<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 11 <3<3

Noista hiivalääkkeistä ja muista lääkkeistä kyselin viime kierrossa lääkäriltä, kun mulla oli kanssa hiiva silloin, niin lääkäri sanoi, että mielummin käyttää silloin jos on raskaana tai yrittää raskautta niin niitä puikkoja kuten canesten. Kapseleita ei suositella, mutta joskus jos puikko ei auta niin sitten kapseli ja kerta-annoksena ei pitäs olla vaaraa. Ja niin kauan kun ei jaa verenkiertoa niin ei hätää.

Kirjoitan kännykällä niin en muista kuka kirjoitti, että veljelläni olisi ikävä tyttöystävää niin tyttö jätti sen tossa niitten ensimmäisenä kuukausipäivänä. Veli ei oikein ole päässyt yli edeltävästä suhteesta joka kesti yli vuoden.

Ja sitte oli kysytty tosta tuhrusta.. Joo tulee aikalailla joka kierto pari päivää ennen. Ennustan että huomiseen iltaan mennessä alkaa menkat.
 
Miun CB:n ovistestit meni kyllä hukkaan, rupesin testaamaan kp 10 ja testasin seittämän päivää putkeen, eikä testi näyttäny kertaakaan hymynaamaa. :( Oletin aiempien kiertojen perusteella, että kyllähän nyt kp 16:een mennessä ovis näyttäytyy, mutta ei tehny niin. Viime viikolla sitten loppuviikosta alkoi kevyt limoittelu, joka runsastui reippaasti viikonloppuun ja eilen tuttu oviskipu. Siispä ovulaatio on todennäköisesti tapahtunut pe/la (kp 20/21, la runsaimmat limat). Eilen pupuilua, kun oltiin viikonlopun reissaamisten jäljiltä taas saman katon alla ukkokullan kanssa, mutta uskon että oltiin myöhässä. :headwall: Turhauttavaa. Nyt kun miehen simpat alkas varmasti olla huippukunnossa (jos niitä nyt siellä viilettää), kun mies on ollut sillä elämäntapakuurilla kesän. Ja sitten menee maholliset tärppihetket ohi. Ei toki vielä kannata uskoaan menettää, mutta ois nyt voinu varmaan paremminkin tilaisuutensa taas hyväksi käyttää.... Däämn.

Miehen uusintasimppatesti on tämän kuun lopussa, jee! Ei tosiaankaan olla liian toiveikkaita, ennemminkin sitä ajattelee perisuomalaiseen tapaan sitä huonointa mahollista vaihtoehtoo jottei tulis niin suurta pettymystä. Mutta innolla sinänsä odottaa tilanteen selviämistä, nyt kun ei pitäis olla mitään siittiöitten elämää haittaavia tekijöitä olemassa (lähinnä nyt niitä alkoholii/tupakkaa)... Sormet ja varpaat ristissä että testitulos olis jotain aivan muuta kun keväällä! :) Pitäis nyt kuitenkin se pari viikkoo oottaa että mies pääsee antamaankaan sitä näytettä, saati siitä sitten toiset pari viikkoo ennen kun kuulee tulokset. :popcorn:
 
:wave:

ei muutakuin plussatuulahduksia flikat +++:whistle:

mä täällä kävin tadaa kurkkimassa mutta onki taustailemassa.. ois kiva kuulla mitä hälle kuuluu :)

miranenn, pahoittelut taas menkoista :( sullakin alkaa kohta yv3! siulle erityissti plussatuulia :heart: ois sun aika jo!
 
  • Tykkää
Reactions: miranenn
Viikonloppuna pitäs alkaa menkat, jos on alkaakseen, aika paljon taas kyllä jännittää. Jotenki vaan tuntuu, että eipä oo varmaan tärpännyt vieläkään. No, sen näkee sitten, toivottavasti ei ala. :)

Huomenna 21v synttärit, aattelin alkaa leipoon itelleni juustokakkua. :D
 
  • Tykkää
Reactions: miranenn ja tiuhti_
miss_piggy
Musta tuntuu että kohta vois alkaa menkat, vähän semmonen tunne, mulla on nyt päivä 2. menossa ilman teroluteja, joten sopis hyvin kuvioon.. ootellaan nyt :D On tässä miehen kans vähän mietitty jos sitä ottais elokuuks halvan reissun Tunisiaan. Tekis mieli niin paljon lähteä lomalle. Toki siihen tulee päälle sit kaikki junat vielä helsinkiin täältä toiselta puolelta suomea, ja yöpyäkki pitäis sit jossain ku lento lähtis aamulla noin klo 6 aikoihin :p No, katotaan mitä keksitään.
 
Onnea Empp!

Aargh missä se täti luuraa. Tulis jo niin pääsis uuteen kiertoon. Menee muuten lomasuunnitelmat mönkään jos kierto ei pysy kurissa. Tosin tää on aika arpapeliä milloin ne alkaa. Kierrot pillereiden jälkeen on ollu suht. tasaset, mutta kuitenkin (31,25,27,30,23).. Pitäsköhän kokeilla lotota noilla numeroilla.
 
Hyvää synttäriä Empp :)

Marpa Joo ehdottomasti lottoot :D :D Pari numeroo tarvis vielä lisää et olis kaikki 7 :D

ON Mä oon kyllä niin pettyny tähän kesään! Ei oo paljon kesäkelejä ollut :( Miks ihmeessä pitää olla taas tälläne kylmä kesä?? Ensviikko olis lomaa ja parempi olis auringon sillon paistaa!
Tänään olis vapaapäivä ja tottakai mä oon ihan hirveessä räkätaudissa. Mä oon aina joka kesä ja sit joulun aikoihin kipee. Toivottavasti ei kuitenkaan tarvis mitään kuurii hakee vaan menis ohi itellään.
Ostin eilen sellasen sarvikuonon, jolla huuhdellaan nenää. Onko kukaa koskaa kokeillut? Mulla oli eilen nenä vaan niin tukossa, että ei meinannut vesi virrata ollenkaan, mut kyllä se sit vähänajan päästä aukes. En kyllä mitään hyötyä jälkikäteen huomannu, mut taisin olla vaan niin tukossa, et ihan yks kerta ei riitä.
 
Paljon onnea EMPP! Vietä mukava synttäripäivä!

DANALLE flunssasta toipumisia!

Täällä vatsa jatkaa juilintaansa..tulis nyt sitte se täti jo! Vaikka tuskin hetkeen tulee kun nyt vasta dpo 9 muistaakseni...
Meidän koiralla on valeraskaus (samanlaisia hormoonihirviöitä ollaan kai kumpiki;)) ja se vain inisee yöt läpeensä ja rakentaa pesäänsä...sen takia nyt sitte nukkunu kaks yötä aika heikosti...väääsyyyyy. Odottelen jo elokuuta kun lähdetään pienelle matkalle miekkosen kans :D
 
Marpa Ei muuta, ku lottoomaan :)

Dana Vähän sama homma täällä, lähi vuosina aina jouluna kipee. On saanu aina ottaa jotain nasoliinii, että on ees joulusapuskat jollekin maistuneet. Nyt kesällä on kan flunssaa sairasteltu, viimeks kunnolla juhannuksena :/ Mut tollanen perus flunssa mulla on melkein aina tai silleen teei sitä ees huomaa. Johtunee meen katista, kun sille oon allerginen, mutta toimeen tullaan :)

Vilijonkka toivotaan ettei nyt se täti sieltä tulis. Eiks me tänään mennä jotain dpo10? Vai oliks meillä joku päivän väli.. Piinailu päiviä....


Sitten omasta hätähousuilusta.. Oli pakko eilen hakea apoteekista clearbluen testei ihan oikee neljäkappaletta. Ja tänään aamulla uhrasin yhen. Eipä siinä mitään näkynyt, mut ois tässä vielä aikaa. Tai no oma silmähän siinä näki ihan tosi tosi tosi pientä siinä viivan paikalla. Mutta uskon sen kyllä olleen ihan vain mielikuvituksen tuottoa. Huomenna suuntan Helsinkiin ja torstaina takas eli tulee ainakin päivä välii ettei tartte pohtii testailuu. Ihan hyvä niin, enkä meinaa kyllä huomen aamullakaan testiä tehä koska tänään ei mitään näkynyt paitsi mielikuvituksen tuotto. Joten odotellaan...
Ihanaa, tänään vähän aurinkokin paistelee, josko suuntais fillarilla torille ja kaupoissakin vois piipahtaa. Mukavaa päivää!
 
Vilijonkka Kiitos, toivotaan näin :) Ja hyvä kun otit sit sen hiivalääkkeen, koska tiedän kyllä, et aika inhottava olla niiden oireiden kanssa :/ ja hyvä kun nyt on helpottanut :)
Onhan ne cb-testit maimai pidemmän päälle kyl aika kalliita, mut ite mietin vaa, et ku kerran kuussa menee vaa se 30€, et on sama summa joskus turhempaakin mennyt :D mut niiden kanssa on kyl hyvä tietää about millo se ovis olis tulossa, et vähän liian kalliita on kyl kunnon oviksen metsästykseen... Mut jos mie otan ne testit ja mukit sinne mökille, ni mihis mie sit ne pissaset kupit ja testit saan tungettua, ku jos vien ne mökkii, ni joku saattaa nähdä tai et vähän nihkee viedä ne likaset sinne roskiksee :D juhannuksena kyl omalla mökillä pysty testaa, ku oli omat hyvät piilopaikat säilytykseen :D Ja harmi ku negaa näytti :( mut todellakin voi olla vielä niin aikaista, ettei mitään näkyiskään!!! Mullakin hieman malttamattomuus ainakin helpotti, kun sen ekan negan sai tehtyä ja sit ei tosiaan ne odotukset vaan kasvanut ja kasvanut loppu kiertoa kohti...sit ku menksut alkoikin, ni ei harmittanut niin paljoa :) mut eihän sulla mitkää menksut ala ;) ite tykkään myös zumbasta :p mut yhes vaihees veivasin sitä niin paljon, ni nyt taas oon käyny salilla. Kova tavoite saada kiloja pois loppu kesää mennessä :p
Marpa Joo, hyvä tietää, et hiivalääkkeissä puikko parempi ku tabu!!! :) Toiv. nyt se täti sit vihdoin tulis, ettei tarvis tuhnuttaa vaan :/
Tuisku tarviiks sun sit ovistestaillakkaan, jos tunninstat noin hyvin omat ovisoireet?! :O itse en kyl huomaan oviksen aikana mitää...joskus hieman limaeroja, mut ei läheskään joka kerta!! Ja pidän niiiiin peukkuja et simpat olis parantuneet tai et oliskii tärpännyt tästä kierrosta :p
ONNEA empp paljon!!! Toivotaan et tärppäis sullakin, viel synttäreiden kunniaks ;)
Dana minuu ei ainakaan haittaa yhtään, kun sataa, ku on koko kesä töitä :D eikä kyllä harmita lomalaistenkaa puolesta >:) kunhan viikonloppusin arska paistaa :D mut jos tässä vaik enskesän vois olla mammalomalla, ni SIT vois kyl tulla hellekesä :p Paranemisia sinne!!! <3
 
Ootteko muuten kattonut yle fem:ltä sitä lapsettomuus -sarjaa..mikäköhän se nimi olikaa...tais olla "hartain toive, lapsi"?!? Tänää tulee jo osa 5/6, mut netistä näkee aikasemmat jaksot..ite oon tykännyt!! :) vaikkakin joidenkin kohdalla aika masentava, mut mielenkiintosta nähdä kaikkia niitä lapsettomuushoitoja, adoptioita yms. :)
 
Babyfever myö katottiin just viime viikolla netistä ne tähän mennessä tulleet jaksot miehen kanssa, on kyllä tosiaan mielenkiintoinen sarja. :) Niin ja siitä oviksesta, se kipuilu tulee miulla vasta pari päivää oviksen jälkeen, ja noihin limoihin nyt ei oo oikein luottamista kun niitä tulee niin monena päivänä... Sen takia testit. :)
 
Vilijonkka Meillä oli siinä sitten se pivän väli :) Mulla oli siis lauantaina. Oon asunu Helsingissä kolmesti niin sinne jäi kavereita sen verran paljon eli niitä moikkaamaan ja hengaileen. Ihan pika visiitti kylläkin ke-to vain. Ja ei muo oikeestaan haittais vaikka yksin hengailiskin, jos vaan ilma on hyvä. Nautin siellä keskustan tuntumassa kävelystä ja talojen katselusta, puistoissa istumisesta jne. Musta siellä vaan on niin hyvä fiilis. Jos tuo mies suostuis muuttamaan niin muuttaisin varmaan heti ;)

Babyfever toilettilaukku mukaan ja sinne pussi missä missä jemmaat vaikka jo käytetyt mukit. Niitähän ois aika pieniikin mukei olemassa. Samalla hoida hammaspyykin niin kukaan ei tajua :D Ehkä helpommin sanottu kuin tehty. Enkä muuten ole kattellut tuota ohjelmaa töllöstä. Mun tulee niin vähän muutenkin kattottuu sieltä mitään. Joskus jotain leffoja, mutta harvoin niitäkään.


ON Nyt on ollut vähän etovaa oloa tänään päivällä ja vasen tissikin on ihan oudosti kipee. Kuin ois joku mustelma siel sisällä vaikka ei voi olla. Ja sellast ihme sätelilyy nännin ympärillä. Nännit eivät kyllä silleen ol arat, mut ei ihan normaalitkaan. Tiedä taas mikä juttu tää nyt on. Toivottavasti enne jostain mukavasta. Tänään ei toisaalta ole ollut ees oloja, että menkat alkais paitsi aamuinen pieni tuhru muistuttamassa siitä mutta se oli vain sen hetken. Mut joo, kaippa se olis laitettava imuri heilumaan niin ois ees vähän siistimpää ku tulee kotiin torstai-iltana.

Ps. Keskustan reissu oli hyvä, vähän kaffelasssa matkanvarrella mahtava sämpylä kera kaffin ja sitten pientä shoppailua; pari toppia ja kengät ajatellen huomista :)
 
Täällä alavatsaa vihloo ja piti juosta töissä vessassa katsomassa, että joko alko. Tuhrua tulee edelleen.. Mur..

Ja sit tosta nenäonteloiden huuhtelukannusta ajattelin paasata.. Elikkä jos on tosi tukosaa nii kannattaa ensin ottaa nenää avaava sumute ja antaa sen vaikuttaa hetken. Siten, kun alkaa nenä vuotamaan nii huuhtelee ontelot haalealla/lämpimällä suolavedellä. Lima ym. räkä tulee sutjakasti sitten ulos. Sitten jos ei ole niin kamalan tukossa avaavia lääkkeitä ei tarvita. Toi huuhtelukannu auttaa ehkäisemään ja hoitamaan mm. poskiontelontulehdusta ja parempi käyttää sitä antibioottien sijasta.

Itsellä tulee aina poskiontelontulehdus muuten kun on kipeenä.

Ja olen tosi vaivainen ihminen niin sen takia on tuota tietoa jonkun verran noista. Toivottavasti ketään ei ärsyä tämä "päteminen".

En taas muista kuka tykkäs asua täällä Helsingissä, minäkin täällä nykysin asustan.. mutta en ole kotiutunut näiden 4 vuoden aikana. Sitä ennen asuin Tampereella vajaat 2vuotta ja sinne kaipaan takaisin. Tosin olen tosi pienestä kaupungista kotoisin ja tykkään vähän rauhallisemmasta ympäristöstä.
 
marpa Mä ainakin tykkäsin asua siellä ja tykkäisin edelleen. Mutta tällä hetkellä kaupunkina on Turku. Miten lie pääskään käymään näin ;) Ei vaan.
Ja kiitokset teidosta sarvikuono. Voisin itekkin sitä harkita. Mietin vaan, että onks se kauheen epämiellyttävää, kun sitä nokkaa alkaa huuhtomaan??? Mut voisin harkita, kun pääsee pahaks lenssu...
 
Marpa Ei ollenkaan haitannu toi tietoisku sarvikuonosta :D Harmi ku mulla ei oo mitään nenäsuihketta nyt.. Oon nyt käyttäny sitä 3 kertaa(eilen1 ja tänään2) ja mun mielestä siitä on kyl ollut hyötyä. Paitsi että toinen sierain oli nii tukossa ettei meinannu mitään tulla ulos :)
Tänään vielä ennen nukkumaan menoa aattelin sitä käyttää. Mulle annettiin ohjeeks, että max.4 kertaa päivässä saa käyttää..

maimai Mulla on sitte ihan päivvastoin ku sulla. Mua ei sais kyllä helsinkiin muuttamaan! oon ite kotosin tosi pienestä (n.3500asukasta) kunnasta, ni on niin tottunu tähän hiljaiseloon :) Vaikkakin nyt asutaan tässä naapurikaupungissa, mut ei oo tääkään mun juttu vaikka pieni paikka tääkin on. Heti kun vaa olis mahdollista ni muuttasin takasin omaan kotikuntaan :heart:
Mut kaikilla meillä on omat mieltymykset ja siks onki kiva et kaikille löytyy varmasti suomesta se oma vaihtoehto :)

Niin ja maimai ei ollu sarvikuonon käyttö epämiellyttävää ollenkaan, kunhan muistaa hengittää suun kautta :) Suosittelen.
 


THE ESIKOISESTA HAAVEILEVAT KE 18.7.2012



miss_piggy..............30.................kp 66/36-48.................yk 2
Cheer115-..............20.................kp 41/28-65.................yk 8
Marpa....................23.................kp 30/23-31....................yk 6
maimai83................28.................kp 30/27-31....................yk ?



Vilijonkka...............26................kp 29/29-30....................yk 5
empp.....................21................kp 28/32-44...................yk 3
Lullaby89................23.................kp 21/32-45.................yk 10



...



Babyfever1..............26................kp 7/32.....................yk 10
miranenn................22.................kp 7/27-?............yk 12/yv 2
Dana-....................28..................kp 7/28......................yk 14
iitahoo...................25.................kp ?/?..........................yk 1



HAAMUJENGI/RKTT


TAUSTALLA KUUMEILEE
Fiinaliina
tada
Hey
Tuisku85
Laola
Sanja
Ampparsson
Sati
Shih
An-nie
Angela88
Skooby
AnniSofia
AnniMu
iloksi
Pamsu*
Satuh83
Tnya
felina
Dremming
Lilly-
pöppinen
-jannica-
jenninoora





PLUSSANNEET :heart::heart::heart:

Tästä pinosta plussanneet odotuspuolella:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2160869-esikoishaaveista-plussanneet-2011-2012-a/


horrorpop 11.1.2011 yk 6
Zophie 15.1.2011 yk 3
elmiju 17.1.2011 yk 7
jonna_82 31.1.2011 yk 8
BlueNote 6.2.2011 yk 5
sharita 6.2.2011 yk 1
tiksutin 7.2.2011 yk 4
Gabrielle 9.2.2011 yk 5
mimmu1984 10.2.2011 yk 8
niiskuneiti90 16.2.2011 yk 3
Epa_88 25.2.2011 yk 4 (tm)
Tryffe 28.2.2011 yk 2
Äipäksi91 1.3.2011 yk 8
Kumikvatti 8.3.2011 yk 2
Laa84 21.3.2011 yk 6
Sokruli 17.4.2011 yk 4
iseeyou 29.4.2011 yv 1+
Arby 30.4.2011 yk 1
Ella83 3.5.2011 yk 7
Jomi 14.5.2011 yk 9
Namppis88 20.5.2011 yk 5
Puputi 18.6.2011 yk 2
"kuumeilija" 20.6.2011 yk 20
Memelisa 22.6.2011 yk 6+2
Laretzki 24.6.2011 yk 2
Away 29.6.2011 yk 2
Lilli88 6.7.2011 yk 7
Epa_88 18.7.2011 yk 4+3
mynttis 28.7.2011 yk 3
PikkuHöttiäinen 29.7.2011 yk 8
Syysmyrsky 6.8.2011 yk 16
viida 26.8.2011 yk 1+3
Gabrielle 27.8.2011
tiuhti_ 1.9.2011 yk 12
eskapismi 1.9.2011 yk 2
atl 8.9.2011 yk2
enkeli85 11.10.2011 yk 4
Emby^ 14.10.2011
Pikkumyy87 15.10.2011 yk 6
-pansku- 27.11.2011 yk 6
Callisto 30.12.2011 yk?
Selia ? ?
Taiteilijatar 7.12.2011 yk 3
Vanilja 87 19.12.2011 yk 5
lemonade 27.12.2011 yv 3
Jeela 12.1.2012
Apina25 29.1.2012 yk 2
Chiba 09.02.2012 yv 2
Sanja 25.2.2012 yk 8
nellielli 27.2.2012 yk 10
fisukisu 1.3.2012 yk 2
Ampparsson 8.3.2012 yk 6
mirkkunen_ 26.3.2012 yk 2
Laola 6.4.2012 yk 3
yöperhonen- 19.4.2012
Tessu84 18.5.2012 yk 14/15
enni. 7.6.2012 yk 2
moulinrouge 11.6.2012 yk 2
Heidukka 18.6.2012 yk 7
Amore 20.6.2012 yk 3
lenkkari 29.6.2012 yk 10


 
Viimeksi muokattu:
Empp Suuresti synttärionnea :flower: :)

tiuhtille kiitokset tsemppauksista :heart: Alkaa tässä oma usko pikkuhiljaa kyllä hiipumaan :(

Oon pitäny vähä tietokonehiljaisuutta tässä, ei oo oikein jaksanu yhtään mittään. Äsken tein kaks tiikerikakkua ja päivällä teen täytekakun valmiiks. Torstaina tulee taas vuosia täyteen miulle :)
 
Joo onneksi Suomessa on pitäjää meille kaikille :)

Meinasin sanoa samaa, että kun käyttää sarvikuonoa niin kannattaa hengittää suun kautta :D

Menkkoja ei kuulu ei näy.. Ärsyttävää..juilii kuitenkin välillä :S
 
täällä kirjottelen taas kännyllä, joten pahoittelut virheistä jo etukäteen... DANA, selvä se sitten on. Ens flunssan tullessa, mulle oma sarvikuono:) MIRANEN, tsemppiä yähön päivään! Lepäilyä niin jaksat huomenna vastaanottaa vieraita. Ja onnitelut näin päivän etuajassa jo :) MARPA, totta...onneks meitä n moneksi. Jokaiselle asunnolle kute mihelle ja naisellekin on ottajansa :) ON, tänä aamuna vähän testi kyl polttel, kun menkat ei viel ol alkanut. Oli aamull sen verran puuhaa et en onneks testaillu. Nyt on menkoillapari päivää aikaa ilmaantuu. Toivottavsti ei kuitenkaan. Perjantaina aamulla testailen sitten ellei ennen sitä ol jotain jo kuulunut. Pientä etomista ilmassa ja kuon koku ois nyrkkeillyt mun tissei. Sellasta nyt aamusta. IHANAN AURINKOISTA PÄIVÄÄ NAISET!
 
miranenn Oikein Hyvää Synttäriä!!

Täälläkään ei menkoista tietoakaan. Mä oon jo miettinyt semmostakin, että oonko mä ainut jolla pillereiden lopettamisesta on tullu myös negatiivisia seurauksia, kun ainakin tuntuu että kaikki muut pomppii hattaroiden päällä ja voi niin hyvin :D

No siis mulla on nyt noin viikon verran ollu tosi herkkä hermokynnys:mad:. Siis hermo menee niiiin helposti. Mies varsinki saanu aika monet huudot ja kiukkukohtaukset tässä viikon aikana, että oikein hävettää. Mutta suonissa vaan sykkii välillä. Välillä taas itkeskelen pienillekin asioille. Voi että jos se helpottais kun edes ne menkat alkais, jos sitte mielialat vähän tasottuis. Mies on lojaalisti kärränny mulle kaupasta suklaata ja koittanu ''olla olematta''... Ja siis mä oon yleisesti tosi pitkä pinnainen.

ps.
mäki oon aina halunnu kokeilla tot sarvikuonoo, muttei ole viel uskaltanu.
 

Yhteistyössä