No juu oisimpaa vaan raskaana, mutta olis vaan nii hirveen outoo jos ei testissä kunnolla mitään näy. Jotain haamun haamua vaan. Siskolle just juttelin tota asiaa ja se sanoi, että sillä oli tosi pitkään nega tulos vaikka oli koulun terkkarikin sen ottanut ja lähettänyt kuulemma tk:hon. ja sitten ne vaan ihmetteli sen oireita. Oiskohan sisko ollut jo viidennellä vai kuudennella viikolla kun tuli positiivinen tulos. Mutta sillä ei kyl menkkoja ollut siinä välissä, mut sillä oli tosi harvoin niitä muutenkaan.Nyt se vaan tossa koittaa muo tsenpata, että sun pissassa ei vaan ol tarpeeks sitä hormoonii vel, ku hänelläkin kesti nii kauan, että sitä oli tarpeeks siellä. Huoh! Mut olishan se ihanaa. Ja jos ei ois ollu menkkoi niin voisin alkaa veikkaamaan raskauden puolesta. Tosin ehkä oottelen, et tissit vois olla kipeet, ku ne oli sillo ennen niitä "menkkoja" ja nyt ei oikeestaan enää mitään. Kahtotaan testailenko huomenna vai vasta lauantaina,. Tuskimpa päivässä mitään mullistavaa tapahtuu, mutta dpo:iden mukaan olis syytä alkaa tapahtuun... kun jos ne ei olis olleet menkat niin sittehän mulla ois dpo18. Vilijonkka juu nyt on vertaistukee ihan kunnolla. Ja meen kiertohan meni aika käsikädessä muutenkin. Tosi outoa, kyllä tosiaan luulis näillä päivillä jotain jo näkyvänkin. Mä ootan, että sä teet uutta testiä!!! Vasta huomennako?
Babyfever noi halkiovauvat on kaikki niin erijuttu. Joillakin on hengitysvaikeuksia enemmän ku toisilla. Esim Olivialla ei niitä kauheesti kyl ol ollu eikä hän ol misää vaihees ollu hengityskoneessa. Hän syö tosi hyvin ite, tehtiin aamulla enkat 117ml ja äiti oli ylpee vaikka täti syöttikin Mutta siis tulevaisuudessa, kun alkaa puheen oppiminen niin sitä tarkkaillaan ja Husuken asiakkaan hän on ainakin 18v asti. Tosiaan toisillä on paljon viakeempaa ja joutuvat olla pitkään sairaalassa, mut tää tyttö olikin vaan 3vko, kun joku taas voi olla sen 3kk. Ja toivottavasti tää letkukin jäis pois nyt kuun vaihteessa, kun heillä olis letkun vaihto. Mut siis enhän mä tuosta niin kauheesti tiedä, mut tuun varmasti viisaammaks. Sen verra läheisii ollaa siskon kanssa
Babyfever noi halkiovauvat on kaikki niin erijuttu. Joillakin on hengitysvaikeuksia enemmän ku toisilla. Esim Olivialla ei niitä kauheesti kyl ol ollu eikä hän ol misää vaihees ollu hengityskoneessa. Hän syö tosi hyvin ite, tehtiin aamulla enkat 117ml ja äiti oli ylpee vaikka täti syöttikin Mutta siis tulevaisuudessa, kun alkaa puheen oppiminen niin sitä tarkkaillaan ja Husuken asiakkaan hän on ainakin 18v asti. Tosiaan toisillä on paljon viakeempaa ja joutuvat olla pitkään sairaalassa, mut tää tyttö olikin vaan 3vko, kun joku taas voi olla sen 3kk. Ja toivottavasti tää letkukin jäis pois nyt kuun vaihteessa, kun heillä olis letkun vaihto. Mut siis enhän mä tuosta niin kauheesti tiedä, mut tuun varmasti viisaammaks. Sen verra läheisii ollaa siskon kanssa