Tää on mun normaali päivän alotus tällä hetkellä...vaatteet, kun saa päälle niin sitten töihin eväät ja kaffia kuppiin ja hetki kaksplussassa
Ja sitten, kun tulee ja huomaa itse olleensa viiminen kirjottaja :/ Täs on tullut niin mun juttu. Eilen ehtoolla mietein, et mieskin varmaan ajattelee mun ihan kajahtaneen, ku aina mulla on kaksplussan sivu auki
hi hii Toinen sivu, jolla päivä käynnistyy on kalorilaskuri. Kelleen tuttu?
No niin, kiitos naiset kannustuksesta, että jatka vaan o:n tikutusta.. Koska tänä aamuna toinen viiva oli jo hailakampi, sellainen kuin viime viikon puolessa välissä. Sitä vois vielä vaikka varuiks tänään talletella.. viimeisiä elonhetkiä munasolulla... Vaikka o:ta ajatellen tuli su ehtoolla tehtyy päätalletukset
Nyt taas jännätään. Ja ne edellis viikon olot jää siis mysteeriksi elleivät olleet oviksen saapumisesta johtuvia...
Nyt aamulla on hirmu tuskanen olo, mutta lämmöt kyllä on ihan normaalit niinku eilen aamullakin 35.8. Samanlainen tuskanen olo oli eilenkin aamulla. Mut se johtuu varmaan siit, et täällä on jotenkin niin kuuma.
Mulla tuli eilen uus työpari. Jännitin sitä kovasti, ku se siirty vaan meen toisesta talosta meille. Ihana tyyppi, mutta on niin voimasaluonteinen, että pelkään jääväni alle. Mut johtaja olikin hälle kertonut mun ajatuksii ja nekin tuli eilen höpistyy, ku molemmat ollaan häbän sellasii voimakastahtosii
Ja hyvä niin. Nyt ei ol enää yhtään niin jännittävä olo. Hyvillä mielin töihin. Vaikka sitä mahdollista vauvalomaa eilen laskeskelinkin...
Tänään pääsee uimaan, kun tuo uimahalli avaa ovensa pienen kesä breikin jälkeen. Mitäs te herrastelette? Meen kylläkin vesijuokseen. koin sen mukavammaks, ku uiminen. Sen lisäks zumbailen ja lenkilläkin käyn. Keväällä kävin tosi paljon ja nyt kesällä vähän harvemmin. Sitt ei niin liikunnallinen harrastus on postcrossing.
Mut joo, tässä tulikin hirmusesti
omanaipluu, että kestäkää... Mukavaa päivää!