Hips! Ihanaa, kun pitkästä aikaa oikeesti aurinko paistelee...Mielikin kummasti parempi
Tänään vaan sattu vähän jännä juttu mule, joka toi pienen paniikinkin. Passitin mun siskon eilen meen yhteiden kaverin luo yöks, että saa kunnolla rentoutuu ja nukkuu aamulla pitkään. Olivian kanssa meni hyvin ja aamukin siihen asti kunnes oltiin ulkona kävelees heti "aamupalan" jälkeen. Olivialla on siis kitalakihalkio ja sillä on nenämahaletku, jonka kautta sit loput maidot laitetaan menenään mitä ei jaksa ite imee. (Hyvinhän se jo jaksaa ja toivotaan ettei enää ens viiko letkuvaihdos tarttis sitä laitta). Mutta siis Olivia olikin näpsäkkä tyttö ja nyppäs teipit irti ja letkua kans. Siinä vaihees iski paniikki, et apua mitä mä nyt teet. Juoksujalkaa sitte kotiin ja uutta teippii laittaa. Onneks ei ehtiny sitä koko letkuu nyppäsee niin sain sitä laitettuu takas päin. PIenen taistelun jälkeen letku paikoillaan ja puhtaat teipit
Jes hyvä minä! Sitten omaa napaa.. Eilen ehtoolla ja tänää aamulla jotain ihme vihlasui oikeella puolen alavatsan seutuvilla.. Tiedä sitten mitä ovat. Ei mitään ovisenteilyjäkään voi olla. Menkat alkavat pikku hiljaa olemaan loppu suoralla
Oikeestaan vain pari päivää kunnon vuotoo ja eilinenkin oli jo aika pientä. Ehkä normaalii niukemmat tai ainakin päiviä laskeskellen. Mut ei haittaa!
Babyfever En mä ol aiemmin ollu muilla tän tyyppisillä palstoila.Joskus kävin.. oisko ollu vauva.fi ta ivastaava, laittamassa kysymyksen liittyen keskenmenoon. Mut täällä oon kyl tykännyt lueskella ja höpistä. Tai emmä oikeestaa muissa keskusteluissa höpise. Tässä keskustelussa saa vastauksiikin ja komenntteja. Mikä on ihanaa.
Lilly toivotaan, että pian ne sun menkat alkaa ja sitten saisit ne pillerit alkaa, jotta ne kystat lähtis pois. Noilla pillreilläkö ne sitten lähtee? Oudotja asioita itselle, joten oisin kai voinu googlettaa, mutta sikshän täällä ollaan ,että voipi kysellä
Teille kyllä toivois pian onnistumista nin pitkän yrityksen jälkeen. :hug:
babyfever, dana ja miranenn aika hienoo, kun meette samoilla kiertopäivillä
Toivon jo pian, että pääsee alkaa jännäämään teen puolesta, kun ite joutuu odottelee sitä oviksen bongailuu...
Fiinaliina onnittelut ihanasta tulevan vauvan sängystä! Mäkin löysin kaverin kirppusivulta ihanan kehdon, jota myi. Ikäväkseni mies vaan totes, kun näytin että on hieno, mutta mitä sä sillä teet. Niin mitäpä mä sillä teen, kun ei lapsesta ol tietookaan...
Dana sulla on kyllä kans ihana mies
Täällä kun lueskelee niin joskus ehkä tulee pieni kateellisuus. Mun mies ei varmaan osta mitään eikä suostuis ees ostaan mitään ennen kuin vauvaois syntynyt. Sitten se varmaan uskois. Ja siinä vaiheessa innostuis. Kuitenkin se tykkää lapsista. Eilen oli kuulemma koko poäivän puuhastellut jonkun kaverinsa tytön kanssa, kun olvat porukalla grillailees.
miranenn Onnea myös ensimmäisen hääpäivän johdosta :flower:
Mieskin taas vähän normaalimpi. Ja kyllä mä haluun uskoo edelleen siihen ettei sen mieli ole muuttunut mihinkään. Taidan taas vaiheeks ite väärsitää omia ajatuksia ja alkaa niihin jopa uskoakin
IHana tää naisen mieli