk 3
elmiju 17.1.2011 yk 7
jonna_82 31.1.2011 yk 8
BlueNote 6.2.2011 yk 5
sharita 6.2.2011 yk 1
tiksutin 7.2.2011 yk 4
Gabrielle 9.2.2011 yk 5
mimmu1984 10.2.2011 yk 8
niiskuneiti90 16.2.2011 yk 3
Epa_88 25.2.2011 yk 4 (tm)
Tryffe 28.2.2011 yk 2
Äipäksi91 1.3.2011 yk 8
Kumikvatti 8.3.2011 yk 2
Laa84 21.3.2011 yk 6
Sokruli 17.4.2011 yk 4
iseeyou 29.4.2011 yv 1+
Arby 30.4.2011 yk 1
Ella83 3.5.2011 yk 7
Jomi 14.5.2011 yk 9
Namppis88 20.5.2011 yk 5
Puputi 18.6.2011 yk 2
"kuumeilija" 20.6.2011 yk 20
Memelisa 22.6.2011 yk 6+2
Laretzki 24.6.2011 yk 2
Away 29.6.2011 yk 2
Lilli88 6.7.2011 yk 7
Epa_88 18.7.2011 yk 4+3
mynttis 28.7.2011 yk 3
PikkuHöttiäinen 29.7.2011 yk 8
Syysmyrsky 6.8.2011 yk 16
viida 26.8.2011 yk 1+3
Gabrielle 27.8.2011
tiuhti_ 1.9.2011 yk 12
eskapismi 1.9.2011 yk 2
atl 8.9.2011 yk2
enkeli85 11.10.2011 yk 4
Emby^ 14.10.2011
Pikkumyy87 15.10.2011 yk 6
-pansku- 27.11.2011 yk 6
Callisto 30.12.2011 yk?
Selia ? ?
Taiteilijatar 7.12.2011 yk 3
Vanilja 87 19.12.2011 yk 5
lemonade 27.12.2011 yv 3
Jeela 12.1.2012
Apina25 29.1.2012 yk 2
Chiba 09.02.2012 yv 2
Sanja 25.2.2012 yk 8
nellielli 27.2.2012 yk 10
fisukisu 1.3.2012 yk 2
Ampparsson 8.3.2012 yk 6
mirkkunen_ 26.3.2012 yk 2
Laola 6.4.2012 yk 3
yöperhonen- 19.4.2012
Tessu84 18.5.2012 yk 14/15
enni. 7.6.2012 yk 2
moulinrouge 11.6.2012 yk 2
Heidukka 18.6.2012 yk 7
Amore 20.6.2012 yk 3
lenkkari 29.6.2012 yk 10


 
Viimeksi muokattu:
ISO ANTEEKSIPYYNTÖ HILJAISUUDESTA :( Tosiaan mökillä nytkin, pari päivää oltiin kotona mut ei tullu oltuu koneella et olis saanu aikaiseks päivitettyy. Jokainen kuitenki toivottavasti perillä omista kierroista ;)

Täällä tissit taas kipeän oloiset.. Tai sit oon liikaa puristellu niitä :D Mutta pysyn positiivisena, ku on pitkästä aikaa terolutiton kierto, ja toinen kierto putkeen tissikipuilua :)

eläväinen teretulemast :) Toivottavasti käyntisi on pikainen. Laitaha noita tietojas jos halajat listalle :)

Miehen suvussa on kaksosia, vähän meitäkin jänskättää :)

Hirveesti ootte taas jutskaillu, mut harmiks en pysty oikein ihmeemmin kommentoimaan ku on puhelimella niin perkeleen vaikeeta :(
 
Empp, onnittelut uudesta työpaikasta :flower:

eläväinen pahoittelut menkoista :hug: Tsemppiä tosiaan tuohon tupakan lopetukseen, se onki ihan hyvä jättää se pois jo ennen raskautta =) Täälläkin koitetaan kuntoa kohottaa, että jaksais joskus paremmin synnyttää ja että kroppa palautuis siitä urakasta vähän helpommin. Ja toivotaan siispä teille kaksosraskautta, iiiiiisooot plussaonnet tähän kieroon =)

Maimai me ollaan asuttu hetken aikaa nyt vähän isommassa asunnossa, tässä on kolme huonetta ja pieni oma piha. Toi piha on muuten aivan ihana juttu vaikka pieni onki. Me ollaan aidattu se, niin koira ja kisukin pääsevät nauttimaan pihailusta. Ja GRILLAUS, ah että se on ihanaa omassa pihassa =) Ja toivottavasti ootte saanu oviksen sillai hyvin hyödynnettyy, että olisit saanu uuden masuvuokralaisen <3 ps. toi sun tuuppimisilmaisu oli aika osuva :D ja eihän sillä kestollakaan väliä, kuhan lasti pääsee oikeeseen paikkaan. :LOL:

miss_piggy eiku hyödyntään vaan, jos vaikka ovis onkin =) Eihän se pahaa tee jos vähän ylimääräisiä leikkejä harrastelee :D hih. kivaahan se on =)

Me lähetän myöskin vkloppureisuun, Tampesteriin :D käydään asuntomessuilla ja kattomassa ''uutta'' autoo. Sitte sunnataan siskon residenssiin ja katotaan vkloppu lasten perään. Kivaa!!
 
MIRANENN: eipä tarvi anteeksi pyydellä...päivittelet kun ehdit ei sen niin väliä oo..kaikki osaa kuitenki laskee edellisestä ;) Bongasitko ovista tässä kierrossa? pekut pystyssä maha-asukin puolesta!!

MAIMAI: hihii, onneksi kumminki pupuilitte, nyt peukut pystyssä. Meillä on miehen kans sama homma et aikataulut menee töiden takia paljon ristiin...no meillä alkaa onneksi ens viikolla LOMA!! ah..ovis siis tilauksessa pikapuoliin ;)

DANA: Toivottavasti osui ja uppos,vaikket ovista saanutkaa tikulle!!

FIINALIINA: mukavat viikonloppusuunnitelmat teillä, pitäkää kivaa!

EMPP: Mites on viimeset lomapäivät kulunu? Ootko ajatellu tikutella ovista? Mennään näköjään aikas samoilla kp:illä :)

Jee jee, ens viikon ke alkaa loma..tai no gradu pitäis tehä loppuun, mut eka mä lomailen...toivottavasti säät jatkuu vielä sitte! Mukavaa viikonloppua!
 
miss_piggy
Mulla ne nippailut meni jo ohi samoin ku pupuilutki on jääny vähiin, on ollu niin väsynyttä porukkaa, siis minä ja mies, että illalla vaan sänkyyn menny ja samantien nukahtanu..on nyt niin paljon kaikkea muuta..no jospa se tästä :D En oo tuota ovista tikuttanu ku satunnaisesti, mulla ei niitä testejäkään oo paljoa.
Jos tänään keksis jotain spesiaalia, meillä tulee 4v täyteen tuon mieslapsen kanssa :LOL::p
 
miranenn Taisimme olla vain huolissamme, että minne olet mennyt ;) Ei vaa, tottahan kesällä kuuluu olla mökillä jos siihen on mahollisuus. Kyllä sitä sitten taas syksyllä ja talvella ehtii koneella notkumaan. Ja tosi on, että kännyllä on niin raivostuttavaa kirjotella. Lukemassa on ihan helppo käydä, mutta jos haluut vastata jotain... ARG! Toivotaan, että sun tissikipu enteilee pelkkää hyvää ;) Mukavaa mökkeilyn jatkoa!

Fiinaliina Juu joku pieni oma piha ois ihana! Mistään kovin suuresta en ees haaveilis, ku en ol mikää puutarhuri ihminen. Kammoon niin pal ötököitä :D Ja juu, mikäs siinä ollessa jos lastit saadaan perille oikeeseen aikaan ;) He hee, kyllä sitä oottaa siltä hetkeltä jotain muutakin ;) Nyt ootellaan mitä tapahtui tälle lastille hah hah hah :p
Mukavaa Tampereen reissua. Mahdatteko tulla kahella autolla takas ;)

Vilijonkka ihanaa, kun on tiedossa loma! Nautihan siitä. Ootko kuinka pitkään? Mitäs suunnitelmia? Nyt vaan ovista sinne. Ootko alkanut tikuttaan sitä?

miss_piggy Onnea vuosipäivän johdosta! :) Kyllähän sitä jotain speciaalii on kiva kehitellä. Mukavaa iltaa siis teille. Ja jos tässä keirrossa ei tärpänny "vahingossa" niin ehkä ens kierrossa ootte virkeempiä ;)

ON Ovistestissä taas haalempaa viivaa kuin eilen. Mutta ei se mitään. Hirvee nälkä ollut koko päivän vaikka ois just syönyt. Ensin mietin, että johtuukohan siitä kun ei ole juonut niin paljon mitä yleensä... No nyt tuli juotuu vettä reippaasti. Eilen nukkumaan mennessä vähän jopa ehkä inhottavaakin tuntemusta vasemmalla ehkä lonkan kohilla.. Tänään välillä nippausta. Lämmöt joita en normisti mittaile, mut nyt oon tällä viikolla mittaillut niin ollut nyt muutaman päivän 36.3 ja normistihan se on se mun lämpö 35.8-35.9 eli vähän koholla. Eihän mulla tartte lämpö nousta ku 37 ni oon ihan töttöröö... Kuolemaa teen, kun ne hipoo lukua 38 :/ Harvoin nousee lämpö tonne 37:n kaan onneks. Aamulla oli sekavan pahaolo, en tiedä mistä johtu. Mut oli vaan ja se meni sitte ohi ku siinä heräili rauhassa. voi, ku mä niin toivon että se ovis ois ollut sillo viime la-su. Ois lyhyt kierto ainaskin. Mut tässähän on vielä päiviä jäljellä jos ei ovista olekkaan ollut... Ainakin vielä 6päivää olis tikutettavaa niin sitte oltais päästy sinne kp19 asti. Mutta joo, nyt unittaa niin paljon et ehkä ois paikallaan päikkärit...

Mukavaa perjantaita! Mitäs suunnitelmia naisilla on?
 
Kiitos sullekin Fiinaliina:)

Vilijonkka: Tässä on miehen kanssa kotona lähinnä löhöilty ja etsitty sillekiHn töitä. Nyt sillä on onneks jo varmuudella kaks työpaikkaa mihin pääsee, pitäs vaan valita. Toinen työ ois vaan sitte reissuhommaa, eli ois aina ma-to pois kotoa. Ei kauheen hyvältä kuulosta vauvatoiveita ajatellen... Ovista en oo aatellu tikuttaa muutamaan kuukauteen ainakaan. Tulee kuitenkin pupuiltua joka päivä, niin pitäs jossain vaiheessa tärpätä, ellei sitte oo jotain vikaa jossain. Toivottavasti ei oo.
 
Empp Tien ton tunteen, kun oma mies on reissuhommissa. Tai no nyt alku kesän ja kesän ja varmaan vielä kuukauden verran ihan pyörii lähinurkissa, mut sit alkaakin olla poissa kotoa aina ma-pe :( Ei tosiaan hymyilytä vauvakuumeilijaa... Mut jospa teillä kävis se tärppi jo ennen ku mies lähtee töihin ja jos mies on reissussa ma-to ja joka päivä pupuilette niin ehkä se tärppää silti, kun ne siittiöt elää sen oliks se jopa 3vrk ja sitten heti vaan miehen kotoiutuessa peitto heilumaan...Jos vaikka ovis ois keskellä viikkoa niin tsägällä se vielä ois hedelmöittymiskelpoinen torstai ehtoolla :)
Huomaatko, olen pohtinut asiaa ;)
 
maimai: Niin, onhan siinä tietenki vielä mahdollisuudet, ehkä pitäs tosiaan sitte vielä yrittää ovistakin bongailla niin tietäs ees vähän, kannattaako toivoa liikoja. Ja kun tuntuu muutenkin, että tää on niin vaikeeta. Ärsyttävää kyllä, mutta eipä sille mitään voi. Muutenkin inhottaa tuo, että pitäs olla niin paljon erossa... :(
 
empp Viikot on välillä kyl vaikeita, kun oikeen ikävää pukkaa mut ajan kanssa siihen ns. tottuu. Mä oon niin monessa suhteessa ollut aluks eri paikkakunnalla niin kuin tässäkin tapauksessa. Nähtiin joka viikonloppu ja sitten ku muutin miehen luokse niin sama meno jatkui, kun hän tosiaan oli reissu hommissa. Se vaatii paljon luottamusta toista kohtaan. Mut sit ne viikonloput on kyl niin ihanii. Mut eihän se sitä ihan normaalia arjen pyörittämistä ole. Ja sitten jos joku riidanpikanen pukkaa siihen viikonloppuun niin se on kurjaa, kun näkeminen jää muutenki lyhyeks. Onneks meillä ei usein riidellä :) Eikä varmaan tielläkään. Nyt kesä on ollut musta niin kivaa, kun nukutaan joka yö samassa torpassa. Mut mies kaipaa reissuhommaa, sekin vaatii ihan oman luonteensa jota en aina ymmärrä... Mut minkäs sille voi jos rakastuu rekkamieheen ;)
 
maimai ja empp Mä oon kans entisaikoina eläny tota reissulesken elämää.. Ei se kyllä kovin kivaa ollu. Aluks oli kiva olla välil yksin, mut pitemmän päälle se ei meillä toiminu.. Meillä ainaki kävi niin, että ku mies tuli reissusta viikonlopuks kotii ni se kaikki ikävä purkautu aina kiukutteluna ja välillä tapeltiin melkein kaikki se aika ku mies oli kotona..
Onneks nykysellä miehellä on ihan normi päivätyö ni tulee aina yöksi mun viereen :) Hän on kyl kanssa puhunu et jos reissuhommiin lähtis, mut mä en oo antanu lupaa :D

miss_piggy Hyvää 4-v päivää :)


miranenn Joo ei tosiaankaan tarvi pyydellä anteeks jos ei ehdi täällä käymään. Mä vaan pelästyin et mihin oot kadonnu :heart:
Ja ehkä se on ihan hyvä ettei listaa joka päivä päivittele ni ei tuu niitä päivii nii kytättyy :) Mäkin olin ihan hukassa et mikä kp oli menossa :)

Fiinaliina Meillä kans oma aika iso piha ja en kyllä vaihtais sitä mihinkään! Kämpän kyllä haluisin vaihtuvan, mut pihasta en luovu. Ehkä just johonki rivariin voisin muuttaa, jos siinä olis viihtyisä takapiha :)

eläväinen Mä oon kans aina toivonu kaksosia :) Ekaks haluisin kyllä vaan yhden, ku se vauvanhoito on kuitenki niin uutta aluks. Sais sitte sen ekan kanssa hyvin harjotella ennen tuplia :D Mut ei mua kyllä yhtään haittais vaikka ne kaksoset hetikin tulis :)

ON Just pari päivää sitte kerroin, että ei oo ees tissit tullu kipeeks ni tietenki aamulla ku heräsin ni nännit on kosketusarat. Ei niin kauheen arat vielä, mut varmaan aremmiks muuttuu mitä enemmän päivii tulee.. Eli tästä voi nyt taas päätellä, et kyllä mulla se ovis oli, koska ennen clomien alotusta tisseissä ei oo ollu mitään oloja..
 
  • Tykkää
Reactions: miranenn
maimai ja dana:
Mää oon yhdessä aiemmassa suhteessa joutunu siihen tilanteeseen, että aluksi oltiin vuosi koko ajan yhdessä, ja sitte mies muutti kotipaikkakunnalleen 200 km:n päähän ja suhde muuttu etäsuhteeksi. Nähtiin sitte enää vaan viikonloppusin, eikä se toiminut kyllä ihan yhtään. Oon mää sen aina tienny, etten pystys etäsuhteeseen, ja sellanenhan tästä nyt ois tulossa jos mies ottaa sen työn. Noh, keskiviikkona selviää minkä verran ois työtunteja toisessa paikassa, toivottavasti tarpeeksi, niin ei tarvis lähtä reissuhommiin...
 

Yhteistyössä