Vilijonkka mikä sinusta tulee?
On kyl hienoa, kun voi puhua asiasta äitis ja siskos kanssa! Periaatteessa itekin haluis kertoa, mut haluun vaan niin mielummin sit yllättää ne joskus hyvillä uutisilla!!
oon kyllä kertonut parhaimmille kavereille yrityksestä! Ja sama täällä, et en kyllä mieheltä kysynyt siihen lupaa
eli nyt sit jännätää seuraavaks sinuu ja
maimaita plussaamisen suhteen (ellen nyt ihan väärässä ole...)!
jännää jännää!
lenkkari mietin ihan samaa kun plussasit, et oliskohan mullakin tuo yk10 vasta se THE KIERTO
toivotaan niin!! Ja jotenkii ihana nyt kun on omat menkat, ni saa lapsikin alun ihan luomusti, ilman mitään pilsuja! Tai siis tiedä häntä, et jos nyt ei ala kuulumaan mitään, ni sit saattaa kyllä joutua ottamaan lisäapuja. Miehelle jo vähän vihjailin simppojen testaamisesta tulevaisuudessa, ni se itse ehdotti, et jos vielä pari kertaa yrittäs ja sit vasta alkais testaamaan niitä!!
ihana tietää ettei sitäkään ahdista testit ja kokeet..tai ainakaan paljoa
tai et mun/meidän takia sinne on valmis menemään!! :heart:
Marpa tunnen kyllä tuon tyyppisiä miehiä ja kyllä niitä on muitakin tässä maailmassa kun vaan sun juros
varmasti se kolahtaa miehuuteen, jos ei pysty siittämään lasta ja et vika olis vaikka sit vaan siinä miehessä. Varmaankin vaan pelkää sitte sitä, just et "kaikki" tietää teidän ongelmista..tai vaikka se olis vaan sun äiti, ni sekin on liikaa
mut toivottavasti täällä purkautuminen auttaa edes vähän :heart:
Dana no voihan kakka, kuulosti kyl jo liian hyvältä ollakseen totta!!
mut nyt mennään samoissa päivissä taas, ni tästä se uus kierto taas lähtee ja jännätään sit taas yhdessä ja testaillaan oviksia
eiks vaa??
ja kyl tää kierto vois olla SE