<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 11 <3<3

Mä en kyllä melkein enää ees usko, että mitkään nippailut vois tarkottaa yhtään mitään. Noh, sitenhän sen näkee, jos joskus se plussa itsellekin tulee, että mitkä on ne raskaudesta kertovat oireet. Nyt pieni "särky" molemmissa rinnoissa, mutta menkat alkoi, kiitos vaan. Vaikka kuinka koittais orientoitua siihen, ettei varmaan esstärpännyt niin kyllä se kurja olo tulee vaikka kuinka koittais ajatella etukäteen että ens kierrossa sitten. Eli josko tää seuraava kieto olis meikäläisen ja monen muunkin joilla se jo alkanut. Empp toivottavasti sun nippailut tarkoittais sitä ihanaa tarrautumista siellä :)

Tiuhti juu meille kaikille niitä plussatuulia paaaljooon!!!!

Nyt hiusväriä päähän, jos se piristäis. Lenkkikään ei oikeen piristänyt mielialaa, kun sain vielä vesisaankin niskaan ja selässä alko sellanen menkkasärky, et meinasin käydä kadulle istumaan. Käännyin sit nopeesti takas päin, mut se helppotti sitte melkein kotona. Varuiks panadol kitusiin.. Ja sitte vaan uusii testei tilaileen... Toi väri vaikuttaa sen verran kauan, kun käytän Satvan Hennaa. Onneks nyt pilkistää jo vähän aurinkokin!
 
Pahoittelut kaikille jonka luokse täti tuli. Ihan tyhmä akka, sais pysyä poissa!!

miss_piggy Niistä teroista.. mun mielestä niitä voi alkaa ottamaan koska tahansa. Tietty siks niihin annetaan se tietty alotus kp, että kierto pysyis sit tasasena.. Mut mun mielestä voit ihan hyvin siirtää sitä alotuspäivää. Mä ite tein ton edellisen lääkkeen kans usein niin, että kokeilin et tuleeko menkat itestää ja kun ei tullu ni sitte vasta alotin kuurin.
Ja nyt tuolla polilla ollessa lääkäri määräs terot ja clomit ja sano että jos ei clomit tehoa, eli ovis ei tuu ja testitkin näyttää negaa ni sitte voi jossain kp40 alkaa taas teroja ottamaan.. pitkä sepustus, mut ei sitä kannata lomaa pilata menkkojen takia. Menkat tulee, mutta sinä määräät päivän :D :D

ON Huh.. kylläpäs tulee taas noita kuumia aaltoja. Yks ihana sivuoire noista clomeista.. Niin kauhee hiki et oikee otsakin ihan märkä.. ja kohta on taas kylmä..
Alottelin jo tänään ovisksen etsintää, mut vielä ei viiva kauheen tumma ollut. Viimekierrossa ovis+ tuli kp12.. Eli siihen on vielä pari päivää..
Sais kyllä tulla ehkä pari äivää myöhemmin, kun nyt on miehen serkku kylässä ja jää yöks, aamupäivällä haen veljen juna-asemalta ja mennään äidin luo koko päiväks ja sunnuntai aamulla lähden aikasin kummitytön kanssa reissuun ni ei oikee nyt viikonloppuna taida olla kahdenkeskistä aikaa.. Eli se ovis vois olla vasta maanantaina ni sit ehtii jo hyvin :D Mulla alko just viikon loma ni voin sitte päivät pitkät makoilla sängyllä ja yrittää pitää siemeniä tallessa :D :D

Tiuhti todellakin nyt sitä plussapölyä tähänkin suuntaan! Olisko sulla vielä sitä varastossa? :D
 
Dana Toivottavasti ovis ilmaan sillee sopivasti, ettei tartte miettii sen hyödyntämistä tai että missä suorittaa tapahtuma "vauva-alulle".

ON mä tosiaan eilen ilmottelin, että ois ollu kp1 ja tänään ois tietty kp2. Mut en nyt sitten oikeen tiedä, että oisko kummikin kp33/27-31.... Eilen aamulla tosin olin aivan varma menkoista. Aamun jälkeen en oikeestaan ees vuotanu yhtään ja olin ihan hirmu itkuinen. Koko päivän itkin heti, ku vähääkään ajattelin että voi harmi ja sitten tuli kyl kuunneltuu ehkä vähän haikeempaa musiikkia. TUntui kuin mieskin ois vaan vittuillu ja sanoinkin sille siitä. Se vaan kysy et osaanko sanoo miks on pahamieli jne. Nyt aamulla heräsin ihan järkyttävään krapulan tunteeseen, tekis mieli oksentaa mutta ei kuitenkaa nii kamala olo, että oksu tulis. Joo kyllä noi muut eilen kaljaa otti, kun grillailtiin ja osa aika humalassakin oli. Mulle tais tulla niiden puolest se krapula sitten taikka sain vesikrapulan ;) Ei tippaakaan tehnyt mieli sidukkaa. Oli mulla ulkona mukana sidukka ja vesipullo, mut toin sen sidukan sitte sisälle. Kaveriki naureskeli, että sä nyt kummallinen oot, ku oot lomallakin. Ajattelin sitte, että uskaltaisko nyt kuiteski testata vielä vai onks ihan tyhmää... Tyhmää tai ei niin tein testin sillä clear bluen plussa-testillä mistä oon nyt lukenut paljon toisten kommenttei, että ei ole luotettava. Joka tapauksessa se antoi haaleen haaleen haamun sen parin minuutin aikana ja sen jälkeen se tummu vähän tummemmaks, mut haaleeks jäi. Sen verra haaleeks ettei kameraan saanu sitä oikeestaan. Ehkä pieni toive heräs uudelleen, mut ens viikon alussa pitäis tulla uusia testejä, pregcheckin. Jos tää olo jatkuu samanmoisena niin sitte voi testata uudestaan. Huoh! Huomenna mennään on siskon tytön ristiäiset, pääsee taas tädittää :D
 
  • Tykkää
Reactions: Tuisku85
miss_piggy
Dana- Kiitti vastauksesta :) Mullahan ois muutenki tuo kierto niinku silleen "luonnollisesti" aika pitkä, eli jo nuorempana mun kerto oli jotain luokkaa 36 päivää, ei oo tainnu koskaan olla sen lyhyempi, joten ehkä nyt sitten uskallan tosiaan alottaa noita teroja ottamaan vähän myöhemmin niin ettei just matkalla oo sit menkat, täytyy vaan ottaa varuilta mukaan vielä jotain tampaxeja tms, ku ikäänhän ei voi tietää :D

Onko muuten normaalia, että terolutit jotenki lyhentää menkkoja, ku mulla on ollu yleensä ne luomumenkat about 7 päivää, mutta nyt tuntuu jo neljäntenä päivänä että ei tuu paljon mitään vuotoa,ja muutenki se on ollu nyt tosi niukkaa koko tän ajan.
 
Voi maimai toivottavasti siellä olisi pienen pieni murmeli tekemässä pesää.

Täällä edelleen menkat. Onneksi ne on ollu aika niukat esim illasta aamuun ei ole tullu siteeseen mitään. Loppuis vaan nyt niin pääsis uuteen yritykseen kunnolla. Tässä kierrossahan en vaivautus ovista testaamaan, mutta tästä kierrosta en ole varma haluanko testata vai en. Ja jos testaan, niin raaskisiko sitä ihan testata niillä clearbluen testeillä.. Siinäpä vasta pulma.
 
Oo, Maimai, haamu!!! voi miten jännää!!!!!!! Kyllähän noi sun tuntemuksetki ainaki mut vakuutaa masun asukkaasta...mut joo, ei juhlita liikaa, ettei käy köpelösti. Kovasti toivon, et se sun viiva siitä nopsaa vahvistuu!! Testaatko taas huomenna? Peukut!!!!!

DAnav toivotaan et ovis viipyy viel muutaman päivän matkallaan niin ei tarvi niin sumplia noita peiton heilutuksia ;) Niin ja hyvää lomaa!!!

ON: Kostea olo, hyvin. Mut menkkoja ei kuulu.. muutenkin mahaa juilii onneksi vähemmän ku viikolla. Taas toiveet väkisinki herää...niin kauan on toivoo ku ei täti tuu. on tää kyllä niin kummaa vuoristorataa ku eilen itkeskelin negaa ja nyt taas paremmalla mielellä...ei nyt kyllä saisi toiveita nostattaa, sieltä se täti kuiteski kurvaa piakkoin :(

Mukavaa viikonloppua teille kaikille :D
 
Ääh. Meillä on hirvee dilemma nyt, kun ajateltiin, että lähetään jollekkin halvalle äkkilähdölle tossa kahden viikon päästä (400€/per nenä ajattelin), mutta ei sellasia oikein löydy. Sitten olisi just tollasia halpoja lähtöjä 11.8, mutta sitten on jo kp24 niin sitten alkais menkat siel matkalla ja eihän se nyt ole kivaa ollenkaan. Oon tosi huono jotenkin nykysin käyttää tamponeja ja tota kuukuppia. Side on vaan aina helppo, ei tarvii miettiä onko se hyvin vai ei. Ja side ei sit oikein toimi kyl lomalla sit :/

Tosi kova luotto siihen taas että vois tärpätä tässä kierrossa, kun pohtii jo millon menkat tulee alkamaan :S

Ja avaudumpa sitten taas lisää. Toi ukon pärstä ärsyttää nyt niin paljon. Eilen oltiin ulkona sen siskon, veljen ja niiden siippojen kanssa. Ite sit lähin aikasemmin kotiin, kun olin tullu suoraan töistä ja väsytti sit etten mihinkään jytäpaikkaan halunnut. Ja nyt toi ukko makaa tuossa vieressä krapuloissaan ja voin kuulla kuinka sen siittiöt poksahtelevat ja kuolevat koko ajan. Saattaapi olla että menkoilla on jotain tekemistä tän ärsytyksen kanssa.
 
  • Tykkää
Reactions: miss_piggy
Marpa: Mihin päin haluisitte lähteä matkalle? Nyt on suomessa niin paskat säät et äkkilähdöt on varmaan vähä vähissä.. Mäki maksoin juuri tänään meidän matkan varausmaksun. Lähdetään elokuun lopussa viikoksi kreikkaan, jippii...meidän matka makso 600 e /per henki mut en pitäny sitä pahana kun neljä tähtee plus -hotelli ja aamupalabuffet ja illallinen kuuluu hintaan, puolihoito siis..kääk, ootan tuota matkaa jo niin!! Mä kyllä tykkään käyttää kuukuppia, sen kans tuntuu ettei ees muista menkkoja ku sen kerran päiväs kun sen tyhjää :) miksi sä et tykkää siitä? etkö luota siihen?Laskeskelin et mulla ehtii tulle seuraavat menkat ennen matkaa kunhan nää nyt jo alkais ku en kerran raskaanakaa oo...Tsemit matkan metsästykseen.
Ja heh, nauroin tolle sun simppojen pilaantumiselle...mä en kans meinaa jaksaa krapulaista miestä yhtää. Täytyy kyllä sanoa että viimesestä näystä on onneksi joku 4kk ja sillon oli itekin darrassa joten eipä haitannu niin ;) nykyään ku oon niin nössö enkä juo ku ehkä pari (koska ei tee mieli, enkä todellakaa haluu darran pilaavan mun vapaapäivää!!!)niin en haluu että mieskää on darras..itsekästä :D Tänään ollaan menossa kavereille saunomaan ja grillailemaan..mukavaa pitkästä aikaa.. koita jaksaa miestäsi ja menkkoja siellä ;)
 
Marpa ja Vilijonkka Juu sitähän tässä toivois, että siellä joku tekis pesää mut nyt ei saa nostaa yhtään liikaa toivoa. Eli ei tosiaan tuuletella ihan vielä mitään. Tänään toisaseks en ol ees vuotanut mitään. Vähän sellast nippailun tuntua vasemmalla puolella, mut antaapi nyt olla. Koitan olla testaamatta huomenna, kun tuskin se kovin kauheesti ois tummunu jos on tummuakseen. JOten mahdollisesti maanantaina vasta. Tai ainkin koitan olla testaamatta aamulla. Aamulla on onneks muutenkin sitä puuhaa siinä, kun ollaan lähössä sinne siskon lapsen ristiäiseen ja ajoon menee se melkiist pari tuntii ja perilläkin pitää olla pari tuntii ennen, ku vieraat saapuu. Lupasin siskon hiuksia laittaa... (mitähän siitäkin tulee)

Marpa toivottavasti menkat loppuu pian ja pääset bongaamaan ovista. Mut noi clear bluet on kyl sen verra arvokkait, et harmittaa jos ei sitä bongaa nopeesti niin sit paukkuu rahaa vaikka kuinka olis parhaita. Eikä se silloin haittais, jos tietäis että varmasti tärppäis pupuilujenkin kanssa. Mä käytin noit apteekin Onnitestei ja ne kyl ihan toimi vaikka aluks antokin selllast haamu plussaa, mut sitte ku oli oikee hetki ni tulikin kunnolla tummaks ja vielä tummemmaks, ku se controlli viiva.
Ps. ihanat miehen vihaukset menossa :D Laittoi myös hymyilyttään vaikka suo siellä ärsyttää...

Vilijonkka Meillä siis aika sama tilanne. Mähän noilla clear bluen testeillä ekana sain sellasen toiveita elättelevän haamujen haamun ja sitten taas olikin nega jota kans eilen itkeskelin ja vähän kaikkee muutakin. Mut tosiaan tänään nyt toi uus haamunen... Toivotaan, että sullakin vaan vielä niin vähän virtsassa sitä raskasuhormoonia, ettei vielä näy... Ei toivoteta tätiä tervetulleeks kummallekaan! (kun en kerran nyt enää ol varma, et oliks täti tullakseen vai onks vuoto jostain muuta syystä mut kuitenkin).

Mukavaa lauantai-iltaa ja Vilijonkalle mahtavaa sauna+grillaus ehtoota! Mäkin oottelen saunaa ja sitä ennen luvassa miehen kanssa jotain hyvää ruokaa, ihan kotona kylläkin... Sille piffiä ja mulle kasvissellaista :D Mut mies tekee mahtavii lohkoperunii niin ne kruunaa mun normi ruuan mihin ei ylees kuulu perunaa,pastaa tai riisiä olleskaan. Ja jos saunan jälkeen energiaa riittää eikä ulkona sada niin ehtoolla ois jollain terdellä ulkoilmatpaahutma ja siellä ilmasta stand uppia...
 
Viljonkka Joo siis kun ostin ton kuukupin niin tykkäsin tosi paljon, mutta viime aikoina en oo saanu sitä silleen hyvin sinne. Tunnen sen koko ajan, kun istun, ja joskus ihan joka asennossa. Tosin leikkasin viimeksi lyhyemmäksi sitä tappia, mutta en kokeillukkaan sitä sen jälkeen. :D Monesti käyny kans silleen, että kun menkat alkaa niin sitten mietin, että laitan sen seuraavana päivänä ja sitten aamulla olenkin kauheessa kiireessä lähössä töihin ja en viitsi ruveta sen kanssa sörkkimään, jos se ei menekkään sinne hyvin ja sitten päivät kuluu ja sit menkat loppuukin jo.

Mies on jo noussu kuolleista ja sen naama ei ärsytä enää ainakaan kovin paljon. Sanoinkin sille, että mä voin kuulla kuinka sun siittiöt kuolee ja poksaltelee tai jos ne ei sitä tee niin sitten ne on vaan niin kännissä aina ettei ne tiiä mihin suuntaan niiden pitäs mennä sitten kun on missio päällä. Onneksi toi mies on ymmärtäväinen kun olen hormonihirviö aina näin kerran kuussa ja juuri näinä aikoina mulla tuntuu olevan tapana haastaa riitaa

... ja tehtiin ihan ite hampurilaisia ja lohkoperunoita. Maukkaita oli. Hyvä ruoka, parempi mieli

Pitäs ruveta vähän pitää jonkin sortin menkkapäiväkirjaa varmaan, kun jotenkin nää menkat on niin lyhyet mun mielestä. Nyt on kolmas päivä ja oon koko päivän pitäny vaan pikkuhousunsuojaa.

Ja päätin tän kierron vielä mennä ilman ovulaatiotestejä. Kellistän ton miehen vaikka joka päivä sit tässä kierrossa. Sitten jos ei tässä kierrossa tärppää niin ajattelin kokeilla sillain, että ostan jotain halpis ovistestäjä ja niitä cb:n ovistestejä. Testaan eka sit halpiksellä ja sitten kun halpis näyttää plussaa testaan sitten vielä cb:llä.

Sota tätiä vastaan on julistettu.

Onpa mulla paljon asiaa, kun on vapaapäivä ja ei mitään kummosempaa tekemistä :)
 
miss_piggy
maimai ja marpa:

Myö mennään Rodokselle, lähetään Oulusta. Ei tullu maksamaan yheltä ku about 450 ekeä kun otettiin vielä lentokenttäkuljetukset ja lentokoneruoat jotka piti maksaa erikseen. Tuo on Finnmatkojen reissu, ja siks Oulusta ku meiltä on sinne parin tunnin matka autolla ja yövytään siis miehen tädillä, lento lähtis aamulla klo 05:40, Hesasta oli mahdotonta saada halpaa majotusta ton reissun ajankohtaan, ja vielä tulis päälle junareissut ym, ni siks valittiin tollanen vaihtoehto, vaikka Hesasta oiski päässy Tunisiaan halvalla, mut just siks se ei ois enää ollu halpa ku ois tullu kaikkia lisäkuluja ku täältä Pohojammaalta ois sinne pyyhältäny :D
Ja meillä on semmonen vaatimaton hotelli, ei mitään täys-tai puolihoitoja, aamupala vaan. Mies on työtön ni sillä ei oo varaa kovinkaan erikoisiin reissuihin, itseasiassa minä maksoin ne lentokoneruoat ja kuljetuksetki omasta pussistani ku mulla nyt on paremmat tulot ja enemmän säästöjä, kunhan päästään reissuun niin se on pääasia.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
miss_piggy Voi vitsi, on kyl ihanaa varmasti päästä sinne aurinkoon ja lämpöön. Oi jospa itelläkin ois mahollisuus päästä, mutta eipä ol ku ei oikeen säästöjä kauheesti ehi kertyy. Joskus sitten. Ehkä miehen kanssa ens viikonloppuna saadaan tehtyy joku pieni retki johonkin täällä kotisuomessa. Saa nyt nähä miten se saa autonsa kuntoon... Mutta nauttikaa te ihanasta lomasta, lemmenlomasta!

Marpa tekin ootte nauttineet siellä hyvästä ruuasta :) Selkeesti parempi mieli! Mä oon kans alkanut nyt pari kuukautta sitte alkanu pitää sitten oikee kunnolla kirjaa noista menkoista. Itekkin on kyl enemmä kärryillä eikä tartte muistella vaikka mulla onkin olut ihan säännölliset kyl tähän asti. Tää kierto vaan on kovin kummallinen. Ja toivottavasti siihen ois ihan luonnollinen ihana syy ;)

Meinasin muuten ensin etten sille miehelle mitään puhu ettei ne menkat nyt alkaneetkaan, mutta pakkohan mun oli. Ei voinut olla sanomatta. Sain sanottuu, että jos ois tärpännyt niin ne itkukohtaukset voi laittaa sitten sen piikkiin ja tän aamun krapula olon. Mut kahtellaan nyt päiväkerrallaan taas. Nyt saunan jälkeen on kyl alkanut alaselässä jomottelee kummasti ja väsyttää myös. Mut nukuin kyl tosi lyhyet unet, kun heräsin siihe darra oloon niin aikasin. Aika ärsyttävää, ku kokoajan herättelee itelleen jospa sittenkin fiilistä vaikka sitten koittaa kuitenkin saada ne fiilikset pois. Olisko siistii saada aivot offille tietyistä ajatuksista :D
 


THE ESIKOISESTA HAAVEILEVAT SU 22.7.2012



Cheer115-..............20.................kp 45/28-65.................yk 8
maimai83................28.................kp 34/27-31....................yk ?
Vilijonkka...............26................kp 33/29-30....................yk 5
empp.....................21................kp 32/32-44...................yk 3



Lullaby89................23.................kp 25/32-45.................yk 10



Babyfever1..............26................kp 11/32.....................yk 10
miranenn................23.................kp 11/27-?............yk 12/yv 2
Dana-....................28..................kp 11/28......................yk 14



miss_piggy..............30.................kp 5/?.........................yk 3
Marpa....................23.................kp 4/23-31....................yk 7
iitahoo...................25.................kp ?/?..........................yk 1



HAAMUJENGI/RKTT


TAUSTALLA KUUMEILEE
Fiinaliina
tada
Hey
Tuisku85
Laola
Sanja
Ampparsson
Sati
Shih
An-nie
Angela88
Skooby
AnniSofia
AnniMu
iloksi
Pamsu*
Satuh83
Tnya
felina
Dremming
Lilly-
pöppinen
-jannica-
jenninoora





PLUSSANNEET :heart::heart::heart:

Tästä pinosta plussanneet odotuspuolella:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2160869-esikoishaaveista-plussanneet-2011-2012-a/


horrorpop 11.1.2011 yk 6
Zophie 15.1.2011 yk 3
elmiju 17.1.2011 yk 7
jonna_82 31.1.2011 yk 8
BlueNote 6.2.2011 yk 5
sharita 6.2.2011 yk 1
tiksutin 7.2.2011 yk 4
Gabrielle 9.2.2011 yk 5
mimmu1984 10.2.2011 yk 8
niiskuneiti90 16.2.2011 yk 3
Epa_88 25.2.2011 yk 4 (tm)
Tryffe 28.2.2011 yk 2
Äipäksi91 1.3.2011 yk 8
Kumikvatti 8.3.2011 yk 2
Laa84 21.3.2011 yk 6
Sokruli 17.4.2011 yk 4
iseeyou 29.4.2011 yv 1+
Arby 30.4.2011 yk 1
Ella83 3.5.2011 yk 7
Jomi 14.5.2011 yk 9
Namppis88 20.5.2011 yk 5
Puputi 18.6.2011 yk 2
"kuumeilija" 20.6.2011 yk 20
Memelisa 22.6.2011 yk 6+2
Laretzki 24.6.2011 yk 2
Away 29.6.2011 yk 2
Lilli88 6.7.2011 yk 7
Epa_88 18.7.2011 yk 4+3
mynttis 28.7.2011 yk 3
PikkuHöttiäinen 29.7.2011 yk 8
Syysmyrsky 6.8.2011 yk 16
viida 26.8.2011 yk 1+3
Gabrielle 27.8.2011
tiuhti_ 1.9.2011 yk 12
eskapismi 1.9.2011 yk 2
atl 8.9.2011 yk2
enkeli85 11.10.2011 yk 4
Emby^ 14.10.2011
Pikkumyy87 15.10.2011 yk 6
-pansku- 27.11.2011 yk 6
Callisto 30.12.2011 yk?
Selia ? ?
Taiteilijatar 7.12.2011 yk 3
Vanilja 87 19.12.2011 yk 5
lemonade 27.12.2011 yv 3
Jeela 12.1.2012
Apina25 29.1.2012 yk 2
Chiba 09.02.2012 yv 2
Sanja 25.2.2012 yk 8
nellielli 27.2.2012 yk 10
fisukisu 1.3.2012 yk 2
Ampparsson 8.3.2012 yk 6
mirkkunen_ 26.3.2012 yk 2
Laola 6.4.2012 yk 3
yöperhonen- 19.4.2012
Tessu84 18.5.2012 yk 14/15
enni. 7.6.2012 yk 2
moulinrouge 11.6.2012 yk 2
Heidukka 18.6.2012 yk 7
Amore 20.6.2012 yk 3
lenkkari 29.6.2012 yk 10


 
Täällä päivä käynnistyy aurinkoisena, mutta olotila ei kyllä ole mikään aurinkoinen! Ei tiedä miten päin olis, ku tuntuu että joka asennossa jomottaa. Eilen myöhään illalla alko pieni jomotus selässä ja sitte se vaan koveni. Otin panadoliakin, mutta ei sekään auttanut tuntiin vaikka oli zapp. Nukkumaan mennessä nappasin sitte vielä toisen, ainoo mikä auttoi oli, kun hiero selkää ja lämmin. Käskinkin miehen painaa lämpimän selkänsä mun selkää vasten..siihen sitte nukahdin. Nyt aamulla taas alko sellanen särky alavatsalla ja selässä. Ei ol sit ikuisuuksiin näin kipeetä tehnyt. Verta tulee pikkiriikkisen pyyhiessä ja sitten muutama hyytymä humpahti. OIskohan tää nyt mekkojen alkamispäivä.... kipuilee kovin kun ovat vähän myöhässä... Painoa tää on nostattanut nyt loppu viikkoa kohden kyllä reippaan kilon. (tarkkailen painoani pudotusmielessä niin siksi tiedän tuin nousun). Ei siis tarvinnut edes pohtia koko testiä. Tää vie kaikki voimatkin. Toivottavasti panadol nyt helpottais pian, ku tarttis alkaa valmistautuu niihin ristiäisiin lähtöön...

Miranenn Mukavii ristiäisii teille kans!
 
maimai83, onko sulla yleensä miten kivuliaat kuukautiset, tai siis onko sulla yleensä tommottis oirei? Mun mielestä meinaan, jos sä olet jo haamunki saanu ja nyt noin valtavast oirei, niin ainakin puhuis ihan raskauden puolesta! Ja jos vaan pientä tiputteluvuotoa, niin jos ihan siit vauvelin kiinnittymisest. Voi että mä pidän tääl peukkui pystyssä! Meinaak tehä testii täsä?
 
Oi että noita teiän reissuja, määki niin haluaisin lähtä johonki, varsinkin ku en ees oo koskaan käyny missään Ruotsia ja Norjaa kauempana, eikä oo kyllä mieskään. Kaverit oli nyt puoli kesää reilaamassa ja pikkasen kateellisena oon kuunnellu niiden tarinoita. :D

Nyt ois kp 32, eli uskosin että menkat alkaa tänään tai huomenna, jos on alkaakseen. Mies oli sitä mieltä, että mun pitää nyt rauhottua ja ootella tiistaihin asti ennen ku alan testaileen. Noh, onneks ei tällä hetkellä oo senttiäkään rahaa, niin en pääse kuluttaan niitä turhiin testeihin. :D Äää, vähän kyllä tuntuu ikävästi siltä, että eiköhän ne menkat tänään vielä ala.. :/
 
maimai voi että, kun siellä on jännät paikat..otappa sit selvää tilanteesta :D mut pidän niiiiiiin isoja peukkuja sulle, et kaikki menee parhain päin!! Myös empp:lle niiiiin isot plussa-onnet että!!!
Lueskelen huomen paremmin töiden aikana ja kirjottelen sit lisää! Pakko oli tulla viel kurkkimaan, onko mitään jännää tapahtunut :p
MUKAVAA ALKAVAA VIIKKOA KAIKILLE!! :p ja plussatuulet sitä odottaville!! :heart:
 
Mitähän se babyfever tekee työkseen, kun töissä meinaa huomenna ahkerammin lueskella ja naputella meille ;) Ja jos se on jo käynyt ilmi jossai nvaiheesas niin oon pahoillani etten muista:)

Miranenn mikä tuli lapsen nimeksi? Siskon tytöstä tuli Olivia Aino Aurora.

Ovatkin nyt täällä meillä. Eli mun kirjottelut ei ookkaan alku viikosta varmaan ihan niin aktiivisesti täällä kun on tota tekemistäkin :) Ja mulle saapi laittaa sinne tälle päivää kp1/27-33 :( Koska tänään on kyllä vuoto ollut sellasta että ei voi olla enää kyse mistään muusta. Eli en ole testannut ja sikäli mikäli vuoto jatkuu samanmoisena huomenna niin ei varmaan tarviikkaan testailla. Että sittenkin uuteen kiertoon, hö! Mutta nyt ei ihan niin paha mieli kuin silloin toissa päivänä. Ehkä sitä tippu silloin jo alas sieltä pilvistä. Joten nyt on taas aika alkaa kasaamaan uusia toiveita!

Empp paljoon täältäkin lisää niitä plussatuulia....

Hyvät yöt naiset!

Ps. Tää menis nyt hoiteleen pikku Oliviaa, annetaan äidille rentoutus ilta telkun ääressä :)
 
Viimeksi muokattu:
Hitsiläinen kun on ollut kiireisiä viikkoja! Täällä oon juttuja lueskellut, mutta en ole mitään kirjoitellut.

Viikonlopun on ollut aika jännä olo, semmonen "odottava". Tänään taidan ostaa elämäni ensimmäisen raskaustestin. Voi olla vikahälytys, mutta ainakaan juoksut (tiedän, kaunis ilmaisu) ei oo vielä alkanu. Mut sehän ei nyt kerro mitään, ku vasta pillerit lopetin niin voi olla muuten vaan sekaisin koko eukko! :)

Vähän on semmonen etova olo, mut toisaalta jos vain nyt liian tarkkaan kuuntelen itseäni?
 
Myöhästyneet synttärionnittelut miranenn :)

maimai pahoittelut menkoista.. Nyt vaan kaikki panokset peliin seuraavaan kiertoon :)

ON Koskakohan se mun vois mahtaa tulla? Viimekierrossa kp 11 tuli jo samanvahvuset viivat ja kp12 oli jo ihan selvä plussa.. Eilen (tosin aika myöhään) tein testin niin ihan tooosi haalee viiva tuli vaan.. Mitään sen kummempia tuntemuksiakaan ei oo vatsassa ollu. Viimekierrossa ei kyllä jääny epäselväks ovistuntemukset. Kyllä mä nyt uskon että noi clomit toimii ku viimekierrossaki toimi.. Tuliskohan se ovis sitte vaan vähän viiveellä. Sitähän mä silti toivoinkin, mut en mä enää jaksais odottaa ku kaikki "häiriötekijätkin" on jo poissa :)
 
  • Tykkää
Reactions: miranenn
Marpa no olipas ne sin menkat kovin juupas, eipäs -päällä, kun eivät osanneet oikein kunnolla alkaa :/ mut onneks nyt taas uuskierto lähtenyt rullamaan :)
miranenn meinaatko ovista bongailla tästä kierrosta? :p ja OIKEIN HYVÄÄ myöhästynyttä SYNTTÄRIÄ!!! :p
miss_piggy Itse olen Primoilla siirtänyt periaatteessa myös menkkoja, eli kerran kun huomasin, et ovis ei tullutkaan, kun lopetin pillerit, ni alotinkii ne sit 3 pv myöh. ja kierto oli sit sen 3 pv periaatteessa pidempi! Eli ei pitäs mitään ongelmia olla "siirtämisellä", kai :) Mulla tosiaan ne omat menkat ollu viimeks 8 v. sitten, mut mun mielestä pilsuja syödessä mun menkat lyheni ja väheni ja kivut loppui oikeestaan kokonaan. Eroa en ole huomannut Primoja syödessä menkkojen kestoon.
maimai en oo tosiaan koskaan käyttänyt niitä clearblue -raskaustestejä, kun pelkästään vaa niitä ovistestejä. Ja uskon et niissä rask.test. sama, et se digi testi parempi, ettei tarvi sit arvailla niistä haamuista... :/ ja kylläpä ne sinunkin menkat arpoo, et alkaako vaiko eikö :/ inhottavaa tuollainen!! Onko ne nyt siis ihan selvästi alkaneet?! Ja harmi kun alkoivat :'( olin jo melkee varma, et olis tärpännyt! Sitä kyl oltais kaivattu nyt tänne!!! Mut tästä kierrosta sitten ;) Ja olen kesätöissä labrassa näytteitä ottamassa :) Tää on päivä työtä ja kesä aika hiljaista, ni hyvin kerkee kirjoitella tänne :D
dana Toivotaan, että se ovis kohta jo ilmestyisi :p itsekin aloin tänää testailee!!
Mikäs Vilijonkan tilanne on? Tärppiä tullut? :p
iitahoo kovasti peukkuja täältä, et olis tärpännyt!!!!! :)

Tänää tosiaan aloitin ovista bongailee ja kun mun cb-testit ei ollut vielä tulleet postista, ni aloitin niillä "huonommilla" testeillä testailee jo aamulla, ni eiköhän heti sit tullu sellain super epäselvä tilanne, kun viivat oli melkee saman vahvoisia.. :/ mut viimeks kyl ku se ovis oli, ni se (olikohan) kontrolliviiva oli paljon tummempi, ku testiviiva, et ihan selkee plussa... mut just tätä arvuuttelua vihaa noiden perustestien kanssa :mad: toivottavasti tänää tulis ne testit jo postilaatikkoon, ettei tarvis arvailla!!! :) tai sit vaan vois pupuilla joka toinen päivä, ni ei tarvis stressaa tällee :D
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä